Satisfyer had een stukje hoger gestaan.quote:
Mee eens, al vind ik Duet ook wel lollig. En bij Anne heb ik vergelijkbare gevoelens als Mexi.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Erg veel wanstaltigheid weer hier. Alleen Zeg Maar Niets Meer, Dancing In The Moonlight en Anne zijn wel leuk
Die komt dit jaar wel in de top 2000quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Satisfyer had een stukje hoger gestaan.
wel een interessant lijstje. Is er een playlist van op spotify?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:02 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wist niet van het bestaan van deze Top 10000 (geen typfoutje) af. Het lijkt me goed als we vast afspreken dat Mex ze volgend jaar alle 10000 recenseert.
https://www.acclaimedmusic.net/year/alltime_songs.htm
Helemaal bovenaan de pagina staan 2 Spotify-players, de ene is van 1 naar 10000, de andere van 10000 naar 1.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een interessant lijstje. Is er een playlist van op spotify?
ah die had ik gemist. thanks.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Helemaal bovenaan de pagina staan 2 Spotify-players, de ene is van 1 naar 10000, de andere van 10000 naar 1.
De Top 3000 Albums is trouwens ook zeker de moeite waard om eens te bekijken. Daar is ook wel wat meer nieuw materiaal (post-2000) te vinden dan in de Songs Top 10.000. Leuk om te zien dat vrij obscure bands door critici blijkbaar wel zijn opgepikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:02 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wist niet van het bestaan van deze Top 10000 (geen typfoutje) af. Het lijkt me goed als we vast afspreken dat Mex ze volgend jaar alle 10000 recenseert.
https://www.acclaimedmusic.net/year/alltime_songs.htm
Vind die huidige 29 anders aan de lage kant.. Bleek ook wel uit de analyse van Cassa met hun 86% genoteerd uit keuzelijst scorequote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:22 schreef Tussle266 het volgende:
Desiree doet een poging om letterlijk elk nummer van ABBA op de keuzelijst te krijgen.
Ga Dan is dan ook een stuk volwassener en meer geschikt voor de brede radioquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:33 schreef Tussle266 het volgende:
Dat nieuwe hitje krijgt in ieder geval ruim baan op 2. En dat is voor het eerst, dus ze zijn waarschijnlijk nu om.
Ja, Noano is nog wel een stukje erger.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb tijdens de Top 2000 trouwens geleerd dat Roxy Ro de vrouwelijke versie van Noano moet voorstellen. Dat zijn toch wel de feitjes waarvoor je de lijst luistert.
Ik was wel even bang dat hij Bankzitters-achtige potentie had met zijn 'fanbase'. Gelukkig is dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Noano is nog wel een stukje erger.
Wat is er niet gebeurd? Zijn laatste singles scoren (haha) net zo goed als die van Roxy en beter dan Bankzitters.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was wel even bang dat hij Bankzitters-achtige potentie had met zijn 'fanbase'. Gelukkig is dat niet gebeurd.
De lijst der lijsten halen uiteraardquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:15 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Wat is er niet gebeurd? Zijn laatste singles scoren (haha) net zo goed als die van Roxy en beter dan Bankzitters.
SPOILER: 4272-4251Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jij hebt dus in het op zijn zolderkamer samengestelde levenswerk van iemand zitten knoeien?quote:Volgens Wikipedia is Milli een eurodancegroep, maar ik denk dat dit zou kunnen komen omdat Wiki door nonvaleurs bewerkt wordt. Want ja, Top 2000-statistieken bewerken kan je op boze reacties komen te staan daar. Rare site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |