SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
PonoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je weer gezopen RV dat je zo vervelend bent?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
eigenlijk erg he dat jullie dan gelijk zo denkenquote:
naja t zal wel,. ik geef wel eerlijke mening meestal.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Baalquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Braad is af en toe een beetje een sourpussquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?
Haha ja ik dacht die slaapt inmiddels maar nee hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk erg he dat jullie dan gelijk zo denken
naja t zal wel,. ik geef wel eerlijke mening meestal.
nee niet zo erg fetish heb ik wat je bedoltquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?![]()
Kennen is een groot woord, maar RV nestelt zich meestal in KLB. Een soort anti-Tong80, maar dan met agressieve/ridicule one-liners.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je kent hem/haar? Leuk grapje wel toch?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Had het niet tegen jouquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet zo erg fetish heb ik wat je bedoltIedereen is een kutlultrut
nou is niet altijd erg? meest grappige is het nog wel rond deze tijd ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht die slaapt inmiddels maar nee hoorDo what you love, love what you do!![]()
Ohhh... KLB tja ....quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, maar RV nestelt zich meestal in KLB. Een soort anti-Tong80, maar dan met agressieve/ridicule one-liners.Iedereen is een kutlultrut
Kree word onze DTS nachtbrakerquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht die slaapt inmiddels maar nee hoor
Well, life can be a riot
Tsja... Heb zelf ook de fout gemaakt er te postenquote:
Well, life can be a riot
Jij kent mij niet man krolse palingquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, maar RV nestelt zich meestal in KLB. Een soort anti-Tong80, maar dan met agressieve/ridicule one-liners.
Nee als je moet werken ben je er niet meer om deze tijd. En dat doe je goed.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou is niet altijd erg? meest grappige is het nog wel rond deze tijd ofzo?Iedereen is een kutlultrut
Net alsof 'ie besef heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee als je moet werken ben je er niet meer om deze tijd. En dat doe je goed.
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
je wil niet weten hoeveel keer ik dacht ga toch nog ff wat zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee als je moet werken ben je er niet meer om deze tijd. En dat doe je goed.
maar als ik niet hoef te werken is ander verhaal. enne oke alleen voor vandaag want daarna storingsdienst en kan het nietDo what you love, love what you do!![]()
Morgen weer om 0600 eruit.
Tot vandaag 18 uur 36 uur wakker geweest ivm reizen en stom geweest om in slaap te vallen.
Na 21 uur klaar wakker
YES!!!!
Dat heeft hij zeker wel.quote:Iedereen is een kutlultrut
Weet ik. Was een grapjequote:
Well, life can be a riot
Nou ik duik zo toch echt op de bank in een 2e poging tot slapen
Well, life can be a riot
Nah zo kwam het niet over, kree heeft best een coole baan en doet hij met plezier. Neemt dat ook serieusquote:Iedereen is een kutlultrut
Over lijfstraffen voor de gene die ooit pitten in mandarijnen hebben veroorzaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:16 schreef kree het volgende:
ok waar willen jullie het ff over hebben nu in de nacht uren?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Bank???quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:17 schreef Grotetijd het volgende:
Nou ik duik zo toch echt op de bank in een 2e poging tot slapenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
kan hou van geschiedenis enzo......quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Over lijfstraffen voor de gene die ooit pitten in mandarijnen hebben veroorzaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Ja zo'n grijs langwerpig meubel waar je vooral op kan zitten, maar sommige zijn comfortabel genoeg om op te liggen.quote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Over lijfstraffen voor de gene die ooit pitten in mandarijnen hebben veroorzaakt.
Kan dit nog als traktatie op school?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goh.... typisch weer... Waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
alleen heb ik het weer niet zou beschreven dat ik nu nog weet
kom notitie tegen dit
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworst
HELEMAAL terug moeten bladeren en lezen waar het nou om gaat.
Héél handig.
*not*
Maar nee. Ik speel géén instrument (al heel erg lang niet meer)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nu trump back in office is wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan dit nog als traktatie op school?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ja gewoon normale mensen slapen in een bed.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zo'n grijs langwerpig meubel waar je vooral op kan zitten, maar sommige zijn comfortabel genoeg om op te liggen.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zo zijn mandarijnen geboren. Mensen hebben er voor gezorgd dat er geen pitten meer in zitten. Net zoals witlof niet meer smaakt zoals het hoort en spruitjes en druiven en en en..quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Over lijfstraffen voor de gene die ooit pitten in mandarijnen hebben veroorzaakt.Iedereen is een kutlultrut
ik wist zelf al niet meerquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh.... typisch weer... Waar gaat dit in hemelsnaam over?
Héél handig.
*not*
daarom boeide het niet zo ook
Do what you love, love what you do!![]()
Ik slaap zeer zelden nog in bed, is er ingeslopen ergens midden vorig jaar en sindsdien vinnik het wel primaquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja gewoon normale mensen slapen in een bed.
Well, life can be a riot
Niemand in dat rijtje (oja Dev en kree)quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Héél handig.
*not*
Hij weet zelf niet eens waar dit over ging.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Héél handig.
*not*
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dan moeten die mensen ff beter hun best doen op die mandarijnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zijn mandarijnen geboren. Mensen hebben er voor gezorgd dat er geen pitten meer in zitten. Net zoals witlof niet meer smaakt zoals het hoort en spruitjes en druiven en en en..
Ik wil gewoon gemanipuleerd pit vrij fruit, als we allemaal vasthouden aan hoe het vroeger was dan scheten wij nu nog in een bananenblad in de tuin.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zitten wel pitten in, maar niet volledig ontwikkeld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zijn mandarijnen geboren. Mensen hebben er voor gezorgd dat er geen pitten meer in zitten. Net zoals witlof niet meer smaakt zoals het hoort en spruitjes en druiven en en en..Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar je bank was je minder als je bed.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik slaap zeer zelden nog in bed, is er ingeslopen ergens midden vorig jaar en sindsdien vinnik het wel primaDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
juist ik heb dat lijstje ooit eens gemaakt om iets, maar geen idee meer waarom :Squote:Op donderdag 30 januari 2025 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand in dat rijtje (oja Dev en kree)
ff denken allemaal dan? komt er wat overeen?Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je pitloze mandarijnen kopen dat staat er meestal bij, als je niet kan lezen is het jou probleem.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen ff beter hun best doen op die mandarijnen.
Ik wil gewoon gemanipuleerd pit vrij fruit, als we allemaal vasthouden aan hoe het vroeger was dan scheten wij nu nog in een bananenblad in de tuin.Iedereen is een kutlultrut
Ik was gewoon keurig alle hoezen tho.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar je bank was je minder als je bed.Well, life can be a riot
Of jij een beetje lekker kan spelen op jouw fluitquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij weet zelf niet eens waar dit over ging.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Anyway. Tijd om te slapen.
Night
Well, life can be a riot
Staat gewoon op de zak.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet je pitloze mandarijnen kopen dat staat er meestal bij, als je niet kan lezen is het jou probleem.
Dus ze zijn ons gewoon aan het beflikkeren.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Dat kan ik, maar dat kan jij veel beter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of jij een beetje lekker kan spelen op jouw fluit
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hohoho. muzikanten hebben altijd streepje voor bij mijquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of jij een beetje lekker kan spelen op jouw fluit
quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat kan ik, maar dat kan jij veel beter.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat staat er op de zak?quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Staat gewoon op de zak.
Dus ze zijn ons gewoon aan het beflikkeren.Iedereen is een kutlultrut
handjes boven de dekens.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ff lekker rukken en dan lekker tukken.Do what you love, love what you do!![]()
Nou die zou ik als ik ze kreeg al wegflikkeren. Eigen schuld dus.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4203 / +108 / +0 / 12293 / 13394
2. _UserName_ / 1884 / +33 / +0 / 1819 / 2372
3. Harrie / 1249 / +0 / +0 / 3273 / 3757
4. Dr.Mikey / 905 / +44 / +7 / 1260 / 1633
5. KillemWieft / 735 / +44 / +7 / 982 / 1315
6. Lovely / 587 / +2 / +0 / 3095 / 3543
7. kree / 583 / +12 / +15 / 3171 / 3598
8. ToT / 563 / +18 / +0 / 4580 / 4954
9. drakin / 541 / +0 / +4 / 1863 / 2180
10. sinterklaaskapoentje / 426 / +23 / +0 / 2786 / 3168
11. hemarookworst / 422 / +17 / +4 / 1632 / 1937
12. gebrokenglas / 385 / +56 / +0 / 2342 / 2674
13. HappyCharly / 383 / +28 / +8 / 2200 / 2472
14. AardappelSchotel / 353 / +74 / +0 / 2030 / 2328
15. maily / 339 / +22 / +0 / 2685 / 2981
16. sp3c / 297 / +42 / +1 / 1203 / 1385
17. MizzezAmy / 294 / +0 / +0 / 2595 / 2879
18. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
19. devzero / 276 / +56 / +0 / 612 / 718
20. Sally / 206 / +9 / +0 / 507 / 623SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee er zit geen kippen vel in.quote:
Ik heb nu wel een hoop mandarijnen vellen.
Misschien wel te gebruiken voor een leuke tas.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Nou mandarijnen met zo'n taai vel is idd weer helemaal niks, dan liever wat pitjes hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee er zit geen kippen vel in.
Misschien wel te gebruiken voor een leuke tas.Iedereen is een kutlultrut
Nou dat ziet er interessant uit. Een dunkelswartzequote:Op donderdag 30 januari 2025 02:30 schreef mario390 het volgende:
deswegen heb ik in brasil bijna en dunkelschwarze favorit
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
peer wel fan vanquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mandarijnen met zo'n taai vel is idd weer helemaal niks, dan liever wat pitjes hoorDo what you love, love what you do!![]()
Staat echt wel kippenvel op m’n zak.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee er zit geen kippen vel in.
Misschien wel te gebruiken voor een leuke tas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Staat echt wel kippenvel op m’n zak.Nou wat boeiend joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Wist je zusje al lang, want die gaat er regelmatig met d’r tong overheen. Net als die zure kut hierboven.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo dunkel is ze nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:30 schreef mario390 het volgende:
deswegen heb ik in brasil bijna en dunkelschwarze favorit
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh ok Wimpiequote:Op donderdag 30 januari 2025 02:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wist je zusje al lang, want die gaat er regelmatig met d’r tong overheen. Net als die zure kut hierboven.Iedereen is een kutlultrut
hahaha ken jij mijn zusje niet enzoquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wist je zusje al lang, want die gaat er regelmatig met d’r tong overheen. Net als die zure kut hierboven.
Jawel joh net zo dunkel als Maaikel Jakson incl ingrepenquote:Iedereen is een kutlultrut
Flauw fok dingetje, of je moeder sobersoquote:Iedereen is een kutlultrut
ja denk het ook, hoewel echt onwijs vreemd is het nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauw fok dingetje, of je moeder soberso
zal allemaal niet eerste keer zijn van dat via via en zusje van?Do what you love, love what you do!![]()
Ze was eerst 26 en nu 62?quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft er wegen gewond, en gezicht.op moeten maken, en zij is erst 26Iedereen is een kutlultrut
wilde nog op reageren . maar al met al. snap niet meeste en waar het over gaat. maarja Mario is cult held hier.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nou niet voor mij hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
wilde nog op reageert. maar al met al. snap niet meeste en waar het over gaat. maarja Mario is cult held hier.
Nou ik zeg maar even niks.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij ook niet. hoewel ik niks tegen hem heb btw.Iedereen is een kutlultrut
Is goed met je snap er geen kut van.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zoll dat gaan? zo dom kann nur jij vragenIedereen is een kutlultrut
Ja wat?quote:Iedereen is een kutlultrut
nou wilde ff vragen? ben je beetje lief enzo naar mannen?quote:
ben het btw wel beetje eens met wat je zei allemaal.
naja
Met kippenvel op zijn blote kontquote:
Huh? Tuurlijk ben ik lief naar mannen en ook vrouwenquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou wilde ff vragen? ben je beetje lief enzo naar mannen?
naja
Snel in d’r DM glippen!quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou wilde ff vragen? ben je beetje lief enzo naar mannen?
najaProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: