SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, heb nog trek na 2 kaascrackers en een bakje chiapudding :/
quote:
Kirby!quote:
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan word jij getransformeerd tot zonquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het is ook zulk oneindig triest weer vandaag
Denk dat ik dat hele potje vitamine D maar naar binnen hengel.
Sterkte!quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Heb alleen een kapotte achterband.
Ja dit is BNW niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee laat maar, verkeerde publiek.
Neem aan dat je een groente tuintje hebt?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat “iets” gaande is in de wereld, wat voor grote veranderingen gaat zorgen ook in nl?
Pudding van chiazaadquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?
Pudding van chiazaadquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?
[..]
Dan word jij getransformeerd tot zon
Je bent zelf een ludieke TTquote:
Er is al een tijdje iets gaande.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat “iets” gaande is in de wereld, wat voor grote veranderingen gaat zorgen ook in nl?
Ik voel wel ergens een gerrie opkomen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is al een tijdje iets gaande.
Yup, duidelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee laat maar, verkeerde publiek.
Ik las Charizardquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pudding van chiazaad
[..]
Pudding van chiazaad
Oh fijn, zal even wat harder voor jullie schijnen
Charizard pudding.quote:
Licht ontvlambaar.quote:
Wil ik wel als huisdierquote:
Pudding aan een touwtje hmmmquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ik wel als huisdier
Superlachen met uitlaten
Moet kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pudding aan een touwtje hmmm
Ik zag dat laatst op social media ergensquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nederland is het enige land in Europa wat een krul als goedkeuringsteken gebruikt (de rest van Europa gebruikt vinkjes)
Ik werd vroeger heel blij van krullen in mijn basisschoolschriftjes![]()
Digitaal kan je geen krullen zetten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nederland is het enige land in Europa wat een krul als goedkeuringsteken gebruikt (de rest van Europa gebruikt vinkjes)
Zat stickerkaarten te Kopp op internet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst op social media ergens![]()
Ik wilde gewoon stickers, maar die kregen we niet meer na groep 2
Ja, grappig he?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst op social media ergens![]()
Ik wilde gewoon stickers, maar die kregen we niet meer na groep 2
Stom.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Digitaal kan je geen krullen zetten.
Google afbeeldingen en een veranderaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hoop gedoe.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Google afbeeldingen en een veranderaar.
De Benny, de Bjorn..quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat je alle tafels moest leren en dan kreeg je een sticker
Ik moest extra tafels leren, want ik was er niet goed in, dus ik had oefening nodigquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat je alle tafels moest leren en dan kreeg je een sticker
Ahh, heb je al weer een nieuw beestje of wacht je daarmee?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn rat die ik heb laten inslapen afgelopen vrijdag.
Over 2 uur heb ik hier weer kat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ahh, heb je al weer een nieuw beestje of wacht je daarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Met paint een krul tekenen en deze importeren als stempel in Word of pdf programma.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dus hahaquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met paint een krul tekenen en deze importeren als stempel in Word of pdf programma.
Of als handtekening.
En krul maar raak voor een knaak.
Zolang je het maar kan verwerkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
@:QWARQTAARTJE Het was alleen niet echt de bedoeling om binnen een week weer een huisdier te nemen maar ja soms lopen dingen nou eenmaal anders.
"Bijt hij?"quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ik wel als huisdier
Superlachen met uitlaten
Je kan ook hem af en toe loslatenquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een springspinnetje maar vind dat ook wel zielig in een bakje.
Ik wist sinds begin deze maand al dat die ingeslapen moest worden dus heb wel beetje eraan kunnen wennen, het was niet ineens ofzo zoals met een andere rat toen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang je het maar kan verwerken
Maar dan raak ik hem kwijt en kan ik niet meer stofzuigen in huis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook hem af en toe loslaten
Hopelijk hebben ze tijd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de fietsenmaker lopen.
Of zijn ze überhaupt open.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze tijd.
Ik heb net gebeld want wou ook weten of ze nog een leenfiets over hebben nu.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze tijd.
Slimmeke!quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Misschien had ik de bank gisteren moeten schoonmaken met zo'n spray die urinelucht van honden en katten uit de bank haalt. Kuroi heeft wel eens op de bank gepist toen ze zo gestrest was hier en natuurlijk had ik dat wel goed schoongemaakt maar ja dacht toch nog even een keer met iets wat goed tegen urinelucht werkt (ik ruik niks maar katten wel). Maar goed nu is de bank dus nat.
Neequote:
Geil!quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Needus nu ga ik maar op een handdoekje zitten ofzo (kan het vocht daar ook mooi intrekken) en laat ik het vannacht wel drogen.
Heb ik nog steeds niet. Ik heb wel een elektrisch dekentje. Hmm dat is ook warm.quote:
Huehuequote:Op donderdag 30 januari 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
Het is ook niet echt nat, meer gewoon heel erg vochtig.
of een ventilatorquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds niet. Ik heb wel een elektrisch dekentje. Hmm dat is ook warm.
Ik heb ook geen strijkijzer hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of een ventilator
of een strijkijzer
Nog veel susser dat we er verder niets meer ver horen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 05:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Wie moest er geliquideerd worden? Very sus![]()
Nein maar Hedwig lijkt de kanshebber te worden, Solo en een goede vriend vonden het ook een leuke naam.quote:
Jeeeejquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nein maar Hedwig lijkt de kanshebber te worden, Solo en een goede vriend vonden het ook een leuke naam.
Hedwig is wel lollig. En het voordeel van katten is dat het niet raar is als je ze debiele namen geeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nein maar Hedwig lijkt de kanshebber te worden, Solo en een goede vriend vonden het ook een leuke naam.
Weet alleen niet helemaal goed hoe ik dat op zn Engels uitspreek lol want zei dat altijd op zn Nederlands.quote:
Ik denk dat @CherryLips daar haar inspiratie vandaan had gehaald idd.quote:
Gewoon hetzelfde alleen de g minder Hollandsch.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet alleen niet helemaal goed hoe ik dat op zn Engels uitspreek lol want zei dat altijd op zn Nederlands.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De W is anders. Die is in het Engels dacht ik ronder. In het Nederlands zet je je onderlip tegen je boventanden, in het Engels maak je je lippen rond en duw je wat meer lucht mee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:33 schreef Grotetijd het volgende:
Is het ook niet met een korte i? Dus "ih" in plaats van "ieh" ? Hedwihg?
Nee dat is Surinaamsquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
maak je je lippen rond en duw je wat meer lucht mee.
Ah snap wel wat je bedoelt. Raar welquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De W is anders. Die is in het Engels dacht ik ronder. In het Nederlands zet je je onderlip tegen je boventanden, in het Engels maak je je lippen rond en duw je wat meer lucht mee.
Dat is Arnhems.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat de D silent is in het Engels.
Dat zoiets is als Hèwì
Domme schapen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)anbeveling-tiktokker
DAGJESVOLKED @:wereldgozer
That's another biscuit hey! That's a different cook!quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Everything is cookie and egg.
Hier is het droog maar blijf nog lekker een dagje binnen om aan te sterkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een trui aan geaanHet blijft maar regenen ook
helemaal naar de kloteeeeee, helemaal naar de kloteeequote:Op donderdag 30 januari 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
Ik was er al bang voor maar mijn buitenband is ook naar de klote.
Kan ie goed mikkenquote:
Snap alleen niet waarom die zo versleten is terwijl mijn voorband nog steeds als nieuw eruit ziet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
helemaal naar de kloteeeeee, helemaal naar de kloteee![]()
![]()
Elke keer als ik deze reactie van jou zie, zie ik een moeder voor me die kijkt hoe haar kinderen zich misdragen en ze weet dat wat ze zegt toch niet helptquote:
Zo staat ze dagelijks ook even voor de caafkooi.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ik deze reactie van jou zie, zie ik een moeder voor me die kijkt hoe haar kinderen zich misdragen en ze weet dat wat ze zegt toch niet helpt
Heb je het opgezocht?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom die zo versleten is terwijl mijn voorband nog steeds als nieuw eruit ziet.
quote:Vaak slijt het patroon op het achterwiel sneller omdat we meer remmen met de achterremmen (en dus met de achterbanden).
Achteruittrapremmen, dat is dat volgens mij toch.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Geen idee of je achterremmen hebt trouwens, anders zou ik zeggen.. de kabouters!
Ik besef me nu ook dat het ook vrijwel altijd mijn achterband is als er een band lek was bij een fiets.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]bij auto's werkt het volgens mij ook zo
Haha je zei ass.quote:
Nou, dat dus.quote:
Knuffelquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Kan iemand zorgen dat ik stop met zo zenuwachtig zijn.
De meeste katten vinden hun baasjes toch niet leuk volgens cijfers van ihet CBSquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Kan iemand zorgen dat ik stop met zo zenuwachtig zijn.
Je moet niet zo driften door de bochten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom die zo versleten is terwijl mijn voorband nog steeds als nieuw eruit ziet.
Mag ook niet meer want JKR is een kutwijf ofzo. (ik vind het onzin maar tochquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Maar een collega van me heeft allemaal Harry Potter tattoo's, dat gaat me wat te ver (voor mij persoonlijk).
Dat arme beestje wordt uit zijn huisje weggehaald en zo bij een vreemde neergezetquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste katten vinden hun baasjes toch niet leuk volgens cijfers van ihet CBS
Niet het deathly Hallowsteken tussen je borsten tatoeërenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Maar een collega van me heeft allemaal Harry Potter tattoo's, dat gaat me wat te ver (voor mij persoonlijk).
Vergeleken bij wat Neil Gaiman heeft uitgevreten is ze een snoepje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mag ook niet meer want JKR is een kutwijf ofzo. (ik vind het onzin maar toch)
Ama is transfobischquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mag ook niet meer want JKR is een kutwijf ofzo. (ik vind het onzin maar toch)
Wie????quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeleken bij wat Neil Gaiman heeft uitgevreten is ze een snoepje.
Gaat toch ook om het boek/serie? Sorry hoor maar wat boeit mij dat wat de schrijver nu vind en zegt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er toch ook helemaal niet de kracht voor om alle schrijvers en acteurs en regisseurs na te trekken
Stelletje leiers. Gedraag je gewoon.
Oh dan zeg ik zo wel dat ze de kat weer mee mag nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste katten vinden hun baasjes toch niet leuk volgens cijfers van ihet CBS
Populaire fantasyschrijver die een aanzienlijk aantal dames heeft misbruikt en verkracht.quote:
Is hij ooit veroordeeld? Zo zit die Kevin Spacey helemaal aan de grond tegenwoordig, maar is tot nu toe nog nergens daadwerkelijk voor veroordeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart dat Roman Polanski dan nog wel Oscars kan winnen.
https://archive.is/W1arCquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gaat toch ook om het boek/serie? Sorry hoor maar wat boeit mij dat wat de schrijver nu vind en zegt.
Omdat Joods. Dus extra privilegesquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart dat Roman Polanski dan nog wel Oscars kan winnen.
Nee, want hij is het land ontvlucht naar Frankrijk en die levert hem niet uit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hij ooit veroordeeld? Zo zit die Kevin Spacey helemaal aan de grond tegenwoordig, maar is tot nu toe nog nergens daadwerkelijk voor veroordeeld.
Mja een gevluchte verdachte die nog Oscars kan winnen is wel apart, to say the least.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, want hij is het land ontvlucht naar Frankrijk en die levert hem niet uit.
Ja daarom, dus waar trek je de grens?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja een gevluchte verdachte die nog Oscars kan winnen is wel apart, to say the least.
Die komt volgende week wel een keer tevoorschijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
De tering wat veel spullen. Ze is 9 maanden oud trouwens. Ze zit nu vooral bang onder de bank enz dus foto's komen wel.
Aaahhhhquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
De tering wat veel spullen. Ze is 9 maanden oud trouwens. Ze zit nu vooral bang onder de bank enz dus foto's komen wel.
Dat is met een paar dagen wel overquote:
Hedwig volgens mij. Maar op z'n Engels, dus met ander soort W en een "ih" i.p.v "ieh" en met een korte "guh" op 't eind i.p.v "ggggg"quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Welkom in je nieuw thuis, katbeest![]()
Had je al een naam gekozen?
Bedankt voor de uitleg. Maar wat is Engels precies?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hedwig volgens mij. Maar op z'n Engels, dus met ander soort W en een "ih" i.p.v "ieh" en met een korte "guh" op 't eind i.p.v "ggggg"
Er zit toch helemaal geen "ieh" in Hedwig?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hedwig volgens mij. Maar op z'n Engels, dus met ander soort W en een "ih" i.p.v "ieh" en met een korte "guh" op 't eind i.p.v "ggggg"
ok gewoon hedwig dusquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Maar wat is Engels precies?
A bo'o o' wa'aquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Maar wat is Engels precies?
In 't Nederlands wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit toch helemaal geen "ieh" in Hedwig?
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik spreek het uit als Hetwig, geen Hetwieg of zo.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In 't Nederlands wel.
Maar dit kan @:ama beter uitleggen. Aangezien ze ook moest uitleggen dat het Draycoh was en niet Drakoo.
Ah nee dan is 't duidelijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als Hetwig, geen Hetwieg of zo.
Die mensen zeggen Drakoo omdat dat zo is in de Nederlandse Harry Potter, het is niet zo dat die mensen geen engels kunnen ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In 't Nederlands wel.
Maar dit kan @:ama beter uitleggen. Aangezien ze ook moest uitleggen dat het Draycoh was en niet Drakoo.
Lijkt op Katjaquote:
waarom en van wie moet je die bananen weghalenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Fancy kattenbak er ook bij. (Ja die bananen moet ik even weghalen)
[ link | afbeelding ]
Gewoon iets minder dicht naast de kattenbak.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom en van wie moet je die bananen weghalen
oh, ruikt de kattenbak? Wat voor kattenbak is het?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon iets minder dicht naast de kattenbak.
Haal dan ook meteen die lege blikjes wegquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon iets minder dicht naast de kattenbak.
Ik hoop echt dat mijn beestjes zo oud worden, mits nog gelukkigquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat is je schaduw de komende 18 jaar.
Maar we zijn nog zeker geen vriendjes. Oma trok ook aan de kat haar staart enz dus ze moet me nog leren vertrouwen.quote:
Nee dit is juist een fancy kattenbak met een luchtreiniger ofzo erin. Ding moet ook aan stroom.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ruikt de kattenbak? Wat voor kattenbak is het?
Nee wacht tot ik genoeg heb om in te leveren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haal dan ook meteen die lege blikjes weg
Bananen iets verder weg klinkt wel wat frisser maar als je het écht niet ruikt kunnen ze daar misschien wel gewoon lekker blijven liggenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dit is juist een fancy kattenbak met een luchtreiniger ofzo erin. Ding moet ook aan stroom.
en ik maar wachten achter zo iemand met 10 blikjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee wacht tot ik genoeg heb om in te leveren.
Ik had er van de week 2, maar ik drink verder ook niet uit blikjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en ik maar wachten achter zo iemand met 10 blikjes
Ze is nog maar 9 maanden dus kans is best aanwezig ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat is je schaduw de komende 18 jaar.
Bananenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bananen iets verder weg klinkt wel wat frisser maar als je het écht niet ruikt kunnen ze daar misschien wel gewoon lekker blijven liggen
Bananen
Lagen ze al lang bij je thuis?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er van de week 2, maar ik drink verder ook niet uit blikjes.
Vind dat ergens ook wel triest voor zo'n beestje. Neemt een vrouw van 80 zo'n kat, dat is voor 5-10 jaar. En dan moet dat beestje naar 't asiel of een ander baasje omdat het oude baasje overlijdt of er niet meer voor kan zorgenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Oma bleek trouwens ook nooit eerder een kat gehad te hebben en ze is 80. Ik snap wel dat een kitten niet zo goed werkt dan.
Ik wacht wel tot ik meer heb dan 10 hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en ik maar wachten achter zo iemand met 10 blikjes
Oh nou deze kat heeft ze nog geen jaar gehad dus.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat ergens ook wel triest voor zo'n beestje. Neemt een vrouw van 80 zo'n kat, dat is voor 5-10 jaar. En dan moet dat beestje naar 't asiel of een ander baasje omdat het oude baasje overlijdt of er niet meer voor kan zorgen
We hadden m'n oma destijds ook bijna een kat gegeven, maar een kat is geen vervanger voor je dode man, dat beestje heeft een eigen wil, die kattenbak moet verschoond, er ligt overal haar, die kat peert hem via het balkon of de voordeur en hij gaat je voor de voeten lopen. En als dat beestje ergens op een tapijt kotst zag ze dat niet. En dat beestje zou haar overleven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Oma bleek trouwens ook nooit eerder een kat gehad te hebben en ze is 80. Ik snap wel dat een kitten niet zo goed werkt dan.
Een maand of vier denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lagen ze al lang bij je thuis?
Ik heb één blikje thuis liggen die ik weg moet brengen maar vergeet het steeds. Vergeet hem ook steeds in de boodschappentas te doen, als ze daarin zitten gaat het goed
Hier was opa ook overleden en toen ze nam ze idd dit beestje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden m'n oma destijds ook bijna een kat gegeven, maar een kat is geen vervanger voor je dode man, dat beestje heeft een eigen wil, die kattenbak moet verschoond, er ligt overal haar, die kat peert hem via het balkon of de voordeur en hij gaat je voor de voeten lopen. En als dat beestje ergens op een tapijt kotst zag ze dat niet. En dat beestje zou haar overleven.
Toen kreeg ze een parkiet maar dat vond ze ook niks. Beestje is ook niet oud geworden
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik meer heb dan 10 hoor.
Ja want dan doe ik alles in een zak.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]vind je dat fijner dan gewoon blikje inleveren wanneer je toch naar de supermarkt gaat?
Geldt wel voor meer dieren, zoals cavia's en konijnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Katten zijn bij veel mensen een beestje waarbij men denkt 'is leuk, kost weinig, laten we het doen!'
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geldt wel voor meer dieren, zoals cavia's en konijnen
Mensen zien konijnen/cavia's/hamsters/vissen vooral als "oh kost niet veel en heeft niet veel nodig" en lijken er ook niet zo mee te zitten als zo'n beestje overlijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geldt wel voor meer dieren, zoals cavia's en konijnen
Toch zie ik bij oudjes juist vaak dat ze dan een hondje nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Katten zijn bij veel mensen een beestje waarbij men denkt 'is leuk, kost weinig, laten we het doen!'
Geen idee, ken niet zoveel oudjes eigenlijk. En de oudjes die ik ken/thuis kwam die waren hulpbehoevend, die kochten geen hondquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch zie ik bij oudjes juist vaak dat ze dan een hondje nemen.
Huisdieren gaan niet naar de helquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Huisdieren moet je nooit wegdoen anders komen ze je opzoeken in de hel later.
Op MP zie je zo vaak beestjes die in een lege kooi ergens in een schuur staanquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jadat is misschien nóg zieliger (nee het is geen wedstrijd) want die worden regelmatig gewoon ergens gedumpt volgens mij
of gewoon geen aandacht meer aan besteed, kan ook makkelijk bij diertjes in een kooi
Van die onopgevoede wandelende voetenbankjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch zie ik bij oudjes juist vaak dat ze dan een hondje nemen.
Ik zou sowieso iets wat ik eet niet in een cirkel van minstens 2 meter bij m’n kattenbak bewaren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bananen iets verder weg klinkt wel wat frisser maar als je het écht niet ruikt kunnen ze daar misschien wel gewoon lekker blijven liggen
Bananen
Och komt ze daar vandaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Dat vind ik wel een goed idee. Ik pas op af en toe op de hond van de buren omdat ik het voor een dagje of een wandeling leuk vind, maar niet permanent een huisdier wil.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Je hebt ook van die stichtingen die honden koppelen aan oudjes zodat de hondenbaasjes een oppas hebben en die oudjes even gezelschap hebbenOudjes moeten nog wel kunnenen wandelen
Ik zeg weleens dat ik een hondje neem en dat m'n moeder hem mag opvoedenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Je hebt ook van die stichtingen die honden koppelen aan oudjes zodat de hondenbaasjes een oppas hebben en die oudjes even gezelschap hebbenOudjes moeten nog wel kunnenen wandelen
Kocht mijn hamsters ook altijd via MP van mensen waarbij de kindjes enthousiasme hadden verloren. Dat vind ik nog wel oké trouwens, die mensen zorgen er nog voor dat dat beest ergens anders beter terecht komt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op MP zie je zo vaak beestjes die in een lege kooi ergens in een schuur staanKinderen zijn er na een week op uitgekeken. Zo kom ik de laatste jaren ook aan mijn hamsters, gewoon overgenomen. Allemaal verknipt ook
Zoveel mensen die de kattenbak in de keuken naast het fornuis hebben staanquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou sowieso iets wat ik eet niet in een cirkel van minstens 2 meter bij m’n kattenbak bewaren.
Jep dus ze moet nog leren dat ze gewenst is. Oma trok ook aan haar staart enz.quote:
Als het maar staat toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
Geen idee waarom die krabpaal op de foto zo schreef lijkt.
elke dag van de glijbaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
Daarom heb ik dus giraffen als huisdier
Is echt een win-win situatiequote:Op donderdag 30 januari 2025 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee. Ik pas op af en toe op de hond van de buren omdat ik het voor een dagje of een wandeling leuk vind, maar niet permanent een huisdier wil.
Deelhondje, past wel bij de huidige tijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg weleens dat ik een hondje neem en dat m'n moeder hem mag opvoeden
Kuroi was bij mij ook altijd een slank katje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijkt ook wel wat smalletjes, of ben ik alleen obese katten gewend?
Ik leg altijd mijn appels, croissantjes en kwark naast de kattenbak.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou sowieso iets wat ik eet niet in een cirkel van minstens 2 meter bij m’n kattenbak bewaren.
@Citizen.Erased heeft ook een deeltijdhondje geloof ik?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is echt een win-win situatie
[..]
Deelhondje, past wel bij de huidige tijd
Wel met een iets andere reden volgens mijquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:citizen.erased heeft ook een deeltijdhondje geloof ik?
Vet zielig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep dus ze moet nog leren dat ze gewenst is. Oma trok ook aan haar staart enz.
Er is levenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oke nu stop ik eventjes.Ze zit toch vooral onder de bank.
maar heb je gezien hoe leuk een kameleon is en hoe weinig ruimte die nodig hebben?!quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vet zielig.
Ik mag van mijzelf de komende tijd geen dieren anders heb ik binnen de kortste keren een halve dierentuin omdat ik alles zieliuugggg vind.
Succes met je ringwormquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leg altijd mijn appels, croissantjes en kwark naast de kattenbak.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb voor mezelf de regel dat ik maar 1 huisdier mag (of meer als het groepsdieren zijn zoals ratten). Hoewel 2 katten in een iets groter huis ook wel een optie zou zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vet zielig.
Ik mag van mijzelf de komende tijd geen dieren anders heb ik binnen de kortste keren een halve dierentuin omdat ik alles zieliuugggg vind.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nog boos geworden op m'n vader toen hij serieus was over een hond willen. En dan het liefst nog een grote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn dat ie het uit zn hoofd heeft gezet
Dit klinkt ook ech als een gevalletje van, kun je niet net zo goed een robothondje daar neer zetten die af en toe wafwaf zegt en een rondje draait?
Baby darling doll face honey
Reptielen heb ik dan weer niet zo veel mee en alles met meer dan 4 poten ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar heb je gezien hoe leuk een kameleon is en hoe weinig ruimte die nodig hebben?!Leeft wel maar twee jaar
kan voor sommige mensen een voordeel zijn tho
Die ik nu heb hangt alleen in de tralies, terwijl ik keurig hamsterscaping heb gedaan met 30 cm bodembedekking, drie soorten zodat de tunnels niet instorten, en allemaal plantjes en kurken tunnels en houten huisjes en een groot wiel en een enorme zandbak. Hamster: TRALIEEEEEEEEEEESquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kocht mijn hamsters ook altijd via MP van mensen waarbij de kindjes enthousiasme hadden verloren. Dat vind ik nog wel oké trouwens, die mensen zorgen er nog voor dat dat beest ergens anders beter terecht komt.
Ben ook wel eens bij mensen geweest waarbij die hele kooi vol stront lag wat een groot plakaat was gewordenom te janken
Waarom waren ze verknipt?
Kwark in een plastic zakje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Reptielen heb ik dan weer niet zo veel mee en alles met meer dan 4 poten ook niet.
Maar vind het wel even gezegend. Vorig jaar 2 poekies moeten laten inslapen en dat vond ik vrij niet zo leuk.
Maar als je in het weekend weg bent is een maatje wel leuk voor d'r.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf de regel dat ik maar 1 huisdier mag (of meer als het groepsdieren zijn zoals ratten). Hoewel 2 katten in een iets groter huis ook wel een optie zou zijn.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nog boos geworden op m'n vader toen hij serieus was over een hond willen. En dan het liefst nog een grote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de stelregel ‘wat je hebt moet je goed verzorgen’ en dan in de breedste zin van het woord. Dus ook inclusief alle dierenartsrekeningen, spuugduur voer, aandacht, liefde, tijd enzv.
Een aantal mensen namen regelmatig hun hond mee als ze langs kwamen. Hij kwam echt niets tekort. Maar hij wilde er gewoon per se zelf eenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]fijn dat ie het uit zn hoofd heeft gezet
Dit klinkt ook ech als een gevalletje van, kun je niet net zo goed een robothondje daar neer zetten die af en toe wafwaf zegt en een rondje draait?
Misschien kun je dan beter een oudere kat uit het asiel halen die graag bij je op bed ligt en van je warmte geniet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]fijn dat ie het uit zn hoofd heeft gezet
Dat is ook wel weer zo maar goed ik laat haar eerst maar even wennen en even beter socialiseren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je in het weekend weg bent is een maatje wel leuk voor d'r.
Ja dat is zelfs cruciaal voor je menselijkheid en beschaving.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik heb de stelregel ‘wat je hebt moet je goed verzorgen’ en dan in de breedste zin van het woord. Dus ook inclusief alle dierenartsrekeningen, spuugduur voer, aandacht, liefde, tijd enzv.
Makkelijk. En in het begin zal ik de buurvrouw ook vragen om af en toe te kijken bij haar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Kun je katten twee dagen alleen laten trouwens?
die willen juist toch zoveel als mogelijk met rust gelaten worden toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat. Ik heb een half jaar gejankt dat ik weer katten wilde, echt heeel heel graag. En toch heb ik ze nu steeds nog niet weer. Want 1000 redenen waarom ik het nu niet wil. En toch wil ik ze nog steedsquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een aantal mensen namen regelmatig hun hond mee als ze langs kwamen. Hij kwam echt niets tekort. Maar hij wilde er gewoon per se zelf een
Ze houden wel van eten en een schone kattenbak.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die willen juist toch zoveel als mogelijk met rust gelaten worden toch?
Ja het ging wel vaker bij hem mis als het aankwam over nadenken over de gevolgen van zijn keuzes voor hem en anderen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Mag inderdaad niet, maar met veel dieren niet hoor, dan moet je er minimaal 2 hebben. Ze controleren het als iemand het meldt. En aangezien Zwitsers graag alles melden dat niet exact volgens de regels gaat, duurt een controle als je er maar eentje hebt waarschijnlijk niet lang.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mag je in Zwitserland cavia's niet in hun eentje houden. Ik weet niet hoe ze dat controleren? @:Kwiwi
Weekend ging hier prima. Ze waren dan wel niet alleen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Met beetje geluk eet deze kat ook niet alles meteen op. Kuroi kon ik een vol bakje eten geven en daar deed ze gerust twee of drie dagen mee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze houden wel van eten en een schone kattenbak.
Als mijn buren een nachtje weg zijn vragen ze ook of ik ze kan voeren. Ik had een keer de kattenbak niet leeggeschept (meestal leggen ze dan dat schepje en zakje klaar en dat hadden ze nu niet gedaan) en kreeg ik de volgende dag een beetje een passief-agressief appje van 'het schepje en de spulletjes liggen hier' met een foto erbijIk dacht, jullie zijn nog geen 24 uur weg
Oh het traliesbeestjequote:Op donderdag 30 januari 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik nu heb hangt alleen in de tralies, terwijl ik keurig hamsterscaping heb gedaan met 30 cm bodembedekking, drie soorten zodat de tunnels niet instorten, en allemaal plantjes en kurken tunnels en houten huisjes en een groot wiel en een enorme zandbak. Hamster: TRALIEEEEEEEEEEES
Die zat in een kooitje zo groot als een iPad.
Maar ik heb al vier gratis hamsters via Marktplaats opgehaaldDe laatste kwam van een meisje dat al lang om een hamster had gesmeekt en er toen na een tijdje eentje kreeg en er al snel niet naar omkeek. Toen heeft de vader haar een ultimatum gegeven: je gaat ervoor zorgen of hij gaat weg. Dus toen heb ik hem opgehaald. Beestje is gratis, voor de kooi willen ze vaak geld.
Bestaan tamagotchi's nog?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een aantal mensen namen regelmatig hun hond mee als ze langs kwamen. Hij kwam echt niets tekort. Maar hij wilde er gewoon per se zelf een
Klinkt als een beter alternatiefquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter een oudere kat uit het asiel halen die graag bij je op bed ligt en van je warmte geniet.
Wel afspraken maken met anderen die ermee naar de dierenarts zouden kunnen gaan.
ja johquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja gedeeld ouderschapquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:citizen.erased heeft ook een deeltijdhondje geloof ik?
Ik wil ook wel een huisdier, maar weet niet zeker of ik er 15-20 jaar voor wil zorgen. En een beestje nemen en het vervolgens weg doen omdat je er op uitgekeken bent vind ik echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap dat. Ik heb een half jaar gejankt dat ik weer katten wilde, echt heeel heel graag. En toch heb ik ze nu steeds nog niet weer. Want 1000 redenen waarom ik het nu niet wil. En toch wil ik ze nog steeds
kattenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die willen juist toch zoveel als mogelijk met rust gelaten worden toch?
Mooiquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag inderdaad niet, maar met veel dieren niet hoor, dan moet je er minimaal 2 hebben. Ze controleren het als iemand het meldt. En aangezien Zwitsers graag alles melden dat niet exact volgens de regels gaat, duurt een controle als je er maar eentje hebt waarschijnlijk niet lang.
In de tijd dat ze dat appje stuurde hadden ze t ook kunnen opruimen, sowieso vind ik het geen taak voor andere mensen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als mijn buren een nachtje weg zijn vragen ze ook of ik ze kan voeren. Ik had een keer de kattenbak niet leeggeschept (meestal leggen ze dan dat schepje en zakje klaar en dat hadden ze nu niet gedaan) en kreeg ik de volgende dag een beetje een passief-agressief appje van 'het schepje en de spulletjes liggen hier' met een foto erbijIk dacht, jullie zijn nog geen 24 uur weg
Ordnung ist ordnungquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag inderdaad niet, maar met veel dieren niet hoor, dan moet je er minimaal 2 hebben. Ze controleren het als iemand het meldt. En aangezien Zwitsers graag alles melden dat niet exact volgens de regels gaat, duurt een controle als je er maar eentje hebt waarschijnlijk niet lang.
Nou ja zegquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had toen een cavia bij de dierenbescherming gehaald en daar hadden ze duizend konijnen en tig cavia's zitten, maar ze wisten dat deze cavia eerst het schilletje van de komkommer opatquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bestaan tamagotchi's nog?
[..]
Klinkt als een beter alternatiefVoordeel van het asiel is wel echt dat ze precies weten wat die katten daar zoeken, meestal dan.
Ok dat is geen goede oppas.. doe gewoon wat iemand vraagtquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook ooit een oppas gehad waarvan ik dacht godverhoerenkut, ik wil ergens wel dankbaar zijn dat je je tijd hebt geinvesteerd hierin maar je hebt zo ontzettend veel gedaan wat ik niet wilde
Toilet van konijn vullen met hooi ipv zaagsel, had overal maden toen ik thuis kwam. En mn kat was 2kg zwaarder.................. 'ik heb eten bijgekocht want ik vond het zielig als ie alleen zat'
DUDE
Ik vind het op zich geen probleem, maar vorig jaar waren ze twee weken weg en toen was ik het wel zat om die beestjes twee keer per dag te voeren en de kattenbak leeg te scheppen, en ik vond het ook wel sneu dat ze zoveel alleen zaten. Maar dat was beter dan naar een pension want dat vonden ze echt vreselijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In de tijd dat ze dat appje stuurde hadden ze t ook kunnen opruimen, sowieso vind ik het geen taak voor andere mensen.
Ik vind het supergezellig. Als ze jonger zijn voed je ze zelf op en kan ik mij niet zo voorstellen dat ik erop uitgekeken zou raken. Tegelijkertijd slopen ze ook je hele interieur, moet je altijd iets regelen als je langere tijd weg gaat en als ze wat hebben kan je voor een leuke occasion naar de dierenarts brengen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een huisdier, maar weet niet zeker of ik er 15-20 jaar voor wil zorgen. En een beestje nemen en het vervolgens weg doen omdat je er op uitgekeken bent vind ik echt te triest voor woorden.
Hahaha, wat cutequote:Op donderdag 30 januari 2025 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had toen een cavia bij de dierenbescherming gehaald en daar hadden ze duizend konijnen en tig cavia's zitten, maar ze wisten dat deze cavia eerst het schilletje van de komkommer opatHij zat er ook al best lang dus ik vroeg ook of ze niet aan hem gehecht waren en dat ze het niet moeilijk vonden om hem mee te geven aan een vreemde. Maar dat hoorde erbij.
Ik vond het echt zo asociaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dat is geen goede oppas.. doe gewoon wat iemand vraagt
Ik ga echt niet zelf dingen bedenken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook ooit een oppas gehad waarvan ik dacht godverhoerenkut, ik wil ergens wel dankbaar zijn dat je je tijd hebt geinvesteerd hierin maar je hebt zo ontzettend veel gedaan wat ik niet wilde
Toilet van konijn vullen met hooi ipv zaagsel, had overal maden toen ik thuis kwam. En mn kat was 2kg zwaarder..................![]()
![]()
![]()
'ik heb eten bijgekocht want ik vond het zielig als ie alleen zat'
DUDE
Ik vind dat eigenlijk wel veel teveel gevraagd voor gewoon buren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen probleem, maar vorig jaar waren ze twee weken weg en toen was ik het wel zat om die beestjes twee keer per dag te voeren en de kattenbak leeg te scheppen, en ik vond het ook wel sneu dat ze zoveel alleen zaten. Maar dat was beter dan naar een pension want dat vonden ze echt vreselijk.
En die beestjes kotsten ook een paar keer, en hadden haarballen. Stond ik dat kleed helemaal schoon te maken met groene zeep.
En ik moest ook het balkon even onderhouden.
Ik had tijdens het eerste keer op de buurkat passen wat vergeten, toen zei m'n buurvrouw naderhand toen ze me er opnieuw voor vroeg heel tactisch: zal ik je nog even alles een keer laten zien?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het echt zo asociaalmaar diegene bedoelde het oprecht goed, dat is best lastig om er dan wat van te zeggen
. Heb er uiteindelijk niks van gezegd want ik dacht nvm, wil toch niet dat je hier ooit nog komt oppassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |