Davosquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)awine-in-zwitserland
Mensen die buiten de piste skien en daar ook interessant mee doen hebben zonder uitzondering een kleine piemel.
Dat hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat. Ik hoop boerenkool
Uitgekookt! is te laat of is me vergeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat. Ik hoop boerenkool
Ik heb altijd wel een zwak voor bankroverij.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:23 schreef onlogisch het volgende:
How to Rob a Bank(2024)6.6documentary, action, crime88TV-MA12Stephen Robert Morse, Seth PorgesMaxim Gertler-Jaffe, Stephen Robert Morse, Max PeltzScott Scurlock, Ellen Glasser, Shawn JohnsonIn this true-crime documentary, a charismatic rebel in 1990s Seattle pulls off an unprecedented string of bank robberies straight out of the moviesZie review7
@:GGMM
@:Scrummie
@:maxi-mus
@:Caland
@:Yvonne
@:Knetterkrankjorum
Sushi wordt het waarschijnlijk straks. Goeie tip.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je![]()
Ik zit not te twijfelen tussen Sushi bestellen of gewoon avg.
Ik kom er op terug.
Ik kan daar zo pislink van worden als ze te laat zijn met m'n etenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitgekookt! is te laat of is me vergeten.
Dan loop je toch even naar onderen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan daar zo pislink van worden als ze te laat zijn met m'n eten
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef tong80 het volgende:
Vanavond wint FC Den Bosch van koploper Volendam, en Klaas Dijkhof wint De Slimste mens. Lisa Loeb haar voetbalkennis kan immers niet door de beugel. Frank Heineken drinkt bier tijdens de uitzending en Klaas Dijkhof speelt op de linkervleugel van FC VVD.
The Sting al gezien?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een zwak voor bankroverij.
Dan moet je deze even kijken maatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je deze even kijken maat
La casa de papelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:15 schreef KingRoland het volgende:
Fijn weekend @:coco @:rambodirk @:zipportal @:3rr0r @:oriente @:vrijgevochten
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |