abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216491381
Nou dat valt mee, we rijden *G*
pi_216491391
Te vroeg gejuicht, we staan weer stil :')
pi_216491411
"We komen momenteel niet zo goed vooruit vanwege ijsafzetting op het spoor, houdt u goed vast of blijf even zitten" :o
pi_216491434
We gaan weer harder dan stapvoets *G*
pi_216491491
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 08:18 schreef Tele6 het volgende:
We gaan weer harder dan stapvoets *G*
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_216491544
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 08:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_216491696
Goedemorgen!

Eén ooievaar is al weer terug *O*
En liefste heeft gister onze ooien opgehaald die bij de ram liepen, dus nu is onze kudde weer compleet en verwachten we lammetjes in april. Bij het wegrijden uit het weiland kwam onze nieuwe auto natuurlijk prompt vast te zitten. Het is geen Subaru :N
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216491867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 08:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Spoilers!
pi_216491952
Mogge!
Vannacht weer wat wakker gelegen maar met veel minder pijn en ik kon vanochtend blijven liggen, dus pas om 8.45 m’n bed uit. Dat deed goed.
Nu even wakker worden en erwtensoep maken (zondag komen tussen de 5 en 7 mensen erwtensoep eten) en een beetje huishouden.

Fijn dat je gisteren even met B kon praten @tele6.
We have far more in common than that which devides us..
pi_216492133
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 08:57 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

En liefste heeft gister onze ooien opgehaald die bij de ram liepen, dus nu is onze kudde weer compleet en verwachten we lammetjes in april. Bij het wegrijden uit het weiland kwam onze nieuwe auto natuurlijk prompt vast te zitten. Het is geen Subaru :N
Ooievaar *O*

Lammetjes *O*

Geen Subaru -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vannacht weer wat wakker gelegen maar met veel minder pijn en ik kon vanochtend blijven liggen, dus pas om 8.45 m’n bed uit. Dat deed goed.
Nu even wakker worden en erwtensoep maken (zondag komen tussen de 5 en 7 mensen erwtensoep eten) en een beetje huishouden.

Fijn dat je gisteren even met B kon praten @:tele6.
Kaat wat is dat toch een ellende met die slechte nachten en pijn. Fijn dat het meeviel vannacht maar ligt het aan mij of nemen de slechte nachten toe?

Erwtensoep in het vooruitzicht is wel weer heel fijn.
Spoilers!
  vrijdag 31 januari 2025 @ 10:02:12 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216492190
@Tele6 ik vind het mooi wat L_S zegt. over terugverend vermogen! vooral DAT vast blijven houden ^O^

zelf (ook) een werk akkefietje

SPOILER
dus.. ook op 45 jarige leeftijd kan je er last van hebben, dat pleasen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216492443
Dat zit in je, pleasen @Barreltje met 63 doe je dat ook nog hoor 😉

@Lucky_Strike de pijn is erger en gaat ook niet meer weg na een rondje lopen, dus blijf ik er langer van wakker. En misschien is het ook de leeftijd dat ik er niet meer tegen minder slaap kan. Vroegah kon ik zo tot 3 uur ‘s nachts lezen en om 7 uur fris en fruitig opstaan, maar dat lukt echt niet.
pi_216493056
quote:
Goedemorgen!

Ooievaar en lammetjes O+

Auto -O-
Wel weer losgekregen?
pi_216493128
quote:
Goedemorgen!

Zijn er geen recentere Subaru’s meer? Op de berg zal het ook wel handig zijn, toch? ( wij gingen eens een berg op in de Eend, in de achteruit. MnX genius).

Nog geen ooievaar gezien in de polder. In het weiland achter staan 2 nesten al jaren. Mét camera erop! 🙃

Grenzen stellen. Kan lastig zijn, ja! Soms is het meebuigen. Niét barsten.

Weer een zonnige dag hier. Dat werkt ook wel positief op het humeur.
pi_216493421
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 11:45 schreef AnneX het volgende:
Weer een zonnige dag hier. Dat werkt ook wel positief op het humeur.
Hier ook *O*

We willen geen nieuwe Subaru, AnneX, want dat zijn personenwagens en wij hebben veel meer gemak van een bestelwagen. In Spanje hebben we geen 4x4 nodig; wel wat bodemvrijheid.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 januari 2025 @ 12:34:28 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216493649
Avontuur om in BB te komen...
Overstappen in Hilversum, Amersfoort en nu vanuit Almelo met de bus naar Hengelo... Kapotte trein met rookontwikkeling.
Uiteindelijk maar uurtje later op bestemming, maar wel gedoe.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216493773
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 10:02 schreef Barreltje het volgende:
@:Tele6 ik vind het mooi wat L_S zegt. over terugverend vermogen! vooral DAT vast blijven houden ^O^

zelf (ook) een werk akkefietje

SPOILER
dus.. ook op 45 jarige leeftijd kan je er last van hebben, dat pleasen ;)
Toen ik dit las vond ik het al heel goed dat je in eerder dit jaar had gezegd dat er iets moet veranderen. En vandaag dus weer grenzen aangegeven ^O^ Wel lastig, dit soort dingen. Is het vandaag met het contact nog goed gekomen?
Spoilers!
  vrijdag 31 januari 2025 @ 13:32:12 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216494366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Toen ik dit las vond ik het al heel goed dat je in eerder dit jaar had gezegd dat er iets moet veranderen. En vandaag dus weer grenzen aangegeven ^O^ Wel lastig, dit soort dingen. Is het vandaag met het contact nog goed gekomen?
jazeker. uiteindelijk gewoon gedaan wat ik wilde.

wel irritant dat ik er dan een halve nacht van wakker lig dat ik dit doe.. maar goed.. ook ik moet dar nog in groeien

SPOILER
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216494447
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]
jazeker. uiteindelijk gewoon gedaan wat ik wilde.

wel irritant dat ik er dan een halve nacht van wakker lig dat ik dit doe.. maar goed.. ook ik moet dar nog in groeien

SPOILER
Nou dat valt allemaal wel mee hoor :@
Je bent er niet bij als ik weer eens jankend met B aan de telefoon zit :')
pi_216494456
:W 65,5 jaar #nogsteedspleasenaanhetafleren
pi_216494495
Nevermind :)

[ Bericht 70% gewijzigd door Blues op 31-01-2025 14:14:48 ]
pi_216495068
Zo, vers bed, plantjes hebben water en de eerste portie erwtensoep is klaar. Ik lig op schema

@borisz, ga je daar ook overnachten of moet straks de hele riedel weer terug?
  Moderator vrijdag 31 januari 2025 @ 15:32:43 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216495276
Zondag gaat ie terug :P

Ik ga morgen even mn douche uittesten in mn huis en door naar BB
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 31 januari 2025 @ 15:34:37 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216495296
Als je wat later weg was gegaan had je de Pimpel kunnen pakken @borisz
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216495455
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 15:32 schreef derLudolf het volgende:
Zondag gaat ie terug :P

Ik ga morgen even mn douche uittesten in mn huis en door naar BB
Ah, jullie hadden een minimeet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')