In Nederland was het ook rond die tijd volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Om 12.30 uur? Wanneer heel Europa aan het werk is of een siësta houdt
Nee toch? Ik kan me herinneren dat ik het op tv gekeken heb en dacht dat het om 19 uur 's avonds was. Dat was met de sleuteloverdracht en Aboutaleb, toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Nederland was het ook rond die tijd volgens mij.
Tijdens het jaar in de UK was het ‘s avonds volgens mij. Die in Nederland heb ik volgens mij nog overdag gekeken hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee toch? Ik kan me herinneren dat ik het op tv gekeken heb en dacht dat het om 19 uur 's avonds was. Dat was met de sleuteloverdracht en Aboutaleb, toch?
Ben je niet in de war met dat (buitengewoon succesvolle) 100 dagen evenement? Dat was wel in de avond. De loting was in de middag. Daar waren @Cee en @Greys volgens mij nog bij aanwezig.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee toch? Ik kan me herinneren dat ik het op tv gekeken heb en dacht dat het om 19 uur 's avonds was. Dat was met de sleuteloverdracht en Aboutaleb, toch?
Een foeilelijke jurk deze keer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Is dit ook altijd met de onthulling van die foeilelijke sleutel?
Jij bent Jan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:39 schreef molloot200 het volgende:
Oh dat zegt hij nu ook precies, de old and new vibes
Jawelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:40 schreef BillDauterive het volgende:
De citytour zag er wel leuk uit.
Is Basel niet enorm duur, @:Molloot200?
Hmm, dat is best prijzig. Dan moet er wel kaviaar op zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JawelIk heb daar een pizza op van meer dan 20 euro, auch
Gebaseerd hierop is de 2e semi beter, denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:46 schreef molloot200 het volgende:
Zwitserland 1
Duitsland 2
Italië 1
Spanje 1
Frankrijk 2
VK 2
Mooi. Door naar de finale!quote:
Laat hem eerst Eesti Laul overleven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:57 schreef Fred_B het volgende:
De levensgevaarlijke topfavoriet Tommy Cash in onze semi.
Iets zegt me dat hij ergens Joost gaat inzetten (staging, nieuwe videoclip oid), dus dan hark je die stemmen wel binnen. Denk dat hij het gaat halen op populariteit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat hem eerst Eesti Laul overleven.
IJsland heeft ook een vrij matige selectie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef molloot200 het volgende:
Slovenië, Kroatië, Noorwegen hebben geen goede selecties. San Marino zit er ook in en ook Azerbeidzjan die de laatste jaren aan het prutsen zijn.
Prima
Tsja, San Marino, Azerbeidzjan, IJsland, Noorwegen en Slovenië verslaan moet toch haalbaar zijn voor Nederland en België.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:10 schreef molloot200 het volgende:
Wel de kans dat semi 1 vrij veel pop uptempo gaat hebben met Zweden, Nederland, België, Cyprus sowieso en waarschijnlijk nog wel wat andere landen als Noorwegen, Kroatië, Polen en IJsland misschien ook wel.
Mwah die hebben ook geen geweldige selectie hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Leen Huijzer als standaard qualifier ook niet bij ons gelukkig.
https://www.rtl.nl/boulev(...)rovisie-songfestivalquote:Songfestival-expert Aran Bade noemt het een 'veelbelovende loting'. "Het is gunstig voor Claude dat onze zuiderburen in dezelfde halve finale zitten. Claude deels Franstalige nummer zal hopelijk extra punten krijgen van België."
Aran vindt het overigens 'extra riant' dat Claude in de tweede helft van de eerste halve finale op mag treden. "Dat is bevordelijk omdat er relatief meer kijkers kijken in de loop van de avond en de songs dikwijls meer blijven hangen. Joost Klein mocht bijvoorbeeld vorig jaar zelfs als laatste op in de halve finale.”
Zitten nu op show 3 van 5. Misschien zit er nog een banger in een van de andere shows...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah die hebben ook geen geweldige selectie hoor.
Als Litouwen een regenjas op het podium ophangt, hebben ze vanuit UK, Ierland en Letland al 25 van de 50 punten die nodig zijn voor kwalificatie binnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah die hebben ook geen geweldige selectie hoor.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rovisie-songfestival
Onze kenner heeft gesproken
Dit is ook wel een analyse van het kaliber “Het is goed dat Feyenoord woensdag met een keeper op doel gaat spelen, dat verkleint de kans op tegendoelpunten”.quote:Claude deels Franstalige nummer zal hopelijk extra punten krijgen van België."
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rovisie-songfestival
Onze kenner heeft gesproken
Nu hoop ik op Engels/Nederlands, want Aran.quote:Claude deels Franstalige nummer...
In Polen is Écoutez-moi dan weer een radiohitje geweest. En die zitten ook bij ons in de semi.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef NailQueen het volgende:
Prima loting lijkt mij. Zwitserland en Italië mogen meestemmen. Daar had Claude volgens mij nog een bescheiden hitje gehad met Ladada.
Dan moeten de commentatoren ze daar maar even bij helpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In Polen is Écoutez-moi dan weer een radiohitje geweest. En die zitten ook bij ons in de semi.
Maar goed, in geen van die landen is Claude echt zo'n grote naam dat ze op hem stemmen ongeacht het nummer. Denk dat veel Italianen het nummer Ladada op zich wel kennen, maar geen idee hebben wie het zingt.
Als dat Wellenreuter is, is dat nog niet zo zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook wel een analyse van het kaliber “Het is goed dat Feyenoord woensdag met een keeper op doel gaat spelen, dat verkleint de kans op tegendoelpunten”.
Vorig zomer ben ik er met de bus langsgereden op weg naar Italie. De snelwegen zijn alvast goedgekeurdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben trouwens weleens in Basel geweest. Best een leuke stad. Soort gekke combinatie tussen modern en ouderwetse vibes.
Ja maar als het echt belachelijk slecht is gaat de diaspora je ook niet helpen. Dat was vorig jaar wel duidelijk bij Polen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Litouwen een regenjas op het podium ophangt, hebben ze vanuit UK, Ierland en Letland al 25 van de 50 punten die nodig zijn voor kwalificatie binnen.
Nou ja goed, belachelijk slecht stuurt Litouwen bijna nooit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar als het echt belachelijk slecht is gaat de diaspora je ook niet helpen. Dat was vorig jaar wel duidelijk bij Polen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |