Ook vocaal al zo’n wonderkindquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:57 schreef Strani het volgende:
Als ik het goed begrijp is Celine een soort van 'ontdekt' door Alfred García. Van Amaia en Alfred.
Haha nou ja hij was geen slechte zanger maar met dat liedje voor het ESF kwam het er niet uit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ook vocaal al zo’n wonderkind
Ze praat ook wel een beetje ordinair.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Het moet denk ik even groeien maar het heeft helaas iets ordinairs
Het Spaanse publiek is niet te vertrouwen dus ik zie dit nog winnen ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:06 schreef Momo het volgende:
DeTeresa met die hele random show was misschien wel leuker om naar te kijken
Dutch diaspora votingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
Nou ja ik wilde eigenlijk niet stemmen maar ik heb Celine toch maar een steuntje in de rug gegeven.
Het is allemaal volkomen kut, als we heel eerlijk zijn. Ik vind Celine dan nog het beste van vanavond, dat nummer heeft nog iets muzikaals.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
J Kbello
DeTeresa
Mel Ömana
Celine Van Heel
Henry Semler
Melody
Carla Frigo
Mawot
Er zit niets van het niveau Lucas Bun bij.
Ze heeft ook een bezoekje gebracht aan dokter botox.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar de outfit van Ruth is toch een beetje een afleiding.
Ja het ziet er aardig opgeblazen uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze heeft ook een bezoekje gebracht aan dokter botox.
Ik lees dat een liedje van haar door de Spaanse voetbalselectie als motivatienummer is gebruikt voor hun wedstrijden tijdens het (door hun gewonnen) EK afgelopen zomer.quote:
Dat was dit nummer ... en de vrouwenselectie gebruikte hetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees dat een liedje van haar door de Spaanse voetbalselectie als motivatienummer is gebruikt voor hun wedstrijden tijdens het (door hun gewonnen) EK afgelopen zomer.
Deuntje met een kreuntje op een stoel. Aantal mensen op twitter worden boos als je commentaar hebt op dat optredenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:53 schreef molloot200 het volgende:
Ze willen Melody hè met dat gedateerde deuntje
Chanel maar dan ordinair.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:53 schreef molloot200 het volgende:
Ze willen Melody hè met dat gedateerde deuntje
Misschien met warme balletjes gelootquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:57 schreef molloot200 het volgende:
Ah ik zie nu wel dat het random is geloot maar alsnog
Bij Benidorm Fest heb ik steeds meer het idee dat het op de Eurofans/LGBT gericht is. Hoog Slay Girl gehalte bij de nummers. Publiek bestaat ook echt grotendeels uit gay mannen. Bij andere nationale finales heb ik wel het idee dat het publiek meer gemixt is. Ik mis ook wel muzikale diversiteit. In de 2022 editie zaten juist veel verschillende stijlen muziek. Misschien dat andere artiesten een beetje zijn afgehaakt toen Zorra won vorig jaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:36 schreef Nexum het volgende:
Mijn issue met Benidorm afgezien van de eerste editie (want die was echt heel goed) is dat alle liedjes of heel gedateerd klinken of veels te oudbollig.
Esa diva, Uh na na klinken gewoon echt als generieke liedjes die voor het WK geschreven leken te zijn, en Hartita de llorar is gewoon 3 minuten aan geschreeuw, en dit keer is het geen goed, gecontroleerd geschreeuw zoals bij Blanca Paloma.
Spanje lijkt maar niet een lied in hun selectie te kunnen hebben die 1. Authentiek aanvoelt en een goede opbouw heeft en 2. Niet super gedateerd klinkt.
Ze mogen echt wel even grondig sleutelen aan de eisen voor de liedjes of het team dat de liedjes selecteert. Daar is echt nog flink wat werk aan de winkel
Spanje is ook wel een heel LHBT-vriendelijk land dus dat zou niet eens zo'n gekke theorie zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Benidorm Fest heb ik steeds meer het idee dat het op de Eurofans/LGBT gericht is. Hoog Slay Girl gehalte bij de nummers. Publiek bestaat ook echt grotendeels uit gay mannen. Bij andere nationale finales heb ik wel het idee dat het publiek meer gemixt is. Ik mis ook wel muzikale diversiteit. In de 2022 editie zaten juist veel verschillende stijlen muziek. Misschien dat andere artiesten een beetje zijn afgehaakt toen Zorra won vorig jaar?
Dit is inderdaad precies mijn indruk. Er zijn ongeveer net zoveel mannen als bij een voetbalwedstrijd in Oman. Ik weet niet hoe lang het al zo is dat Eurovisie zo'n beperkte doelgroep heeft in Spanje maar goed voor de algemene winkansen is het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Benidorm Fest heb ik steeds meer het idee dat het op de Eurofans/LGBT gericht is. Hoog Slay Girl gehalte bij de nummers. Publiek bestaat ook echt grotendeels uit gay mannen. Bij andere nationale finales heb ik wel het idee dat het publiek meer gemixt is. Ik mis ook wel muzikale diversiteit. In de 2022 editie zaten juist veel verschillende stijlen muziek. Misschien dat andere artiesten een beetje zijn afgehaakt toen Zorra won vorig jaar?
Ik weet zeker dat er een vrouw zit daar ook al is het wel met 2 mannen..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:36 schreef Strani het volgende:
Ah ik zag een vrouw in het publiek! Ergens in het midden van de zaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |