SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want verder ben ik een en al sexy in tig laagjes thermos, teddyvoering en dekens
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
erg jammer weer dit. Ik zal nogeens iets serieus zeggen.
*veegt sc afquote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ja sorry mijn fout. Ik heb op de SC geniest.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Hangen je oogballen er inmiddels wel weer in?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Gek genoeg vandaag minder last van. Voel me wel koortsiger.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hangen je oogballen er inmiddels wel weer in?
spray dettol everywhere!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer van die ploppende chihuahua-oogjes als ik moet hoesten.
Die periode daarna is zo irritantquote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit een klacht?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het fucking klaaguur/dag/week/maand godverdomme weer begonnen ja?
We kunnen ook over eten en blote tieten praten?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het fucking klaaguur/dag/week/maand godverdomme weer begonnen ja?
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.quote:
een klacht dusquote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.
Nou, wat was je hoogtepunt van vandaag Los?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.
Vuurwerk?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
@:haags begint erop te lijken dat team jank gaat winnen
blote tieten is nieuwquote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook over eten en blote tieten praten?
Ik had vanmiddag een gele kiwi, maar die was veel te rijp, een grote teringzooi om dat ding te schillenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, wat was je hoogtepunt van vandaag Los?
Nee dat doen ze geloof ik al een paar duizend jaarquote:
Dat klinkt als een overdadige hoeveelheid tieten ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat doen ze geloof ik al een paar duizend jaar
geloof niet dat je daar ooit teveel van kunt hebben eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een overdadige hoeveelheid tieten ja.
Too slowquote:
Ik zou wel met wat minder kunnen tbhquote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geloof niet dat je daar ooit teveel van kunt hebben eigenlijk
Nou ik was vanochtend vroeg naar een klus waarbij ik een engineeringsadvies heb gemaakt om een aantal uitvoerende teams op te starten. De zon scheen, het ging veel sneller dan ik had gerekend, kon op tijd weg, onderweg uitgebreid gelunched, een klus die ik morgen zou doen tussendoor op de terug weg kunnen doen en toen heerlijk veel afgemaakt op de zaak. Even eten nog een 45’ gesport en nu bankzaken.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, wat was je hoogtepunt van vandaag Los?
Schillen?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een gele kiwi, maar die was veel te rijp, een grote teringzooi om dat ding te schillen
Maar had je kiwisap dat overal heen spoot?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een gele kiwi, maar die was veel te rijp, een grote teringzooi om dat ding te schillen
Ja 1 paar is in principe wel voldoendequote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel met wat minder kunnen tbh
Dit klinkt opwindend.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar had je kiwisap dat overal heen spoot?
Sorry watquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met dank aan alle idioten die hulpverleners aanvallen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vuurwerk?
Ja dat was een kwestie van tijd he.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je @essnhills de hand schudden, die was er ook al een zooi van aan het maken met een kiwiquote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snijd altijd kiwi's doormidden en lepel de helftjes dan leeg. Geen idee of dat handig is eigenlijk.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat doen ze geloof ik al een paar duizend jaar
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een overdadige hoeveelheid tieten ja.
Is dit je nieuwe kink sinds je het hebt ervaren?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja doe ik ook altijd. Dacht dat dat de nulhypothese was.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snijd altijd kiwi's doormidden en lepel de helftjes dan leeg. Geen idee of dat handig is eigenlijk.
Tittiesquote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]!
Maar ja ok TITTIES
[..]
Is dit je nieuwe kink sinds je het hebt ervaren?
Nee, gewoon trots op mijn skillsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]!
Maar ja ok TITTIES
[..]
Oh daar heb ik nooit zo'n last van, ja wel dat die glibberig wordt maar daarvoor kun je je handjes wassen achteraf. Maar deze was echt gewoon overrijp, en had een of ander bot schilmesje wat ook niet meehielpquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schillen?Volgens mij, als ik ze gesneden en zonder schil wil, dan haal ik zo'n halfje uit zn schil en die snijd ik in stukjes.
Schillen zit alles onder en dat ding glibbert overal heen inderdaad, dat is echt een uitdaging
Ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
91.000 stappen EN NUL KIWIquote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:
ik neem geen risico. Ik laat ze fijn in de supermarkt liggen
Ja gelijk daarna heel mijn bureau kunnen afdoen met vochtige doekjesquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schillen?Volgens mij, als ik ze gesneden en zonder schil wil, dan haal ik zo'n halfje uit zn schil en die snijd ik in stukjes.
Schillen zit alles onder en dat ding glibbert overal heen inderdaad, dat is echt een uitdaging
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
@LTVDK die weer raar doetquote:
In een eierdopje en dan het topje er af snijden!quote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe ik ook altijd. Dacht dat dat de nulhypothese was.
Zie wel meteen een gat in de markt voor een boek. "A hundred ways to eat a kiwi".
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:
Tuurlijk wel man [edit] insinuatieve peioratieve bejegeningquote:
scheurkalenderquote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe ik ook altijd. Dacht dat dat de nulhypothese was.
Zie wel meteen een gat in de markt voor een boek. "A hundred ways to eat a kiwi".
met een dunschiller een spiraal van een meter schillenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een eierdopje en dan het topje er af snijden!
Een zacht gekookte kiwi?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een eierdopje en dan het topje er af snijden!
Had ik van het weekend weer eens gedaan omdat iedereen mij altijd raar aankijkt als ik zeg dat ik kiwi's schilquote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Dan moet je wel heel dun schillen iddquote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met een dunschiller een spiraal van een meter schillen
ben je een tieten- of billenman?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon trots op mijn skills
quote:
vandaag slechts 8100quote:
Er stond eerst "een paar duizend ja", dat klonk wat veel.quote:
quote:Maar ja ok TITTIES
quote:[..]
Wat voor enorme kiwi's koop jijquote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met een dunschiller een spiraal van een meter schillen
Oh sorryquote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben je een tieten- of billenman?
[..]
[..]flash
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben je een tieten- of billenman?
[..]
[..]flash
quote:
ahjoh, lekker doenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik van het weekend weer eens gedaan omdat iedereen mij altijd raar aankijkt als ik zeg dat ik kiwi's schilMaar vind het een stuk minder lekker eigenlijk, als je het schilt kun je het lekker in plakjes eten
Ik denk ik ook weer tot ze weer in de aanbieding zijn. Had er van het weekend 2 gehaald, kostte verdomme meer dan 2,5 euroquote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:
Eensquote:Op maandag 27 januari 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahjoh, lekker doen
Ik eet mijn bammies met mes en vork, vind ook iedereen raar maar is écht veel lekkerder
Dat is dan juist weer normaalquote:
ha!quote:
Die krijg je er standaard bij als het goed is.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind borsten en billen niet zo interessant..
gezicht is alles.
Ehh?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
de haartjes van de kiwi eruit trekken en apart leggen![]()
Er is ook iemand die dat met zaadjes van aardbeien doet. Dusjah
Et hep of feejsboek gestaan en dan is ut waar.quote:
true, gezicht is wel het belangrijkstequote:Op maandag 27 januari 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind borsten en billen niet zo interessant..
gezicht is alles.
Of lekker de pitjes uit een passievrucht peuterenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
de haartjes van de kiwi eruit trekken en apart leggen![]()
Er is ook iemand die dat met zaadjes van aardbeien doet. Dusjah
kuiltjes in wangenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, gezicht is wel het belangrijkste
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die krijg je er standaard bij als het goed is.
ligt er aan wat je gaat doenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, gezicht is wel het belangrijkste
Ja al moet ik zeggen dat er tegenwoordig echt heeeel weinig pitjes zitten in de watermeloenen hier. En die pitjes die erin zitten zijn heel zacht. Vroeger waren dat er naar mijn idee echt veel en ook een stuk harderquote:
Ja, zoveel zitten er tegenwoordig toch niet meer in, die worden er allemaal uitgekweektquote:
ja en dan allemaal uitspugen als een mitrailleurkanon #ikbenzesquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
echt heeeel weinig pitjes zitten in de watermeloenen hier. En die pitjes die erin zitten zijn heel zacht.
Nou ja toen ik zes was ging het dus andersquote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, zoveel zitten er tegenwoordig toch niet meer in, die worden er allemaal uitgekweekt
Ja zou kunnen, vroeger spuugde ik ze uit en nu eet ik ze ook gewoon.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja al moet ik zeggen dat er tegenwoordig echt heeeel weinig pitjes zitten in de watermeloenen hier. En die pitjes die erin zitten zijn heel zacht. Vroeger waren dat er naar mijn idee echt veel en ook een stuk harder
Over 10 jaar is oudejaarsavond een avond als alle anderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dank aan alle idioten die hulpverleners aanvallen.
Wat vuurwerk daarmee te maken heeft weet ik dan weer niet, maar goed.
Maar dat is ook al 300 jaar geledenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou ja toen ik zes was ging het dus anders
mensen uit auto's gooienquote:Op maandag 27 januari 2025 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Over 10 jaar is oudejaarsavond een avond als alle anderen.
Grote shows zoals in Rotterdam is al geen geld meer voor dus wat voor alternatieven er komen??
Bij druiven vind ik het wel fijn dat je die tegenwoordig vrij standaard pitloos hebtquote:Op maandag 27 januari 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, vroeger spuugde ik ze uit en nu eet ik ze ook gewoon.
Hahaaa, nu gaat er een watermeloenboom in je buik groeien!quote:Op maandag 27 januari 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, vroeger spuugde ik ze uit en nu eet ik ze ook gewoon.
Ik ben aan The Expanse begonnen, en daar groeien er ook dingen uit de buik, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 27 januari 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hahaaa, nu gaat er een watermeloenboom in je buik groeien!
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben aan The Expanse begonnen, en daar groeien er ook dingen uit de buik, komt wel dichtbij zo
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou ja toen ik zes was ging het dus anders
Maar dit klinkt leukquote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan allemaal uitspugen als een mitrailleurkanon #ikbenzes
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Maar dit klinkt leuk![]()
Mijn moeder heeft heir volgens mij een trauma aan over gehouden, en aan sperziebonen met draad. Hebben ze tegenwoordig ook niet meer maar mijn moeder hoeft die 'krengen' niet![]()
Ja, die pitjes smaken ook een beetje vies als je er op bijt vind ikquote:Op maandag 27 januari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij druiven vind ik het wel fijn dat je die tegenwoordig vrij standaard pitloos hebt
maar muskaatdruiven (die zijn met pit) zijn zo lekkerquote:Op maandag 27 januari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij druiven vind ik het wel fijn dat je die tegenwoordig vrij standaard pitloos hebt
Ja zo'n bittere smaak, alsof je op een tak zit te knagenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, die pitjes smaken ook een beetje vies als je er op bijt vind ik
Ja preciesquote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n bittere smaak, alsof je op een tak zit te knagen
En dan als kleuter aan een willekeurige hoogzwangere vrouw vragen of ze watermeloenpitjes heeft doorgesliktquote:Op maandag 27 januari 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hahaaa, nu gaat er een watermeloenboom in je buik groeien!
Die vind ik vaak te zoet eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar muskaatdruiven (die zijn met pit) zijn zo lekker
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar muskaatdruiven (die zijn met pit) zijn zo lekker
checkquote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel procent van de bevolking hier heeft er een redelijk fulltime baan?
ik weet niet wat dit betekent, dus checkquote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
80% ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
80%?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
checkquote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is een 'redelijk' fulltime baan?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom zou je op een tak gaan knagen?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n bittere smaak, alsof je op een tak zit te knagen
3 dagen of meer?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een 'redelijk' fulltime baan?
40 uur en geen seconde minderquote:Op maandag 27 januari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een 'redelijk' fulltime baan?
ah gelukkig, dan ben ik nog prima onredelijk dat ik een minuut te vroeg dagelijks afsluitquote:
Kijk, ineens iedereen hard aan het werkquote:
Nou ja ik ook nietquote:
Ook niet voor 40 uur.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik ook niet![]()
Maar het gaat erom waar je voor betaald wordt toch??
nep-silverback Los vindt 24 ook genoeg hoorquote:
Over een paar weken weer een maandje van 60 per weekquote:
Oh whuut, dit antwoord had ik niet verwachtquote:
Ik vind het dan juist weer belachelijk dat iemand een mening heeft over hoeveel uur iemand anders werkt. Maar goed, wie ben ikquote:Op maandag 27 januari 2025 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh whuut, dit antwoord had ik niet verwachtdan sowieso ja
Had er van de week een gesprek over met iemand die het belachelijk vond dat mensen minder werken dan 40 uur. Maar weet niet zo goed waarom, als je dat financieel trekt dan is dat prima zou ik zeggen
Vragen 'van wie moet dat en waarom' meestal is dat een 'gewoon, daarom!!'. Yea, goede redenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het dan juist weer belachelijk dat iemand een mening heeft over hoeveel uur iemand anders werkt. Maar goed, wie ben ik
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
We zorgen deze week voor een buurkat, maar blijkbaar is ie al 19 jaar oud. Hoop elke dag dat ie niet dood in huis ligt als ik binnenkom. Vandaag had ie lekker overgegeven op een tapijt
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dacht dat je op MP zat te kijken
"ja dat wordt van je verwacht" "In deze moderne tijd" etc.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vragen 'van wie moet dat en waarom' meestal is dat een 'gewoon, daarom!!'. Yea, goede reden
Eigenlijk eet je een monstruositeit, een kapot gefokt stuk natuur, zoals de chihuahua de wolf als voorouder had spelen wij voor God, geen wonder dat men tegenwoordig overgevoelig is voor geluidjes en normaal voedsel en allerlei probleempjes met 't leven ervaart, we veranderen langzaamaan in enorme roze naaktslakken.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom leest iemand jouw posts nog?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk eet je een monstruositeit, een kapot gefokt stuk natuur, zoals de chihuahua de wolf als voorouder had spelen wij voor God, geen wonder dat men tegenwoordig overgevoelig is voor geluidjes en normaal voedsel en allerlei probleempjes met 't leven ervaart, we veranderen langzaamaan in enorme roze naaktslakken.
Waarom adem jij nog?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom leest iemand jouw posts nog?
Ben je maandagavond al aan de bier?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bokito gedrag.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je maandagavond al aan de bier?
Nou ja vind het ook wel leuk hoor, om voor de buurkatten (en honden) te zorgenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Wel lief van jullie om voor dat stokoude beessie te zorgen
okee ik was de laatstequote:Op maandag 27 januari 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even 50000 euro naar Warchild overmaken dan maar, komen ze bij je thuis om te filmen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee ik was de laatste![]()
Ik ben weer te goed voor deze wereld.
Leg het surplus benchmark van Deepseek eens uit dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jongens jongens dat deepseek. Ja zorgwekkend.
Maar WAT een "waan van de dag" nu ineens even zeg. Doe even rustig en kijk over een weekje nog eens een keer.
ik ga zo gewoon gezellie verder bouwen in mijn dorpje, heb geen idee waar dit over gaatquote:Op maandag 27 januari 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar WAT een "waan van de dag" nu ineens even zeg. Doe even rustig en kijk over een weekje nog eens een keer.
Zijn ineens heel veel virtuele centjes verdwenen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens lekker slapenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga zo gewoon gezellie verder bouwen in mijn dorpje, heb geen idee waar dit over gaat
ja, kunnen morgen zomaar weer terug zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ineens heel veel virtuele centjes verdwenen.
oh dat is wel kakquote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk morgen weer zo'n lichte dagquote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens lekker slapenMorgen weer de hamstermolen turbozestienklepper in
Ja tot er straks bekend wordt dat dat chinese systeem zo gammel als de pest is en ze eigenlijk gewoon chatgpt aan het rerouten zijn achter een gammel vpnnetjequote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Mijn tuinhekje wordt gemaakt!Die hadden bouwwerkers kapot gemaakt met hun werkzaamheden aan het algemene tuinpad, en ze deden onwijs moeilijk om het te fixen
. Dit vond plaats in de zomer. Die man begon meteen te zeuren dat ik 'waarschijnlijk een heel nieuw hek had verwacht!!!!!1'
Nou nee, gewoon dat je wat je kapot hebt gemaakt fatsoenlijk repareert![]()
Het is een hele koude herfstquote:Op maandag 27 januari 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
vriezengaat het niet meerhttps://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagse
Staat Dimmy aankomend weekend met haar rokken omhoog achter Paleis Huis ten Bosch.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee.quote:
Oh, jij hebt dat niet gezien. Mooi, kan ik het nog keer delen. Het is echt zo ontzettend stom namelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen
Nieuw tuinhekgenot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dat niet gezien. Mooi, kan ik het nog keer delen. Het is echt zo ontzettend stom namelijk
ze hadden natuurlijk verwacht dat jij paaltjes met de sterkte van boomstemmen had gebruikt en diep in de grond met cement vastgemaakt enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]
Oh, jij hebt dat niet gezien. Mooi, kan ik het nog keer delen. Het is echt zo ontzettend stom namelijk
Ook gewoon daar tegenaan gemiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stapel ze dan op."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee hoor, want die man zei doodleuk 'het hek was al niet in al te beste staat'quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hadden natuurlijk verwacht dat jij paaltjes met de sterkte van boomstemmen had gebruikt en diep in de grond met cement vastgemaakt enzo
Nou zodat dat gammele hekje omvalt en er eindelijk een nieuwe kan worden neergezet?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, want die man zei doodleuk 'het hek was al niet in al te beste staat'
DUS WAAROM, HOEZO BEDENK JE dat het een slim idee is om het hele pad tegen dat hekkie te plaatsen![]()
2#%$$#^#$@^#
.. Wacht, bukken?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook gewoon daar tegenaan gemikt
Stapel ze dan op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooooh, ze hielpen alvast met afbreken? En dat afval is zeker ook soort inzamelingsactie voor statiegeld ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zodat dat gammele hekje omvalt en er eindelijk een nieuwe kan worden neergezet?![]()
Baby darling doll face honey
Lekker maat. Bv Nederland draaiende houdenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen denk ik.
Het zal morgen wel iets drukker op het werk zijn. De loonstrookjes stonden vanmiddag al bij de sortering en die liggen als het goed is morgen in de bezorgbakken...
Ja is gewoon een soort afdracht van erfpacht omdat ze daar even mochten situerenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
Ooooh, ze hielpen alvast met afbreken? En dat afval is zeker ook soort inzamelingsactie voor statiegeld ofzo?![]()
Ik ga ze morgen gelijk een bloemetje brengen!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is gewoon een soort afdracht van erfpacht omdat ze daar even mochten situeren
Wel uit zijn eigen voortuin gepluktquote:Op maandag 27 januari 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen gelijk een bloemetje brengen!
Dat niet per dag werken zoals US.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Over een paar weken weer een maandje van 60 per week
Slaap lekkerquote:
Nederlanders in deze tijdsgeest, alles willen, niets ervoor willen doen en aan alles en iedereen de schuld geven behalve aan zichzelf als er iets niet lukt of haalbaar is in 't leven.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat niet per dag werken zoals US.
[..]
Wut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Om dat te bepalen hebben we meer informatie nodigquote:Op maandag 27 januari 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik werd net heel raar aangekeken toen ik een bak kwark uit de bosjes pakte. Ben ik nou raar of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb over een paar dagen weer een kat.Niet de bedoeling zo snel maar kwam op mijn pad.
KattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hier is het slaapplan ook niet helemaal gegaan zoals bedachtquote:Op maandag 27 januari 2025 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde vandaag vroeger (als in voor 22 uur) naar bed gaan. Nou dat is ook weer lekker gelukt.
Morgen maar weer een nieuwe poging doen.
Nou, precies dat dusquote:Op maandag 27 januari 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om dat te bepalen hebben we meer informatie nodig
Ja, wat die jij nog op.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het slaapplan ook niet helemaal gegaan zoals bedacht
* kwiwi zwaait alvast naar @:bitterbal
Ok, creatieve oplossingquote:Op maandag 27 januari 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, precies dat dus
Had voor m'n training een bakje kwark gehaald, die heb ik in de bosjes verstopt om hem een beetje koel te houden en na m'n training heb ik hem weer gepakt.
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, precies dat dus
Had voor m'n training een bakje kwark gehaald, die heb ik in de bosjes verstopt om hem een beetje koel te houden en na m'n training heb ik hem weer gepakt.
Ja lig er wel in om 20u maar kan vervolgens niet slapen. Zo gaat het al een paar weken. Morgen weer een poging inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wat die jij nog op.
Wat is er gebeurd met kwiwibedtijd?
Even wat mindfulness doenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lig er wel in om 20u maar kan vervolgens niet slapen. Zo gaat het al een paar weken. Morgen weer een poging inderdaad
Kun je dan niet beter later naar bed?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lig er wel in om 20u maar kan vervolgens niet slapen. Zo gaat het al een paar weken. Morgen weer een poging inderdaad
Doe jij dat? Ze boden op het werk een keer zo'n cursus aan maar had na de 1e keer vooral hoofdpijn van het wenkbrauwen optrekken en met m'n ogen rollenquote:
Je denkt alleen aan je voeten Kwiwi, adem nu drie keer diep in en uit. Pfffff.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe jij dat? Ze boden op het werk een keer zo'n cursus aan maar had na de 1e keer vooral hoofdpijn van het wenkbrauwen optrekken en met m'n ogen rollen![]()
Mja ben wel 'gewoon' om 5u wakker, dus moet eigenlijk wel om 21u slapen.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter later naar bed?
Als ik te vroeg in bed ga dan slaap ik helemaal niet.
Dan wordt je uiteindelijk ook later wakker. Je weet wel op normalere tijden.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ben wel 'gewoon' om 5u wakker, dus moet eigenlijk wel om 21u slapen.
Oh dat schiet niet op dan.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he, maar ben altijd om 5u wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan wordt het uiteindelijk ook later wakker. Je weet wel op normalere tijden.
Nee, in mijn keukenkastje.quote:
Misschien heb je wat kippengenen?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he, maar ben altijd om 5u wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapenOok als ik weken lang pas om middernacht slaap. Super irritant
Is dat niet dat je dan gewoon moet omdraaien voor de 3e remslaap?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he, maar ben altijd om 5u wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapenOok als ik weken lang pas om middernacht slaap. Super irritant
Lol.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, precies dat dus
Ik roep wel altijd "kukelekuuu!" bij het wakker worden. Zou dat wat betekenen?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb je wat kippengenen?
Nee ik kan dat niet. Heb het bij meerdere behandelaars geprobeerd, maar mij hoofd is te druk, ik kan niet goed visualiseren en mijn logica te sceptischquote:Op maandag 27 januari 2025 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe jij dat? Ze boden op het werk een keer zo'n cursus aan maar had na de 1e keer vooral hoofdpijn van het wenkbrauwen optrekken en met m'n ogen rollen![]()
Je moet ook erg goed gronden. Met je blote voeten door het vondelpark en dan gaat het stukken beter.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet. Heb het bij meerdere behandelaars geprobeerd, maar mij hoofd is te druk, ik kan niet goed visualiseren en mijn logica te sceptisch
Hey! Ja goed, donderdag 5 nachtjes naar Mallorca, had behoefte aan wat zon en toen ik het vorige week boekte leek dat ook nog de voorspelling.quote:
Hondenpoep die tussen je tenen door sijpelt en je voelt je weer helemaal senang.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook erg goed gronden. Met je blote voeten door het vondelpark en dan gaat het stukken beter.
Oh.. Nou ja wordt vast leuk, en misschien met wat geluk alsnog zon! Post je wat foto's als je tijd/zin hebt?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey! Ja goed, donderdag 5 nachtjes naar Mallorca, had behoefte aan wat zon en toen ik het vorige week boekte leek dat ook nog de voorspelling.Maar wordt vast wel lekker er even uit.
En met jou?
en even langs bij de orthomoleculair therapeutquote:Op maandag 27 januari 2025 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hondenpoep die tussen je tenen door sijpelt en je voelt je weer helemaal senang.
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. Nou ja wordt vast leuk, en misschien met wat geluk alsnog zon! Post je wat foto's als je tijd/zin hebt?![]()
Hier alles z'n gangetje. En als ik zo laat in slaap ga blijven vallen zal ik je wel vaker tegenkomen hier
Dansje maken samen met Willem Engelquote:Op maandag 27 januari 2025 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en even langs bij de orthomoleculair therapeut
Ow is dat hetquote:Op maandag 27 januari 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook erg goed gronden. Met je blote voeten door het vondelpark en dan gaat het stukken beter.
Lachwekkender is dat de EU verkiezingen in Roemenië cancelt omdat de uitslag niet bevaltquote:Op maandag 27 januari 2025 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Orban heeft het plan van de EU om de verkiezingen in Belarus nep te noemen gevetood.
Wat een lachwekkend figuur is dat toch ook![]()
Jaja, jij bent een Poetinpijper.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lachwekkender is dat de EU verkiezingen in Roemenië cancelt omdat de uitslag niet bevalt
Dat deed die gekke ijsman toch, met een gescheurde anus als resultaat.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow is dat het![]()
Ga ik morgen gelijk proberen. Kan ik ook gelijk een klysma doen op de fontein, ben ik weer helemaal zuiver van lichaam en geest
Bij de watquote:Op maandag 27 januari 2025 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind trouwens wel dat we allemaal wat dichter bij de natuurlijk moeten komen.
Je bent gediepziekt.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuur.
Mijn telefoon heeft volgens mij die AI uit China om zinnen te vormen
Dit is hoe Skynet begintquote:Op maandag 27 januari 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuur.
Mijn telefoon heeft volgens mij die AI uit China om zinnen te vormen
Ach. Aantal jaar geleden hebben we allemaal onze foto's naar China gestuurd omdat het wel geinig was om te zien hoe je eruit ziet als je wat ouder bent.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is hoe Skynet begint
Tis overigens wel lachwekkend hoe dat opgehypet wordt.
Serieus? Nog niet eens opgepikt dat nieuwsquote:Op maandag 27 januari 2025 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lachwekkender is dat de EU verkiezingen in Roemenië cancelt omdat de uitslag niet bevalt
Roemeense rechter heeft de verkiezingen ongeldig verklaard omdat er aantoonbaar sprake was van grootschalige Russische inmenging en de EU staat achter dat besluit.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus? Nog niet eens opgepikt dat nieuws
Over een week weet Deep Seek de Amerikaanse lanceercodes en de maat onderbroek van je moeder en dan piep je wel anders.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is hoe Skynet begint
Tis overigens wel lachwekkend hoe dat opgehypet wordt.
Ik vraag me dan altijd af waar dat bewijs uit bestaat?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roemeense rechter heeft de verkiezingen ongeldig verklaard omdat er aantoonbaar sprake was van grootschalige Russische inmenging en de EU staat achter dat besluit.
Koen, de man van zilver, goud, diamanten en robijnenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af waar dat bewijs uit bestaat?
Igor die zich mengt in Roemeense fora oid
Roemenië (en dus Moldavië) weer onder de vleugels van Rusland is uiteraard wel de ultieme nachtmerrie voor de NAVO.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er de details niet van, maar uit hun buurland Moldavië kwamen heel veel verhalen van o.a. omkoperij naar buiten.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:36 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Hoe raad je dat toch zoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een lekker broodje gekkostaart voor ontbijt?
Heb je geen horren enzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:57 schreef bitterbal het volgende:
gisteren toen ik hier thuis kwam viel er van van het plafond naar beneden. kreeg een kleine hartverzakking![]()
Even dichtpurrenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ze komen door de kieren van de ramen naar binnen.
Heb gisteren wel in de regen gezwommen ja. Maar heb zo weer lesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paraplu mee naar het zwembad![]()
Je wordt toch nat en het is gewoon warmquote:Op dinsdag 28 januari 2025 02:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gisteren wel in de regen gezwommen ja. Maar heb zo weer les
waar s dinnetje danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 02:16 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Nog even met dinnetje bellen en dan plat
Oh, gelukkig nieuwjaar dan maarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 02:39 schreef bitterbal het volgende:
het is blijkbaar chinees nieuwjaar nu. Dus ze steken hier vandaag allemaal rotjes af
jaar van de ssssssslangquote:Op dinsdag 28 januari 2025 02:39 schreef bitterbal het volgende:
het is blijkbaar chinees nieuwjaar nu. Dus ze steken hier vandaag allemaal rotjes af
ze zeggen het vooral veel goedkoper te kunnenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:12 schreef Karzai het volgende:
Deepseek de chinese AI bot heeft chat gpt verslagen lees ik, daarom kelderen de beursen
Ik lees dat die meer kan met minder rekenkracht, dus geen geavanceerde chips nodig heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zeggen het vooral veel goedkoper te kunnen
maar AI was sowieso een zeepbel die vanzelf een keer barstte
hier ook droog, maar zo donker dat ik het verschil toch niet zie als ik naar buiten kijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is het droog
Volgens mij. Heb de gordijnen nog dicht.
Oeiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik mijn eigen tanden aan het opeten was, als gele M&M's.
Afbrokkelende tandenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik mijn eigen tanden aan het opeten was, als gele M&M's.
Dat hoop ik toch niet zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verlies, verandering en controle verliezen.
Maar is het weer raak?
Krijg je van al die posts met "is wel makkelijk tanden poetsen".quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:39 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je van al die posts met "is wel makkelijk tanden poetsen".
* rent snel naar de spiegel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je van al die posts met "is wel makkelijk tanden poetsen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |