Ja, steeds minderquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bomen er zijn makker
Ik heb al 5 bomen in mijn tuin denk wel meer hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, steeds mindernog maar 3,04 biljoen volgens Google
Wist niet dat kapsels geslachtsdelen hadden. What's next? Maaltijden op gender classificeren? tomatensoep voor vrouwen, linzensoep voor mannen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Is het nou een vrouwenkapsel of ook een androgyne optie?
TS is toch geen vrouw?
Je post toch allemaal foto’s van vrouwen? Kom dan maar op met foto’s van dit kapsel en dan niet specifiek vrouwen die het dragen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wist niet dat kapsels geslachtsdelen hadden. What's next? Maaltijden op gender classificeren? tomatensoep voor vrouwen, linzensoep voor mannen?
Nee?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:12 schreef Lienekien het volgende:
TS is toch geen vrouw?
Introverte Alma's en Ditte's die te goed werden verzorgd door hun liefhebbende ouders. Goede opvoeding gehad, geen ziektes en geen overgewicht. En daardoor leuk voor de ogen. Maar die vervolgens zelf problemen gaan lopen zoeken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
To be fair, nog nooit een lelijke Rotterdamse vrouwelijke kraker gezienWil wel weten wat de theorie daar achter is.
Goed voorbeeld van een goede kapper zoeken welquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon een dames skinhead kapseltje uit de jaren 70/80…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kraken is GEEN probleem!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:55 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Introverte Alma's en Ditte's die te goed werden verzorgd door hun liefhebbende ouders. Goede opvoeding gehad, geen ziektes en geen overgewicht. En daardoor leuk voor de ogen. Maar die vervolgens zelf problemen gaan lopen zoeken.
Geen idee. Op Tiktok en gewoon binnen mn kringen noemen we dit gewoon berlin bangs. Volgens mij noemen oudere generaties t baby fringe of baby bangs.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:05 schreef Jippie het volgende:
Is toch al een ouder model kapsel, waarom heet een korte pony nu ineens een Berlin bang?
Hé malloot! Een kokosnoot!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee. Op Tiktok en gewoon binnen mn kringen noemen we dit gewoon berlin bangs. Volgens mij noemen oudere generaties t baby fringe of baby bangs.
Naam komt denk ik echt puur vanuit het feit dat de haarstijl enorm present is in Berlijn
[ afbeelding ]
Interessant ja. Meestal is het ‘lekker gek doen’ omdat een normaal, goed kapsel niet genoeg benadrukt hoe speciaal ze wel niet zijn. Of om een gebrek aan persoonlijkheid en karakter te verdoezelen. Zelden is het mooi of positief.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:16 schreef Bart2002 het volgende:
Blijft ook altijd interessant om te bespreken wat een willekeurig persoon met zijn/ haar haar doet of juist niet.
Dit vind ik dan weer te kort. Twiggy (model) had toch ook zo'n korte pony (zijscheiding dus)quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee. Op Tiktok en gewoon binnen mn kringen noemen we dit gewoon berlin bangs. Volgens mij noemen oudere generaties t baby fringe of baby bangs.
Naam komt denk ik echt puur vanuit het feit dat de haarstijl enorm present is in Berlijn
[ afbeelding ]
Klinkt alsof je Mikeytt beschrijft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:14 schreef GerryDV het volgende:
Wtf man. Dit is echt een kapsel dat uistraald dat je je eigen haar knipt en geen kapper kan betalen en tevens een uitstraling alsof je niet 100 bent en met zware psychische klachten zit.
Wel gay, telt dat ook?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:12 schreef Lienekien het volgende:
TS is toch geen vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |