SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende: [..] Zou overgewicht daar normaal zijn? Normaal als in dat zij denken dat dat gezond gewicht is
![]()
watquote:Slechts enkele landen, zoals Qatar, Egypte, Saoedi-Arabië, Chili, Roemenië en Hongarije, tonen vergelijkbare cijfers (met Amerika)
Je denkt dat ik daar geen mensen ken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende: [..] Scheelt je heel wat centen, ons kent ons daar en je hebt een nadeel van wonen in Spanje en dat is dat het Spanje is.
Hmmm, ik heb oprecht geen idee. Nouja, die mensen met obesitas weten dat wel denk ik, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is in ieder gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefdquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben bang dat ik verdrink in mn eigen gejank onderwater
Lijkt me zooooooooo vet![]()
![]()
Goed om te wetenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefd
Welk ‘strand’ precies?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Overdag lekker zwemmen en niet het slechtste lijf op het strand hebben en niemand die raar opkijkt als je om twaalf uur een cairparinha en een surf N turf besteld
Dan ken je het echt niet goed daar, duurste stukje ontroerend goed ter wereld daar langs The Golden Mile maar primaquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar geen mensen ken?
Tevens is Marbella niet een bijzonder exclusieve plaats ofzo. Gewoon een beetje het Zandvoort van Spanje
Ik had een te zware tank op m'n rug in combinatie met een net iets te groot vest (bleek later) waardoor ik maar bleef tuimelen onder water. Dat was de allereerste keer duiken en wist niet wat ik moest doen, dus ben na de zoveelste tuimelpartij in huilen uitgebarstenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed om te wetenwaarom moest je huilen?
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.
Nou my body does not feel comfortable at this weight in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb oprecht geen idee. Nouja, die mensen met obesitas weten dat wel denk ik, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is in ieder geval
Liep je duikbril vol?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefd
Dat lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de 3800) heeft vaak met witte mensenhaaien gedoken in Zuid-Afrika.
3800 nichtenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de 3800) heeft vaak met witte mensenhaaien gedoken in Zuid-Afrika.
Dikke mensen worden het land uit gezet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengen
Eindelijk weer wat goed beleid en promoten van echt voedselquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengen
Mag ik niet meer op vakantie daarquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dikke mensen worden het land uit gezet?
Verplicht op de weegschaal als je het land binnenkomt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik niet meer op vakantie daar
Vriend van mijn vader heeft gedoken met tijgerhaaien en toen werd die van misselijk en moest een beetje overgeven maar was bang dat die haaien dat zouden ruiken dus toen heeft die het weer ingesliktquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriend van mijn vader heeft gedoken met tijgerhaaien en toen werd die van misselijk en moest een beetje overgeven maar was bang dat die haaien dat zouden ruiken dus toen heeft die het weer ingeslikt![]()
[..]
Vriend van mijn vader heeft gedoken met tijgerhaaien en toen werd die van misselijk en moest een beetje overgeven maar was bang dat die haaien dat zouden ruiken dus toen heeft die het weer ingeslikt![]()
Dit klinkt echt heel zieligquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een te zware tank op m'n rug in combinatie met een net iets te groot vest (bleek later) waardoor ik maar bleef tuimelen onder water. Dat was de allereerste keer duiken en wist niet wat ik moest doen, dus ben na de zoveelste tuimelpartij in huilen uitgebarstenGergi zag mijn bril zich vullen met water van de tranen maar kon ook niet veel doen
De dag erna was het opgelost met de juiste fles en vest
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou my body does not feel comfortable at this weight in ieder geval.
[..]
Ja die weten wel wat ouderwetse Pride is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
US z'n extended familie is een hele Pride parade.
AHAHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ken je het echt niet goed daar, duurste stukje ontroerend goed ter wereld daar langs The Golden Mile maar prima![]()
Daarbuiten moet je ook niet komen trouwens anders kom je Badr Hari tegen en Ria in haar bikini van de C&A.
Nee dit moeten verplicht op fat camp.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dikke mensen worden het land uit gezet?
Die doet toch wel dingen waar ik hem niet expliciet toestemming voor heb gegevenquote:
het is een hem? Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die doet toch wel dingen waar ik hem niet expliciet toestemming voor heb gegeven![]()
In mijn hoofd ben ik het in de zomer allemaal weer kwijt
Was dat niet algemeen bekend dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is een hem? Dat verklaart een hoop![]()
Is Amalia niet wat jong voor jou?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even DE prinses van Nederland binnen harken met goud, dure auto's en ongekende weelde.
Hmm nee, ik ken je lichaam niet zo goed. Sorryquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was dat niet algemeen bekend dan?
FTFYquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even DE prinses van Nederland binnen harken met ingewikkelde recepten, een wieldop en ongekende fantasie.
Ik ook niet meer, dus dat scheeltquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm nee, ik ken je lichaam niet zo goed. Sorry
Hoe wat waar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn algemene kennis is trouwens hartstikke gemiddeld. Dat had ik niet verwachtDat zegt wat over de gemiddelde kennis in dit land
Was sowieso een extreem dom plan.quote:
ik heb geen idee, ik ken het sowieso nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik kan uit mijn hoofd tien straten opnoemen die duurder zijn
Dat er een hoop domme ganzen rondlopenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn algemene kennis is trouwens hartstikke gemiddeld. Dat had ik niet verwachtDat zegt wat over de gemiddelde kennis in dit land
Noem er eenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik kan uit mijn hoofd tien straten opnoemen die duurder zijn
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, dus dat scheelt
quote:
Nou nou nou, wat een domme conclusiequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat er een hoop domme ganzen rondlopen
Maar als je niet zo veel interesse hebt in algemene kennis, dan is het toch niet zo erg dat het gemiddeld is? Of was je juist blij dat het gemiddeld was omdat je dacht dat je minder dan gemiddeld zou scoren?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]dit is een hersenscheet, moest er aan denken door 'algemeen bekend'.
Had een onderzoek gedaan waarin o.a. algemene kennis werd getoetst en daaruit blijkt dat mijn algemene kennis super gemiddeld is. Dat had ik niet verwacht omdat ik heel weinig interesse heb in veel dingen die men beschouwt als 'algemene kennis' maar schijnbaar valt het allemaal wel mee![]()
Heb hier wel eens gezegd dat ik echt geen idee heb van topografie, bijvoorbeeld. Vraag mij niet waar welk land ligtenzo
De mijne blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Waar ligt België?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]dit is een hersenscheet, moest er aan denken door 'algemeen bekend'.
Had een onderzoek gedaan waarin o.a. algemene kennis werd getoetst en daaruit blijkt dat mijn algemene kennis super gemiddeld is. Dat had ik niet verwacht omdat ik heel weinig interesse heb in veel dingen die men beschouwt als 'algemene kennis' maar schijnbaar valt het allemaal wel mee![]()
Heb hier wel eens gezegd dat ik echt geen idee heb van topografie, bijvoorbeeld. Vraag mij niet waar welk land ligtenzo
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kensington Palace Gardens
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je niet zo veel interesse hebt in algemene kennis, dan is het toch niet zo erg dat het gemiddeld is? Of was je juist blij dat het gemiddeld was omdat je dacht dat je minder dan gemiddeld zou scoren?
/helemaal confuus….
Ok daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat er een hoop domme ganzen rondlopen
quote:Dry sex is the sexual practice of having sexual intercourse without vaginal lubrication. Vaginal lubrication can be removed by using herbal aphrodisiacs, household detergents, antiseptics,[1] by wiping out the vagina,[2] or by placing leaves in the vagina[2] besides other methods.[3] Dry sex is associated with increased health risks.[4]
Removing or preventing vaginal lubrication through practices associated with dry sex increases friction during intercourse, which may be perceived as increased vaginal tightness, and some believe enhance sexual pleasure for the male partner.[5] Some men who insist on dry sex regard "wet" women as unchaste.[5] Dry sex can be painful for women[1] and men.[6][7][medical citation needed] Dry sex is common in Sub-Saharan Africa[1][2] and it has also been reported in Suriname among Afro-Surinamese women.[8]
Als bestaat niet, dus niet te lang over nadenkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne blijkbaar niet.
Soms vraag ik me af of ik, als ik puntjes kon ruilen tussen verschillende eigenschappen, dat zou doen.
Iets minder turbonerd. Iets makkelijker zijn sociaal. Weet niet. Moeilijk.
Ik zou wel graag willen stoppen met het onthouden van nutteloze onzin dingen en beginnen met het onthouden van dingen die relevant zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne blijkbaar niet.
Soms vraag ik me af of ik, als ik puntjes kon ruilen tussen verschillende eigenschappen, dat zou doen.
Iets minder turbonerd. Iets makkelijker zijn sociaal. Weet niet. Moeilijk.
Zonder algemene kennis onderga je ALLES in het leven alsof je ALLES als EERSTE mens ter wereld meemaakt en dat is me toch een irritante schijtkaraktertrekquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als je niet zo veel interesse hebt in algemene kennis, dan is het toch niet zo erg dat het gemiddeld is? Of was je juist blij dat het gemiddeld was omdat je dacht dat je minder dan gemiddeld zou scoren?
/helemaal confuus….
Ah duidelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]het maakt mij niet zoveel uit of mijn kennis wel/niet gemiddeld is maar ik dacht dat het beneden gemiddeld was (en dat maakt niet uit) maar nu blijkt dat niet het geval te zijn.
Maar dat betekent ook dat de algemene kennis in dit land wat lager is dan wat ik had verwacht. Maakt ook niks uit, maar gewoon anders dan verwacht
Tja, ach. Het is dat of film kijken of zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als bestaat niet, dus niet te lang over nadenken
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen stoppen met het onthouden van nutteloze onzin dingen en beginnen met het onthouden van dingen die relevant zijnzoals waar ik mijn sleutels heb gelaten bijvoorbeeld.
interesseert me nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
Ik kijk de laatste tijd soms televisie van het slechte soort. Dat stelt de verwachtingen wel wat bij
Ja ok, is ook zo. Je moet je tijd ergens mee vullenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ach. Het is dat of film kijken of zo.
Ik kan mij hier niet zo veel bij voorstellen want ik vind bijna alles interessant en kom alleen maar meer tot de ontdekking dat ik echt te weinig weetquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder algemene kennis onderga je ALLES in het leven alsof je ALLES als EERSTE mens ter wereld meemaakt en dat is me toch een irritante schijtkaraktertrek
Dat is pas over 3 maanden. Doe eens normaalquote:
Ik moest gisteren iets zakelijk en technisch belangrijks vertellen aan iemand maar ik was totaal vergeten hoe dat ook alweer zat en na tien minuten kwaakte ik vrolijk door over de relatie van verre collega Bram die sinds twee haar de liefde van leven is kwijtgeraakt en dat hij daarom nooit Italiaans meer kan eten want daar was zij zo gek op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen stoppen met het onthouden van nutteloze onzin dingen en beginnen met het onthouden van dingen die relevant zijnzoals waar ik mijn sleutels heb gelaten bijvoorbeeld.
#viesdikquote:
Wat mij dan altijd verbaast is dat dat soort types vaak een vrouw/vriendin hebben en vraag mij dan af hoe ze er aankomen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel een heerlijk leventje als je gewoon dom bent, geen interne monoloog hebt en alles zegt wat er in je hoofd opkomt. Doordeweeks lekker pallets sorteren en het enige waar je je in het weekend druk om hoeft te maken is je wijf en je voetbalcluppie
dat werkt niet zoquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel een heerlijk leventje als je gewoon dom bent, geen interne monoloog hebt en alles zegt wat er in je hoofd opkomt. Doordeweeks lekker pallets sorteren en het enige waar je je in het weekend druk om hoeft te maken is je wijf en je voetbalcluppie
Je kan vragen aan @Haags hoe dat isquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schijnen ze dus te doen. Iemand zei dat net, dus ik dacht “nee dat geloof ik gewoon niet”. Opzoeken. Eerste hit gelijk van wikipediaquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooi er dan meteen een handje zand tussen.
Er bestaan meer simpele domme vrouwen dan erudiete leuke dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat mij dan altijd verbaast is dat dat soort types vaak een vrouw/vriendin hebben.
Motivatie maakt ook het verschil in hoe nuttig het is. Wegkwijnen bij de gedachte aan hoe je anders had kunnen zijn als je wel normaal was geweest oid, meh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ok, is ook zo. Je moet je tijd ergens mee vullen
wat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat mij dan altijd verbaast is dat dat soort types vaak een vrouw/vriendin hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |