Anouk wordt dit jaar ook al 50quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:27 schreef Strani het volgende:
Ik moet haar wel nageven, je zou niet denken dat ze al 52 jaar oud is.
Ja, dank je wel. Daar krijg ik het wel warm van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
La Chispa betekent trouwens De Vonk. Misschien dat mensen dat leuk vinden om te weten.
Beetje vuurtje stoken ... niet geoorloofd n het Spanjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
La Chispa betekent trouwens De Vonk. Misschien dat mensen dat leuk vinden om te weten.
Ah dat verhaaltje, was nieuwschierig want publiek reageerde eropquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het was meer de show die ze ervan maakte, 'sorry ik word emotioneel' en zo.
Ja het was niet echt bijzonder verder hoor, meer op de emotie gespeeld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:42 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ah dat verhaaltje, was nieuwschierig want publiek reageerde erop
Het was inderdaad een heel diplomatiek antwoordquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:42 schreef Momo het volgende:
RAI mevrouw wou eigenlijk zeggen dat het een goedkope en ordinaire bende is
Technisch was dat het Festival Internacional de la Canción de Benidorm.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
Primera edition ??? Benidorm fest OK .. Het festival is al uit 1958...
Jaja het is herbenoemdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Technisch was dat het Festival Internacional de la Canción de Benidorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |