Geen grotere afknapper dan ditquote:
Klinkt alsof ze gewoon graag naar buiten of een terrasje wil in de zomer en dan maar gaat daten.quote:
Ze komt niet leuk en vriendelijk over.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
Altijd red flag als iemand in zomer op 20+ dates gaat en dat er dan nooit iets serieuzers uitkomt. Dan is ze misschien gewoon niet zo leuk.
Geen vrienden of kan niet alleen thuis zijn dus dan maar zoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze gewoon graag naar buiten of een terrasje wil in de zomer en dan maar gaat daten.
Ik gok dat ze een beetje teleurgesteld zou kunnen zijn dat ze een spontaan type matchen met een lonerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze komt niet leuk en vriendelijk over.
Dit idee kreeg ik idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen vrienden of kan niet alleen thuis zijn dus dan maar zo
Dat kan ook een grote factor zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze een beetje teleurgesteld zou kunnen zijn dat ze een spontaan type matchen met een loner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |