SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, heb nog trek na 2 kaascrackers en een bakje chiapudding :/
quote:
Kirby!quote:
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan word jij getransformeerd tot zonquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het is ook zulk oneindig triest weer vandaag
Denk dat ik dat hele potje vitamine D maar naar binnen hengel.
Sterkte!quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Heb alleen een kapotte achterband.
Ja dit is BNW niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee laat maar, verkeerde publiek.
Neem aan dat je een groente tuintje hebt?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat “iets” gaande is in de wereld, wat voor grote veranderingen gaat zorgen ook in nl?
Pudding van chiazaadquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?
Pudding van chiazaadquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pudding van chiazaad of chia op de pudding?
[..]
Dan word jij getransformeerd tot zon
Je bent zelf een ludieke TTquote:
Er is al een tijdje iets gaande.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat “iets” gaande is in de wereld, wat voor grote veranderingen gaat zorgen ook in nl?
Ik voel wel ergens een gerrie opkomen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is al een tijdje iets gaande.
Yup, duidelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee laat maar, verkeerde publiek.
Ik las Charizardquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pudding van chiazaad
[..]
Pudding van chiazaad
Oh fijn, zal even wat harder voor jullie schijnen
Charizard pudding.quote:
Licht ontvlambaar.quote:
Wil ik wel als huisdierquote:
Pudding aan een touwtje hmmmquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ik wel als huisdier
Superlachen met uitlaten
Moet kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pudding aan een touwtje hmmm
Ik zag dat laatst op social media ergensquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nederland is het enige land in Europa wat een krul als goedkeuringsteken gebruikt (de rest van Europa gebruikt vinkjes)
Ik werd vroeger heel blij van krullen in mijn basisschoolschriftjes![]()
Digitaal kan je geen krullen zetten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nederland is het enige land in Europa wat een krul als goedkeuringsteken gebruikt (de rest van Europa gebruikt vinkjes)
Ik werd vroeger heel blij van krullen in mijn basisschoolschriftjes![]()
Zat stickerkaarten te Kopp op internet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst op social media ergens![]()
Ik wilde gewoon stickers, maar die kregen we niet meer na groep 2
Ja, grappig he?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst op social media ergens![]()
Ik wilde gewoon stickers, maar die kregen we niet meer na groep 2
Stom.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Digitaal kan je geen krullen zetten.
Google afbeeldingen en een veranderaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hoop gedoe.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Google afbeeldingen en een veranderaar.
De Benny, de Bjorn..quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat je alle tafels moest leren en dan kreeg je een sticker
Ik moest extra tafels leren, want ik was er niet goed in, dus ik had oefening nodigquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat je alle tafels moest leren en dan kreeg je een sticker
Ahh, heb je al weer een nieuw beestje of wacht je daarmee?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn rat die ik heb laten inslapen afgelopen vrijdag.
Over 2 uur heb ik hier weer kat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ahh, heb je al weer een nieuw beestje of wacht je daarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Met paint een krul tekenen en deze importeren als stempel in Word of pdf programma.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dus hahaquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met paint een krul tekenen en deze importeren als stempel in Word of pdf programma.
Of als handtekening.
En krul maar raak voor een knaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |