Dat switchen bevalt me wel. Tweede helft wel zonder FOK! Beetje druk zo.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling van PSV - Liverpool kan de prullenbak in.
Volgens mij is het met de huidige standen Monaco of Celtic.quote:
Ik klik door jou altijd op random websites om mijn steun te betuigen. Nu een infostealer. Wijf weg alles weg vierduizend euro schuld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
Vergeet Ziggo niet uit te zetten tijdens de rust, zodat ze geen reclameinkomsten ontvangen
Wat is jouw favoriete nummer van The Scene? @Cocoquote:
kunnen WE hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is het met de huidige standen Monaco of Celtic.
Het interesseert niemand iets wat jij doetquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik klik door jou altijd op random websites om mijn steun te betuigen. Nu een infostealer. Wijf weg alles weg vierduizend euro schuld.
Bedankt pik.
VAR afschaffen. Dit gaat gewoon nergens meer over.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef -XOR- het volgende:
5 minuten checken want er zou maar een teen buitenspel hebben gestaan
Blauwquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van The Scene? @:Coco
Geniet er maar van danquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet een Wieringer Jodekoek, of sportkoek zoals ze in Den Helder worden genoemd.
watquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet een Wieringer Jodekoek, of sportkoek zoals ze in Den Helder worden genoemd.
Ik eet eigenlijk zelden koek, maar op een historische avond als vanavond maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er maar van dan
Al vind ik het erg laat om nog koek te eten
Geloof me nou maar er is altijd iemand die om je geeft. Er is hoop voor je.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het interesseert niemand iets wat jij doet
Ik een bakje kwark voor SPIERBEHOUDquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er maar van dan
Al vind ik het erg laat om nog koek te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |