quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ooievaarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Eén ooievaar is al weer terug![]()
En liefste heeft gister onze ooien opgehaald die bij de ram liepen, dus nu is onze kudde weer compleet en verwachten we lammetjes in april. Bij het wegrijden uit het weiland kwam onze nieuwe auto natuurlijk prompt vast te zitten. Het is geen Subaru
Kaat wat is dat toch een ellende met die slechte nachten en pijn. Fijn dat het meeviel vannacht maar ligt het aan mij of nemen de slechte nachten toe?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vannacht weer wat wakker gelegen maar met veel minder pijn en ik kon vanochtend blijven liggen, dus pas om 8.45 m’n bed uit. Dat deed goed.
Nu even wakker worden en erwtensoep maken (zondag komen tussen de 5 en 7 mensen erwtensoep eten) en een beetje huishouden.
Fijn dat je gisteren even met B kon praten @:tele6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus.. ook op 45 jarige leeftijd kan je er last van hebben, dat pleasen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ooievaar en lammetjesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
En liefste heeft gister onze ooien opgehaald die bij de ram liepen, dus nu is onze kudde weer compleet en verwachten we lammetjes in april. Bij het wegrijden uit het weiland kwam onze nieuwe auto natuurlijk prompt vast te zitten. Het is geen Subaru
Zijn er geen recentere Subaru’s meer? Op de berg zal het ook wel handig zijn, toch? ( wij gingen eens een berg op in de Eend, in de achteruit. MnX genius).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Hier ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:45 schreef AnneX het volgende:
Weer een zonnige dag hier. Dat werkt ook wel positief op het humeur.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:02 schreef Barreltje het volgende:
@:Tele6 ik vind het mooi wat L_S zegt. over terugverend vermogen! vooral DAT vast blijven houden![]()
zelf (ook) een werk akkefietjeToen ik dit las vond ik het al heel goed dat je in eerder dit jaar had gezegd dat er iets moet veranderen. En vandaag dus weer grenzen aangegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus.. ook op 45 jarige leeftijd kan je er last van hebben, dat pleasenWel lastig, dit soort dingen. Is het vandaag met het contact nog goed gekomen?
Spoilers!
jazeker. uiteindelijk gewoon gedaan wat ik wilde.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toen ik dit las vond ik het al heel goed dat je in eerder dit jaar had gezegd dat er iets moet veranderen. En vandaag dus weer grenzen aangegevenWel lastig, dit soort dingen. Is het vandaag met het contact nog goed gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jazeker. uiteindelijk gewoon gedaan wat ik wilde.
wel irritant dat ik er dan een halve nacht van wakker lig dat ik dit doe.. maar goed.. ook ik moet dar nog in groeienNou dat valt allemaal wel mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er niet bij als ik weer eens jankend met B aan de telefoon zit![]()
Ah, jullie hadden een minimeet?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:32 schreef derLudolf het volgende:
Zondag gaat ie terug
Ik ga morgen even mn douche uittesten in mn huis en door naar BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |