Zoals onder andere eerdere winnaar Bouke Scholten, die dit programma in 2023 won als Elvis. (Won eerder Waar is Elvis? in 2009, won daarna The Winner Takes It All in 2014 en won daarna All Together Now in 2019)quote:Op zondag 21 december 2025 13:50 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, ik mag van die figuren die elke keer weer opduiken in talentenshows omdat dat de enige manier is om weer een jaartje of 2 inkomen te genereren omdat het ze niet lukt er echt een succes van te maken, niet zo.
Ben er ook niet zo kapot van. Van Golden Earring en Bryan Adams eigenlijk ook niet. Niet dat ze slecht of vervelend zijn ofzo, maar het is het allemaal net niet vind ik.quote:Op zondag 21 december 2025 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je FM zo goed dan? Ik vind die best matig eigenlijk.
GE is wel beter dan FM, maar ergens is het jammer dat Iglesias die 4e plek niet krijgt. Eén keer wat anders.quote:Op zondag 21 december 2025 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben er ook niet zo kapot van. Van Golden Earring en Bryan Adams eigenlijk ook niet. Niet dat ze slecht of vervelend zijn ofzo, maar het is het allemaal net niet vind ik.
Vorig jaar is Sinatra er doorheen gekomenquote:Op zondag 21 december 2025 16:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
GE is wel beter dan FM, maar ergens is het jammer dat Iglesias die 4e plek niet krijgt. Eén keer wat anders.
Ik vind de echte Fleetwood Mac (in alle standjes en bezettingen) heel goed,dus dan kan ik deze ook wel een redelijk warm hart toedragen. Ze doen hun best maar nemen soms wat teveel vrijheid.quote:Op zondag 21 december 2025 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je FM zo goed dan? Ik vind die best matig eigenlijk.
ik vind ze rommelig.quote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik vind de echte Fleetwood Mac (in alle standjes en bezettingen) heel goed,dus dan kan ik deze ook wel een redelijk warm hart toedragen. Ze doen hun best maar nemen soms wat teveel vrijheid.
Dat moeten we niet hebben. Ik heb geen zin om straks in het Ziggo een uur naar die aanstellerige troela's te kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik weet niet waarom... maar érgens bekruipt me het onprettige gevoel dat Destiny's Child vanavond gaat winnen - en niet The Beach Boys.
Dit vrees ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik weet niet waarom... maar érgens bekruipt me het onprettige gevoel dat Destiny's Child vanavond gaat winnen - en niet The Beach Boys.
Didn't aged wellquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het kan nog, maar ik denk dat het Donna Summer gaat worden.quote:
Beach Boys is mijn favo, maar Donna Summer mag van mij ook winnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het kan nog, maar ik denk dat het Donna Summer gaat worden.
Die laat voor mijn gevoel haar smaak sterk meespelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Angela maakt in haar eentje het verschil tussen Fleetwood en Destiny’s child..
Angela hypt al het hele programma die 3 damesquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die laat voor mijn gevoel haar smaak sterk meespelen.
Zo goed was Fleetwood niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Angela maakt in haar eentje het verschil tussen Fleetwood en Destiny’s child..
Dit is een prima uitkomst!quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:03 schreef peaceman het volgende:
Persoonlijk kan ik heel goed leven met die gedeelde eerste plek. Donna is erg gegroeid de laatste weken en beach boys waren vanaf het begin top.
Golden Earring een sterke laatste afrekening en destinys child net wat minder. Mijn inziens terechte ranking.
Dat klopt, maar het kwam op een paar tienden aan, terwijl Angela met haar 1,5 punt hoger wel een erg groot aandeel daarin had.quote:
Ik vond ze vandaag niet slecht, maar dat vond ik de vorige keer toen Yvon Jaspers de blonde zangeres de lead deed ook niet. Maar de anderen waren gewoon beterquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |