Elsa en Jane zijn er weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:43 schreef Puzzie het volgende:
Weer terug naar die club in de woonkamer, laat maar weer
Ik ook niet. Kotnondeju wat had ik een hekel aan dat wijf die mevrouw.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:50 schreef ledn81 het volgende:
Axel en Jane waren geen fan van Ashley
Ik vind Pootje 3 x niks en kan hem ook amper verstaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Axel zegt dat bootje favoriet kan worden. Een allemansvriend noemt hij hem
Glenn was ook amper te verstaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Pootje 3 x niks en kan hem ook amper verstaan
Wat doe jij toch tijdens het kijken dat je zo vlug klaar bentquote:
Ik vind Eva niet leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eva geniet zo te zien ook echt van haar verblijf in het BB huis
Geen Jane beelden meerquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat doe jij toch tijdens het kijken dat je zo vlug klaar bent
Ik kan niet meer kijken naar die twee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:57 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Heeft Jordy al tegen je gepraat?
Jeffrey: Nee
Mattheus: Tegen mij ook niet
Jeffrey: Die weet gewoon hoe laat het is. Hij heeft spijt dat hij zijn gamechanger niet heeft ingezet.
Snap ik wel, ze zijn best vol van zichzelf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan niet meer kijken naar die twee.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Jeff het spreekwoord: wie het laats lacht, lacht het best kennen?
Ik hoop zo dat ze beide erop zitten volgende week.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Snap ik wel, ze zijn best vol van zichzelf.
Ik hoop dat hij met zijn koffer de poort uit mag gaan, zonder dat hij hem in het huis heeft gekregenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef lojanda het volgende:
Jeffrey wil zijn koffer maar zegt maar weer eens dat het hem niet wordt gegund
Deze is wel goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef Jockari het volgende:
Milena intussen in slaap, Pootje uitgeteld op de vloer.
[ afbeelding ]
Dat gun ik hem ook echtquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met zijn koffer de poort uit mag gaan, zonder dat hij hem in het huis heeft gekregen
Dan is het vertrekken met hun weekendtas die ze gekregen hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met zijn koffer de poort uit mag gaan, zonder dat hij hem in het huis heeft gekregen
Niet alleen het klagen , het is een vals arrogant mannetjequote:Op woensdag 29 januari 2025 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gun ik hem ook echtjankerd met zijn geklaag de hele tijd
Zo zegt Mattheus het nu maar Sharice heeft alleen aangegeven het niet oké te vinden dat hij zegt haar niet te nomineren maar dan toch doet.quote:
Dat ook nog iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet alleen het klagen , het is een vals arrogant mannetje
Ja Sharice is boos , haar probleem.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo zegt Mattheus het nu maar Sharice heeft alleen aangegeven het niet oké te vinden dat hij zegt haar niet te nomineren maar dan toch doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |