Ik kijk niet naar Jeffrey, als ik de sirenes hoor dan switch ik wel evenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:38 schreef chufi het volgende:
Dat ging niet helemaal lekker die sprong van Jeffrey
Onbegrijpelijk..quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
Dat BB dat springen nog zo lang toelaat! Gaat nog eens goed fout.
Ongeschreven regel, bij Jeff moedigen we het juist aan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
Dat BB dat springen nog zo lang toelaat! Gaat nog eens goed fout.
Jeff mag alles van BB.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ongeschreven regel, bij Jeff moedigen we het juist aan.
Als Charice de volgende is die naar de DBK wordt geroepen dan weten we waarschijnlijk dat BB dat aan Jordy heeft gevraagd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:40 schreef basicsaint het volgende:
Jordy naar de DBK. Mag alsnog zijn GC inzetten.
Das waarquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Opzich raar want hij moest hem inzetten voor dat er genomineerd werd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als Charice de volgende is die naar de DBK wordt geroepen dan weten we waarschijnlijk dat BB dat aan Jordy heeft gevraagd.
Of hij het inderdaad gedaan heeft zullen we morgen pas horen denk ik.
Jeff had net al pijn aan z'n kniequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee na het nomineren roept BB iedereen die een GC heeft naar dbk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Opzich raar want hij moest hem inzetten voor dat er genomineerd werd.
Ok ik wist dat niet van die regel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Opzich raar want hij moest hem inzetten voor dat er genomineerd werd.
Jordy vertelde dat hij eerst moest kiezen de GC in te zetten voordat hij de nominatie uitbracht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee na het nomineren roept BB iedereen die een GC heeft naar dbk.
Mmhquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy vertelde dat hij eerst moest kiezen de GC in te zetten voordat hij de nominatie uitbracht.
Ja het is dus preventief. Nu is het bb dus het is vloeibaar. Wat ook kan is dat ze iedereen met een gc roepen om het zo onduidelijker te maken wie welke heeft.quote:
Ahja dat kan ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ja het is dus preventief. Nu is het bb dus het is vloeibaar. Wat ook kan is dat ze iedereen met een gc roepen om het zo onduidelijker te maken wie welke heeft.
Ik vind de Belgische reclames inmiddels leuker, zoveel artikelen die ik sinds mijn jeugd niet meer gezien hebquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik had me verheugt op een middagje streams.. Wordt m niet meer hé vandaag..
Nope, enige wat scheelt is dat je steeds minder hoeft te kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik had me verheugt op een middagje streams.. Wordt m niet meer hé vandaag..
Nou idd..ik ga maar even wat anders verzinnenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nope, enige wat scheelt is dat je steeds minder hoeft te kijken
Samequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou idd..ik ga maar even wat anders verzinnen
Echt een apenrotsquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nominatiepraat onder het vlooien
In formatie liggen is de nieuwe BBquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
De vlooienkamer wordt steeds drukker.. op je rug liggen is nog steeds de beste methode om BB door te komen blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Prachtige cap !quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van mij mag ie opzouten, nog eerder dan Niels.
[ afbeelding ]
Wat een ellende bij elkaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
De vlooienkamer wordt steeds drukker.. op je rug liggen is nog steeds de beste methode om BB door te komen blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Ze kunnen daarna zo op de A12 gaan liggen. Ze hebben genoeg geoefendquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt en dat was vorige week ook met Wicky.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy vertelde dat hij eerst moest kiezen de GC in te zetten voordat hij de nominatie uitbracht.
Ik zet de streams er niet meer voor aan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat gefriemel de hele dag aan elkaar en Jeff die nog even bovenop Jolien kruipt, tis niet om aan te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |