Het val mij op dat veel Belgen echt pro Milena en Jeffrey zijn. Ik heb felle discussies met sommigenquote:
Dat zijn de eerste 2 die ik over het hek zou gooien. Dus ik weet niet met wie jij hier discussie over zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het val mij op dat veel Belgen echt pro Milena en Jeffrey zijn. Ik heb felle discussies met sommigen
Hoe sta jij er tegenover?
stom vraagje ze was toch wel hetero?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice is stapelverliefd op Milena
Ja zijn meer Vlaamse "Karens"quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste 2 die ik over het hek zou gooien. Dus ik weet niet met wie jij hier discussie over zou kunnen hebben.
Ik help wel mee hoor Jock!quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste 2 die ik over het hek zou gooien. Dus ik weet niet met wie jij hier discussie over zou kunnen hebben.
Hetero, homo, trans... da's allemaal niet meer relevant. Het hangt er van af hoe je smorgens opstaat bij de jeugd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stom vraagje ze was toch wel hetero?
Geen idee. Maar ik heb dat idee al langer. Misschien is ze bi?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stom vraagje ze was toch wel hetero?
dit snap ik nooit, dan ben je zo slank en dan toch een bh aantrekken die van je bovenlijf een soort rollade maakt . Niet een keer goed laten opmeten.quote:
Als ie zo door gaat moet ie ook zo'n ding aanschaffen voor zijn nek. Hij lult er teveel uit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:19 schreef Ireth het volgende:
Misschien moet jordy eens wat minder lullen tegen iedereen
Eerlijk is eerlijk, hij ligt te mekkeren omdat Jolien er om vroeg. Was geen startgemekker vanuit hem zelf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jordie ligt weer op zijn rug verongelijkt huilliehuillie te mekkeren over alles en iedereen.. net als voorgaande weken.. istie weer genomineerd toevallig?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dit snap ik nooit, dan ben je zo slank en dan toch een bh aantrekken die van je bovenlijf een soort rollade maakt . Niet een keer goed laten opmeten.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hetero, homo, trans... da's allemaal niet meer relevant. Het hangt er van af hoe je smorgens opstaat bij de jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |