SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want verder ben ik een en al sexy in tig laagjes thermos, teddyvoering en dekens
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
erg jammer weer dit. Ik zal nogeens iets serieus zeggen.
*veegt sc afquote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ja sorry mijn fout. Ik heb op de SC geniest.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Hangen je oogballen er inmiddels wel weer in?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Gek genoeg vandaag minder last van. Voel me wel koortsiger.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hangen je oogballen er inmiddels wel weer in?
spray dettol everywhere!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer van die ploppende chihuahua-oogjes als ik moet hoesten.
Die periode daarna is zo irritantquote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit een klacht?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het fucking klaaguur/dag/week/maand godverdomme weer begonnen ja?
We kunnen ook over eten en blote tieten praten?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het fucking klaaguur/dag/week/maand godverdomme weer begonnen ja?
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.quote:
een klacht dusquote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.
Nou, wat was je hoogtepunt van vandaag Los?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.
Vuurwerk?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
@:haags begint erop te lijken dat team jank gaat winnen
blote tieten is nieuwquote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook over eten en blote tieten praten?
Ik had vanmiddag een gele kiwi, maar die was veel te rijp, een grote teringzooi om dat ding te schillenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, wat was je hoogtepunt van vandaag Los?
Nee dat doen ze geloof ik al een paar duizend jaarquote:
Dat klinkt als een overdadige hoeveelheid tieten ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat doen ze geloof ik al een paar duizend jaar
geloof niet dat je daar ooit teveel van kunt hebben eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een overdadige hoeveelheid tieten ja.
Too slowquote:
Ik zou wel met wat minder kunnen tbhquote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geloof niet dat je daar ooit teveel van kunt hebben eigenlijk
Nou ik was vanochtend vroeg naar een klus waarbij ik een engineeringsadvies heb gemaakt om een aantal uitvoerende teams op te starten. De zon scheen, het ging veel sneller dan ik had gerekend, kon op tijd weg, onderweg uitgebreid gelunched, een klus die ik morgen zou doen tussendoor op de terug weg kunnen doen en toen heerlijk veel afgemaakt op de zaak. Even eten nog een 45’ gesport en nu bankzaken.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, wat was je hoogtepunt van vandaag Los?
Schillen?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een gele kiwi, maar die was veel te rijp, een grote teringzooi om dat ding te schillen
Maar had je kiwisap dat overal heen spoot?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een gele kiwi, maar die was veel te rijp, een grote teringzooi om dat ding te schillen
Ja 1 paar is in principe wel voldoendequote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel met wat minder kunnen tbh
Dit klinkt opwindend.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar had je kiwisap dat overal heen spoot?
Sorry watquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met dank aan alle idioten die hulpverleners aanvallen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vuurwerk?
Ja dat was een kwestie van tijd he.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je @essnhills de hand schudden, die was er ook al een zooi van aan het maken met een kiwiquote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snijd altijd kiwi's doormidden en lepel de helftjes dan leeg. Geen idee of dat handig is eigenlijk.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat doen ze geloof ik al een paar duizend jaar
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een overdadige hoeveelheid tieten ja.
Is dit je nieuwe kink sinds je het hebt ervaren?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja doe ik ook altijd. Dacht dat dat de nulhypothese was.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snijd altijd kiwi's doormidden en lepel de helftjes dan leeg. Geen idee of dat handig is eigenlijk.
Tittiesquote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]!
Maar ja ok TITTIES
[..]
Is dit je nieuwe kink sinds je het hebt ervaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |