SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
De Switch is eindelijk bij Inter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Saibari-Pepi is een heerlijke tandem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Benieuwd wanneer ze bij Bayern komen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beter dan Kokki-Pepi ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saibari-Pepi is een heerlijke tandemWhat can change the nature of a man?![]()
Leg je hem wel weer op tijd terug voor het volgende topic?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat van Milambo is wel een overtreding. Terecht afgekeurd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pas de tweede keer dat ik dit seizoen City kijk, maar het is niet des Peps om zo weinig actie op de flanken te hebben. Dit voetbal is gewoon precies wat Pepperdepep in het diepst van zijn ziel verafschuwt: zinloze passing, tiki-taka.![]()
Die gaat daar af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord-topic vindt @:Gurneyisbestoke het een goal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gohquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord-topic vindt @:Gurneyisbestoke het een goal.![]()
Bingo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze bij Bayern komen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GOOOOOAAAAALLLLLLLBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Even kijken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
Er staat een gewapende man op het dak van de McDonalds in Assen @:Zipportal![]()
Gohquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord-topic vindt @:Gurneyisbestoke het een goal.![]()
Goed gekeken naar Rode Ster.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef VoMy het volgende:
Lille denkt dat verdedigen optioneel is bij een corner?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij Feyenoord is Switch er wel snel bij.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zonder Gimenez is het geen goal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zal m'n best doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je Feyenoord iets positiever gaan benaderen vanavond?![]()
Staan al 2-0 achter.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
City weet dat ze moeten scoren?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als City wint gaat Stuttgart eruit dus.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die tweede van Atleti zat er wel lekker in.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: