SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kun je ondertussen niet via de huisarts iets krijgen dat het hoesten tegenhoudt? Achterliggende oorzaak is daaraantoe, maar dat je gewoon uren achterelkaar hoest lijkt mij ook niet fijn en gezond.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was vrijdag in het ziekenhuis en ben gelijk even langs de longarts gegaan om een afspraak te maken.
Ze zegt ik geef het hem door dan hoor je maandag weer.
Gisteren zou ze doorgeven dat ik net tegen prednison kon en ik zou terug horen.
Tot nu nog niets gehoordTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende: [..] Het idee dat ik het bed uit moest, naar beneden moest heeft mji tegen gehouden Ja de longarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ga morgen een afspraak maken. Maar weet ook als je slijm ophoest je geen middel in mag nemen wat de hoest remtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je ondertussen niet via de huisarts iets krijgen dat het hoesten tegenhoudt? Achterliggende oorzaak is daaraantoe, maar dat je gewoon uren achterelkaar hoest lijkt mij ook niet fijn en gezond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.etos.nl/produ(...)F5-ml-110321614.html
https://www.apotheek.nl/m(...)k-tablet-broomhexine"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon een pure bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4043 / +19 / +111 / 12041 / 13074
2. _UserName_ / 1851 / +62 / +98 / 1789 / 2331
3. Harrie / 1249 / +3 / +6 / 3272 / 3756
4. Dr.Mikey / 845 / +72 / +97 / 1234 / 1587
5. KillemWieft / 678 / +13 / +82 / 950 / 1270
6. kree / 542 / +118 / +0 / 2962 / 3359
7. drakin / 531 / +28 / +2 / 1803 / 2114
8. ToT / 526 / +40 / +39 / 4300 / 4646
9. Lovely / 510 / +7 / +55 / 3001 / 3422
10. sinterklaaskapoentje / 395 / +22 / +34 / 2604 / 2956
11. hemarookworst / 394 / +28 / +13 / 1579 / 1872
12. HappyCharly / 346 / +3 / +0 / 2132 / 2386
13. gebrokenglas / 315 / +27 / +0 / 2216 / 2509
14. maily / 301 / +21 / +9 / 2567 / 2841
15. MizzezAmy / 294 / +6 / +0 / 2594 / 2878
16. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
17. AardappelSchotel / 276 / +1 / +0 / 1901 / 2171
18. sp3c / 254 / +10 / +18 / 1195 / 1370
19. devzero / 220 / +4 / +4 / 572 / 666
20. Fogel / 184 / +31 / +0 / 787 / 943SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank je wel 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal doe je dat al begin van januari?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
boekhouding
jaarafsluiting
lekker op tijd
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Idemquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er helemaal klaar mee voor vandaag![]()
![]()
Nou ja voor 31 Jan in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Normaal doe je dat al begin van januari?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ok, dan wel wat aan de late kantquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja voor 31 Jan in ieder geval"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb wel die nieuwe Zweedse serie gezien, ook 4 afl. Was ook wel leukquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel spannend en maar 4 afleveringen![]()
JA HALLOquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zou ik niet eens kijken.
Hallo ALLEMAAL![]()
Hoe heet ie dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb wel die nieuwe Zweedse serie gezien, ook 4 afl. Was ook wel leuk
Einde was toch wel goed, zat niet op te letten
Nou eind goedquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zou ik niet eens kijken.
Hallo ALLEMAAL![]()
Hallo Meelie
Genombrottet ofzo..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe heet ie dan?
Einde was toch wel goed, zat niet op te letten
Oh foei![]()
![]()
Oh oh oh. 8 Dagen ziekBegin nu ein-de-lijk op te knappen tot het punt dat 't normale leven weer een beetje kan beginnen. Potverdorie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Man3 das klotequote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:55 schreef Grotetijd het volgende:
Oh oh oh. 8 Dagen ziekBegin nu ein-de-lijk op te knappen tot het punt dat 't normale leven weer een beetje kan beginnen. Potverdorie
![]()
![]()
Behoorlijk. Al is het heftigste qua griep er wel uit, gelukkig.
Hou nog vooral wat keelpijn en af en toe wat opspelende hoofdpijn en een hoestaanval. Maar buiten dat om voel ik me wel "oke"Well, life can be a riot
Jeetje sterkte met uitzieken!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:55 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
![]()
Ik werd vorige week Maandag overvallen door de griep. Ik werd wakker en was gelijk ziek tot het punt dat ik alleen maar kon hoesten en overgeven. Dat overgeven was de dag daarna eigenlijk praktisch weg. Maar het hoesten blijft aanhouden, gelukkig wel een heel stuk minder. Maar merk dat het er op veel momenten nog is. Vooral in de avond als ik in bed lig en mij om draai dan krijg ik een aanvalquote:
Well, life can be a riot
Thank you. Vrijdag en Zondag heb ik wel verplichtingen. Maar denk dat ik tegen die tijd wel fit genoeg ben om het gewoon aan te kunnen.quote:Well, life can be a riot
Oh dan heb je nog een paar dagen om aan te sterkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Thank you. Vrijdag en Zondag heb ik wel verplichtingen. Maar denk dat ik tegen die tijd wel fit genoeg ben om het gewoon aan te kunnen.![]()
Ja da is vaak zo.. of als je bijna in slaap valt..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik werd vorige week Maandag overvallen door de griep. Ik werd wakker en was gelijk ziek tot het punt dat ik alleen maar kon hoesten en overgeven. Dat overgeven was de dag daarna eigenlijk praktisch weg. Maar het hoesten blijft aanhouden, gelukkig wel een heel stuk minder. Maar merk dat het er op veel momenten nog is. Vooral in de avond als ik in bed lig en mij om draai dan krijg ik een aanval
Precies dat. Dan denk je "ja als ik nog even 2 minuten niet hoest gaat 't goedkomen" en dan hoest je alles naar de getverrederrie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja da is vaak zo.. of als je bijna in slaap valt..Well, life can be a riot
Killem
Aapje
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Justin
en anderen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Is er nog iets bijzonders gebeurd hier?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er nog iets bijzonders gebeurd hier?![]()
Vanavond kloontje van mij in een erwtensoep laten badderen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oehquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Vanavond kloontje van mij in een erwtensoep laten badderen![]()
![]()
We nemen het mee naar achteren, jawel hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
Great minds think alike.
Ik had Justins post nog niet gelezen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en hebben jullie ook zin om iemand van achteren te nemen?Uw ADH vitamine Worst
Niet perséquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
en hebben jullie ook zin om iemand van achteren te nemen?![]()
Neen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
en hebben jullie ook zin om iemand van achteren te nemen?![]()
Neuh.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
en hebben jullie ook zin om iemand van achteren te nemen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is tijd voor een soep. 🥣Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iets naar achteren nemen zonder van achteren te nemen, valt tegen van jullie hoorUw ADH vitamine Worst
Kun je omgaan met teleurstellingen, of moet je nog op de cursus?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
Iets naar achteren nemen zonder van achteren te nemen, valt tegen van jullie hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Was gegaan, maar vond het nogal teleurstellendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je omgaan met teleurstellingen, of moet je nog op de cursus?Uw ADH vitamine Worst
Bij mij was ie afgelastquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was gegaan, maar vond het nogal teleurstellend![]()
Dat had ik bij de cursus rietdekken, want Riet was ziekquote:Uw ADH vitamine Worst
Die is wel vaak ziek hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik bij de cursus rietdekken, want Riet was ziek![]()
Riet moet droog gedekt worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik bij de cursus rietdekken, want Riet was ziek
Arme Riet.![]()
Bijna nieuwe maand, dan kan je in nieuwe dts seizoen punten pakkenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Goh.quote:
Maar niet de buitenlandse.
Mis je nog maar heel weinig.
Kun je eindelijk bolken voor punten.![]()
We wensen Mario veel succes met het bolken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Goh.
Maar niet de buitenlandse.
Mis je nog maar heel weinig.
Kun je eindelijk bolken voor punten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schraapt er weer wat zout af.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijd voor vis en broccoli
Well, life can be a riot
Ja heerlijk. Pangafiletquote:Well, life can be a riot
Ik zit momenteel aan de soep en salade.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh daar had ik wat over gehoord, dat je die beter niet kan etenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
De cursus omgaan met teleurstellingen kan helaas niet doorgaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je omgaan met teleurstellingen, of moet je nog op de cursus?:')![]()
Smikkelen en smullenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan de soep en salade.
Heb pasta gegeten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat voor pasta?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hoeft het in elk geval niet zelf te maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Matig eten gehad hier trouwens
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee ik moet ook niet zeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hoeft het in elk geval niet zelf te maken.:')![]()
Penne met bolognesesausquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 28-01-2025 18:14:42 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
EN waarom?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh daar had ik wat over gehoord, dat je die beter niet kan etenWell, life can be a riot
https://www.tiktok.com/@thorstein__r/video/7464278399876353302quote:
Geen idee of het echt zo is natuurlijk
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik verwacht dat dat typische TikTok Desinformatie isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:thorstein__r/video/7464278399876353302
Geen idee of het echt zo is natuurlijkWell, life can be a riot
Mwa kan ook zo verder niks over vinden.. maar kwam het van de week tegen vandaar..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat typische TikTok Desinformatie is
Niet zomaar alles vertrouwen wat op het internet te vinden isWell, life can be a riot
Zeker niet van tiktokkies.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
Niet zomaar alles vertrouwen wat op het internet te vinden is![]()
Pangasiusfilet, ook wel bekend als pangasius of "vietnameze meerval", krijgt soms een negatieve reputatie vanwege de manier waarop het gekweekt wordt, vooral in bepaalde landen waar de vis vaak in intensieve aquacultuurbedrijven wordt gefokt. Het probleem is vooral de kwaliteit van het water en de omstandigheden in sommige kwekerijen, wat kan leiden tot een minder gezonde vis, met mogelijk een hoger gehalte aan ongewenste stoffen.
Daarnaast heeft pangasius van nature een relatief laag gehalte aan omega-3-vetzuren in vergelijking met andere vissoorten zoals zalm, makreel of sardines, wat het minder voedzaam maakt.
Toch is pangasius niet per definitie "slecht", maar het is belangrijk om te letten op de herkomst en de manier waarop de vis gekweekt is. Het kiezen voor duurzame en verantwoorde kweekmethoden, zoals certificeringen van bijvoorbeeld MSC of ASC, kan ervoor zorgen dat je een betere kwaliteit vis kiest.
Als je pangasius vaak eet, is het misschien goed om af en toe af te wisselen met andere vissoorten die rijker zijn aan gezonde vetzuren. Eet jij regelmatig pangasius, of ben je op zoek naar alternatieven?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon haring of sardientjes happen, die zijn rijk aan omega 3, b12 en D en qua vervuiling van zware metalen zeer laag vergeleken met veel andere soorten visUw ADH vitamine Worst
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waar gaat gij heen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet ook gebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben paella aan het maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij is alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
Hier andijviestamppot uit het koelvak!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Kaasjes, ansjovis uit blik, paté, uienchutney, tomaten/olijven/ui-salade. Crackers.![]()
![]()
Kant en klaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier andijviestamppot uit het koelvak!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smaakte goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt. Ik vind daar dus niets aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kookplaat is kapot en we komen net thuis.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik vind daar dus niets aan.![]()
geen esma en ginto naast je bopla?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Kaasjes, ansjovis uit blik, paté, uienchutney, tomaten/olijven/ui-salade. Crackers.Uw ADH vitamine Worst
O dat is minder. Dan zijn het handige dingen dat kant en klaar food.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
De kookplaat is kapot en we komen net thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Dan zijn het handige dingen dat kant en klaar food.![]()
![]()
Nou precies datquote:Well, life can be a riot
wow. Hoe dan!?quote:Well, life can be a riot
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen esma en ginto naast je bopla?![]()
Ook geen ploro![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gvd!!!!
Hoe krijg je dat voor elkaar?Fotoplankje met dubbelzijdige tape er boven vastgeplakt, maar dat was deels over een etiket, en dat etiket heeft losgelaten, Het stuk tape wat naast het etiket zat, kon het gewicht niet meer dragen.quote:![]()
Glassplinters.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
inb4:quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef maily het volgende:
Ik hoor net dat er 20.000 mensen per dag naar de Mona Lisa komen kijken.
20.000![]()
![]()
Zo dan. Maar goed dat je niet aan het koken was. Of dat mini er stond.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Fotoplankje met dubbelzijdige tape er boven vastgeplakt, maar dat was deels over een etiket, en dat etiket heeft losgelaten, Het stuk tape wat naast het etiket zat, kon het gewicht niet meer dragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zou Mini op de kookplaat moeten staan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Maar goed dat je niet aan het koken was. Of dat mini er stond.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
RIPquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Fotoplankje met dubbelzijdige tape er boven vastgeplakt, maar dat was deels over een etiket, en dat etiket heeft losgelaten, Het stuk tape wat naast het etiket zat, kon het gewicht niet meer dragen.:')![]()
Bizar dat een stuk tape zorgt voor de stevigheid van zo'n duur product..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Fotoplankje met dubbelzijdige tape er boven vastgeplakt, maar dat was deels over een etiket, en dat etiket heeft losgelaten, Het stuk tape wat naast het etiket zat, kon het gewicht niet meer dragen.Well, life can be a riot
Er naast stond nquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou Mini op de kookplaat moeten staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow dat foto-plankje was niet zo duur hoor!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bizar dat een stuk tape zorgt voor de stevigheid van zo'n duur product..
Ik had het ergens anders ook op dezelfde manier opgehangen voor ik het hier deed, en dat ging gewoon goed, maar die heb ik inmiddels voor de zekerheid ook ff weggehaald.![]()
FlurpWell, life can be a riot
Willem Kieftquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is de context van het origineel?
@KillemWieft![]()
Ja kan ik mij voorstellen dat je 't ff weghaalt. Wat een ellende man, gaat je dagquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat foto-plankje was niet zo duur hoor!
Ik had het ergens anders ook op dezelfde manier opgehangen voor ik het hier deed, en dat ging gewoon goed, maar die heb ik inmiddels voor de zekerheid ook ff weggehaald.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Het is in de hoek van de keuken, daar komt hij sowieso nooit.quote:
Het viel trouwens toen hij op school was.![]()
Ja ik heb inmiddels een andere gekocht, weer een uitgave waar ik niet op gerekend heb.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja kan ik mij voorstellen dat je 't ff weghaalt. Wat een ellende man, gaat je dag
Ontzettend gekloot om de stekker er aan te bevestigen, en ik krijg het ook nog eens niet aan het werken!![]()
![]()
Sintquote:
Well, life can be a riot
En @ieniminimuisquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: