Welkom terug
@Cat-astrophe!
Paaseitjes

al probeer ik ze niet te kopen, zodat ik ze niet kan eten

. Heb je de Lidl plus app gescand bij de aankoop? Dan staat de bon daarin

.
Leuke dingen gedaan de afgelopen tijd? Verhalen te vertellen? Of nog collega-opvoedwerk gedaan op werk? Ook verhalen die ik graag hoor
Ik was ook even een paar dagen minder op FOK! en niet hier, net bijgelezen.
Het is nogal spuit elf
@Tele6, maar nog even een

voor het vrijwilligerswerk gedoe. Je kreeg al heel veel goede tips en bemoedigende woorden. Ik vind dat je juist heel goed gehandeld hebt. Dat het je raakt en onzekerheden triggert lijkt me heel logisch. Het is ook gewoon stom. Zelfs zonder verleden zoals jij hebt gehad is zo'n situatie al gewoon vervelend, maar als het dan ook nog dieper gewortelde overtuigingen naar boven haalt is het gewoon extra shit. En dat dat gebeurt is heel logisch. Dat je dan een potje moet janken en even met iemand moet/wil bellen om het te bespreken lijkt me een heel nuttige coping! Emotie even eruit, steun zoeken, je verhaal kwijt kunnen, eventueel nog wat advies krijgen van iemand die jou goed kent.. lijkt me allemaal heel gezond

. Dat maakt het op het moment zelf natuurlijk niet minder vervelend, maar ik hoop dat je inmiddels als je terugkijkt op wat er gebeurde en het met jou deed en hoe je dat op dat moment hebt aangepakt, je ook trots kan zijn op jezelf!
En heel goed van mailen vertrouwenspersoon; ik zou zoals wijze
@sigme al zei dit misschien inderdaad ook aangrijpen als oefenmoment in voor jezelf opkomen. Laat/ga een bijeenkomst inplannen met dit op de agenda, kijk van wie je denkt dat het nuttig is dat die aanwezig zijn inclusief die twee natuurlijk, en ga om tafel om allerzijds uit te spreken waar je mee zit en tot elkaar te komen. Of dat laatste niet, maar dan wel met conclusies over wat dat betekent voor bv het training geven van hen (want groepen die ineens zonder trainer staan is uiteraard niet acceptabel).
Los daarvan kun je natuurlijk kijken of jij zelf nog de zin en energie hebt om überhaupt trainer te blijven daar of dat je er alleen nog komt trainen, of dat dat (deels) afhangt van hoe deze situatie verder gaat. Maar ik snap goed dat als je daar een sociaal netwerk hebt opgebouwd, je dat niet zomaar achter je wil laten, dat zou ik zelf in zo'n situatie ook niet doen/heel vervelend vinden.
Met mij ging het de afgelopen dagen wisselend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus al met al, deels onprettig, maar ook leerzaam. En het leverde ook een heel mooi gesprek met mijn ouders op over iets waar we het nog nooit over hadden gehad, en daardoor voelde ik ondanks de afstand toch ook wel echt die verbinding. En ik kreeg een boekentip van mijn vader (De zin van het leven, Fokke Obbema) die ik al bijna vijf jaar in mijn salontafel blijk te hebben liggen maar helemaal vergeten was, waar ik tijdens het wandelen nu het luisterboek van aan het luisteren ben en waarvan het voorwoord vol stond met heel veel herkenbare gedachten/angsten (al had ik geen daadwerkelijke hartaanval nodig om die te krijgen) en wat ik tot nu toe een erg interessant boek vind.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 02-02-2025 21:07:20 ]