SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want verder ben ik een en al sexy in tig laagjes thermos, teddyvoering en dekens
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
erg jammer weer dit. Ik zal nogeens iets serieus zeggen.
*veegt sc afquote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ja sorry mijn fout. Ik heb op de SC geniest.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Hangen je oogballen er inmiddels wel weer in?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Gek genoeg vandaag minder last van. Voel me wel koortsiger.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hangen je oogballen er inmiddels wel weer in?
spray dettol everywhere!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer van die ploppende chihuahua-oogjes als ik moet hoesten.
Die periode daarna is zo irritantquote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit een klacht?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het fucking klaaguur/dag/week/maand godverdomme weer begonnen ja?
We kunnen ook over eten en blote tieten praten?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het fucking klaaguur/dag/week/maand godverdomme weer begonnen ja?
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.quote:
een klacht dusquote:Op maandag 27 januari 2025 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee een betoog tegen zwakke gedachtes die het algemene gemoed en lebenfreude omlaag kunnen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |