SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
lekker positief ookquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Post van vandaag is al aangemeld. Ze zijn er vroeg bij.
Welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat stond daar niet.
niet gekliktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Mmmmm, liberal tears for breakfast
Politiek geneuzel, niet geklikt, lekker boeiendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Mmmmm, liberal tears for breakfast
Hier ook niet aanwezig. Ik verdenk @bitterbalquote:
Die clown en die acro...quote:
Of dit, is wel logischerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet aanwezig. Ik verdenk @:bitterbal
heb je nieuwe vrienden gewonnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwacht post van de Vriendenloterij
Is je immuunsysteem zo slecht afgesteld?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren naar de bioscoop geweest. Er zat iemand achter me te hoesten en te proesten en te rochelen. Kan de plannen voor aankomend weekend wel vast afzeggen.
Ik niet. Toch krijgen we het elke week door de brievenbus geramdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan een mandarijntje me nog redden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is je immuunsysteem zo slecht afgesteld?
'aan de bewoners van dit adres'quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je ‘m in een keer doorsliktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan een mandarijntje me nog redden.
Misschien had je wel wat gewonnenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'aan de bewoners van dit adres'
Die meuk gaat altijd ongeopend direct de papierbak in
Hoi grote vriendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen lieve mensen van het goede leven.
En @:dud0r
@UitStralingquote:
Goede deal. Ik stel een nieuwe kopen nog zo lang mogelijk uit, telefoons zijn behoorlijk duur.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, nieuwe telefoon gekocht. Nu met korting scheelt het zo'n 100 euro met de originele prijs.
en gedoequote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede deal. Ik stel een nieuwe kopen nog zo lang mogelijk uit, telefoons zijn behoorlijk duur.
Mijn huidige is 6 jaar uit en moet meerdere malen per dag opgeladen worden, dus het is wel tijd voor een nieuwe. Eind vorig jaar al mezelf geörienteerd op welke telefoon ik wilde en de prijs in de gaten gehouden. En nu met de btw weg ermee van MM, scheelt het wel een stuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede deal. Ik stel een nieuwe kopen nog zo lang mogelijk uit, telefoons zijn behoorlijk duur.
Ja, dat ook. Dat is het probleem voor zodra ie binnen is, hoe ik alles over ga zetten.quote:
trap er niet zomaar inquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn huidige is 6 jaar uit en moet meerdere malen per dag opgeladen worden, dus het is wel tijd voor een nieuwe. Eind vorig jaar al mezelf geörienteerd op welke telefoon ik wilde en de prijs in de gaten gehouden. En nu met de btw weg ermee van MM, scheelt het wel een stuk.
heb ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je nieuwe naast je oude iPhone leggen
@Nattekat we hebben de dader gevonden.quote:
Vanaf 4 jaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:21 schreef Karzai het volgende:
We hebben weer mooie spullen vandaag
[ afbeelding ]
Ieder zijn meug zeggen we dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf 4 jaar
en ouder.
Geeft het woordje 'vanaf' niet al weer dat het ook voor ouder dan 4 jaar is?
Wil je haar kopen, voor 7,50 is ze van jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf 4 jaar
en ouder.
Geeft het woordje 'vanaf' niet al weer dat het ook voor ouder dan 4 jaar is?
7,50 voor dat gedrocht?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wil je haar kopen, voor 7,50 is ze van jou.
Nee, ik zing enkel in de auto.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wil je haar kopen, voor 7,50 is ze van jou.
Lekker vintage.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:21 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:Nattekat we hebben de dader gevonden.
Z'n username eer aandoenquote:
Sowquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Opsluiten in een kamer zonder raam.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:21 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Zo simpel kan het zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen simkaart nodig om in te loggen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik had de oude authenticator app nodig om de nieuwe te registreren. Dat was ook wel leukquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen simkaart nodig om in te loggen?
Pas als je daadwerkelijk wilt gaan bellen/smsen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen simkaart nodig om in te loggen?
oh ok.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Pas als je daadwerkelijk wilt gaan bellen/smsen.
Anders heb je gewoon een ipod touch.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
kun je dat ook al met een iphone?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom ben ik het met haar eensquote:Partijleider Yesilgöz zei vorige week dat het een dilemma is. "Je moet wel eerlijk zijn. Lost het echt iets op of haal je iets weg bij mensen die er eigenlijk helemaal geen kwaad mee deden? Daar moet je het over hebben."
Nog steeds druk met je mensenrechten over vuurwerk ja?quote:
Denk dat ze zich inderdaad beter druk kunnen maken over wat andere dingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds druk met je mensenrechten over vuurwerk ja?
Ik WiL gEwOoN mUh PiJLuH kUnNu ScHiETuHquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds druk met je mensenrechten over vuurwerk ja?
Hou jezelf heel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Vanaaf de kitesurf filmpjes kijken ter voorbereiding voor morgen
Kijk ballie, allemaal beestjes onder het bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk ballie, allemaal beestjes onder het bedawwwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier op Fok ken ik wel een fanatiekelingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
hoop echt dat ik het leuk vind en een beetje feeling voor heb
Felix? Zo heet die toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier op Fok ken ik wel een fanatiekeling
Die wil bitterbal vast ook wel tips geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier op Fok ken ik wel een fanatiekeling
quote:
de wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn goede mandarijntjes van de Bonirama deze week
Ze zit in een soort twilight zone waarin ze denkt dat de Boni iets is dat ooit heeft bestaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wat?
hebben de boni en de nettorama een kindje gekregen?
En nu leggen ze mandarijntjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wat?
hebben de boni en de nettorama een kindje gekregen?
Ze hebben een Lego setje speciaal voor jou gemaakt: https://www.lego.com/nl-n(...)-pink-flamingo-31170quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Ben al een filmpje over the wind window aan het kijken
Wakker worden en de geheimen van de deep state doorzien is zo belangrijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik ben ook uit bed
Even ontbijten.
Wat heb je allemaal voor vreemds besteld dan? 95% van wat ik bij Bol bestel wordt gewoon vanuit hun geleverdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vier dingen bij bol.com besteld, maar allemaal wordt het natuurlijk door afzonderlijke bedrijfjes verstuurd.
Niet gebaseerd op de film Pink Flamingosquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben een Lego setje speciaal voor jou gemaakt: https://www.lego.com/nl-n(...)-pink-flamingo-31170
telefoon, hoesje voor betreffende telefoon, droogbollen (voor mijn moeder) en opzetborstels voor mijn tandenborstel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor vreemds besteld dan? 95% van wat ik bij Bol bestel wordt gewoon vanuit hun geleverd
ja die is wel leukquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben een Lego setje speciaal voor jou gemaakt: https://www.lego.com/nl-n(...)-pink-flamingo-31170
Hmm okquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
telefoon, hoesje voor betreffende telefoon, droogbollen (voor mijn moeder) en opzetborstels voor mijn tandenborstel.
Ik ging kijken en zag dat ik sinds mei niets meer bij bol besteld heb. Hmm. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor vreemds besteld dan? 95% van wat ik bij Bol bestel wordt gewoon vanuit hun geleverd
Online of in mofrika goedkoper?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte dus dat ik nieuwe opzetborstels nodig heb, maar je hebt er nu 4 voor 28 euro? De fuck?
DM scheelt wel de helft ja. Kolere.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Online of in mofrika goedkoper?
Wachten tot ze bij de kruidvat weer met 50% korting ofzo zijn?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte dus dat ik nieuwe opzetborstels nodig heb, maar je hebt er nu 4 voor 28 euro? De fuck?
Dat zijn ze nu ook en bij de Etos ook, maar ik vind het bizar dat dat de gewone adviesprijs is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wachten tot ze bij de kruidvat weer met 50% korting ofzo zijn?
Tanden poetsen is voor de elite.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu ook en bij de Etos ook, maar ik vind het bizar dat dat de gewone adviesprijs is.
Ik heb van 8 tot 11 storing gehad. Kon niks doen. Dat heeft de toon gezet voor de rest van de dag.quote:
Ja eens. elektrische tandenborstels worden een beetje de nieuwe printers. Goedkoop een apparaat kopen en je vervolgens scheel betalen aan opzetborstelsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu ook en bij de Etos ook, maar ik vind het bizar dat dat de gewone adviesprijs is.
Daarom zit de tandarts ook niet in de standaard zorgverzekering. Luxebotjes, volkomen optioneel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tanden poetsen is voor de elite.
Zeker goedkoper. Maar die zijn na 3x gebruiken niet meer goedquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Online of in mofrika goedkoper?
Zijn net scheermesjesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eens. elektrische tandenborstels worden een beetje de nieuwe printers. Goedkoop een apparaat kopen en je vervolgens scheel betalen aan opzetborstels
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The dessert coloured princess on the wappie island says no.
Ik heb er nog 13 thuis liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Die uit mofrika zijn exact hetzelfde als hier, maar dan goedkoperquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker goedkoper. Maar die zijn na 3x gebruiken niet meer goed
Ik heb zo eens een partij aangeschaft via een veiling, maar die draaikopjes (?) waren echt al na 2 of 3x gebruiken helemaal gammel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die uit mofrika zijn exact hetzelfde als hier, maar dan goedkoper
Hier ook alles zonder verzendkosten. Maar als het vervolgens via vier verschillende pakketten komen. 😅quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm okIk heb wel eens dat ik iets bestel van een grote webshop die ook via bol verkoopt, maar die op hun eigen site verzendkosten berekenen en via bol niet
Nvidia aandelen verkopen, investeren in oral-b opzetstukjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 13 thuis liggen.
Rijke tatta en zo
Denk aan de hulpverleners en politiemensen!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat verbod gaat er komen. Nog even een debat voor de bühne.
Goede investering.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 13 thuis liggen.
Rijke tatta en zo
Hoe meer cijfers achter de komma hoe meer nauwkeurigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heeft Excel soms opeens ergens vele cijfers achter de komma getallen staan, terwijl alle optellingen en aftrekking allemaal maximaal 2 cijfers achter de komma hebben.
Die bij de DM zijn gewoon van oral-B.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zo eens een partij aangeschaft via een veiling, maar die draaikopjes (?) waren echt al na 2 of 3x gebruiken helemaal gammel.
Ik denk dat ik neppe had gekregen oid
Nou niet echt. Als ik 1,21 min 1 min 0,21 heb dan zou het resultaat 0,00 moeten zijn en niet - 0,000000046943.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe meer cijfers achter de komma hoe meer nauwkeurig
Wtf.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou niet echt. Als ik 1,21 min 1 min 0,21 heb dan zou het resultaat 0,00 moeten zijn en niet - 0,000000046943.
Watquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeekoe en nijlpaard. Mogen die dan wel?
Wat moet ik opeens in deze SC? Vind ik eng.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeekoe en nijlpaard. Mogen die dan wel?
Nou ja, het zijn wel meer regels dan dit. Maar het principe is hetzelfde. Het gaat om 24 regels en per saldo zijn die 0,00. Maar Excel heeft opeens nog wat cijfers achter de komma gevonden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf.
Dit heb ik ook ooit gehad inderdaad. Dat ging weliswaar om 64 duizend regels met boekingen. Dus toen dacht ik dat het aan de hoeveelheid lag.
Ja, sorry. Ik klikte verkeerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat moet ik opeens in deze SC? Vind ik eng.
Hier staat uitleg van waaromquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn wel meer regels dan dit. Maar het principe is hetzelfde. Het gaat om 24 regels en per saldo zijn die 0,00. Maar Excel heeft opeens nog wat cijfers achter de komma gevonden.
Als vegetariër wel vis eten, maar geen vlees.quote:
Dan ben je geen vegetariër.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als vegetariër wel vis eten, maar geen vlees.
Zijn die nummers met twee cijfers achter de komma zoals je ze ingevoerd hebt, of ook berekend door excel? Anders kan het zijn dat hij naar twee cijfers afgerond laat zien in je cel, maar achter de schermen het volledige nummer handhaaft voor de berekeningen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou niet echt. Als ik 1,21 min 1 min 0,21 heb dan zou het resultaat 0,00 moeten zijn en niet - 0,000000046943.
Aha. Thanks. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier staat uitleg van waarom
https://help.insightsoftw(...)alues?language=en_US
Het is nooit te laatquote:
Kolom A heb ik hard ingevuld wat er vanuit het loonjournaal op die rekening is geboekt. In kolom ernaast wat er betaald is. In kolom 3 heb ik dan een somtelling van die twee regels. En tenslotte een eindsaldo en naast dat eindsaldo heb ik handmatig nog ingevuld wat er in januari betaald wordt. En die laatste twee moeten samen nul zijn en dan worden de cellen groen, maar omdat Excel anders afrond, is het niet exact nul en dus rood gekleurd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn die nummers met twee cijfers achter de komma zoals je ze ingevoerd hebt, of ook berekend door excel? Anders kan het zijn dat hij naar twee cijfers afrondt laat zien in je cel, maar achter de schermen het volledige nummer handhaaft voor de berekeningen.
Bestand -> opties -> geavanceerd -> precisie instellen zoals weergegeven.
Aftrekkingen achter de cummaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heeft Excel soms opeens ergens vele cijfers achter de komma getallen staan, terwijl alle optellingen en aftrekking allemaal maximaal 2 cijfers achter de komma hebben.
Snotverquote:
Wel een pescotariërquote:
toen ik er 8 kocht, wist ik niet dat ik er nog 5 thuis hadquote:
Niet van hun fout jouw fout maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen noemen ze zichzelf wel zo.
Ik kan mezelf ook van alles noemen, wil nog niet zeggen dat het klopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen noemen ze zichzelf wel zo.
Politie bellen!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Zag net een jongen zijn vriendin slaan denk iken daarna greep hij haar bij nek en duwde haar zo weg. Maar goed wist niet wat te doen. Heb ook niks gedaan want was alleen
Daar is het ook nooit te laat voor.quote:
Mja weet niet of die hier voor komen. Toen ik stond te bedenken wat K zou doen zaten ze beide op een muurtje. En daarna toen ik mij weer omdraaide om te kijken wat ze aan het doen waren waren ze wegquote:
Verontrustend wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja weet niet of die hier voor komen. Toen ik stond te bedenken wat K zou doen zaten ze beide op een muurtje. En daarna toen ik mij weer omdraaide om te kijken wat ze aan het doen waren waren ze weg
Moeten we die ergens van kennen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aan-technologie.html
Christopher Walken en horloges! Misschien maar goed dat hij geen telefoon heeft.
Ik snapte dezequote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Christopher Walken en horloges! Misschien maar goed dat hij geen telefoon heeft.
U serious?quote:
Zo'n telefoon is een stuk moeilijker om in z'n kont mee te smokkelen naar huis ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog niets af hoeven zeggen. Ik hoop wel dat het vrijdag weer over is. Ik ga 's middags naar deze: https://iffr.com/nl/iffr/2025/films/the-surferquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Beetje wilskracht en doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n telefoon is een stuk moeilijker om in z'n kont mee te smokkelen naar huis ja.
Is het een slachtofferkatquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Ze komen de kat vanuit Enschede brengen. Wat zal dat beestje blij zijn als zij ergens woont waar ze niet de hele tijd afgestraft wordt om onzin en gewoon aandacht krijgt.
Niet roken en blowen binnen waar de kat bij is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Ze komen de kat vanuit Enschede brengen. Wat zal dat beestje blij zijn als zij ergens woont waar ze niet de hele tijd afgestraft wordt om onzin en gewoon aandacht krijgt.
Het is een kat van een jaar die bij iemand haar oma woont alleen kan oma niet zo goed omgaan met jonge katjes en noemt oma het baldadig en trekt dat niet (lees de kat rent en springt enz).quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het een slachtofferkat
De rest van je leven alleen nog maar in plat lint kunnen poepen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje wilskracht en doorzettingsvermogen.
Ken hem omdat ie een stem heeft ingesproken voor de Junglebook film. Maar verder ook nooit van gehoord nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
Uit de clip van Fatboy Slim's Weapon of Choice. En verder niet echt. Paar kleine indie filmpjes van weinig betekenis.
Mental image.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rest van je leven alleen nog maar in plat lint kunnen poepen.
Moet jij weten als je maar zorgt dat je dat niet flikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
US ik heb je geblokkeerd dus bespaar je de moeite om op mij te reageren.
Heb je wat mooie dingen in te halen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ken hem omdat ie een stem heeft ingesproken voor de Junglebook film. Maar verder ook nooit van gehoord nee.
Zoals?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je wat mooie dingen in te halen.
De hertenjager.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je wat mooie dingen in te halen.
Dit kan ze toch niet lezen, ullekequote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij weten als je maar zorgt dat je dat niet flikt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ze heet nu Molly trouwens maar dat vind ik een verschrikkelijke naam.
Ulleke.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan ze toch niet lezen, ulleke
Pulp Fiction, True Romance, The Prophecy was ik fan van toen ik 13 wasquote:
Ulleke, die houden we erinquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan ze toch niet lezen, ulleke
Simbaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik vond dune saai.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pulp Fiction, True Romance, The Prophecy was ik fan van toen ik 13 wasSleepy Hollow, Batman, en Zwabber weet er wel meer denk ik.
En de laatste Dune.
Ga je een les nemen oid? Apart dat ze dat nu doen... water is fucking koudquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoi Faxie! ik ga morgen voor het eerst kitesurfen. Heb je alvast tips of do's en don'ts ?
Dekt de lading wel redelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pulp Fiction, True Romance, The Prophecy was ik fan van toen ik 13 wasSleepy Hollow, Batman, en Zwabber weet er wel meer denk ik.
En de laatste Dune.
ja maar ik ben niet daarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je een les nemen oid? Apart dat ze dat nu doen... water is fucking koud![]()
Dus ja uuuh... cap op, schoentjes en handschoentjes aan
Die met Adam Sandler?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dekt de lading wel redelijk.
Ik zat even te spieken op imdb, hij zat in Click. Die ik toentertijd gezien heb, maar blijkbaar voor 99% uit m'n geheugen heb gewist.
Had je niet de optie 'creatief boekhouden' aanstaan toevallig?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn wel meer regels dan dit. Maar het principe is hetzelfde. Het gaat om 24 regels en per saldo zijn die 0,00. Maar Excel heeft opeens nog wat cijfers achter de komma gevonden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in.
Ik ook, met een vriendin van me. Ik weet alleen nog dat er een cavia in zat met uitpuilende ogen. Als dat die film is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Heb 'm zelfs in de bios gezien. Een vriend van me toentertijd wilde hem zien.
Ik weet alleen nog dat het Adam Sandlerhumor was met een fucking deprimerend einde.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, met een vriendin van me. Ik weet alleen nog dat er een cavia in zat met uitpuilende ogen. Als dat die film is.
De vliegerkant boven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een filmpje over de Set up van een kite. Zit wel werk in
Ooooohquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet daar![]()
Het is een 3 uur durende discovery course. Water is nu 27 graden
Molly is de straatnaam voor xtc, zou d'r een andere naam geven jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
okequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oooooh
Ik dacht al... welke school geeft nu les?
Uhm... nouja verwacht nog niet teveel van daadwerkelijk varen. Een goede school moet je toch eerst een deel materiaal, optuigen, veiligheid etc leren. Wellicht dat ze het materiaal en optuig gedeeltje overslaan bij een discovery course... geen idee.
Maar ok tips.... als je de controle verliest bar loslaten. Vooral niet er aan gaan trekken in de hoop de controle terug te krijgen. Verder bij de waterstart de kite bij het insturen volgen met je voorste voet, niet het board dwars houden want dan sta je continu op de rem en kom je niet vooruit. Met het insturen niet bang zijn om wat fellere stuurinput te geven, maar begin wat rustiger om een gevoel te krijgen en dan ben je ook minder geneigd om de kite op het water te knallen. Probeer ook te vermijden om vol aan de bar te blijven trekken na het starten, je zit immers in een harnas en de kite moet bovendien naar voren kunnen blijven vliegen en dat gaat niet als je de bar vol aantrekt.
Ik moet part 2 nog steeds kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Molly is de straatnaam voor xtc, zou d'r een andere naam geven ja
Dat varieert van persoon tot persoon. Ik heb wel de indruk dat mensen met een watersport achtergrond het sneller oppikken dan mensen met een vliegerachtergrond.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
okeDenk je dat het erg lastig te leren is?
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:21 schreef Faxie het volgende:
Dit was november in Brazil
Ben jij dat? misschien ga ik dat morgen ook proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RIPquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben jij dat? misschien ga ik dat morgen ook proberen
en mensen zonder beide achtergronden ? :pquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat varieert van persoon tot persoon. Ik heb wel de indruk dat mensen met een watersport achtergrond het sneller oppikken dan mensen met een vliegerachtergrond.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
Dit is Molly trouwens.![]()
[ link | afbeelding ]
(Ik had het gister laat onder een spoiler gezet zonder tekst dus weet niet of mensen het überhaupt hadden gezien zo laat haha)
Drugspoesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
(Ik had het gister laat onder een spoiler gezet zonder tekst dus weet niet of mensen het überhaupt hadden gezien zo laat haha)
Mooi beestje he.quote:
Iets zeg mij dat haar oma niet zo goed weet dat dit ook een naam voor XTC is haha.quote:
Zo heet een nichtje van mijn zwagerquote:
Een echte Ama katquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet zo mooi als de mijne natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Mooi beestje he.Nu boeit mij dat niet zoveel als ik een kat neem maar het is een leuke bijkomstigheid.
Je weet het maar nooit met die losbandige senioren van tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets zeg mij dat haar oma niet zo goed weet dat dit ook een naam voor XTC is haha.
Misschien is ze stiekem een drugsdealer in de flat daar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die losbandige senioren van tegenwoordig
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben jij dat? misschien ga ik dat morgen ook proberen
Vind het aardig hoogquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Was niet veel wind, dus de hoogte zat er niet echt in maar ach.
Drugs en seks schijnt helemaal de shit te zijn in het bejaardentehuis.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die losbandige senioren van tegenwoordig
Er sterven wel eens mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het aardig hoog![]()
![]()
Hoe gevaarlijk vindt je de sport?
Moet jij nodig zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed mensen geven hun kat echt de raarste namen
hmm oke. Ja verwacht wel dat ik het overleef morgenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er sterven wel eens mensen![]()
Maar je kan het zo riskant maken als je zelf wilt. In 15 knopen op een ondiep poeltje varen is anders dan met storm in de winter op zee bv.
Daarom heb je toch een kat en geen kindquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je wel eens een vagina van 90 jaar oud gezien?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drugs en seks schijnt helemaal de shit te zijn in het bejaardentehuis.
Maar goed als ik 90 ben en elk moment om kan vallen dan zou ik ook helemaal los gaan![]()
Nou ja zoals ik al zei denk ik dat dit omaatje niet aan drugs dacht toen ze deze naam gaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil je niet bang maken hoor, maar deze gedachte hadden die anderen ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oke. Ja verwacht wel dat ik het overleef morgen
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken hoor, maar deze gedachte hadden die anderen ook.
Jij zal de enige zijn in dit topic.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vagina van 90 jaar oud gezien?
Bij mensen is het niet veel anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
Dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oke. Ja verwacht wel dat ik het overleef morgen
Jouw kat heeft toch ook allemaal rare namenquote:
Er zijn nog wel eens mensen die heel eigenwijs midden in de winter alleen het water op gaan zonder dat iemand het weet. En dat gaat nog wel eens fout. Niet heel vaak, maar elke 2 jaar is het wel een keertje raak. Laatst op de Maasvlakte ook een.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken hoor, maar deze gedachte hadden die anderen ook.
Waarom denk je trouwens dat mensen met een vlieger achtergrond het minder makkelijk leren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel![]()
De risico's zijn meestal verdrinking en onderkoeling. En die zijn al vrij makkelijk uit te sluiten als je naar een spot gaat met geschikte windrichting en niet met te lage temperaturen. En altijd kleden voor de watertemperatuur, niet voor de luchttemperatuur.
Omdat het leren vliegeren in de basis makkelijker is dan het boardgevoel op het water krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom denk je trouwens dat mensen met een vlieger achtergrond het minder makkelijk leren?
Kuroi 2.0quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Moet nog wel even snel een goede orginele naam bedenken.
wat dacht je van morgen al ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:Bitterbal ik verwacht binnen drie maanden ook zulke filmpjes van jou.
hmm okeyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het leren vliegeren in de basis makkelijker is dan het boardgevoel op het water krijgen
Ga mijn kind later Toulouse-Frederique noemenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom heb je toch een kat en geen kind
Tegenwoordig wel hè.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook van alles noemen, wil nog niet zeggen dat het klopt.
Piemelmannetjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als een leuk vlakwaterspotjeWaait niet heel hard gok ik. Waar is dat?
https://www.poezenbazen.n(...)-leukste-op-een-rij/quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Moet nog wel even snel een goede orginele naam bedenken.
Alsof jij nog strak in je velletje zit op je 90e. Gewoon zonder kunstgebit yoloquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vagina van 90 jaar oud gezien?
koh phangan thailandquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als een leuk vlakwaterspotjeWaait niet heel hard gok ik. Waar is dat?
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw kat heeft toch ook allemaal rare namen
Dat klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
https://www.poezenbazen.n(...)-leukste-op-een-rij/
Weet je alvast welke het niet worden.
Dat is geen vetpot... 11-12 knopen. Dat gaat een grote trage kite worden, 12-15 meter. Gaat leuk worden met relaunchen hehehequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koh phangan thailand
dit verwachten ze voor morgen
23 km/h
Zoë-Charlottequote:
Zie het als een investering om leuke surfboys te ontmoetenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Beginner course is 340 euro. Wel duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |