SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
lekker positief ookquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Post van vandaag is al aangemeld. Ze zijn er vroeg bij.
Welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat stond daar niet.
niet gekliktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Mmmmm, liberal tears for breakfast
Politiek geneuzel, niet geklikt, lekker boeiendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Mmmmm, liberal tears for breakfast
Hier ook niet aanwezig. Ik verdenk @bitterbalquote:
Die clown en die acro...quote:
Of dit, is wel logischerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet aanwezig. Ik verdenk @:bitterbal
heb je nieuwe vrienden gewonnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwacht post van de Vriendenloterij
Is je immuunsysteem zo slecht afgesteld?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren naar de bioscoop geweest. Er zat iemand achter me te hoesten en te proesten en te rochelen. Kan de plannen voor aankomend weekend wel vast afzeggen.
Ik niet. Toch krijgen we het elke week door de brievenbus geramdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan een mandarijntje me nog redden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is je immuunsysteem zo slecht afgesteld?
'aan de bewoners van dit adres'quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je ‘m in een keer doorsliktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan een mandarijntje me nog redden.
Misschien had je wel wat gewonnenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'aan de bewoners van dit adres'
Die meuk gaat altijd ongeopend direct de papierbak in
Hoi grote vriendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen lieve mensen van het goede leven.
En @:dud0r
@UitStralingquote:
Goede deal. Ik stel een nieuwe kopen nog zo lang mogelijk uit, telefoons zijn behoorlijk duur.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, nieuwe telefoon gekocht. Nu met korting scheelt het zo'n 100 euro met de originele prijs.
en gedoequote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede deal. Ik stel een nieuwe kopen nog zo lang mogelijk uit, telefoons zijn behoorlijk duur.
Mijn huidige is 6 jaar uit en moet meerdere malen per dag opgeladen worden, dus het is wel tijd voor een nieuwe. Eind vorig jaar al mezelf geörienteerd op welke telefoon ik wilde en de prijs in de gaten gehouden. En nu met de btw weg ermee van MM, scheelt het wel een stuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede deal. Ik stel een nieuwe kopen nog zo lang mogelijk uit, telefoons zijn behoorlijk duur.
Ja, dat ook. Dat is het probleem voor zodra ie binnen is, hoe ik alles over ga zetten.quote:
trap er niet zomaar inquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn huidige is 6 jaar uit en moet meerdere malen per dag opgeladen worden, dus het is wel tijd voor een nieuwe. Eind vorig jaar al mezelf geörienteerd op welke telefoon ik wilde en de prijs in de gaten gehouden. En nu met de btw weg ermee van MM, scheelt het wel een stuk.
heb ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je nieuwe naast je oude iPhone leggen
@Nattekat we hebben de dader gevonden.quote:
Vanaf 4 jaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:21 schreef Karzai het volgende:
We hebben weer mooie spullen vandaag
[ afbeelding ]
Ieder zijn meug zeggen we dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf 4 jaar
en ouder.
Geeft het woordje 'vanaf' niet al weer dat het ook voor ouder dan 4 jaar is?
Wil je haar kopen, voor 7,50 is ze van jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf 4 jaar
en ouder.
Geeft het woordje 'vanaf' niet al weer dat het ook voor ouder dan 4 jaar is?
7,50 voor dat gedrocht?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wil je haar kopen, voor 7,50 is ze van jou.
Nee, ik zing enkel in de auto.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wil je haar kopen, voor 7,50 is ze van jou.
Lekker vintage.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:21 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:Nattekat we hebben de dader gevonden.
Z'n username eer aandoenquote:
Sowquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Opsluiten in een kamer zonder raam.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:21 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Zo simpel kan het zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen simkaart nodig om in te loggen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik had de oude authenticator app nodig om de nieuwe te registreren. Dat was ook wel leukquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen simkaart nodig om in te loggen?
Pas als je daadwerkelijk wilt gaan bellen/smsen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen simkaart nodig om in te loggen?
oh ok.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Pas als je daadwerkelijk wilt gaan bellen/smsen.
Anders heb je gewoon een ipod touch.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
kun je dat ook al met een iphone?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom ben ik het met haar eensquote:Partijleider Yesilgöz zei vorige week dat het een dilemma is. "Je moet wel eerlijk zijn. Lost het echt iets op of haal je iets weg bij mensen die er eigenlijk helemaal geen kwaad mee deden? Daar moet je het over hebben."
Nog steeds druk met je mensenrechten over vuurwerk ja?quote:
Denk dat ze zich inderdaad beter druk kunnen maken over wat andere dingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds druk met je mensenrechten over vuurwerk ja?
Ik WiL gEwOoN mUh PiJLuH kUnNu ScHiETuHquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds druk met je mensenrechten over vuurwerk ja?
Hou jezelf heel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Vanaaf de kitesurf filmpjes kijken ter voorbereiding voor morgen
Kijk ballie, allemaal beestjes onder het bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk ballie, allemaal beestjes onder het bedawwwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier op Fok ken ik wel een fanatiekelingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
hoop echt dat ik het leuk vind en een beetje feeling voor heb
Felix? Zo heet die toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier op Fok ken ik wel een fanatiekeling
Die wil bitterbal vast ook wel tips geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier op Fok ken ik wel een fanatiekeling
quote:
de wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn goede mandarijntjes van de Bonirama deze week
Ze zit in een soort twilight zone waarin ze denkt dat de Boni iets is dat ooit heeft bestaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wat?
hebben de boni en de nettorama een kindje gekregen?
En nu leggen ze mandarijntjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wat?
hebben de boni en de nettorama een kindje gekregen?
Ze hebben een Lego setje speciaal voor jou gemaakt: https://www.lego.com/nl-n(...)-pink-flamingo-31170quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Ben al een filmpje over the wind window aan het kijken
Wakker worden en de geheimen van de deep state doorzien is zo belangrijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik ben ook uit bed
Even ontbijten.
Wat heb je allemaal voor vreemds besteld dan? 95% van wat ik bij Bol bestel wordt gewoon vanuit hun geleverdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vier dingen bij bol.com besteld, maar allemaal wordt het natuurlijk door afzonderlijke bedrijfjes verstuurd.
Niet gebaseerd op de film Pink Flamingosquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben een Lego setje speciaal voor jou gemaakt: https://www.lego.com/nl-n(...)-pink-flamingo-31170
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |