SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende: [..] Zou overgewicht daar normaal zijn? Normaal als in dat zij denken dat dat gezond gewicht is
![]()
watquote:Slechts enkele landen, zoals Qatar, Egypte, Saoedi-Arabië, Chili, Roemenië en Hongarije, tonen vergelijkbare cijfers (met Amerika)
Je denkt dat ik daar geen mensen ken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende: [..] Scheelt je heel wat centen, ons kent ons daar en je hebt een nadeel van wonen in Spanje en dat is dat het Spanje is.
Hmmm, ik heb oprecht geen idee. Nouja, die mensen met obesitas weten dat wel denk ik, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is in ieder gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefdquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben bang dat ik verdrink in mn eigen gejank onderwater
Lijkt me zooooooooo vet![]()
![]()
Goed om te wetenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefd
Welk ‘strand’ precies?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Overdag lekker zwemmen en niet het slechtste lijf op het strand hebben en niemand die raar opkijkt als je om twaalf uur een cairparinha en een surf N turf besteld
Dan ken je het echt niet goed daar, duurste stukje ontroerend goed ter wereld daar langs The Golden Mile maar primaquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar geen mensen ken?
Tevens is Marbella niet een bijzonder exclusieve plaats ofzo. Gewoon een beetje het Zandvoort van Spanje
Ik had een te zware tank op m'n rug in combinatie met een net iets te groot vest (bleek later) waardoor ik maar bleef tuimelen onder water. Dat was de allereerste keer duiken en wist niet wat ik moest doen, dus ben na de zoveelste tuimelpartij in huilen uitgebarstenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed om te wetenwaarom moest je huilen?
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.
Nou my body does not feel comfortable at this weight in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb oprecht geen idee. Nouja, die mensen met obesitas weten dat wel denk ik, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is in ieder geval
Liep je duikbril vol?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefd
Dat lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de 3800) heeft vaak met witte mensenhaaien gedoken in Zuid-Afrika.
3800 nichtenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de 3800) heeft vaak met witte mensenhaaien gedoken in Zuid-Afrika.
Dikke mensen worden het land uit gezet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengen
Eindelijk weer wat goed beleid en promoten van echt voedselquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengen
Mag ik niet meer op vakantie daarquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dikke mensen worden het land uit gezet?
Verplicht op de weegschaal als je het land binnenkomt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik niet meer op vakantie daar
Vriend van mijn vader heeft gedoken met tijgerhaaien en toen werd die van misselijk en moest een beetje overgeven maar was bang dat die haaien dat zouden ruiken dus toen heeft die het weer ingesliktquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriend van mijn vader heeft gedoken met tijgerhaaien en toen werd die van misselijk en moest een beetje overgeven maar was bang dat die haaien dat zouden ruiken dus toen heeft die het weer ingeslikt![]()
[..]
Vriend van mijn vader heeft gedoken met tijgerhaaien en toen werd die van misselijk en moest een beetje overgeven maar was bang dat die haaien dat zouden ruiken dus toen heeft die het weer ingeslikt![]()
Dit klinkt echt heel zieligquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een te zware tank op m'n rug in combinatie met een net iets te groot vest (bleek later) waardoor ik maar bleef tuimelen onder water. Dat was de allereerste keer duiken en wist niet wat ik moest doen, dus ben na de zoveelste tuimelpartij in huilen uitgebarstenGergi zag mijn bril zich vullen met water van de tranen maar kon ook niet veel doen
De dag erna was het opgelost met de juiste fles en vest
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou my body does not feel comfortable at this weight in ieder geval.
[..]
Ja die weten wel wat ouderwetse Pride is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
US z'n extended familie is een hele Pride parade.
AHAHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ken je het echt niet goed daar, duurste stukje ontroerend goed ter wereld daar langs The Golden Mile maar prima![]()
Daarbuiten moet je ook niet komen trouwens anders kom je Badr Hari tegen en Ria in haar bikini van de C&A.
Nee dit moeten verplicht op fat camp.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dikke mensen worden het land uit gezet?
Die doet toch wel dingen waar ik hem niet expliciet toestemming voor heb gegevenquote:
het is een hem? Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die doet toch wel dingen waar ik hem niet expliciet toestemming voor heb gegeven![]()
In mijn hoofd ben ik het in de zomer allemaal weer kwijt
Was dat niet algemeen bekend dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is een hem? Dat verklaart een hoop![]()
Is Amalia niet wat jong voor jou?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even DE prinses van Nederland binnen harken met goud, dure auto's en ongekende weelde.
Hmm nee, ik ken je lichaam niet zo goed. Sorryquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat niet algemeen bekend dan?
FTFYquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even DE prinses van Nederland binnen harken met ingewikkelde recepten, een wieldop en ongekende fantasie.
Ik ook niet meer, dus dat scheeltquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm nee, ik ken je lichaam niet zo goed. Sorry
Hoe wat waar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn algemene kennis is trouwens hartstikke gemiddeld. Dat had ik niet verwachtDat zegt wat over de gemiddelde kennis in dit land
Was sowieso een extreem dom plan.quote:
ik heb geen idee, ik ken het sowieso nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik kan uit mijn hoofd tien straten opnoemen die duurder zijn
Dat er een hoop domme ganzen rondlopenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn algemene kennis is trouwens hartstikke gemiddeld. Dat had ik niet verwachtDat zegt wat over de gemiddelde kennis in dit land
Noem er eenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik kan uit mijn hoofd tien straten opnoemen die duurder zijn
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, dus dat scheelt
quote:
Nou nou nou, wat een domme conclusiequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat er een hoop domme ganzen rondlopen
Maar als je niet zo veel interesse hebt in algemene kennis, dan is het toch niet zo erg dat het gemiddeld is? Of was je juist blij dat het gemiddeld was omdat je dacht dat je minder dan gemiddeld zou scoren?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]dit is een hersenscheet, moest er aan denken door 'algemeen bekend'.
Had een onderzoek gedaan waarin o.a. algemene kennis werd getoetst en daaruit blijkt dat mijn algemene kennis super gemiddeld is. Dat had ik niet verwacht omdat ik heel weinig interesse heb in veel dingen die men beschouwt als 'algemene kennis' maar schijnbaar valt het allemaal wel mee![]()
Heb hier wel eens gezegd dat ik echt geen idee heb van topografie, bijvoorbeeld. Vraag mij niet waar welk land ligtenzo
De mijne blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Waar ligt België?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]dit is een hersenscheet, moest er aan denken door 'algemeen bekend'.
Had een onderzoek gedaan waarin o.a. algemene kennis werd getoetst en daaruit blijkt dat mijn algemene kennis super gemiddeld is. Dat had ik niet verwacht omdat ik heel weinig interesse heb in veel dingen die men beschouwt als 'algemene kennis' maar schijnbaar valt het allemaal wel mee![]()
Heb hier wel eens gezegd dat ik echt geen idee heb van topografie, bijvoorbeeld. Vraag mij niet waar welk land ligtenzo
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kensington Palace Gardens
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je niet zo veel interesse hebt in algemene kennis, dan is het toch niet zo erg dat het gemiddeld is? Of was je juist blij dat het gemiddeld was omdat je dacht dat je minder dan gemiddeld zou scoren?
/helemaal confuus….
Ok daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat er een hoop domme ganzen rondlopen
quote:Dry sex is the sexual practice of having sexual intercourse without vaginal lubrication. Vaginal lubrication can be removed by using herbal aphrodisiacs, household detergents, antiseptics,[1] by wiping out the vagina,[2] or by placing leaves in the vagina[2] besides other methods.[3] Dry sex is associated with increased health risks.[4]
Removing or preventing vaginal lubrication through practices associated with dry sex increases friction during intercourse, which may be perceived as increased vaginal tightness, and some believe enhance sexual pleasure for the male partner.[5] Some men who insist on dry sex regard "wet" women as unchaste.[5] Dry sex can be painful for women[1] and men.[6][7][medical citation needed] Dry sex is common in Sub-Saharan Africa[1][2] and it has also been reported in Suriname among Afro-Surinamese women.[8]
Als bestaat niet, dus niet te lang over nadenkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne blijkbaar niet.
Soms vraag ik me af of ik, als ik puntjes kon ruilen tussen verschillende eigenschappen, dat zou doen.
Iets minder turbonerd. Iets makkelijker zijn sociaal. Weet niet. Moeilijk.
Ik zou wel graag willen stoppen met het onthouden van nutteloze onzin dingen en beginnen met het onthouden van dingen die relevant zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne blijkbaar niet.
Soms vraag ik me af of ik, als ik puntjes kon ruilen tussen verschillende eigenschappen, dat zou doen.
Iets minder turbonerd. Iets makkelijker zijn sociaal. Weet niet. Moeilijk.
Zonder algemene kennis onderga je ALLES in het leven alsof je ALLES als EERSTE mens ter wereld meemaakt en dat is me toch een irritante schijtkaraktertrekquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je niet zo veel interesse hebt in algemene kennis, dan is het toch niet zo erg dat het gemiddeld is? Of was je juist blij dat het gemiddeld was omdat je dacht dat je minder dan gemiddeld zou scoren?
/helemaal confuus….
Ah duidelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]het maakt mij niet zoveel uit of mijn kennis wel/niet gemiddeld is maar ik dacht dat het beneden gemiddeld was (en dat maakt niet uit) maar nu blijkt dat niet het geval te zijn.
Maar dat betekent ook dat de algemene kennis in dit land wat lager is dan wat ik had verwacht. Maakt ook niks uit, maar gewoon anders dan verwacht
Tja, ach. Het is dat of film kijken of zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als bestaat niet, dus niet te lang over nadenken
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen stoppen met het onthouden van nutteloze onzin dingen en beginnen met het onthouden van dingen die relevant zijnzoals waar ik mijn sleutels heb gelaten bijvoorbeeld.
interesseert me nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
Ik kijk de laatste tijd soms televisie van het slechte soort. Dat stelt de verwachtingen wel wat bij
Ja ok, is ook zo. Je moet je tijd ergens mee vullenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ach. Het is dat of film kijken of zo.
Ik kan mij hier niet zo veel bij voorstellen want ik vind bijna alles interessant en kom alleen maar meer tot de ontdekking dat ik echt te weinig weetquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder algemene kennis onderga je ALLES in het leven alsof je ALLES als EERSTE mens ter wereld meemaakt en dat is me toch een irritante schijtkaraktertrek
Dat is pas over 3 maanden. Doe eens normaalquote:
Ik moest gisteren iets zakelijk en technisch belangrijks vertellen aan iemand maar ik was totaal vergeten hoe dat ook alweer zat en na tien minuten kwaakte ik vrolijk door over de relatie van verre collega Bram die sinds twee haar de liefde van leven is kwijtgeraakt en dat hij daarom nooit Italiaans meer kan eten want daar was zij zo gek op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen stoppen met het onthouden van nutteloze onzin dingen en beginnen met het onthouden van dingen die relevant zijnzoals waar ik mijn sleutels heb gelaten bijvoorbeeld.
#viesdikquote:
Wat mij dan altijd verbaast is dat dat soort types vaak een vrouw/vriendin hebben en vraag mij dan af hoe ze er aankomen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel een heerlijk leventje als je gewoon dom bent, geen interne monoloog hebt en alles zegt wat er in je hoofd opkomt. Doordeweeks lekker pallets sorteren en het enige waar je je in het weekend druk om hoeft te maken is je wijf en je voetbalcluppie
dat werkt niet zoquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel een heerlijk leventje als je gewoon dom bent, geen interne monoloog hebt en alles zegt wat er in je hoofd opkomt. Doordeweeks lekker pallets sorteren en het enige waar je je in het weekend druk om hoeft te maken is je wijf en je voetbalcluppie
Je kan vragen aan @Haags hoe dat isquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schijnen ze dus te doen. Iemand zei dat net, dus ik dacht “nee dat geloof ik gewoon niet”. Opzoeken. Eerste hit gelijk van wikipediaquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooi er dan meteen een handje zand tussen.
Er bestaan meer simpele domme vrouwen dan erudiete leuke dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat mij dan altijd verbaast is dat dat soort types vaak een vrouw/vriendin hebben.
Motivatie maakt ook het verschil in hoe nuttig het is. Wegkwijnen bij de gedachte aan hoe je anders had kunnen zijn als je wel normaal was geweest oid, meh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ok, is ook zo. Je moet je tijd ergens mee vullen
wat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat mij dan altijd verbaast is dat dat soort types vaak een vrouw/vriendin hebben.
Ja dus?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is pas over 3 maanden. Doe eens normaal
Ja dat verbaast me van jou ook. Maar goed enen moeten ook neuken blijkbaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat mij dan altijd verbaast is dat dat soort types vaak een vrouw/vriendin hebben en vraag mij dan af hoe ze er aankomen.
Waarom is dit. Ik weet echt domme dingen, maar als het dan gaat over belangrijke en nuttige dingen dan heeft dat niet altijd echt plek in mijn actieve werkgeheugen. Veel verder dan klok en klepel met een mooi sausje waardoor de rest denkt dat ik het wel weet kom ik dan nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren iets zakelijk en technisch belangrijks vertellen aan iemand maar ik was totaal vergeten hoe dat ook alweer zat en na tien minuten kwaakte ik vrolijk door over de relatie van verre collega Bram die sinds twee haar de liefde van leven is kwijtgeraakt en dat hij daarom nooit Italiaans meer kan eten want daar was zij zo gek op.
'wel normaal was geweest' dat is enkel weggelegd voor een hele kleine minderheid. Als die uberhaupt al bestaat, weet niet of ik daar zo in geloof tbhquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Motivatie maakt ook het verschil in hoe nuttig het is. Wegkwijnen bij de gedachte aan hoe je anders had kunnen zijn als je wel normaal was geweest oid, meh.
Of, nadenken over welke eigenschappen van jezelf nu echt belangrijk voor je zijn en een beter idee krijgen van wie je bent en wil zijn
Mijn ex was geen 1. Zeker niet zelfs. Intelligente hoog opgeleide verpleegkundige 2 talig. Prachtige groene ogen, slank.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat verbaast me van jou ook. Maar goed enen moeten ook neuken blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedankt weer.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Works both waysquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaan meer simpele domme vrouwen dan erudiete leuke dus ik snap je punt niet helemaal.
Ja misschien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat werkt niet zovoor die mensen zijn hun problemen het ergste wat er is, is altijd relatief toch
een relatie als graadmeter gebruiken voor wat dan ook vind ik zelf heel bijzonder. Alsof het hebben van een relatie een prestatie is. Het hebben van een goede en gelukkige relatie is iets andersquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ken meer mannen zoals het type dat @:datismijnmening omschrijft dan vrouwen eigenlijk![]()
All hebben de beide geslachten vaak ook een relatie met een zelfde soort type persoon. Maar vraag mij echt af hoe dat soort types elkaar zo kunnen vinden, terwijl er voor andere mensen dan niemand lijkt rond te lopen
Minder specialisatie dus meer raakvlakken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ken meer mannen zoals het type dat @:datismijnmening omschrijft dan vrouwen eigenlijk![]()
All hebben de beide geslachten vaak ook een relatie met een zelfde soort type persoon. Maar vraag mij echt af hoe dat soort types elkaar zo kunnen vinden, terwijl er voor andere mensen dan niemand lijkt rond te lopen
I guess. Misschien settlen die mensen wat sneller omdat ze "bang" zijn dat ze anders alleen eindigen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Minder specialisatie dus meer raakvlakken?
In het algemeen een minder kritisch mens?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn ex was geen 1. Zeker niet zelfs. Intelligente hoog opgeleide verpleegkundige 2 talig. Prachtige groene ogen, slank.Je begeleider op de gesloten afdeling is niet je ex hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedankt weer.-XOXO-
Ja is goed. We waren er al uit dat op elk potje een dekseltje past meid.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je begeleider op de gesloten afdeling is niet je ex hè
Lekker generaliseren, maar ik zie heel veel die dingen gewoon doen ‘omdat het zo hoort’. Jong een relatie, jong 1.5 kind. 1x per jaar op vakantie naar de camping of een ander inclusief oord en nog een weekje centerparcs.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
I guess. Misschien settlen die mensen wat sneller omdat ze "bang" zijn dat ze anders alleen eindigen?
Mijn moeder zei altijd over mij, "Jij weet echt veel dingen waarmee je helemaal niet kunt betalen bij de supermarkt"quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom is dit. Ik weet echt domme dingen, maar als het dan gaat over belangrijke en nuttige dingen dan heeft dat niet altijd echt plek in mijn actieve werkgeheugen. Veel verder dan klok en klepel met een mooi sausje waardoor de rest denkt dat ik het wel weet kom ik dan niet
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is goed. We waren er al uit dat op elk potje een dekseltje past meid.
Bij veel mensen lijkt er inderdaad in te zitten dat het zo hoort en dus moeten ze maar settlen en snel een gezien bouwen en dan komen ze er later achter dat ze niet goed bij elkaar passen en niet compatible zijn, en dan word dat weer een heel proces.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, maar ik zie heel veel die dingen gewoon doen ‘omdat het zo hoort’. Jong een relatie, jong 1.5 kind. 1x per jaar op vakantie naar de camping of een ander inclusief oord en nog een weekje centerparcs.
En dan werken tot je pensioen en hopen op kleinkinderen.
Niemand wilde vroeger triviant met mij spelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd over mij, "Jij weet echt veel dingen waarmee je helemaal niet kunt betalen bij de supermarkt"
Mee eens. Het is ergens ook gek dat bepaalde mensen een relatie hebben, maar aan de andere kant is het ook niet meer dan logisch omdat op elk potje een dekseltje past.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dit is echt kei tegenstrijdig met 'echt gek dat bepaalde mensen een relatie hebben'
Klinkt als een contact advertentie (bestaat dat nog?)quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef UitStraling het volgende:
"Intelligente hoog opgeleide verpleegkundige 2 talig. Prachtige groene ogen, slank"
En nu? Stel je voor dat zelfs ik een x een partner had heyquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef UitStraling het volgende:
"Intelligente hoog opgeleide verpleegkundige 2 talig. Prachtige groene ogen, slank"
Dat heb je soms, 'oh huh dit klopt niet'quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mee eens. Het is ergens ook gek dat bepaalde mensen een relatie hebben, maar aan de andere kant is het ook niet meer dan logisch omdat op elk potje een dekseltje past.
Dus ja ergens is 't vanuit mij ook eer lekker tegenstrijdig
Niks, gewoon louter positiviteit, zie je tochquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En nu? Stel je voor dat zelfs ik een x een partner had hey
Ik heb een keer een avondje Triviant zitten spelen met de ouders van "het Brabantse kapstertje", die mensen haten sinds die avond niets zoveel in de wereld meer dan mij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand wilde vroeger triviant met mij spelen
Hilarisch tochquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Met mij ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand wilde vroeger triviant met mij spelen
Ik voel deze zin zelfs in mijn lichaam en tja ik ben echt wel wat gewend hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klinkt als een contact advertentie (bestaat dat nog?)
Wat haat je op Centreparks?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, maar ik zie heel veel die dingen gewoon doen ‘omdat het zo hoort’. Jong een relatie, jong 1.5 kind. 1x per jaar op vakantie naar de camping of een ander inclusief oord en nog een weekje centerparcs.
En dan werken tot je pensioen en hopen op kleinkinderen.
heb je die prijzen gezien?!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat haat je op Centreparks?
Ga me nou niet vertellen dat jij graag naar Centerparks gaatquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een avondje Triviant zitten spelen met de ouders van "het Brabantse kapstertje", die mensen haten sinds die avond niets zoveel in de wereld meer dan mij.
Wij zouden elkaar de hersenen in slaan tijdens een potjequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met mij ook nietHadden we elkaar toen maar gekend
Elk jaar een midweek met de vrouw en kidsquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij graag naar Centerparks gaat
Preciesquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb je soms, 'oh huh dit klopt niet'
Welke kids? Je kat(ten)?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elk jaar een midweek met de vrouw en kids
Dat zijn alleen vrouwen? Ik wil dit wel niet welquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga een avondje naar skirt club
Lekker gourmettenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je sletten zonder vooroordelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn alleen vrouwen? Ik wil dit wel niet wel
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden elkaar de hersenen in slaan tijdens een potje
Ik ben dus niet pijnlijk permasingle, maar een rebelse breker van de gevestigde regels.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is goed. We waren er al uit dat op elk potje een dekseltje past meid.
Heb ik een hoofdstuk gemitstquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet zelf de slingers ophangenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Wat is er wel leuk aan?![]()
Matige huisjes, slechte bedden, matige bezoekers, slecht eten, koud zwembad, duur.
En ja, ik ‘moest’ laatst met vrienden.
Ik heb veel gewandeld door de bossenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet zelf de slingers ophangen
kan dat anoniemquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je sletten zonder vooroordelen
Jij kunt ook een relatie krijgen als je alles accepteertquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben dus niet pijnlijk permasingle, maar een rebelse breker van de gevestigde regels.
Wattequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga een avondje naar skirt club
Ik ben er nog nooit geweest zou het je niet kunnen vertellenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Matige huisjes, slechte bedden, matige bezoekers, slecht eten, koud zwembad, duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Grotetijd het volgende:
Mij is altijd vertelt dat actief op zoek zijn juist averechts werkt. Gewoon op je pad laten komen.Je moet sowieso mensen ontmoeten als je een relatie wil. Is wel handig. Of je moet een relatie willen met een auto, dan kun je beter op zoek naar een mooie autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik ging vroeger als kind toen het nog Sporthuis Centrum heette.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest zou het je niet kunnen vertellen
Oh ja nee tuurlijk moet je wel mensen ontmoeten en moet je wel "iets" doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet sowieso mensen ontmoeten als je een relatie wil. Is wel handig. Of je moet een relatie willen met een auto, dan kun je beter op zoek naar een mooie auto
Lijkt mij voor heel veel mensen prima eigenlijk? Vooral als je weinig andere mensen tegen komt in je leven. Of ik snap niet goed wat het verschil is tussen 'je moet wel mensen ontmoeten en iets doen maar naar de kroeg gaan omdat je daar een potentieel kan vinden moet je niet doen'quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja nee tuurlijk moet je wel mensen ontmoeten en moet je wel "iets" doen.
Maar het hele idee van echt actief naar de kroeg gaan zodat je potentieel iemand kan vinden óf naar datingsites gaan in de hoop dat daar je droommatch tussen zit, dat bedoel ik vooral met actief zoeken.
Moest lachenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Geen idee vast wel, ik ken het alleen via viaquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan dat anoniem
[..]
Jij kunt ook een relatie krijgen als je alles accepteert
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]Marbella of Ibiza en daar doen we shots tequila
Zon, zee, strand, een villa, kom mee, gap, genieten![]()
@:4everblackeyed
ja lapquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee vast wel, ik ken het alleen via via
Hoor anders vaak dat mensen ontmaagd zijn door hun vakantieliefde op de campingquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ging vroeger als kind toen het nog Sporthuis Centrum heette.
Toen was net gras nog groen en de lucht nog schoon. (De seks nog vies klinkt ook zo raar als je het over familievakanties hebt)
Ja denk dat het over het laatste gaat in je voorbeeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt mij voor heel veel mensen prima eigenlijk? Vooral als je weinig andere mensen tegen komt in je leven. Of ik snap niet goed wat het verschil is tussen 'je moet wel mensen ontmoeten en iets doen maar naar de kroeg gaan omdat je daar een potentieel kan vinden moet je niet doen'![]()
Gaat dit niet over mensen die haast hebben en dus ook teleurgesteld zijn dat ze geen huwelijksaanzoek hebben kunnen doen op de eerste avond uit?
Niet gewoon op de eerste mooie vrouw/man afstappen en op één knie gaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt mij voor heel veel mensen prima eigenlijk? Vooral als je weinig andere mensen tegen komt in je leven. Of ik snap niet goed wat het verschil is tussen 'je moet wel mensen ontmoeten en iets doen maar naar de kroeg gaan omdat je daar een potentieel kan vinden moet je niet doen'![]()
Gaat dit niet over mensen die haast hebben en dus ook teleurgesteld zijn dat ze geen huwelijksaanzoek hebben kunnen doen op de eerste avond uit?
Het is daar ontzettend heet in de zomer.quote:
Ja boeien overal airco en je draagt toch een cowboyhoed en daisy dukesquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar ontzettend heet in de zomer.
Ik smelt alleen al bij de gedachtequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja boeien overal airco en je draagt toch een cowboyhoed en daisy dukes
Overstaanbare mompelmensenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar ontzettend heet in de zomer.
Ja precies, en je hebt van die mensen waarbij dat niet prima is. Denk dat we het over dezelfde hebben hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk dat het over het laatste gaat in je voorbeeld
Voor mij is 't ook allemaal wel prima, als 't gebeurt dan gebeurt het, en is dat niet zo dan is dat ook prima.
nu voel ik me beledigdquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gewoon op de eerste mooie vrouw/man afstappen en op één knie gaan
Los in daisy dukes?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja boeien overal airco en je draagt toch een cowboyhoed en daisy dukes
Ja dat denk ik ook welquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja precies, en je hebt van die mensen waarbij dat niet prima is. Denk dat we het over dezelfde hebben hoor
[..]
De Proud Boys lusten 'em rauw.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Los in daisy dukes?![]()
Ik weet niet of dat legaal is daar…
Hij heeft ook nog een vruchtbare vrouw en 2 knappe dochters. Ik zou heroverwegenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Proud Boys lusten 'em rauw.
Is dat schots dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader zei dit ook altijd.
Raas, ok deze ga ik overnemen ben ik bang.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snoezig
Mijn vader zegt raas ipv roze maar dat is niet leuk
*lege post*quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
@:nattekat hoe zit het met je dateleven
Kan die wel hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Los in daisy dukes?![]()
Ik weet niet of dat legaal is daar…
Vader van een kennis over een bordje “no pets allowed” in een Amerikaans restaurant: Heel goed al die stomme petjes overal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ze kunnen bij ons geen engels. Dat is wel leuk
fried chicken = friet met kip
ugly truth = lelijke trut![]()
tranen van het lachen
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vader van een kennis over een bordje “no pets allowed” in een Amerikaans restaurant: Heel goed al die stomme petjes overal.
Zo hebben we ook nog Oldeklonje (voor oude vrouwen stink parfum) en maggitron (magnetron)quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snoezig
Mijn vader zegt raas ipv roze maar dat is niet leuk
Lijkt op onjeklonje van @UitStralingquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo hebben we ook nog Oldeklonje (voor oude vrouwen stink parfum) en maggitron (magnetron)
Hier Onjeklonje en Spar rips.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo hebben we ook nog Oldeklonje (voor oude vrouwen stink parfum) en maggitron (magnetron)
Ja!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt op onjeklonje van @:uitstraling
Doe jij ook altijd postcodeletters naar namen? AD Anton Dirk enzv?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raas, ok deze ga ik overnemen ben ik bang.
Ik zeg expres ook altijd junij en julij om mensen te stangen
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd postcodeletters naar namen? AD Anton Dirk enzv?
Dat doet toch iedereen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast van die hele rare namen.quote:
Alfa Deltaquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij kent me echt veel te goed.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast van die hele rare namen.
Ja, wel iets langer dan vandaagquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent me echt veel te goed.
Misschien denken ze wel dat ik buiten hun league staquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan dat nouZo’n fitte waterpoloër moeten de dames toch smachtend voor in de rij staan?
Zeuvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
De C van Catharina-Amalia en de Z van Zeuven.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt op onjeklonje van @:uitstraling
Ik word vooral gelukkig van een connectie. Eisen qua uiterlijk of een "type" heb ik niet echt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kunt ook een relatie krijgen als je alles accepteert
Op zoek gaan terwijl je het idee hebt dat wat je zoekt zelf niet door jou gevonden wil worden helpt niet echt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
En jij bent ook niet actief op zoek(toch?)
Dat je gewoon onbenaderbaar bentquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel dat ik buiten hun league sta
Auto.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef Grotetijd het volgende:
Zeggen jullie auwto of oowto?
Ik heb daar vorig jaar hele discussie over gehad met m'n ex want zij zei "auwtoo" omdat er "au" in zit en geen "oow"
Ik ben er toen op gaan letten. Maar "oowto" klinkt normaler
Nee, auto want ik articuleer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb daar vorig jaar hele discussie over gehad met m'n ex want zij zei "auwtoo" omdat er "au" in zit en geen "oow"
auto.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef Grotetijd het volgende:
hehehehequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vader van een kennis over een bordje “no pets allowed” in een Amerikaans restaurant: Heel goed al die stomme petjes overal.
Mijn moeder zong vroeger altijd een liedje mee, "South of the border" dat werd dus "zout op de borden"quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet die van mij ook…. Zo irritant….. mijn zwager zegt alfa delta, nog irritanter
Een connectie is mogelijk levenslang gelukkig en een type verwelktquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word vooral gelukkig van een connectie. Eisen qua uiterlijk of een "type" heb ik niet echt.
[..]
Op zoek gaan terwijl je het idee hebt dat wat je zoekt zelf niet door jou gevonden wil worden helpt niet echt.
Mijn goede voornemen voor dit jaar is m'n kansen spreiden naar oa Bumblequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ahw, niet meer succes met bumble?
Weet zeker dat jij ook koning-gin zegtquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent me echt veel te goed.
Kan ook door als een accentjequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
trekker en zeuvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef Grotetijd het volgende:
Vanieljequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij ook koning-gin zegt
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat dat bijna een voorwaarde is, of je moet heel veel geluk hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word vooral gelukkig van een connectie. Eisen qua uiterlijk of een "type" heb ik niet echt.
[..]
Op zoek gaan terwijl je het idee hebt dat wat je zoekt zelf niet door jou gevonden wil worden helpt niet echt.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef Grotetijd het volgende:
Hij is er over 55 minutenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De bezorger heeft nog 58 minuten.
oooooh, dacht dat je dat al had gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor dit jaar is m'n kansen spreiden naar oa Bumble
Ik heb na m'n laatste break-up echt een "we zien wel wat er gebeurt" attitude gekregen. Als ik met iemand in de kroeg sta en die loopt naar buiten en er ontstaat een gesprekje ga ik daar vaak bij staan en wie weet komt daar dan een gesprekje van. Nee heb je, ja kan je krijgen. Heftigste wat er kan gebeuren is dat er geen interesse is en het gesprek dood loopt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel dat ik buiten hun league sta
hahaha ik heb ooit zo'n lange discussie gehad over dit woord met een vriendinquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doessequote:
Miekrosoftquote:
gat-ver-dammequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doesse
Nee, ik zeg wel "doesje"
Ik heb lang, LANG gezocht toen m'n moeder me als klein IJsje een keer vroeg het even bij de winkel te halen.quote:
Zin in een broodje neger nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Oom van mij was ooit helemaal overstuur want hij had iets op tv gezien en vroeger lunchten ze negers in Amerika, duurde even voor dat ik besefte dat hij lynchten probeerde ze zeggen.
Het is toch douche? Dan ga je toch douchen, doesjen?quote:
Eliekoptèèèrquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef UitStraling het volgende:
En mij vader zei altijd helikoptér, op zijn Frans of zo.
Ik schreeuw gewoon random KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP door de toko heen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik spreek gewoon accentloos ABN
Doet me denken aan die leeuwenmop.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zin in een broodje neger nu
Geen kinderen voor kinderen r?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
Als nieuwslezer van Foqueville Radio doe ik dat ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom zeggen we eigenlijk wel Vanielje
Tenzij deze uit jouw stad komtquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:29 schreef UitStraling het volgende:
En het is sjekladebol in plaats van chocolade bol.
Omdat we geen vanielje zeggen toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom zeggen we eigenlijk wel Vanielje terwijl we Dille wel fonetisch uitspreken.. ?
Lang geleden, ik mis dat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als nieuwslezer van Foqueville Radio doe ik dat ook
Dielje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom zeggen we eigenlijk wel Vanielje terwijl we Dille wel fonetisch uitspreken.. ?
Omdat vanielle een frans woord is en daar spreken ze ll uit als j.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Va ni jequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe spreek jij het dan uit?
Hele goede dit. Vanielje klinkt logischer dan vanille.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
We zeggen geen vanielje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe spreek jij het dan uit?
quote:
En toensels?quote:
Hopelijk heb je de lego kunnen terugvinden. Anders word 't een mijnenveld met al die blokjes waar je op kan staanquote:
Was het al gebouwde lego? Of nog in de doos?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Fanielje
Vind ik eigenlijk net zo mooi, sorry mensen om me heen.
Jij heb dan ook gewoon chronisch splaakgeblek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Fanielje
Vind ik eigenlijk net zo mooi, sorry mensen om me heen.
Ik was het aan het bouwenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was het al gebouwde lego? Of nog in de doos?
Het is maar goed dat FOK! bestaat, de rest van de mensen om hem heen verstaat hem net aanquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij heb dan ook gewoon chronisch splaakgeblek.
Met name het terugvinden is het probleemquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee nu moet je alles weer in elkaar puuzelen
Balenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was het aan het bouwen
2 bloemetjes bestaande uit 2 stukjes. 1 bloemetje heb ik net teruggevonden. De ander is nog spoorloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |