High on life is pretty funnyquote:
Die was idd erg vermakelijkquote:
Heb volgens mij nog nooit een komische game gespeeld die ik kon waarderen, maar ik heb deze nog geen kans gegeven.quote:
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan. En dan heb je ook nog Rick's nihilistische gedachtengoed dat fijn verwefen zit in zijn karakter. Zijn persoonlijke filosofie is zwaar gebaseerd op bijvoorbeeld 'Narodnaya Volya' literatuur. De fans begrijpen dit materiaal; Ze hebben de intellectuele capaciteit om de diepten van deze grappen echt te waarderen om te beseffen dat ze niet alleen grappig zijn, maar ze echt iets dieps zeggen over het LEVEN. Als gevolg daarvan zijn mensen die Rick & Morty niet kunnen waarderen de ECHTE idioten. Natuurlijk zullen ze de subtiele humor in bijvoobeeld Rick's zijn mottode "Wubba Lubba Dub Dub" niet zien, die zelf een cryptische verwijzing is naar het Russische epische maniscript 'vaders en zonen' van Turgenev. Ik ben nu aan het grinniken terwijl ik enkel denk aan jullie onnozelen die hard aan hun hoofd krabben als het genie van Dan Harmon langzaamaan ontvouwt word op hun televisieschermen. Wat een dwazen... Wat heb ik een medelijden met hen. 😂quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
alleen als je rick en morty kan waarderen is die tof
Wel een interessante stelling.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog nooit een komische game gespeeld die ik kon waarderen, maar ik heb deze nog geen kans gegeven.
haha deze copypastaquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan. En dan heb je ook nog Rick's nihilistische gedachtengoed dat fijn verwefen zit in zijn karakter. Zijn persoonlijke filosofie is zwaar gebaseerd op bijvoorbeeld 'Narodnaya Volya' literatuur. De fans begrijpen dit materiaal; Ze hebben de intellectuele capaciteit om de diepten van deze grappen echt te waarderen om te beseffen dat ze niet alleen grappig zijn, maar ze echt iets dieps zeggen over het LEVEN. Als gevolg daarvan zijn mensen die Rick & Morty niet kunnen waarderen de ECHTE idioten. Natuurlijk zullen ze de subtiele humor in bijvoobeeld Rick's zijn mottode "Wubba Lubba Dub Dub" niet zien, die zelf een cryptische verwijzing is naar het Russische epische maniscript 'vaders en zonen' van Turgenev. Ik ben nu aan het grinniken terwijl ik enkel denk aan jullie onnozelen die hard aan hun hoofd krabben als het genie van Dan Harmon langzaamaan ontvouwt word op hun televisieschermen. Wat een dwazen... Wat heb ik een medelijden met hen. 😂
En ja, tussen haakjes, natuurlijk heb IK ook een Rick and Morty tattoo. En nee, je kan hem niet aanschouwen. Deze is enkel en alleen te aanschouwen door de ogen van de dames - en zelfs dan moeten ze aantonen dat ze op voorhand maximaal 5 IQ punten van mijn IQ afwijken (bij voorkeur lager). Niet lullig bedoelt 😎
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef Drankster het volgende:
Poooah Kiwami 2 heeft de Hostess club mini game van Yakuza 0.![]()
![]()
Deze minigame kan wel in het rijtje van toppers als Gwent (TW3), Farkle (KCD) en Blitzball (FFX).
Blijven hangen in Chapter 7.quote:
Ik ben nu echt wel in het eindstadium. De boss van chapter 14 was wel zoals vanouds bijna onmogelijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijven hangen in Chapter 7.
Maar ik heb de game geparkeerd voor 'later', aangezien er vanaf nu zo'n beetje een hele zwik games aan komt.
Sniper Elite Resistance, KCD2, AC Shadows, Atomfall, Avowed, Doom etcetera.
En dat alleen al in de eerste 5 maanden.
😱 RIPquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben nu echt wel in het eindstadium.
Je hoeft niet alles op dag 1 te spelen he, vaak is het zelfs beter om het niet te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijven hangen in Chapter 7.
Maar ik heb de game geparkeerd voor 'later', aangezien er vanaf nu zo'n beetje een hele zwik games aan komt.
Sniper Elite Resistance, KCD2, AC Shadows, Atomfall, Avowed, Doom etcetera.
En dat alleen al in de eerste 5 maanden.
Dus straks aan de Sniper Elite: Resistance?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ken mezelf
Sowieso alles waar naar Game Pass komt speel ik day one.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |