is toch leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
En waar komt ze mee, een spijkerbroek en schipperstrui aan. Stond de kleding van bb zelf haar beter
heeft ze weinig meer aan als ze deze week toch exit isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bed en Kleren op 1 dag Jolien haar dag kan niet meer stuk
Dat doen ze tegenwoordig wel hoor, zit warm water in dat teiltje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat ik niet snap... vette pannen afwassen met koud water.... kook gewoon water en was het daarmee af.
Geen idee, zodra er wat interessants begint start Goplay reclame en daarna meestal aansluitend de BB SL waarna precies weer een Goplay reclame moet blijkbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zit dat niet in der kast dan, vreemd
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch leuk?
en het is van haarzelf, eigen kleurkeuze, Ik vind het haar veel leuker staan dan het BB uniform
Lennie haar kleding was niet bepaald donkerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.
die roze broek vind ik niet echt donkere kledingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.
Nee maar niet fel..matchte wel bij het huis. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Lennie haar kleding was niet bepaald donker
Nee hoor, Matt witte trui, Milena lichte truienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Simpel..Dan kunnen ze alle kanten op want bb huis heeft werkelijk alle kleurenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee maar niet fel..matchte wel bij het huis. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet dedenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig wel hoor, zit warm water in dat teiltje.
Misschien houden ze gewoon van licht?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee hoor, Matt witte trui, Milena lichte truien
Hhet gekookt water moet tochkouder water bij..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet deden
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, zodra er wat interessants begint start Goplay reclame en daarna meestal aansluitend de BB SL waarna precies weer een Goplay reclame moet blijkbaar
Er is een afwasser bij het teiltje en een afspoeler bij de kraanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet deden
En ook nog eens op z'n buik, waardoor z'n microfoon nog minder opvangt. Geen zendercheckquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie praat fluisterend met zijn hand voor zijn mond.
hij eet alleen groenten als het soep isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.
Ik moet wel altijd beetje gniffelen om de Knorr-reclame die begint met een kindje dat zegt "ik lust geen groenten!". Moet ik altijd aan David denken, je weet wel, die bewoner van 50+ die geen groenten eet
Royco soep?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij eet alleen groenten als het soep is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |