Hurts - Wonderful Life
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Zoals eerder al gezegd... ik was oudere jaarlijsten aan het doorlopen. Mijn onbetwiste #1 van 2010:Hurts - Wonderful Life
Overigens draai ik straks ook nog de #2 van 2019, die staat hoger in mijn All-Time Top 250 dan bijna alle #1's...
Daar denk ik anders overquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.
Ik vind deze ook wel heel erg mooi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.
Nee, want dan zou -ie in mijn top-4 allertijden moeten staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
Maar staat hij ook hoger dan je #1 van 2019 in je All-Time Top 250?
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves vocal edit)
Melting staat al 2 uur in de rij voordat hij in zijn attractie kan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves vocal edit)
Hierna nog twee nummers voordat @:Melting het roer overneemt. Of het stuur van de botsautootjes, dat kan ook.
C Duncan - He Came From The Sun
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting staat al 2 uur in de rij voordat hij in zijn attractie kan.
#4. Belangrijke hint: het heeft iets met dit nummer gemeenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar je #1 en dus nummer 5 in je All Time Top 250. Ik moet het ongetwijfeld weten, maar heb even geen zin om erover na te denken.
Rhys Lewis - The Sun will rise of zoiets?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
#4. Belangrijke hint: het heeft iets met dit nummer gemeen
Die komt uit 2020 en is daarmee iets nieuwer dan mijn lijst die uit 2019 stamt. Misschien ga ik die dit jaar updaten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Rhys Lewis - The Sun will rise of zoiets?
Ah ja, ik vind dat ik nog aardig in de buurt zat. Maar een jaartje te laat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die komt uit 2020 en is daarmee iets nieuwer dan mijn lijst die uit 2019 stamt. Misschien ga ik die dit jaar updaten.
Nee, mijn #1 van 2019 heeft gemeen met het slotnummer van net: het is van dezelfde artiest en staat op hetzelfde album. Het heet "Pulses & Rain"
Hoe komt het? Niet helemaal fit?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Ik ben een tikje duf vanavond, maar heb wel echt van de muziek genoten.
Dat nummer zal zeker in de volgende editie staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ja, ik vind dat ik nog aardig in de buurt zat. Maar een jaartje te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |