Blabla.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de volgende ronde kom je niet weg met dit soort fouten. nu kan je het nog herstellen tegen een liverpool c team
Is dat goed of slecht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
Als ik niet had geweten dan Land in de basis stond had ik niet gemerkt dat ie meedeed.
Hij maakt vooralsnog iig geen achterlijke fouten.quote:
Speelt risicoloos en foutloos. Veel meer mag je ook niet verwachten als je vrijwel geen minuten in het eerste hebt en dan ineens moet aantreden in de basis tegen Liverpool.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij maakt vooralsnog iig geen achterlijke fouten.
Een onuitwisbare indruk achterlaten doet ie echter ook niet.
kunnen er niet veel meer vanquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord of Juventus.
Juventus is de enige keer dit seizoen geweest dat we echt compleet kansloos waren he? Zal wel tegen hen worden dus
Gingen toen ook al niet zo lekker als ik het me goed herinner, dus dat lijkt weinig uit te makenquote:
Hoop feyenoordquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gingen toen ook al niet zo lekker als ik het me goed herinner, dus dat lijkt weinig uit te maken
Volgens mij was PSV de eerste die tegen ze scoorde dit seizoenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gingen toen ook al niet zo lekker als ik het me goed herinner, dus dat lijkt weinig uit te maken
Dan komt alles goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij was PSV de eerste die tegen ze scoorde dit seizoen
Als zij met een c-elftal op komen dagen en een rode kaart hebben gehad? Ik hoop dat de trainer en een aantal karakters in het elftal ze deftig aan hebben gepakt. Echt oliedom om dat te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gallery play met Babadi en Baka op het einde was wel grappig.
Totaal onnodig en wat dom, maar wel grappig.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als zij met een c-elftal op komen dagen en een rode kaart hebben gehad? Ik hoop dat de trainer en een aantal karakters in het elftal ze deftig aan hebben gepakt. Echt oliedom om dat te doen.
Was onnodig idd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er zo’n hekel aan. Wat een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |