Uneken!quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zonde voor hem, net nu hij zijn kansen aan het krijgen is. Aan de andere kant is het ook wel altijd een dingetje bij hem geweest, blessure gevoeligheid.
Wie is nu onze tweede spits? Til?
Nou, is die discussie iig klaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pepi hep ook een blessure.
[ x ]
Ricardo Pepi is er voorlopig uit bij PSV. De Amerikaan heeft een knieblessure opgelopen en is de komende periode uitgeschakeld. Het gaat niet om een blessure waardoor hij er negen maanden uitligt, maar hij mist waarschijnlijk wel een behoorlijk deel van het resterende seizoen.
Een transfer is daarmee definitief van de baan. West Ham United had belangstelling voor hem, maar had van PSV al nul op het rekest gekregen en de Eindhovenaren wilden de telefoon de komende dagen niet meer opnemen.
Eerlijk: Ik had dan liever een blessure bij De Jong gehadquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, is die discussie iig klaar
LUUK.DE.JONG BREEK JE BEEEEEEEEENquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk: Ik had dan liever een blessure bij De Jong gehad
Oke Yannickquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
LUUK.DE.JONG BREEK JE BEEEEEEEEEN
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk: Ik had dan liever een blessure bij De Jong gehad
Aka mister PSV..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mex wil de beste kopper van Europa missen.
Ach.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
LUUK.DE.JONG BREEK JE BEEEEEEEEEN
Veel liever Juventus. Vreselijk als je in de Europese competitie landgenoten treft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, had liever Feyenoord gehad.
Edit: Vanuit sportief gezien natuurlijk, Europees speel je liever niet tegen Nederlandse tegenstanders. Maar die 10 miljoen oid om de tussenronde te overleven is altijd welkom. Dat schat ik tegen Juventus wat lastiger in, zeker als je ziet hoe kansloos we waren in die eerste CL pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |