SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lt.Bookman op 30-01-2025 12:01:46 ]
totaal andere situatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:23 schreef Buitendam het volgende:
Dat beviel destijds met Brobbey toch ook prima? Uitstekend idee
Nog steeds net zoveel leden als de PVV, neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:23 schreef Wotte het volgende:
Topper gescout, blij mee!
De Forbs fanclub kijkt uit naar heractivatie van de vereniging.
Theoretisch ja. Daar zijn ze ook blij als ze van hem af zijn. Dik salaris, maar speelt niks klaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Mooie is dat Ajax nu ook nog een vergoeding moet gaan betalen aan Wolves…
Wat ben je toch druk bezig met Ajax klaassiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe wil je transfers doen als je geen geld heb
gaat die zogenaamde transfer van broeby nog door
heeft die club zich al officieel gemeld?
Maar Forbs is nooit verkocht?lquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je spelers eerst verkoopt en dan weer terugkoopt?
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Mooie is dat Ajax nu ook nog een vergoeding moet gaan betalen aan Wolves…
Brobbey was niet verkocht, maar gratis de deur uit gelopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je spelers eerst verkoopt en dan weer terugkoopt?
Een jaar geleden:quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:46 schreef Scorpie het volgende:
Kroes doet het nog niet zo lekker dit seizoen.
Snap dat er geen geld is maar Forbs terughalen getuigt wel van weinig creativiteit op transfergebied.
Ik vind de afgelopen 2 windows eigenlijk nog slechter, omdat Kroes niks verkocht krijgt en echt helemaal niks klaarspeelt. Mislintat probeerde tenminste nog iets.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Een jaar geleden:
Kroes, die in maart aan de slag gaat als algemeen directeur van Ajax, noemt Mislintat ‘een meesteroplichter’ en ‘een charmante zwendelaar’. Dat blijkt uit een passage in handen van Trouw. De afgelopen twee transferwindows zijn volgens Kroes ‘de slechtste uit de clubgeschiedenis’.
De aanstaande algemeen directeur van de Amsterdammers is ook kritisch op het feit dat er geen rechtsbuiten is binnengehaald door Mislintat. “Vier linksbacks?! Ik had de mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk”,
Helaas wel op dit moment inderdaad. We houden de moed erin.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds net zoveel leden als de PVV, neem ik aan?
Maakt niet uit makker. Ik ben ook nog steeds enig en onvoorwaardelijk lid van de Kamohelo Mokotjo fanclub.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Helaas wel op dit moment inderdaad. We houden de moed erin.
Je hebt een lamme, een blinde en een doofstomme die een miljoenensalaris verdienen. Jij denkt dat je die zomaar even kunt slijten? Kroes is niet Gandalfquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef De_Pel het volgende:
Er wordt wel lekker gestookt hè? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat Italiaantje nu opstapt.
Desalniettemin best grappig dat die fraudeur met z’n grote muil niet zoveel gedaan krijgt.
Soms zit je er naast. Zeldzaamheid op ons niveau natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit makker. Ik ben ook nog steeds enig en onvoorwaardelijk lid van de Kamohelo Mokotjo fanclub.
Dat heb ik nou met Gimenezquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe wil je transfers doen als je geen geld heb
gaat die zogenaamde transfer van broeby nog door
heeft die club zich al officieel gemeld?
als je de berichtgevingen had gevolgd moet je weten dat Milan een belachelijk bod van 20 miljoen had gedaan met betalingen in 4 termijnen...quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Gimenez
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je de berichtgevingen had gevolgd moet je weten dat Milan een belachelijk bod van 20 miljoen had gedaan met betalingen in 4 termijnen...
Dan is hij na dit seizoen alsnog wel minimaal 30 waard, zo'n beetje wat je er afgelopen zomer ook al voor kon krijgen. Dat Milan zich gedraagt als een zigeuner doet daar niet zoveel aan af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]mokerhard om gelachen. Ben erg benieuwd als je geen tweede wordt en je de CL-miljoenen misloopt je hem in de zomer moet verkopen voor zo’n bedrag.
Ja, ze hebben het hier blijkbaar bijzonder graag over Gimenezquote:
Aldus de Feijenoorder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het hier blijkbaar bijzonder graag over Gimenez
Feyenoord moet helemaal niets tot 2027quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]mokerhard om gelachen. Ben erg benieuwd als je geen tweede wordt en je de CL-miljoenen misloopt je hem in de zomer moet verkopen voor zo’n bedrag.
Al een lange tijd niet meerquote:
In de zoektocht naar een extra centrale verdediger is Kroes nu bij Jakob Medic uitgekomen, naar het schijnt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:55 schreef Houniet het volgende:
Forbs is niet gek gedacht. Contractspeler, kost sowieso geld en zou sowieso in juni al terugkomen.
Waarom dan een dure buitenspeler kopen?
Jullie zien het gewoon niet, is prima hoor maar stop dan met zeiken op Kroes.
En Weghorst schijnt verhuurd te gaan worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In de zoektocht naar een extra centrale verdediger is Kroes nu bij Jakob Medic uitgekomen, naar het schijnt.
Mooi man, hopelijk kan je gewoon slapen vanavond.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In de zoektocht naar een extra centrale verdediger is Kroes nu bij Jakob Medic uitgekomen, naar het schijnt.
We gaan jullie kapoet maken zondagquote:
Oh oke. net zo als vorige keer?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We gaan jullie kapoet maken zondag
Ik schrok gisteren oprecht even een tel toen Ajax een foto van Siem de Jong op sociale media deelde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Van Nistelrooij heeft oogje op Ajax-spits Akpom
De waarschijnlijke terugkeer van huurling Carlos Forbs maakt een verhuur van Chuba Akpom en Diant Ramaj mogelijk. Voor de twee spelers zou veel belangstelling zijn. Ramaj zou kunnen terugkeren in Duitsland, waar Eintracht Frankfurt en 1. FC Nürnberg hem willen huren. Akpom zou naar Leicester City en Olympique Marseille kunnen. Bij Leicester City is Ruud van Nistelrooij de trainer. (Bron: De Telegraaf)
Gaan we Akpom verhuren zónder optie tot koop. Gaat het terug halen van Forbs niet lukken omdat het te duur is. Godts gaat eraf met zijn 20e hamstring blessure. En dan mogen wij de rest van het seizoen genieten van Banel.quote:
En Brobbey vertrekt 3 feb toch nog naar West Hamquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gaan we Akpom verhuren zónder optie tot koop. Gaat het terug halen van Forbs niet lukken omdat het te duur is. Godts gaat eraf met zijn 20e hamstring blessure. En dan mogen wij de rest van het seizoen genieten van Banel.
Verhuren Ramaj zónder optie tot koop aan Frankfurt, waarna Pasveer door zijn rug gaat tijdens het optillen van zijn kleinkinderen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En Brobbey vertrekt 3 feb toch nog naar West Ham
Kopen we Noppert nog snelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Verhuren Ramaj zónder optie tot koop aan Frankfurt, waarna Pasveer door zijn rug gaat tijdens het optillen van zijn kleinkinderen.
Alleen als die eerst nog naar Argentinië gaat. En we vervolgens de optie in zijn contract lichten voor buitenlandse clubs en 4,5 miljoen aftikken.quote:
Hypothetisch of weet je meer?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Karzai het volgende:
Brobbey weg, kan er niet rouwig om zijn
Dit is toch gewoon een achterlijk filmpje met hypothetisch gelul?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik lees het hier, dit zijn de laatste nieuwtjes
Bekijk deze YouTube-video
ik zie geen verschil met dit topic heurquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:01 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een achterlijk filmpje met hypothetisch gelul?
Ik in 1975 voor het eerst. Het eerste Ajax-Amsterdam 700 toernooi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:44 schreef Karzai het volgende:
Eerste keer dat ik naar ajax ging, was in het Olympisch stadion in 1986 meen ik.
Er deden toch aardig wat wereldsterren mee.
Weet mij vooral dynamo kiev te herinneren die speelde fantastisch voetbal toen
Ik had ook een poster van belanov op mijn zolderkamertje hangen
[ afbeelding ]
Met onderbouwing prima,quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Karzai het volgende:
Brobbey weg, kan er niet rouwig om zijn
daar heb ik geen tijd voor, maar voor dertig miljoen of 25 miljoen magtie van mij wel wegquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met onderbouwing prima,
andere sites zeggen echt iets anders .........
Ja, maar zoals iedere transferperiode herhaalt wordt Ajax kan er ook weinig aan doen dat het de laatste week meestal pas echt actie is van/met andere clubs. Clubs wachten af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:36 schreef Themeparktommy het volgende:
En zo waren er nog maar 6 dagen over...
Mjah, voor mij hoeft ie niet perse weg. Het zit er echt in.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, maar voor dertig miljoen of 25 miljoen magtie van mij wel weg
hij is wel een goed aanspeelpunt maar maakt te weinig goals, we hebben weghorst en akprom nog en er komt weer wat ruimte voor nieuw talent. maja je moet wel minimaal drie spitsen in de selectie hebben anders wat goedkoops terug kopen.
We moeten de tering naar de nering zetten nu
farioli moet blijven dat is zeker, ajax staat nu tweede vlak achter psv, hij heeft ook geen keuze gehad in het spelers materiaal, ik vind dattie het erg goed doetquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, voor mij hoeft ie niet perse weg. Het zit er echt in.
Echter in het spel van Farioli gaat het er niet uitkomen.
Dus de vraag is, hoe belangrijk is Farioli, blijft hij na dit seizoen ook nog?
Wat goedkoops neerzetten gaat niet helpen. Gooi dan Rijkhof er maar naar, die moet het toch leren.
Hij deed het vorig jaar, toen alles kut was, als een van de weinige wel goed he. Toen scoorde hij nog zeer regelmatig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
Als je 30 miljoen kunt pakken voor brubby doe je het gewoon goed. Het is geen goed huwelijk tot dusver. Beter het geld gebruiken voor de wederopstanding van de club. Het is niet alsof je veel goals moet inleveren.
het is ook wel een aderlating, maar ajax heeft geld nodigquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij deed het vorig jaar, toen alles kut was, als een van de weinige wel goed he. Toen scoorde hij nog zeer regelmatig.
Maar goed, hier moet iedereen worden afgerekend op 1 slecht seizoen.
Dat zegt niet zoveel he. Een begroting zegt niet hoe rijk je bent.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:10 schreef Karzai het volgende:
Vorig jaar had Ajax een begroting van ¤140 miljoen voor het seizoen 2023/2024. Dit maakt Ajax de rijkste club in de eredivisie
waar meet jij dat aan danquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel he. Een begroting zegt niet hoe rijk je bent.
Als je begroting 140 mln is, en je hebt 140 mln kosten en 140 mln inkomsten. Heb je aan het eind van het jaar precies 0 euro.quote:
okayquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je begroting 140 mln is, en je hebt 140 mln kosten en 140 mln inkomsten. Heb je aan het eind van het jaar precies 0 euro.
Eigen vermogen is veel interessanter om te kijken naar rijkdom. En ja, daar doen ze het ook goed in. Het zit alleen vast en is niet te gebruiken om spelers te kopen.
Dus heel simpel, ze geven meer uit dan erin komt. En dat is geen goede situatie op langere termijn. Of zelfs op korte termijn als je eigen vermogen te klein is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay
wat is het eigen vermogen van ajax
Het eigen vermogen van Ajax bedraagt momenteel ¤226,4 miljoen. Dit is een daling ten opzichte van het vorige seizoen, waarin Ajax een winst van ¤39 miljoen boekte1. De daling is voornamelijk het gevolg van lagere Europese premies en een lager resultaat uit transfers.
ja daarom zeg ik toch ook de tering naar de nering zetten minder dure spelers kopen die meer resultaten halenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je begroting 140 mln is, en je hebt 140 mln kosten en 140 mln inkomsten. Heb je aan het eind van het jaar precies 0 euro.
Eigen vermogen is veel interessanter om te kijken naar rijkdom. En ja, daar doen ze het ook goed in. Het zit alleen vast en is niet te gebruiken om spelers te kopen.
Ja, dat wil elke club ter wereld Hans.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik toch ook de tering naar de nering zetten minder dure spelers kopen die meer resultaten halen
En dan krijg je de interessante vraag,quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik toch ook de tering naar de nering zetten minder dure spelers kopen die meer resultaten halen
2e geeft cl en ook iets van dertig miljoen , ik zou hem liever willen houden, maar ik zie ajax geen 1e worden dit seizoenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan krijg je de interessante vraag,
wat is beter voor je financiën.
Brobbey verkopen voor zeg 30 mln en misschien geen 2e of 3e worden
of Brobbey houden en wel 2e of 3e worden?
dat idee heb ik niet gerrit ze gooien miljoenen over de balkquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat wil elke club ter wereld Hans.
De loonlasten van het eerste elftal liggen ergens tussen de 35 en 40 miljoen en daar moet Kroes zo'n 30% van wegsnijden. Beetje kort door de bocht, maar als je Berghuis, Brobbey, Wijndal en van den Boomen weet te lozen ben je er al.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 2e of 3equote:Op woensdag 29 januari 2025 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
2e geeft cl en ook iets van dertig miljoen , ik zou hem liever willen houden, maar ik zie ajax geen 1e worden dit seizoen
Eens met het eerste deel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is gelul.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Het tweede deel niet echt. Het eigen vermogen bestaat vooral uit de spelers en een deel van de accommodaties. Dat is met name voor de spelers een papieren rijkdom. (De populistische term: kapitaal op het veld is bij Ajax wel van toepassing, er is verder weinig kapitaal).
Caland is lekker zijn verdriet aan het weg snatsen gok ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef Scorpie het volgende:
Zo, lekker rustig in dit topic morgen.
Nee hoor, dertien puntjes in de zwaarste loting van heel het CL veld, overwinteren, geweldige tripjes gehad naar Lissabon en Manchester, Bayern op oorlogssterkte met 3-0 verslaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Caland is lekker zijn verdriet aan het weg snatsen gok ik
Ja eigenlijk gaat het gewoon uitstekend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dertien puntjes in de zwaarste loting van heel het CL veld, overwinteren, geweldige tripjes gehad naar Lissabon en Manchester, Bayern op oorlogssterkte met 3-0 verslaan.
Kon een stukje slechter, zoals verliezen van wat amateurs in de Letse bossen, bijvoorbeeld
In Europa eigenlijk wel, ja. Zelden zo’n leuke groepsfase meegemaakt met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het gewoon uitstekend.
Is goed Edgar. Stift, Jack in the box.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is gelul.
Je wilt deze discussie overigens niet ik veeg de vloer met je aan.
Gaat het vast niet slechter doen dan bergwijn en kost 22 mil minder. Zegt wel meer over Bergwijn overigens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAA
#vriendje van GAE
#Sikora
#bord op schoot
# Siemerink die de verkeerde Edvardsen gaat inschrijven.
Ik had die jaarrekening al bijna opgerold om je paar stevige petsen in je nek te geven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:43 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Is goed Edgar. Stift, Jack in the box.
Na een 6-1 nog trollen, apart volk soms die feyenoordersquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het gewoon uitstekend.
Zwaarste loting... Lekker jezelf blijven wijsmaken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dertien puntjes in de zwaarste loting van heel het CL veld, overwinteren, geweldige tripjes gehad naar Lissabon en Manchester, Bayern op oorlogssterkte met 3-0 verslaan.
Kon een stukje slechter, zoals verliezen van wat amateurs in de Letse bossen, bijvoorbeeld
https://www.elfvoetbal.nl(...)pions-league-ploegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zwaarste loting... Lekker jezelf blijven wijsmaken.
Lekker maatquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAA
#vriendje van GAE
#Sikora
#bord op schoot
# Siemerink die de verkeerde Edvardsen gaat inschrijven.
We wachten met smart op de DVD van dit ge-wel-dige seizoen van ons aller Feyenoordquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de speler. Als je met je grote muil in een boekje loopt te lullen dat je de boel wel even rechttrekt. Vervolgens schijnbaar wel budget hebt en pas in de laatste week van de transferwindow aan komt kakken met een speler terwijl je een half jaar de tijd hebt om door te pakken. Getuigd nou niet echt van een directeur die de zaakjes op orde heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat alle azijnzeikers hier en op een AS dan wel een goede aankoop vinden gezien de omstandigheden? Nu is het weer "een vriendje van Kroes"Je gaat gewoon geen aankopen meer zien van 15-20 miljoen met een megasalaris, in ieder geval niet totdat we weer steady CL halen.
Maar dat is bij iedere club bij ieder transferwindow zo, het is niet (meer) Kroes zijn schuld dat alle clubs en zaakwaarnemers tot de laatste week wachten voordat ze deals willen sluiten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de speler. Als je met je grote muil in een boekje loopt te lullen dat je de boel wel even rechttrekt. Vervolgens schijnbaar wel budget hebt en pas in de laatste week van de transferwindow aan komt kakken met een speler terwijl je een half jaar de tijd hebt om door te pakken. Getuigd nou niet echt van een directeur die de zaakjes op orde heeft.
Dat was vooraf, nu het lijstje achteraf op basis van de daadwerkelijke prestaties van alle clubs deze leaguefase.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:02 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.elfvoetbal.nl(...)pions-league-ploegen
Dat lijkt me niet zo eerlijk gezien alle clubs te maken hebben met een andere poulefase.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was vooraf, nu het lijstje achteraf op basis van de daadwerkelijke prestaties van alle clubs deze leaguefase.
Eerlijker dan kijken naar prestaties uit het verleden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo eerlijk gezien alle clubs te maken hebben met een andere poulefase.
Niet serieus nemen joh. Dat ventje kan wel een betere club vinden. Al valt hij wel overal door de mand.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ansu Fati ook echtdie verdient 7/8 miljoen per jaar.
Zodra hij gaat leveren trek ik mijn woorden in. Het lijkt allemaal veel te laat en veel te reactief. Die transfer van Moro is twee weken terug al geklapt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is bij iedere club bij ieder transferwindow zo, het is niet (meer) Kroes zijn schuld dat alle clubs en zaakwaarnemers tot de laatste week wachten voordat ze deals willen sluiten.
Jammer voor Go Ahead maar kunnen ze wel mooi cashen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Prima 'zekerheidje' die er meteen kan staan. Had liever Moro gehad natuurlijk maar goed, dit is wel iemand die meteen Godts kan ontlasten.
Ik weet nog wel dat Ziyech uit paniek werd gekocht op de laatste dag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:35 schreef Black-Death het volgende:
Pff wordt last minute een speler van GAE gehaald
Heeft inderdaad weinig met het gewenste Ajax-voetbal te maken. Eigenlijk hetzelfde als Forbsquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:18 schreef Bugno3 het volgende:
Wel grappig: de higlight reel van Edvarsen is een aaneenschakelijk van omschakelmomenten met zeeën van ruimte. Lekker draven. Past wellicht een half jaar in Farioli-bal, maar met een Ajax-buietnspeler heeft dit natuurlijk niks te maken.
Gaat hij dan voor of achter hem zitten op de bank?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima bankzitter die Godts niet in de weg zit.
Ik dacht oprecht dat hij al lang gestopt was, tot de Belgische media de laatste dagen een campagne startte om hem weer bij de Rode Duivels te halenquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef Houniet het volgende:
Verschrikkelijk zit die Dries Mertens bij die Turken.
Dat zegt vooral iets over de sterkte van die ploegen in de afgelopen jaren, dat besef je je hopelijk ook wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:02 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.elfvoetbal.nl(...)pions-league-ploegen
Die is vaak een stuk betrouwbaarder dan de ranglijst te pakken van een kwart competitie waarin iedereen tegen andere tegenstanders moet. Of vind jij ook dat Lille en Villa bij de beste 8 ploegen ter wereld horen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de sterkte van die ploegen in de afgelopen jaren, dat besef je je hopelijk ook wel.
Waar zeg ik precies dat Feyenoord een prima seizoen draait?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:09 schreef DobbyDobby het volgende:
Caland is zo'n leuke rubriek. Zelfs als ze 9 punten achter een debiel matig Ajax staan draait Feyenoord een prima seizoen. Stukje subtop mentaliteit in Rotterdam. Slot heeft veel gecamoufleerd daar.
Ben er wel eens geweest en niet blij leek mij sowieso de primaire emotieset daar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Go Ahead-fans zijn NIET BLIJ met deze tussentijdse transfer.
Hoog salaris natuurlijk maar ik begrijp het ook niet, je zou vol voor plek 2 moeten gaan maar Ajax wordt alleen maar minder deze transferperiode. Ik ben woest.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je bent me net voor.
Wat is dit nou voor een achterlijke actie van Ajax.
Monstersalaris voor iemand die na 90 minuten vooral spierpijn in zijn wijsvinger heeft, dit is toch een zegen lijkt me?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je bent me net voor.
Wat is dit nou voor een achterlijke actie van Ajax.
Zeg dat je nooit wedstrijden van Ajax kijkt zonder te zeggen dat je geen wedstrijden van Ajax kijkt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Monstersalaris voor iemand die na 90 minuten vooral spierpijn in zijn wijsvinger heeft, dit is toch een zegen lijkt me?
Voor Go Ahead is Edvardsen gewoon een hele prettige speler waarmee je de kans op play-offs een stuk hoger houdt dan zonder. En in de zomerstop had je waarschijnlijk ook gewoon nog een prima bedrag kunnen pakken voor hem. Dus snap die supporters wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest en niet blij leek mij sowieso de primaire emotieset daar.
snap ik welquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Go Ahead-fans zijn NIET BLIJ met deze tussentijdse transfer.
Dat verwacht je niet. Deventer is toch een charmant stadje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest en niet blij leek mij sowieso de primaire emotieset daar.
De charme van de provincie.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet. Deventer is toch een charmant stadje.
Ontzettend leuke stad. Maar daar zitten relatief gezien nog meer tokkies op de tribunes dan dat ik in de Kuip om me heen zie. En dat is best knap, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet. Deventer is toch een charmant stadje.
Dat komt alleen omdat Feyenoord nog mensen van buiten Rotterdam trekt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend leuke stad. Maar daar zitten relatief gezien nog meer tokkies op de tribunes dan dat ik in de Kuip om me heen zie. En dat is best knap, kan ik je vertellen.
Maastricht kan ik ook waarderen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De charme van de provincie.
quote:
Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Feyenoord nog mensen van buiten Rotterdam trekt natuurlijk.
Ik kijk liever gewoon naar de wedstrijden. Dan zie ik dat Feyenoord de mindere was van Girona en toch wonnen. Dat Feyenoord de mindere was van Bayeren en toch wonnen. Dat tegen Man City in een periode dat ze bwvs nog niet van een dameselftal hadden gewonnen met veel geluk is gelijk gespeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vaak een stuk betrouwbaarder dan de ranglijst te pakken van een kwart competitie waarin iedereen tegen andere tegenstanders moet. Of vind jij ook dat Lille en Villa bij de beste 8 ploegen ter wereld horen?
Ja daarom zeg ik, iedereen had vooraf blind getekend voor 13 punten met deze zware loting. Heb als supporter genoten in Lissabon en Manchester, de krenten in de pap waar je het voor doet. Thuis win je ook nog eens van Bayern. Over het Europese seizoen ben ik dan ook dik tevredenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kijk liever gewoon naar de wedstrijden. Dan zie ik dat Feyenoord de mindere was van Girona en toch wonnen. Dat Feyenoord de mindere was van Bayeren en toch wonnen. Dat tegen Man City in een periode dat ze bwvs nog niet van een dameselftal hadden gewonnen met veel geluk is gelijk gespeeld.
Het heeft Feyenoord gewoon heel erg mee gezeten. Maar dat is zo gek niet, want op CL niveau moet het gewoon meezitten voor Nederlandse clubs.
Alleen tegen Benfica hebben ze het echt goed gedaan.
Ik vond dat bagatelliseren bij Ajax ook altijd zo irritant. Real Madrid had een slechte dag. Dortmund kan er niks van etcetera.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kijk liever gewoon naar de wedstrijden. Dan zie ik dat Feyenoord de mindere was van Girona en toch wonnen. Dat Feyenoord de mindere was van Bayeren en toch wonnen. Dat tegen Man City in een periode dat ze bwvs nog niet van een dameselftal hadden gewonnen met veel geluk is gelijk gespeeld.
Het heeft Feyenoord gewoon heel erg mee gezeten. Maar dat is zo gek niet, want op CL niveau moet het gewoon meezitten voor Nederlandse clubs.
Alleen tegen Benfica hebben ze het echt goed gedaan.
Financieel is het natuurlijk mega interessant om Henderson te laten gaan nu. En hoewel Ajax geen aantrekkelijk voetbal op de mat legt, is het wel vrij stabiel, qua defensie en organisatie in het veld. En ik denk dat Henderson daar een heel belangrijke rol in speelt. Zou niet weten wie dat anders kan of moet doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mijn eerste gedachte was; "WAT NEE?! THE FUCK KROES?!" Maar nu ik mijn cafeïne peil wat heb laten zakken kan ik er wel brood in zien.
10 miljoen + van dat mega salaris af en er is per direct veel ruimte om nieuwe spelers te halen. Maar daar wringt de schoen natuurlijk, kunnen we geen klote meer van.
Ik dacht dat dit over Hercules ging, maar ben het drama van vorige week alweer vergetenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik, iedereen had vooraf blind getekend voor 13 punten met deze zware loting. Heb als supporter genoten in Lissabon en Manchester, de krenten in de pap waar je het voor doet. Thuis win je ook nog eens van Bayern. Over het Europese seizoen ben ik dan ook dik tevreden
Als men daar dan wat lacherig over doet terwijl je zelf klop krijgt tegen amateurs die nog nooit in Europa gewonnen hadden dan mag dat ook hoor, even goede vrienden
Eens met dat alles. Ik ben niet onder de indruk van Hendo in de zin van hij is het tegenovergestelde van een Ajax middenvelder. Máár kijkende naar zijn statistieken dit seizoen, extreem belangrijk sinds Farioli hem de opdracht geeft als een soort van verdediger+ te spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Financieel is het natuurlijk mega interessant om Henderson te laten gaan nu. En hoewel Ajax geen aantrekkelijk voetbal op de mat legt, is het wel vrij stabiel, qua defensie en organisatie in het veld. En ik denk dat Henderson daar een heel belangrijke rol in speelt. Zou niet weten wie dat anders kan of moet doen.
Dat snap ik allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik, iedereen had vooraf blind getekend voor 13 punten met deze zware loting. Heb als supporter genoten in Lissabon en Manchester, de krenten in de pap waar je het voor doet. Thuis win je ook nog eens van Bayern. Over het Europese seizoen ben ik dan ook dik tevreden
Als men daar dan wat lacherig over doet terwijl je zelf klop krijgt tegen amateurs die nog nooit in Europa gewonnen hadden dan mag dat ook hoor, even goede vrienden
De resultaten zijn prima. Alleen mag je best realistisch zijn. Zowel PSV als Feyenoord.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond dat bagatelliseren bij Ajax ook altijd zo irritant. Real Madrid had een slechte dag. Dortmund kan er niks van etcetera.
Beide Nederlandse clubs hebben het dit jaar gewoon hartstikke goed gedaan in de Championship League.
Medic was ik al weer helemaal vergetenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Eens met dat alles. Ik ben niet onder de indruk van Hendo in de zin van hij is het tegenovergestelde van een Ajax middenvelder. Máár kijkende naar zijn statistieken dit seizoen, extreem belangrijk sinds Farioli hem de opdracht geeft als een soort van verdediger+ te spelen.
Dus als ik vervangers zou moeten opsommen, Baas, Hato, mogelijk Regeer. En maak mij maar helemaal af, Medic. Kan niet voetballen, maar wel verdedigen, met de opdracht niks door te laten en zich overal voor te gooien en dan braaf de bal afgeven aan iemand die kan voetballen.
Verdedigend zijn de statistieken niet slecht. Kan die ook wel. Heeft alleen niks bij Ajax te zoeken. Maar zou me zomaar kunnen voorstellen dat die bruikbaar zou kunnen zijn met hele duidelijke instructies van Farioli. Beetje zoals die Baas in een centrale verdediger met een leuke pass getoverd heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Medic was ik al weer helemaal vergeten![]()
Speelt gelukkig nu best veel in duitsland zo te zien, geen onbetwiste basisspeler maar wel prima denk
waarschijnlijk zullen ze denken dat je Richard Dunne bedoelt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Verdedigend zijn de statistieken niet slecht. Kan die ook wel. Heeft alleen niks bij Ajax te zoeken. Maar zou me zomaar kunnen voorstellen dat die bruikbaar zou kunnen zijn met hele duidelijke instructies van Farioli. Beetje zoals die Baas in een centrale verdediger met een leuke pass getoverd heeft.
Boeiende Hendo vervanger zou ook een Jimmy Dunne kunnen zijn. QPR, aflopend contract, salaris half miljoentje. Kan centraal, en....rechtsbacks. Verdedigend prima, passing ook niet slecht, kun je ook wel ultra defensief op het middelveld laten spelen zoals Hendo.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:14 schreef mitt het volgende:
[..]
waarschijnlijk zullen ze denken dat je Richard Dunne bedoelt.
(ik heb ook geen idee wie Jimmy is)
Dat zeker.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:19 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jimmy, met een prachtig Iers boerderij hoofd.
Zolang het huur met verplichte koop zonder voorwaarde is, ter waarde van 12,3 miljoen euro of meer. Dan breng ik hem zondagavond op de fiets.quote:
Wordt weer de lamme tegen de blinde zondag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat we zondag nog 11 spelers over hebben om op te stellen.
Wordt een makkie. 3-1. Hadden er meer kunnen zijn.quote:
Doen PSV en Feyenoord ook, dus uiteindelijk status quo en Utrecht kampioen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we alles en iedereen verkopen nu nog komt vast goed.
PSV heeft niemand verkochtquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doen PSV en Feyenoord ook, dus uiteindelijk status quo en Utrecht kampioen.
Leuk maar je post is nog steeds onjuist.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dams en Oppegard zijn beide geen PSV materiaal , mis je niks aan
Paywallquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Henderson wants to tear up Ajax contract to join Monaco
Misschien kunnen we eenmalig wat spelers ruilen zodat beide teams in ieder geval 11 posities kunnen bezetten. Een van jullie reservekeepers voor een van onze reserve aanvallers? En een van onze backs voor een van jullie middenvelders? En dan allebei een reglementaire 0-3 nederlaag. Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt weer de lamme tegen de blinde zondag.
Ach ach ach wat jammer nouquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Henderson wants to tear up Ajax contract to join Monaco
Ik ga vloeken in de kerk maar Zerrouki zou die rol ook wel kunnen zoals Henderson 'm heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Verdedigend zijn de statistieken niet slecht. Kan die ook wel. Heeft alleen niks bij Ajax te zoeken. Maar zou me zomaar kunnen voorstellen dat die bruikbaar zou kunnen zijn met hele duidelijke instructies van Farioli. Beetje zoals die Baas in een centrale verdediger met een leuke pass getoverd heeft.
Boeiende Hendo vervanger zou ook een Jimmy Dunne kunnen zijn. QPR, aflopend contract, salaris half miljoentje. Kan centraal, en....rechtsbacks. Verdedigend prima, passing ook niet slecht, kun je ook wel ultra defensief op het middelveld laten spelen zoals Hendo.
Die wedstrijd is zondag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nog meer vertrouwen dan tegen de amateurs
Mika Robbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Henderson ineens geen aanvoerder meer, die zal dus wel vertrekken.
Godts geblesseerd, weer de hamstring
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
wat een aannames weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Die geruchten over Monaco zijn er (via een over het algemeen zeer betrouwbare Romano die een halve "here we go" lanceert) en ineens is ie geen aanvoerder meer terwijl ie wel speelt. Dat is best opvallend tochquote:
Neig hier ook naar. Het hele verhaal is gewoon raar. Paar weken geleden nog een huis gekocht voor een miljoen of 5. Dat is ook niet echt een random vastgoed investering.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.
geen idee, ik volg dat niet allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die geruchten over Monaco zijn er en ineens is ie geen aanvoerder meer terwijl ie wel speelt. Dat is best opvallend toch
Dat is prima, maar dan moet je ook maar niet lukraak over aannames roepen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee, ik volg dat niet allemaal
wat een negatieve sfeer hier zegquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.
zijn maar geruchten naar mijn idee nog niets concreetsquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dan moet je ook maar niet lukraak over aannames roepen.
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Neig hier ook naar. Het hele verhaal is gewoon raar. Paar weken geleden nog een huis gekocht voor een miljoen of 5. Dat is ook niet echt een random vastgoed investering.
Hahaha echt?!?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.
We spelen best aardig tot goed jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:34 schreef Karzai het volgende:
ik vind het tot nu toe een leuke wedstrijd en brobby doet zijn stinkende best
ik blijf hier voortaan weg hoor lijkt wel een mongolen topicquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.
Voor 2 miljoen (bijgeleverd vanuit onze kant) mag je hem hebben!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga vloeken in de kerk maar Zerrouki zou die rol ook wel kunnen zoals Henderson 'm heeft.
Ik zou blind tekenen hiervoor als ik Alex was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen (bijgeleverd vanuit onze kant) mag je hem hebben!
Dat zou echt een nachtmerrie zijn. Zie nog liever mijn grote vriend Banel dan rosario.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat als Henderson zou gaan dat Rosario dan zijn vervanger moet worden, dat klinkt me op zich niet eens onlogisch in de oren aangezien Farioli al langer Rosario terug wil. Scheelt je in ieder geval een bak salaris.
Omdat Hendo poen wilt scheppen, maar dan belastingvrij in Monaco.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:56 schreef Black-Death het volgende:
Misschien als genoemd, maar waarom is Opa captain?
WeggeGooid geld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef XDo het volgende:
Henderson heeft net 2 weken terug een huis gekocht in het Gooi toch?
Rosario…? Wtf.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat als Henderson zou gaan dat Rosario dan zijn vervanger moet worden, dat klinkt me op zich niet eens onlogisch in de oren aangezien Farioli al langer Rosario terug wil. Scheelt je in ieder geval een bak salaris.
Hendo heeft de handdoek aanvoerdersband in de ring gegooidquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef XDo het volgende:
Henderson heeft net 2 weken terug een huis gekocht in het Gooi toch?
Tja er zal toch een vervanger moeten komen, of we moeten daar met Branco gaan spelen. Regeer lijkt me niet voor die positie gehaaldquote:
Maar Rosario kan helemaal niet voetballen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja er zal toch een vervanger moeten komen, of we moeten daar met Branco gaan spelen. Regeer lijkt me niet voor die positie gehaald
Ik heb die de laatste jaren niet meer zien spelen, maar in Farioli we trustquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Rosario kan helemaal niet voetballen?
wat een geklaag hier zegquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt er trouwens meer op dat Traore buikklachten heeft dan dat ie iets aan de spieren mankeert, dan hadden ze hem toch hopelijk al gewisseld
ik durf er nog geen geld op te zetten maar het is zeer weaarschijnlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Feyenoord gaat gesloopt worden zondag als je dit kan tegen GS.
Deze pot draait nergens meer om. Het gaat om zondag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
stelletje ouwe zeik wijven hier, genieten jullie nog wel een beetje van het voetbal of zitten jullie je alleen maar te ergeren
ow f-side hooligan je wil toch gewoon een leuke wedtrijd zien van ajaxquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze pot draait nergens meer om. Het gaat om zondag.
nee hoor ik ben geen klaas, maar karzaiquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wat is nu weer voor een trol. Klaas met een nieuw account?
Wtf is ditquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef cosmosis het volgende:
Ajax zijn wel echt Goden zeg.....Zelfs in het slechtste seizoen ever staan we 2e plek en Neuken we de Turkse moeders alsof het niets is.....Wat brandhout verkopen en we zijn weer terug in de top16 van europa volgend seizoen....
Ga lekker voor Feyenoord juichen, toch een doelpunt gemaakt joh zie het zonnig inquote:
Mokio kan ook op 6 toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Haalt ie nou 2 middenvelders eraf voor 2 verdedigers?![]()
Ja dat lijkt me nu wel duidelijk jaquote:
18 miljoen dus nee helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:33 schreef Wotte het volgende:
Is die nummer 53 van hun niet betaalbaar
Denk dat we hem gaan missen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja bracht ook weinig voor zijn geld
Jammer constant gevaarlijk. Zulke gasten moet je op de flanken hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
18 miljoen dus nee helaas.
100% ja en nog erger van den Boomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat we hem gaan missen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat we hem gaan missen.
Ik vind hem defensief matig vandaag. Daarom lijkt die linksvoor zo goed.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Gaaei is toch echt wel goed bezig de laatste wekenGeeft ook altijd meer dan 100%
Dat kan niet meer volgens mij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als we AZ krijgen kun je het net zo goed schriftelijk afdoen
PAOK of Union lees ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Black-Death het volgende:
We speelden matig.
Wie kunnen we loten?
Frankfurt is wel sterk dit seizoen. Paar keer zien spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lyon of Frankfurt mocht de tussenronde overleefd worden.
Jij kent het hele verhaal dat scheelt wel weer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Wat een intens sneu mietje is die Hendo overigens, dat ie nu z’n band weggeeft om maar geen moeilijke vragen te hoeven beantwoorden over z’n transferwens. Al zou die z’n 1,5 jaar uitdienen, zou hem nooit meer die band aan laten raken.
Dit ook, aanvoerder onwaardigquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Wat een intens sneu mietje is die Hendo overigens, dat ie nu z’n band weggeeft om maar geen moeilijke vragen te hoeven beantwoorden over z’n transferwens. Al zou die z’n 1,5 jaar uitdienen, zou hem nooit meer die band aan laten raken.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kent het hele verhaal dat scheelt wel weer.
Is dat de reden ja?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Extra recettes moest waarschijnlijk van de boekhouding.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:09 schreef TornadoDK het volgende:
Als die lamzakken vorige week even normaal hadden gedaan had je nu niet die tussenronde gehad.
Aanvoerder moet de pers te woord staan hèquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:19 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:de_pel dacht met een lollig trolletje het topic te ontsporen maar krijgt de deksel op zijn neus
Wat lul jij nou weer pannenkoek. Is toch gênant man. Aanvoerder onwaardig. Als jij er anders over denkt prima, maar ik zou zo’n droeftoeter liever nooit meer in ons shirt zien, laat staan als aanvoerder. Niets trollend aan. Maargoed, dat jij geen principes noch eergevoel hebt is bekend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:19 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:de_pel dacht met een lollig trolletje het topic te ontsporen maar krijgt de deksel op zijn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |