Van alle markten thuis!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:15 schreef Tjoent het volgende:
De bruggenbouwer van Kwok levert tegenwoordig ook worst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja..... geniaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:08 schreef Tjoent het volgende:
Ja en de details ook weer he... dat die ophaalbrug er op het tweede plaatje ligt.
Succes!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:17 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat zich klaermaken ende omkleden voor de Efteling.
Thermokledij aan heer Melting. Het is koud![]()
Tot latersss
Vooraf-track rond 18:55:30quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Three Days After Midweek
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, super dat je er weer bentquote:
Röyksopp feat. Robyn - The Girl And The Robot
Midnight Generation - Don't Wait Up
klinkt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Mogelijkkomt de rubriek Same Title, Different Song langs. Ook is er een huiskamervraag
![]()
Verder: nieuwe muziek van een formatie waarvan één van de leden dit jaar 80 wordt...
Vind ik ookquote:
Wel leuk om ook nieuwe muziek uit dit soort landen te horen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ookBegint rustig, maar komt dan lekker tot leven. De band komt uit het noorden van Mexico, las ik. Ik kende ze tot vandaag nog niet.
Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Breakers Break remix)
Luke Slater - I Can Complete You (For The Ether edit)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom bij je voorprogrammaLeuke dag gehad?
Sparks - Do Things My Own Way
Goedenavond Melting? Ben je een beetje rozig van het wandelen in de zon?quote:
Klopt.... veel gewandeld in het park.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat je naar een pretpark was?
Denis Leary - Asshole
Was heerlijk.... dan voel je pas hoe erg je het gemist hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting? Ben je een beetje rozig van het wandelen in de zon?
Verdorie, daar had ik nog wel een nummertje bij geweten, maar die heb ik toevallig net woensdag als openingstrack gedraaidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... veel gewandeld in het park.
We hebben denk ik 1 attractie gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verdorie, daar had ik nog wel een nummertje bij geweten, maar die heb ik toevallig net woensdag als openingstrack gedraaid(Maar mooi dat het een geslaagde dag was)
Een onderwerp dat de komende 4 jaar elke dag in het nieuws zal zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: Dit nummer - en het nummer hierna - leiden naar een bepaald onderwerp dat deze week in het nieuws was. Aan jullie de eer om dat te radenDenis Leary - Asshole
Nee, een relatief klein nieuwsbericht. Uiteraard komt er zo wel een link met wat toelichtingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Een onderwerp dat de komende 4 jaar elke dag in het nieuws zal zijn?
Er zijn goedkopere parken om te gaan wandelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben denk ik 1 attractie gedaan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere parken om te gaan wandelen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Deel 2 (en tevens slot) van de opgave:Rammstein - Amerika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |