Bohhquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:10 schreef 3rr0r het volgende:
Desraygodin van 2 brothers on the 4th floor zong vandaag live bij Renze @:Coco
Zou 3 sec. bonkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:10 schreef 3rr0r het volgende:
Desraygodin van 2 brothers on the 4th floor zong vandaag live bij Renze @:Coco
Moet ik in de pen klimmen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
@:maxi-mus was jij toevallig al met een bezig?
VBL / Zondag 2 februari: Ajax-Feyenoord. 14:30 uur Johan Cruijff ArenA # 1quote:
Oh die had ik gemist, excuus @tong80 . Kijk je morgen bij vrienden of ben je present?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Zondag 2 februari: Ajax-Feyenoord. 14:30 uur Johan Cruijff ArenA # 1
Voordat je straks een heel verhaal voor Jan met de korte achternaam schrijft
Ik of Tong?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk je morgen bij vrienden of ben je present?
Ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik of Tong?
Ik kijk gegarandeerd mee. Hopelijk ben jij ook van de partij
Laten we gewoon de dood omarmen als onze grootste vriendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef tong80 het volgende:
Net bericht dat oud-klasgenoot is overleden. 62. Grootste Ramones fan van Nederland. Er gaan er zoveel de laatste tijd in m'n omgeving. Carpe Diem jongens. Is echt geen cliché.........Kutzooi........
Bekijk deze YouTube-video
avg (kip)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Sterkte Tongquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef tong80 het volgende:
Net bericht dat oud-klasgenoot is overleden. 62. Grootste Ramones fan van Nederland. Er gaan er zoveel de laatste tijd in m'n omgeving. Carpe Diem jongens. Is echt geen cliché.........Kutzooi........
Bekijk deze YouTube-video
Nee, laten we dat nou even niet doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Laten we gewoon de dood omarmen als onze grootste vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |