Ik ook. Ik zie ons zeker ook niet als kansloos. Denk dat de kansen tegen Feyenoord beter waren geweest, maar je wil toch juist dit soort affiches.quote:
't is allemaal niets maarja we hebben het niet voor het kiezen. Anders hadden we wel Celtic etc. gekozen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:13 schreef Zorro het volgende:
PSV - Feyenoord had ook Milan - Juve betekend. Dat is toch ook niks?
Kan wel zijn, maar tegen Feyenoord was het een walk over geweest. Nu met al die blessures acht ik de kans 40-60.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:13 schreef Zorro het volgende:
PSV - Feyenoord had ook Milan - Juve betekend. Dat is toch ook niks?
Eens. Dan liever een wat betere tegenstander uit een andere competitie. Ploegen uit hetzelfde land die elkaar Europees uitschakelen is gewoon kut.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veel liever Juventus. Vreselijk als je in de Europese competitie landgenoten treft.
40?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tegen Feyenoord was het een walk over geweest. Nu met al die blessures acht ik de kans 40-60.
Jij schat de kansen hoger in?quote:
Bekijk het positief: dan gaat er in elk geval eentje door. Nu waarschijnlijk allebei eruit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Dan liever een wat betere tegenstander uit een andere competitie. Ploegen uit hetzelfde land die elkaar Europees uitschakelen is gewoon kut.
In het Feyenoord-topic denken ze wel een goede kans te maken tegen Milanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bekijk het positief: dan gaat er in elk geval eentje door. Nu waarschijnlijk allebei eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten waarom. Zowel Feyenoord als PSV maken gewoon een prima kans hoor. In het begin van het seizoen kansloos verloren van Juventus; maar dat was ook echt een ontzettende kutpot van PSV. Juventus heeft op haar beurt ook weer zat punten laten liggen; anders zouden ze wel in 1 keer door zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bekijk het positief: dan gaat er in elk geval eentje door. Nu waarschijnlijk allebei eruit.
Toch liggen Italiaanse ploegen PSV vaak niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Zowel Feyenoord als PSV maken gewoon een prima kans hoor. In het begin van het seizoen kansloos verloren van Juventus; maar dat was ook echt een ontzettende kutpot van PSV. Juventus heeft op haar beurt ook weer zat punten laten liggen; anders zouden ze wel in 1 keer door zijn gegaan.
PSV ook nu ook niet echt geweldig gespeeld. Geef PSV weinig kans tegen Juve.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Zowel Feyenoord als PSV maken gewoon een prima kans hoor. In het begin van het seizoen kansloos verloren van Juventus; maar dat was ook echt een ontzettende kutpot van PSV. Juventus heeft op haar beurt ook weer zat punten laten liggen; anders zouden ze wel in 1 keer door zijn gegaan.
80-20 in het voordeel van Juve zou ik zeggen. Eerder in het seizoen waren ze ook al een flinke maat te groot en ik geloof niet dat dat nu beter is geworden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV ook nu ook niet echt geweldig gespeeld. Geef PSV weinig kans tegen Juve.
Ach, dat komt in de zomer wel weer goed. Hopelijk heeft ie dan nog een paar uitspattingen gemaakt zoals tegen PSG en een kampioenschap. Dan maak je hopelijk dezelfde transfersom.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:41 schreef PSVCL het volgende:
Een bod van 35 miljoen afwijzen voor Noa Lang ...
Voor mijn gevoel kan ie zich alleen opladen tegen zijn stiekeme jeugdliefde Feyenoord. Maar je hebt gelijk, van de zomer kan je er alsnog minimaal 30 voor krijgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, dat komt in de zomer wel weer goed. Hopelijk heeft ie dan nog een paar uitspattingen gemaakt zoals tegen PSG en een kampioenschap. Dan maak je hopelijk dezelfde transfersom.
Hij schijnt zich sterk te ontwikkelen, aanvallend is het toplevel, verdedigend twijfel..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:10 schreef ISVV het volgende:
Dat backje van Twente is toch niks bijzonders?
Dit seizoen wel goed bezig, gisteren de beste speler op het veld. Maar vraag me af of hij nu al klaar is voor deze stap (en ga er vanuit dat Twente sowieso een flink bedrag vraagt)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:10 schreef ISVV het volgende:
Dat backje van Twente is toch niks bijzonders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |