SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hardopquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Ben je een Zeeuws dieet koop dan voor een maandsalaris aan soelepels
Het was een optreden in Doornroosje en die avond had ik knallende ruzie met mijn ex-vriendin. Misschien weet zij het nog welquote:
Dat is denk ik om de goden van de landbouw en dan in het specifiek de mosselteelt te eren eeeeeeej.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zeggen Zeeuwen vaak achter elke zin een soort van "Eeeeeeeej ?"
Dit is een serieuze vraag en niet het begin van een mopje
Ik keur dit antwoord goed eeeeeeeejquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is denk ik om de goden van de landbouw en dan in het specifiek de mosselteelt te eren eeeeeeej.
Doen ze in West-Brabant ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eeeeeeeej?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen ze in West-Brabant ook
Hmm, is me nooit opgevallen bij de twee hele zeeuwen die ik ken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Zeeuwen in de familiequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, is me nooit opgevallen bij de twee hele zeeuwen die ik ken.
Irene Moors & de Smurfen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik op zoek naar een artiest die ik ergens tussen 2010-2013 gezien hebkan maar niet op de naam komen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Zeeuwen in de familie![]()
En ik moest ooit een Zeeuwse zakelijk bellenWas genieten het hele gesprek
Wisten ze zeker dat dit een begrafenis was?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me heeft vandaag een begrafenis gehad, van een familielid van zijn nieuwe vriend,
"niemand van die andere familie die zei wat tegen ons"
"een zo'n meisje zat constant kauwgom te kauwen en hardop te boeren"
"stonden we even buiten ging de helft aan het blowen"
"ik reed in de rouwstoet, stop ik voor rood, bouwvakkersbusje achter me allemaal toeteren en schelden"
"nog nooit zoveel zwarte jurkjes met grote gouden letters gezien"
"bijna alle mannen hadden petjes op"
"die muziek ook echt, gewoon een nieuw soort tokkies"
"constant foto's maken met flitser"
"We hebben meteen de cilinder vervangen bij haar thuis. Meteen na de uitvaart"
Ja, ik kan daar ook niets aan doenquote:
Misschien de verkeerde ruimte binnengelopen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wisten ze zeker dat dit een begrafenis was?
Moesten ze eigenlijk naar een rave toequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien de verkeerde ruimte binnengelopen?
Op een woonwagenkamp.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moesten ze eigenlijk naar een rave toe
Was dit niet gewoon een familiereünie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me heeft vandaag een begrafenis gehad, van een familielid van zijn nieuwe vriend,
"niemand van die andere familie die zei wat tegen ons"
"een zo'n meisje zat constant kauwgom te kauwen en hardop te boeren"
"stonden we even buiten ging de helft aan het blowen"
"ik reed in de rouwstoet, stop ik voor rood, bouwvakkersbusje achter me allemaal toeteren en schelden"
"nog nooit zoveel zwarte jurkjes met grote gouden letters gezien"
"bijna alle mannen hadden petjes op"
"die muziek ook echt, gewoon een nieuw soort tokkies"
"constant foto's maken met flitser"
"We hebben meteen de cilinder vervangen bij haar thuis. Meteen na de uitvaart"
dat lijkt idd wel op Irene Moors en de Smurfenquote:
Nee, maar het wordt je toch aangerekend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar ook niets aan doen
Ik ga hier wel een beetje rekening mee houden voortaan, wat jij?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar het word je toch aangerekend.
Van de superhysterische variant zelfs.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
De nieuwe vriend van je vriend?
Haha gaaayyyy
Relatie met Gordon?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de superhysterische variant zelfs.
Als ze nog eens een rare opmerking maakt zal ik nu denken "ach dat meiske kan er ook niks aan doen dat er een kopje mist in de kast, dat krijg je met zeeuwse familie".quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga hier wel een beetje rekening mee houden voortaan, wat jij?
"Ze weet niet beter"quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze nog eens een rare opmerking maakt zal ik nu denken "ach dat meiske kan er ook niks aan doen dat er een kopje mist in de kast, dat krijg je met zeeuwse familie".
Huis op wielenquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze nog eens een rare opmerking maakt zal ik nu denken "ach dat meiske kan er ook niks aan doen dat er een kopje mist in de kast, dat krijg je met zeeuwse familie".
Joejoequote:
GEBOUWquote:
Oke expert in huisjes op wielenquote:
NEE!quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ah dat was mijn tweede suggestie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou hij ook geweigerd worden in de attracties van de Efteling?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja, geen idee, mijn broer doet het ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eeeeeeeej?
Waarom doen ze dat?![]()
![]()
"Ik zat op een terras, maar wist niet waar je was". Die vetpoemel is waarschijnlijk per ongeluk op haar gaan zittenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee, mijn broer doet het ook![]()
Vrij bijzonder..
Toch niet achter elke zin, toch?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
SOWquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik zat op een terras, maar wist niet waar je was". Die vetpoemel is waarschijnlijk per ongeluk op haar gaan zittenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Of ze liep langs met een zonnebril op, zag 'm en dacht "gewoon doorlopen" helaas bestaan zulke mensen ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik zat op een terras, maar wist niet waar je was". Die vetpoemel is waarschijnlijk per ongeluk op haar gaan zittenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Hoe het ook zij, daardoor kon hij onze levens verrijken met dit prachtige lied.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of ze liep langs met een zonnebril op, zag 'm en dacht "gewoon doorlopen" helaas bestaan zulke mensen ook![]()
Jij hebt ook Zeeuwse familie dus eeeeeeej?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee, mijn broer doet het ook![]()
Eeeeeeeeejquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt ook Zeeuwse familie dus eeeeeeej?
Mijn genre is het ook niet, maar het scoort toch goed blijkbaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, daardoor kon hij onze levens verrijken met dit prachtige lied.
Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Maar is het echt zo'n lange "eeeeeej"? Of meer "eej"?
![]()
![]()
![]()
Ik ging dit googlenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Kwiews de rechercheurquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik zat op een terras, maar wist niet waar je was". Die vetpoemel is waarschijnlijk per ongeluk op haar gaan zitten![]()
![]()
Ja. Ging ineens snelquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel goed in het stadion![]()
![]()
![]()
Ja. we hebben nog niet gewonnen, maar het is nu wel gunstigquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Waarom niet gewoon normale kwark?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Goeie workout.
Nu een kilo proteinekwark etenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Teppie gedaan dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Goeie workout.
Nu een kilo proteinekwark eten![]()
Eeeeeeeej is dus een soort bevestiging vragen
Soort van he? Maar dan Zeeuws.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik kijk dit gewoonquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ging dit googlen![]()
![]()
Braaf.quote:
*koekje geeftBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ohhh dat is zoals ze hier "oder" of "gel" achter een zin plakken. Is ook om (retorisch) om bevestiging te vragen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ging dit googlen![]()
Blijkbaar, maar of dat nu achter elke zin geplakt moet worden is vraag twee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dat is zoals ze hier "oder" of "gel" achter een zin plakken. Is ook om (retorisch) om bevestiging te vragen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mijn buurman doet dat na elke zinquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen ze in West-Brabant ook
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nee ik ben een nep-brabanderquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Kom vechten- eeeeeeejquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
Ik zit een filmpje te kijken over gefrituurde melk
Gaat het wel goed met sommige mensen?
Waarom zou je achter elke zin om bevestiging vragen, als iedereen dat doet is echt nooit iemand uitgepraat.
Mooi weer vandaag hè Harm, eeeej?
Nou wat je zegt Kloendert, goed groeiweer voor de aardappels eeeeej?
etc etc ect...![]()
4EverBlackEejed eeejquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Je moet ook bevestiging over mosselen vragenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je achter elke zin om bevestiging vragen, als iedereen dat doet is echt nooit iemand uitgepraat.
Mooi weer vandaag hè Harm, eeeej?
Nou wat je zegt Kloendert, goed groeiweer voor de aardappels eeeeej?
etc etc ect...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
zolang ze in al die filmpjes vanuit amerika nog hompen kaas over alle maaltijden flikkeren.... denk ik dat het antwoord... Neequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit een filmpje te kijken over gefrituurde melk
Gaat het wel goed met sommige mensen?
isOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In normale magere kwark zit praktisch net zoveel eiwit als in die speciale 'high-protein' meuk, dat is gewoon een reclamepraatje om je 3x zoveel te laten betalen voor hetzelfdequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet proteinmaxxen tochOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
'Kaas'. Soort van gele plastic uit een tube ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang ze in al die filmpjes vanuit amerika nog hompen kaas over alle maaltijden flikkeren.... denk ik dat het antwoord... Nee
is![]()
Niks mis met hompen kaas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang ze in al die filmpjes vanuit amerika nog hompen kaas over alle maaltijden flikkeren.... denk ik dat het antwoord... Nee
is![]()
Gaat het goed met mij?
Ook nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Oke laat maar weer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Kaas'. Soort van gele plastic uit een tube ja.
Daarom kun je in de VS ook beter je eten zonder 'kaas' bestellenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Kaas'. Soort van gele plastic uit een tube ja.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Anatto, oftewel kledingkleurstof waardoor de stofwisseling van de Amerikanen even goed werkt als bij een dode rat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Kaas'. Soort van gele plastic uit een tube ja.![]()
quote:quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
#rattenpaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatto, oftewel kledingkleurstof waardoor de stofwisseling van de Amerikanen even goed werkt als bij een dode rat.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mijn app zegt 8 en 10quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In normale magere kwark zit praktisch net zoveel eiwit als in die speciale 'high-protein' meuk, dat is gewoon een reclamepraatje om je 3x zoveel te laten betalen voor hetzelfde-XOXO-![]()
RFK zou ook niet blij zijn met die toevoegingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In normale magere kwark zit praktisch net zoveel eiwit als in die speciale 'high-protein' meuk, dat is gewoon een reclamepraatje om je 3x zoveel te laten betalen voor hetzelfde![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis met hompen kaas.![]()
Gaat het goed met mij?
Ook nee.jij knalt ook overal fluorescerende kaas overheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij knalt ook overal fluorescerende kaas overheen?
Maar ik wil best ja zeggen, als je dat een leuker antwoord vindt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Magere kwark -> 9,6 https://www.ah.nl/product(...)logisch-magere-kwarkquote:
HiPro -> 9,7 https://www.ah.nl/product(...)n-skyr-stijl-vanilleOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Zijn nichtje zegt over hem dat hij een seksueel monster is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
RFK zou ook niet blij zijn met die toevoegingen.![]()
Anders kom je toch niet in aanmerking voor een baantje bij Trump?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn nichtje zegt over hem dat hij een seksueel monster is.![]()
ik had het over de amerikanenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat staat er niet.
Maar ik wil best ja zeggen, als je dat een leuker antwoord vindt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mja je moet ze natuurlijk wel bij de pussy hebben gegrabbed. Anders geen kans bij de sollicitatie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders kom je toch niet in aanmerking voor een baantje bij Trump?![]()
De man is werkelijk knettergek, hoort niet los te lopen op straat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kinderen van RFK hebben netjes vaccins gekregen wel.![]()
Even The Donald aan je hand laten ruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja je moet ze natuurlijk wel bij de pussy hebben gegrabd. Anders geen kans bij de sollicitatie.![]()
De dode worm in zijn brein is een hoax.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De man is werkelijk knettergek, hoort niet los te lopen op straat.
Hij leeft nog en zit aan de knoppen daarboven.🐙![]()
Still 0.1%quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Magere kwark -> 9,6 https://www.ah.nl/product(...)logisch-magere-kwark
HiPro -> 9,7 https://www.ah.nl/product(...)n-skyr-stijl-vanille-XOXO-![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De dode worm in zijn brein is een hoax.
Hij leeft nog en zit aan de knoppen daarboven.
_____
Je kunt ook gewoon een kipfiletje in de pan gooien, zit je gelijk aan 25 per 100gquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
niks gebroken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gesnowboard. Kijk al uit naar de spierpijn.
dat zou mij gebeuren![]()
![]()
Joe Biden's dochter zei dat ze met haar vader moest douchen en bang voor hem wasquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn nichtje zegt over hem dat hij een seksueel monster is.-XOXO-![]()
Geen bakje kwark in de bosjes verstopt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gesnowboard. Kijk al uit naar de spierpijn.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja je moet ze natuurlijk wel bij de pussy hebben gegrabbed. Anders geen kans bij de sollicitatie.
-XOXO-![]()
Dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een kipfiletje in de pan gooien, zit je gelijk aan 25 per 100g
-XOXO-![]()
Onder de sneeuw, en nu is het bevroren en kan die het niet opetenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen bakje kwark in de bosjes verstopt?
_____
Een lekker gebakken kippetjequote:
_____
Ja maar dan net wat andersquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joe Biden's dochter zei dat ze met haar vader moest douchen en bang voor hem was![]()
![]()
Ik niet, iemand anders moest wel afgevoerd wordenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
niks gebroken?
dat zou mij gebeuren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
beetje groot als computerscherm niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uiteindelijk wil ik nog wel een grotere en dan kan deze in de computerkamer staan.-XOXO-![]()
Nee niet echt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je Trump beetje als een vaderfiguur?
-XOXO-![]()
mwha.. beetje klein zelfsquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
beetje groot als computerscherm niet?![]()
Dit zei hij ook tegen Stormy, "je lijkt sprekend op mijn dochter"quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je Trump beetje als een vaderfiguur?![]()
Arme Ivankaquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zei hij ook tegen Stormy, "je lijkt sprekend op mijn dochter"![]()
![]()
Gute Nachte Freunde
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik gok dat mijn Feyenoord collega morgen niet op kantoor is.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Misschien moet ik toch ook maar thuiswerken morgenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gok dat mijn Feyenoord collega morgen niet op kantoor is..
![]()
Ik heb er ook 1. Maar die komt ook uit Rotterdam oorspronkelijk. Die is niet zo flauw en is er morgen gewoon verwacht ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gok dat mijn Feyenoord collega morgen niet op kantoor is."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mijn collega zou sowieso thuiswerken morgen, want er zou een bed bezorgd gaan worden. Of dat was natuurlijk een smoes.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1. Maar die komt ook uit Rotterdam oorspronkelijk. Die is niet zo flauw en is er morgen gewoon verwacht ik.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
*op bank ploft*
Vandaag was niet de meest verstandige dag om de was te doen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:25 schreef Nattekat het volgende:
*op bank ploft*
Vandaag was niet de meest verstandige dag om de was te doenTap tap tap![]()
Half uur ofzo. Maar was echt bekaf van het snowboarden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lol ik heb de kooi en een paar spulletjes aan de meest random persoon verkocht die ik had kunnen bedenken.
De vriendin van mijn ex.
Your beauty never ever scared me.![]()
Je krijgt een katquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:42 schreef Ama het volgende:
Ik kan nog niet slapen want ben zenuwachtig voor morgen.Het is niet alsof je morgen de uitslag van de straatprijs hoort
Well, life can be a riot
Lijkt me vet ongemakkelijk als ik iets verkoop en m'n ex hier aan de deur staatquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:24 schreef Ama het volgende:
Lol ik heb de kooi en een paar spulletjes aan de meest random persoon verkocht die ik had kunnen bedenken.
De vriendin van mijn ex.
Well, life can be a riot
Niet als je der een jodenknal op der bek verkoopt op dat moment.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me vet ongemakkelijk als ik iets verkoop en m'n ex hier aan de deur staatDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Hoeveel pijn ze mij ook gedaan heeft, en hoe ik mij ook geïnvalideerd voelde tijdens de relatie. Ik zal nooit slaan. Beste wat je kan doen is er boven staan. Gewoon je beste leven gaan leiden onder de noemer "zie je wel"quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Niet als je der een jodenknal op der bek verkoopt op dat moment.Well, life can be a riot
Ja precies ik snap je.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoeveel pijn ze mij ook gedaan heeft, en hoe ik mij ook geïnvalideerd voelde tijdens de relatie. Ik zal d'r nooit slaan, is 't meest trieste wat je kan doen naast emotionele pijn.
Gewoon overhoop rijden op het zebrapad en zeggen dat je der niet gezien had.
Juist !!!Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
America under attack.....
ongeluk niks meer en niks minder, allemaal ff doorlopen maar weer
Do what you love, love what you do!![]()
Heb je al een naam bedacht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:42 schreef Ama het volgende:
Ik kan nog niet slapen want ben zenuwachtig voor morgen.![]()
Vast een ambtenaar die niet uit zichzelf wilde vertrekken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 05:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Wie moest er geliquideerd worden? Very sus![]()
![]()
![]()
![]()
_____
ben al wezen zwemmen vandaag en straks ga ik badmintonnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:48 schreef mschol het volgende:
ga jij nog wat doen vandaag @:bitterbal![]()
Leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben al wezen zwemmen vandaag en straks ga ik badmintonnenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Valt ook niet mee om van 0 procent werken naar vijf dagen op kantoor te gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een ambtenaar die niet uit zichzelf wilde vertrekken.![]()
Zit je dan op het dak van kantoor?quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt ook niet mee om van 0 procent werken naar vijf dagen op kantoor te gaan.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
sportiefquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben al wezen zwemmen vandaag en straks ga ik badmintonnenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja beetje met de beentjes over de rand bengelen en lekker een bruine boterham met boerenkaas en mierikswortel oppeuzelende.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je dan op het dak van kantoor?![]()
Is je muffintop nu ook weg?quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben al wezen zwemmen vandaag en straks ga ik badmintonnenVakman pur sang![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje met de beentjes over de rand bengelen en lekker een bruine boterham met boerenkaas en mierikswortel oppeuzelende.![]()
Ik wil een boterham met kaas, zonder mierikswortel.
Mag dat?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
* schuift bruine bammie met boerenkaas naar 4Equote:Op donderdag 30 januari 2025 07:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wil een boterham met kaas, zonder mierikswortel.
Mag dat?![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schuift bruine bammie met boerenkaas naar 4E
Zelfs jij, zou dit niet posten?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs jij, zou dit niet posten?Ballie is helemaal niet dik.quote:![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ballie is helemaal niet dik.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
muffin top klopt welquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ballie is helemaal niet dik.![]()
Wat is een muffin top nou precies? Een randje vet ofzo?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik ben ultra vroeg op kantoor en vertrek ook weer mega ultra laat.
Superlachen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
ja zo over je broekquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een muffin top nou precies? Een randje vet ofzo?![]()
al deze superlatievenquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ultra vroeg op kantoor en vertrek ook weer mega ultra laat.
Superlachen.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik had vroeger een collega (die was een beetje raar, ben ik zelf ook, maar daar hebben we het niet over) en die had het steeds over dat ze een muffin top had. Om die reden droeg ze zwangerschapsbroeken, terwijl ze niet drachtig was.quote:
Ben gewoon extraquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Uh wat?quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:40 schreef UitStraling het volgende:
"Rescue workers have located multiple passengers underwater, still sitting in their seats"Stop de persenquote:
quote:quote:quote:quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs jij, zou dit niet posten?quote:quote:quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ballie is helemaal niet dik.quote:quote:quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een muffin top nou precies? Een randje vet ofzo?quote:quote:![]()
van de plane crash?quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:40 schreef UitStraling het volgende:
"Rescue workers have located multiple passengers underwater, still sitting in their seats"![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Vliegdinges neergestort in Washington en dat wrak ligt in een rivier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh wat?
[..]
Stop de persen![]()
KSC samengevatquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vliegdinges neergestort in Washington en dat wrak ligt in een rivier.
Neem aan dat die niet meer leven danquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:40 schreef UitStraling het volgende:
"Rescue workers have located multiple passengers underwater, still sitting in their seats"![]()
![]()
Als ze geen kieuwen hebben dan zie ik het somber in.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem aan dat die niet meer leven dan![]()
waarom moet ik nu aan sushi denkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze geen kieuwen hebben dan zie ik het somber in.![]()
Word je eerst uit de lucht geramd en dan verdrink je in dat ijskoude water omdat je vastzit aan je klote stoel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem aan dat die niet meer leven danTap tap tap![]()
Als je dan hoofdpijn hebt, zin in sushi, relatieproblemen of de verkeerde kleur nagellak op hebt zijn die problemen maar mooi voorbij,quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word je eerst uit de lucht geramd en dan verdrink je in dat ijskoude water omdat je vastzit aan je klote stoel.![]()
hmm, nee, daar is het me echt te vroeg voor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook zo'n trek in maccie nu?
En zondag al gehad. viel weer erg tegenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
stom is dat hequote:Op donderdag 30 januari 2025 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, daar is het me echt te vroeg voor.
En zondag al gehad. viel weer erg tegen
heb ik ook met de mac![]()
Nou…quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vrij bijzonder..
Toch niet achter elke zin, toch?![]()
![]()
Maar die zijn zo snel koud.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
behalve met de frietjes, die smaken eigenlijk altijd welTap tap tap![]()
Ik weet niet of ik een normaal gesprek met jouw broer zou kunnen voerenquote:
Stukjes gefrituurde kippenslijm.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de nuggets altijd wel lekker.![]()
Je vergeet: roze gefrituurde kippenslijm.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukjes gefrituurde kippenslijm.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
De frietjes van KFC zijn veel lekkerder vind ik. Knapperiger en warm.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
behalve met de frietjes, die smaken eigenlijk altijd wel![]()
Pink slime.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet: roze gefrituurde kippenslijm.![]()
frietjes bij de mac zijn altijd slap en bijna altijd koud, dat is misschien juist wel het slechtste product dat ze daar bakkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
behalve met de frietjes, die smaken eigenlijk altijd wel![]()
Passief inkomen? dat je met LEGO aan het spelen bent en er verschijnt ineens een euro op je bankrekening?quote:![]()
Aardige jongen verder wel hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een normaal gesprek met jouw broer zou kunnen voeren![]()
Eeej![]()
![]()
Rozequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet: roze gefrituurde kippenslijm.
Tap tap tap![]()
Die hebben die saus nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De frietjes van KFC zijn veel lekkerder vind ik. Knapperiger en warm.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kop in de frituurpan en happen maar.![]()
![]()
ja dat is echt not donequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan neem je je eigen fles madsauce mee![]()
Heb je meer sausquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan neem je je eigen fles madsauce mee![]()
![]()
Volgens mij is de saus van calve de barbecuesaus van de Mac.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan neem je je eigen fles madsauce meeTap tap tap![]()
Hebben ze daar geen scheurkalenders anders?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis de optie:
Wat een kutkalender! Maar toch doorgaan zodat we wat te zeiken hebben!Ik heb het al vijf jaar gedaan of zo. Minstens vier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
de zoetzuur lijkt ook erg op die van calvequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is de saus van calve de barbecuesaus van de Mac.![]()
nee die frites saus van de macquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon mayo bedoel je? hebben ze gewoon![]()
Nee die neongele saus met groene stukjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon mayo bedoel je? hebben ze gewoonTap tap tap![]()
Snacks zijn anders kwiwiquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen lopen er in hun pyjama naar binnen, maar je eigen saus meenemen is not done![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die neongele saus met groene stukjes.![]()
![]()
Vast wel, maar ik heb niet de discipline om elke dag een foto van m'n scheurkalender te postenquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen scheurkalenders anders?Ik heb het al vijf jaar gedaan of zo. Minstens vier.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen lopen er in hun pyjama naar binnen, maar je eigen saus meenemen is not done![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die frites saus van de macoh, dat schreeuwt letterlijk: "vanaf blijven, ik ben vergif"quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die neongele saus met groene stukjes.![]()
![]()
die is juist zo lekker. En dan met die zoute frietjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oh, dat schreeuwt letterlijk: "vanaf blijven, ik ben vergif"![]()
ik ben uitgenodigd bij die duitsers thuis om te eten, ze gaan morgen weg. Dus ze halen eten van een restaurant. Heb de pizza met spinazi, basil en feta besteldquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb volgens mij nog chicken tonight staan.![]()
Betaald worden voor je hobby.quote:
Welk werk zouden jullie doen als elke baan evenveel betaald zou worden?![]()
Kiep Gele Behanglijm.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Als ik gewoon mag kiezen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaald worden voor je hobby.
Welk werk zouden jullie doen als elke baan evenveel betaald zou worden?
In een dierentuin met beestjes denk ik. Lijkt mij echt leuk![]()
Ieder half jaar wat anders maar minister-president lijkt me wel zeer passend bij mij, maximaal een maand dan anders vind ik het saai worden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dit werk niet voor het geldquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tap tap tap![]()
ik denk dat ik niet bij 1 baan zou blijven dan, uitgaande dat netto opbrengst altijd hetzelfde isquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had wel graag wat meer hersenen gehad en dan iets van laboratoriumwerk willen doen. Stukjes weefsel onder een microscoop bekijken om te zien of alles goed is verwijderd enzo.Tap tap tap![]()
Voor minder dan 2 ton lig ik niet kromquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet bij 1 baan zou blijven dan, uitgaande dat netto opbrengst altijd hetzelfde is![]()
Poeh dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb volgens mij nog chicken tonight staan.
Bij Sssssnakes & Ssssserpents zekerquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik gewoon mag kiezen?
In een dierentuin met beestjes denk ik. Lijkt mij echt leuk
nou liever met rode panda's en zo. Eigenlijk alle beestjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Sssssnakes & Ssssserpents zeker![]()
ik heb een maaltijdsalade en een bak shoarma staan.. dus 1 van die 2quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Mja misschien had ik het anders moeten zeggen, want als je elke baan zou kunnen doen en ook alles evenveel betaald zou worden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit werk niet voor het geld![]()
![]()
Nee nee nee ik wil best dit werk doen maar gewoon drie keer zo veel geld. Nou huphup opschietenquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja misschien had ik het anders moeten zeggen, want als je elke baan zou kunnen doen en ook alles evenveel betaald zou worden?
Een shoarma maaltijdsalade.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een maaltijdsalade en een bak shoarma staan.. dus 1 van die 2Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag laatste keer met deze groep. ze gaan morgen weg
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij is mn achterband een beetje lek. Fietsen ging steeds zwaarder en ik voelde de velg ook steeds meer.
Ik wist niet dat dat haar nieuwe naam is geworden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt Liliana de poes dan?
Maar klopt. Ik verwacht rond 14:00. Sorry voor eventuele (foto)spam vandaag jongens.
Beetje gamen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand anders mag dat dan streamen. Dat zie ik niet zien om er ook bij te doen.
Fuck the EBU.![]()
Ik deed toch nog maar een pogingquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat haar nieuwe naam is geworden.Foto's van katten mogen altijd.quote:Maar klopt. Ik verwacht rond 14:00. Sorry voor eventuele (foto)spam vandaag jongens.
Fuck the EBU.![]()
Hoop dat iemand mij met een werkbusje thuis kan brengen want op de terugweg gaat de weg omhoog ipv omlaag dus dan trap ik me mij dood nu.
Goedemorgen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Foto's van katten op het internet? Ongehoord.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat haar nieuwe naam is geworden.
Maar klopt. Ik verwacht rond 14:00. Sorry voor eventuele (foto)spam vandaag jongens.🐙![]()
Gamenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje gamen.
Iemand anders mag dat dan streamen. Dat zie ik niet zien om er ook bij te doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
De Lidl heeft de pizza French fries
Fuck the EBU.![]()
Apart.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
De Lidl heeft de pizza French fries"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Lekker.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
De Lidl heeft de pizza French friesYea, she's on crack.![]()
De wereld begint nu echt uit elkaar te vallen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
De Lidl heeft de pizza French fries🐙![]()
Lekker van genietenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik geniet momenteel van mijn chiapudding met kokos en mangoooooooooBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat wordt lopen naar huis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Band is nu zo plat als het maar kan. GodverdommeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat hoop ik dus niet. Maar heb de baas nog niet gezien en die moet ik vragen of iemand me naar huis mag brengen met de werkbus.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt lopen naar huis.Your beauty never ever scared me.![]()
Het zit je niet meequote:Op donderdag 30 januari 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Band is nu zo plat als het maar kan. Godverdomme
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: