SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Yea, she's on crack.
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet een puppy niet zo lang alleen laten.
Zieligquote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.
Nee ik heb alleen verstand van kittens opvoeden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien moet je op dat beestje gaan passen de hele dag. Dat jij het gewoon opvoedt.
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.
Schreeuwen is het nieuwe normaalquote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.
Waarom neem je überhaupt twee honden in zo'n klein huis. Boven heb je nog minder ruimte dan hier beneden en volgens mij is die pup een Friese Stabij (sorry als ik dit verkeerd typ maar ik doe dit even uit mijn hoofd).quote:
Moet die puppy maar niet blaffen121!!!!!!!1!!!quote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet tegen onschuldige diertjes
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.
Ik krijg ook niet het idee dat het helpt dat geschreeuw tegen de pup.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet die puppy maar niet blaffen121!!!!!!!1!!!
M'n nicht heeft zo'n stabij, is een flinke hondquote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom neem je überhaupt twee honden in zo'n klein huis. Boven heb je nog minder ruimte dan hier beneden en volgens mij is die pup een Friese Stabij (sorry als ik dit verkeerd typ maar ik doe dit even uit mijn hoofd).
Ik weet even niet wat voor ras die andere hond is die al volwassen is maar aan het geblaf te horen is dat ook geen kleintje.
Ik vind dat geen geschikte hond (maar vind ik van alles van dat formaat) voor hier.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht heeft zo'n stabij, is een flinke hondJachthond ook, ze loopt er in elk geval veel mee, meerdere keren op een dag. Vliegt ook achter eenden aan enzo
Ik snap hier niks van sorry.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een nieuw programma na Heel Holland Bakt.
Ik snap je.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk gebrabbel. Ik heb er de kracht niet voor vandaag.
Ongebrijpelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk gebrabbel. Ik heb er de kracht niet voor vandaag.
Oepsquote:Op maandag 27 januari 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik bleef dit weekend bij mn ouders slapenik kom daar binnen en bedenk me dat ik volgens mij mn tas ben vergeten
![]()
![]()
Dat was even een 'oh oepsie'
Was je volgens anderen ook je tas vergeten? Of was het geen gedeelde realiteit?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik bleef dit weekend bij mn ouders slapenik kom daar binnen en bedenk me dat ik volgens mij mn tas ben vergeten
![]()
![]()
Dat was even een 'oh oepsie'
Nee, dat vond ik te ver weg (150 km ongeveer) en het maakte niet veel uit.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeps
En toen weer rechtsomkeert naar huis?
Wat is dit?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je volgens anderen ook je tas vergeten? Of was het geen gedeelde realiteit?
Nou dan weet ik wel wat voor meeting het wasquote:
Ohquote:
Klinkt wel lekker chaotisch allemaal!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
Ja dat komt omdat ik het toen nog niet zeker wisttoen liep ik terug naar mn autootje zovan 'ligt ie daar niet gewoon toch wel in?!' maar neeeen
En toen je weer thuis kwam, lag die tas dan netjes op je te wachten bij de deur?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
Ja dat komt omdat ik het toen nog niet zeker wisttoen liep ik terug naar mn autootje zovan 'ligt ie daar niet gewoon toch wel in?!' maar neeeen
Oké.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n moeder verteld over de kipschnitzel in m'n schoen, en ik had eigenlijk een preek verwacht van 'zet je schoenen dan ook meteen netjes bij de kapstok' of 'zit dan ook normaal te eten', maar ze moest er ook om lachen
Wat?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n moeder verteld over de kipschnitzel in m'n schoen, en ik had eigenlijk een preek verwacht van 'zet je schoenen dan ook meteen netjes bij de kapstok' of 'zit dan ook normaal te eten', maar ze moest er ook om lachen
Ik zat een wrap te eten met kipschnitzel, er viel een stukje uit de wrap, dat wilde ik opvangen in een fantastische reflexbeweging, maar in plaats daarvan sloeg ik hem weg en landde hij met een boogje in m'n schoen die ik net had uitgetrokken.quote:
quote:
Deze instant classic niet kennenquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat een wrap te eten met kipschnitzel, er viel een stukje uit de wrap, dat wilde ik opvangen in een fantastische reflexbeweging, maar in plaats daarvan sloeg ik hem weg en landde hij met een boogje in m'n schoen die ik net had uitgetrokken.
Soms is het gewoon onnavolgbare kunstquote:Op maandag 27 januari 2025 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan deze nieuwe tiktoktrends ook niet meer volgen.
Vooral gezellie. Met dit soort dingen kan ik goed omgaan (want het maakte oprecht niet zoveel uit)quote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker chaotisch allemaal!
Haha ja, op de halbankquote:Op maandag 27 januari 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En toen je weer thuis kwam, lag die tas dan netjes op je te wachten bij de deur?
beterquote:Op maandag 27 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
maar, heb je het nog opgegeten of niet?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat een wrap te eten met kipschnitzel, er viel een stukje uit de wrap, dat wilde ik opvangen in een fantastische reflexbeweging, maar in plaats daarvan sloeg ik hem weg en landde hij met een boogje in m'n schoen die ik net had uitgetrokken.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sleutels gekregen van het nieuwe huis
Redelijk wat kluswerk nog te doen maar het is niet zo erg als ik eerst dacht.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Objet trouvé kan af en toe best leuk en inspirerend zijn. Maar er zijn grenzenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms is het gewoon onnavolgbare kunst
Nee nee, je snapt gewoon de kunst nietquote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Objet trouvé kan af en toe best leuk en inspirerend zijn. Maar er zijn grenzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huis.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
voor 100 euro?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Ik had een paar weken geleden een mok gekocht van blink-182. Ik stuurde die man gisteren een berichtje of hij niet 1 heeft van Oasis, heeft hij er speciaal 1 gemaakt voor mij (naja voor Solo).
Wat een vriendelijke verkoper.
Tofquote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee 10 euro incl verzenden en het komt uit Spanje dus wel een goeie deal vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
Ik had een paar weken geleden een iets gekocht van iets. Ik stuurde die man gisteren een berichtje of hij niet 1 heeft van iets, hij zei 'nee fuck you'
Wat een vriendelijke verkoper.
[..]
Nee 10 euro incl verzenden en het komt uit Spanje dus wel een goeie deal vind ik.En mensen die zo met je mee willen denken en werken gun je het ook sneller, ook al zou het ergens misschien goedkoper kunnen (geen idee of dat uberhaupt het geval is hoor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja het stond echt 4 uur later al online.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En mensen die zo met je mee willen denken en werken gun je het ook sneller, ook al zou het ergens misschien goedkoper kunnen (geen idee of dat uberhaupt het geval is hoor)
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er even mee een lekker kopje koffie drinken in het zonnetje? Echt heeeeerlijk dat die zon al echt warmte heeft
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wel gewoon nog opgegeten natuurlijk?
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar, heb je het nog opgegeten of niet?
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tofkomt er een volg topic in klussen en wonen ?
Het is nu leeg dus we zien alles. Gaten dichtmaken, behang bijplakken, overbodige rails en vitrage weghalen, plint beneden plaatsen, vloerbedekking trap verwijderen, texen en schilderen binnenwerk.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat moet je nog allemaal doen dan? Dacht dat jullie niet veel hoefde te doen?
hoelang duurde het van 'ik wil dit huis' tot je sleutel kreeg?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu leeg dus we zien alles. Gaten dichtmaken, behang bijplakken, overbodige rails en vitrage weghalen, plint beneden plaatsen, vloerbedekking trap verwijderen, texen en schilderen binnenwerk.
Ow zo. Is toch altijd anders als het leeg is. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu leeg dus we zien alles. Gaten dichtmaken, behang bijplakken, overbodige rails en vitrage weghalen, plint beneden plaatsen, vloerbedekking trap verwijderen, texen en schilderen binnenwerk.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je het zelf doen?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vertel iets over je zus, zonder je zus te noemen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Mooie aanbieding voor een hotel in Londen nu bij Booking, maar het is niet perfect
Prima, waar spreken we af?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er even mee een lekker kopje koffie drinken in het zonnetje? Echt heeeeerlijk dat die zon al echt warmte heeft
Kleine dingen doen we zelf maar schilderwerk laten we doen. En gaten boren voor kabels laten we doenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je het zelf doen?
Wij hebben ons hele huis gerenoveerd plus aanbouw laten maken, en ben zó blij dat het er bijna op zit. Wat een gedoe, niks gaat ooit zoals gepland. En we hebben niet eens wat zelf gedaan
Ik zou de trap ook laten doen. Zeker als je vloerbedekking eraf gaat halenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine dingen doen we zelf maar schilderwerk laten we doen. En gaten boren voor kabels laten we doen
dat wel, maar in die 10 minuten lukt het niet om naar jou op en neer te rijdenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je geen pauze?
[..]
Schoen is wel next level
Ja, eens kijken of we daar iemand voor kunnen vinden.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zou de trap ook laten doen. Zeker als je vloerbedekking eraf gaat halen
Best een penswerk om dat nog mooi te krijgen daarna. (ligt er ook een beetje aan wat je er mee wil doen)
Ligt eraan wat je er mee wil, anders gewoon de schilders vragen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, eens kijken of we daar iemand voor kunnen vinden.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er mee wil, anders gewoon de schilders vragen.
Bij mama @mariahoeve, hoef ik nergens heenquote:
Doe niet zo sociaalquote:Op maandag 27 januari 2025 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar in die 10 minuten lukt het niet om naar jou op en neer te rijden
ohwquote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mama @:mariahoeve, hoef ik nergens heen
[..]
Doe niet zo sociaalik bedoelde samen online, in gedachte, blabla
Mama? Wordt het zo'n koffie afspraak?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij mama @:mariahoeve, hoef ik nergens heen
Ze moet je toch ooit voorstellen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mama? Wordt het zo'n koffie afspraak?
Waarom? Ik blijf liever anoniem.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze moet je toch ooit voorstellen.
Huisdieren zijn toegestaan dus nu zegt ze dat ze geen honden wil horen blaffen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel iets over je zus, zonder je zus te noemen.
de fuckquote:GETUIGENOPROEP
Op zondag 26 januari 2025 tussen 12:00 en 13:00 uur heeft er een incident plaatsgevonden op de Kastelenlaan ter hoogte van de wegversmalling (Bellestein).
Daarbij heeft een persoon hekken op de weg neergezet en heeft hij verschillende voertuigen stilgehouden.
Bij 1 van de voertuigen is een ruit vernield.
Ze moet vooral leren een beetje dankbaarheid te tonen richting jou ipv overal commentaar op te leveren en zelf geen poot uit te steken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huisdieren zijn toegestaan dus nu zegt ze dat ze geen honden wil horen blaffen.
Ze moet leren smileys te gebruiken want ik weet het niet meer.
Geen idee hoe discreet @Crack_ is over onze omgang. Nu vrees ik het ergste....quote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hmm, misschien kent haar moeder je ook al. Dan is het helemaal een ongemakkelijk gesprek.
Ik ben gewoon gierig, dat kan ook. Maar ik vertik het om een hotelkamer van 1200 euro te boeken als deze 800 is.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze moet vooral leren een beetje dankbaarheid te tonen richting jou ipv overal commentaar op te leveren en zelf geen poot uit te steken.
Theetje dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
nja, het antwoord blijft toch nee, want na de lunch drink ik bijna nooit koffie
Wat is 'zo'n koffie afspraak'?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mama? Wordt het zo'n koffie afspraak?
of juist nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm, misschien kent haar moeder je ook al. Dan is het helemaal een ongemakkelijk gesprek.
Het ergste is vast niet zo ergquote:Op maandag 27 januari 2025 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee hoe discreet @:Crack_ is over onze omgang. Nu vrees ik het ergste....
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel iets over je zus, zonder je zus te noemen.
Zij is vooral een zeurpiet volgens mij, niks wat je doet of boekt is goed genoeg lijkt hetquote:Op maandag 27 januari 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gierig, dat kan ook. Maar ik vertik het om een hotelkamer van 1200 euro te boeken als deze 800 is.
De zus die je niemand gunt.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel mooi, dat we allemaal die zus al 'kennen'.
Beetje prinses op de erwtquote:Op maandag 27 januari 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zij is vooral een zeurpiet volgens mij, niks wat je doet of boekt is goed genoeg lijkt het
Nee ze is heel lief hoor! Ze doet echt alles voor me. Maar bij dit soort dingen denk ik echt, man man man wat een geneuzel.quote:
Verwardiër?quote:
Dan moet je je gewoon aanpassen vind ik, en iets zoeken dat voor beiden werkt met dat budget. Of ze moet zelf in een ander hotel gaan zitten natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje prinses op de erwtIk kan ook heel moeilijk doen, maar ik kijk bij hotels naar totaal andere dingen. En ik heb een ander budget.
Het helpt ook niet echt als de prijzen op Booking steeds verschillen. Nu komt zij met een hotel aanzetten dat bij mij goedkoper is dan op haar app.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je je gewoon aanpassen vind ik, en iets zoeken dat voor beiden werkt met dat budget. Of ze moet zelf in een ander hotel gaan zitten natuurlijk.
of het verschil ook even voor haar zus bijlappenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je je gewoon aanpassen vind ik, en iets zoeken dat voor beiden werkt met dat budget. Of ze moet zelf in een ander hotel gaan zitten natuurlijk.
Cookies die rekening houden met het feit dat je zus zich als een 3x modaal prinses gedraagt.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt als de prijzen op Booking steeds verschillen. Nu komt zij met een hotel aanzetten dat bij mij goedkoper is dan op haar app.
Ja dat doe ik ook wel eens als de ander een lager budget heeft en we geen (in mijn optiek) goed hotel kunnen vinden voor dat geld.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of het verschil ook even voor haar zus bijlappen
Dat is nou precies de zelfreflectie die prinszus mist.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel eens als de ander een lager budget heeft en we geen (in mijn optiek) goed hotel kunnen vinden voor dat geld.
Nou ja, ik heb het geld wel, maar ik heb het er niet voor over als een goedkoper hotel ook meer dan prima is. Ik vind dit hotel echt pure luxequote:Op maandag 27 januari 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou precies de zelfreflectie die prinszus mist.
Ik had al zo'n vermoeden gezien de rode draad in je Insta posts.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het geld wel, maar ik heb het er niet voor over als een goedkoper hotel ook meer dan prima is. Ik vind dit hotel echt pure luxeMaar ik heb de afgelopen jaren de badkamer verbouwd, ben twee keer naar Disney geweest, de ketel is 25 jaar oud en moet al 5 jaar vervangen worden en ik was vorig jaar geld kwijt aan tandarts en hoorapparaten en de kans bestaat dat ik er eentje alsnog zelf moet lappen.
Dus ja, ik zit even wat meer op de centen
Ja hoor. Ik ga gewoon drammen.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Meestal komen jullie er ook wel uit toch, @:cherrylips? Of valt dat tegen?
quote:
Maar je hoeft niet altijd mee te gaan toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ze wil dit jaar weer naar Disney trouwens.
Zeker. Blij dat ik geen piketdienst heb deze week.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:17 schreef Haags het volgende:
Aardig vuurtje in die ambassade van Irak @:liesje1979 @:airwin
Jawel, anders kan ze niet gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet altijd mee te gaan toch?
Als je daar niks aan vindt is het wel een duur grapje jaquote:Op maandag 27 januari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ze wil ook naar F1 in Zandvoort maar dat vertik ik, want daar heb ik niks aan.
en hoe zou dat jouw verantwoordelijkheid zijn?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, anders kan ze niet gaan.
Huh, is toch niet jouw probleem?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Disney vind ik zelf ook wel leuk, maar ik vind het te duur om zo vaak te gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hoe zou dat jouw verantwoordelijkheid zijn?of wil je dat zelf?
Ze kan met @Ama lees ik net.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Disney vind ik zelf ook wel leuk, maar ik vind het te duur om zo vaak te gaan.
Ohh, dacht even dat je zelf vond dat je dat moest doen voor haar ofzoquote:Op maandag 27 januari 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ookDat ze even normaal moet doen.
Daar ben je prinszus voor, lekker externaliseren en je lieve zusje de schuld geven dat jij in 2025 niet naar Disney gaat.quote:
Ik vond het vorig jaar wel sneu, maar nu is het even klaar hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohh, dacht even dat je zelf vond dat je dat moest doen voor haar ofzo![]()
En als ze niet alleen wil gaan, dan wil ze vast niet graag genoeg![]()
waarom die zus afschilderen als een of andere heksquote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je prinszus voor, lekker externaliseren en je lieve zusje de schuld geven dat jij in 2025 niet naar Disney gaat.
Om in het disney thema te blijvenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom die zus afschilderen als een of andere heks
Lekker Disney toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:40 schreef Crack_ het volgende:
waarom die zus afschilderen als een of andere heks
Hoe vaak ben je vorig jaar geweest?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel sneu, maar nu is het even klaar hoor.
Ik zei ook dat als ze niet mee wilde naar Londen, dat dat niet hoefde, want dan ga ik alleen. Maar dat vinden mensen zielig ofzo?
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om in het disney thema te blijven
Heksen zijn zóó jaren 90quote:
Vintage, retro en daarmee dus hartstikke hip.quote:
Omdat sommige mensen zich denk ik niet kunnen voorstellen dat anderen het wél prima vinden om alleen op reis te gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel sneu, maar nu is het even klaar hoor.
Ik zei ook dat als ze niet mee wilde naar Londen, dat dat niet hoefde, want dan ga ik alleen. Maar dat vinden mensen zielig ofzo?
Kak!quote:Op maandag 27 januari 2025 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vintage, retro en daarmee dus hartstikke hip.
en wicked dan?quote:
Je kunt toch met Solonaise?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook naar Disney maar ik ken echt niemand die mee wil.
Krijg je met Amerikaanse bedrijven die zich niet meer aan milieueisen hoeven te voldoen in het thuisland.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/eten-en(...)anwege-chloraat.html
Gaat lekker jongens.
Twee keer. We zouden met kerst 2023 gaan, maar toen werd ik drie dagen voor vertrek ziekquote:Op maandag 27 januari 2025 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je vorig jaar geweest?![]()
En mja, weet niet wat dat is. Of mensen denken dat je dat niet meent ofzo? Denk ook wel dat mensen het ergens zelf lastig vinden om te zeggen 'ja ok ga maar alleen joejoe'
Even opgezochtquote:
hartstikke 2025 proofquote:Elphaba, a misunderstood young woman because of her green skin
Samen is vaak wel gezelliger (niet altijdquote:Op maandag 27 januari 2025 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich denk ik niet kunnen voorstellen dat anderen het wél prima vinden om alleen op reis te gaan.
@Karzai plaatjes aan het draaien?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
Er is hier een of andere teringdebiel die keihard hardcore aan het luisteren is![]()
Zo kan ik toch niet werken
Denk dat hij nog liever van een hoog flatgebouw afspringt.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch met Solonaise?
Kijk dan niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Als ik nu al serieus aan het zoeken was had ik denk wel gereageerd, leuk beestje.
Is Disney Adult de term voor een volwassen disneyfanquote:Op maandag 27 januari 2025 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer. We zouden met kerst 2023 gaan, maar toen werd ik drie dagen voor vertrek ziek![]()
We konden het een jaar uitstellen maar ze is een Disney adult die al vijf jaar niet was geweest, dus zijn we eind februari geweest en afgelopen kerst dus. Ik wil zelf wel weer met Halloween, dus wilde ze dit jaar weer. Maar ik wil even een jaartje sparen of misschien even ergens naartoe.
juist prima achtergrond muziek als je huiswerk maaktquote:Op maandag 27 januari 2025 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
Er is hier een of andere teringdebiel die keihard hardcore aan het luisteren is![]()
Zo kan ik toch niet werken
Als ik keer het geld heb dan zou ik oprecht best met @CherryLips wel heen willen.quote:
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is Disney Adult de term voor een volwassen disneyfan![]()
Ja, het is wel een ervaring, vooral als je ook in het hotel zit. Je bent een paar dagen afgesloten van de buitenwereld, lijkt het.quote:Twee keer per jaar is ook al best wat. En met kerst is extra bonus![]()
.
Is Disney echt heeeel anders dan andere attractieparken trouwens? En dan bedoel ik niet Hellendoorn maar Toverpark of Efteling (wat betreft aankleding/sfeer/attracties enzo, formaat is sowieso heel anders)
Ik krijg ruziequote:Op maandag 27 januari 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik keer het geld heb dan zou ik oprecht best met @:cherrylips wel heen willen.
Het is gewoon even in een andere wereld zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is Disney Adult de term voor een volwassen disneyfan![]()
Twee keer per jaar is ook al best wat. En met kerst is extra bonus![]()
.
Is Disney echt heeeel anders dan andere attractieparken trouwens? En dan bedoel ik niet Hellendoorn maar Toverpark of Efteling (wat betreft aankleding/sfeer/attracties enzo, formaat is sowieso heel anders)
Zo'n fantastiebubbel is oprecht wel fantastischquote:Op maandag 27 januari 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, het is wel een ervaring, vooral als je ook in het hotel zit. Je bent een paar dagen afgesloten van de buitenwereld, lijkt het.
Ik vind de Efteling eigenlijk net zo leuk hoor
Jaquote:
Paar duizend ekkenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
Weet ook niet hoe duur dat geintje is eigenlijk.
Het is wel druk en hysterisch en overprikkelendquote:Op maandag 27 januari 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n fantastiebubbel is oprecht wel fantastisch
en dan heb je nog niks gegetenquote:
Als je er paar dagen bent helemaal lijkt mequote:Op maandag 27 januari 2025 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is gewoon even in een andere wereld zijn
Wel altijd gezeik bij de parades en vooral bij het vuurwerkquote:Op maandag 27 januari 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je er paar dagen bent helemaal lijkt meanders blijf je dat contact houden met de echte wereld en brrr
![]()
En die parades zien er ook altijd heel indrukwekkend uit
Dit waarschijnlijk van een airbnb in de buurtquote:Op maandag 27 januari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen, de invasie van de tokkies has begun.
Ja zou niet voor 1 dag gaan inderdaad, en ook in een disney hotel dan. Dat maakt de ervaring compleetquote:Op maandag 27 januari 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je er paar dagen bent helemaal lijkt meanders blijf je dat contact houden met de echte wereld en brrr
![]()
En die parades zien er ook altijd heel indrukwekkend uit
Op een positieve manier?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel druk en hysterisch en overprikkelend![]()
En m'n zus gaat erheen voor de sfeer, niet zozeer voor de attracties.
Nee. Gekarameliseerde appel 20,-quote:
wat dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel altijd gezeik bij de parades en vooral bij het vuurwerk
Ik wil ooit nog wel eens gaan. Ben er geweest toen ik 10? was ofzo, maar weet alleen vaag nog wat van. Lijkt me echt fantastisch om naar toe te gaan met mn neefjes en nichtjesquote:Op maandag 27 januari 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou niet voor 1 dag gaan inderdaad, en ook in een disney hotel dan. Dat maakt de ervaring compleet
Dat moet verdomme wel een goede croissant zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Gekarameliseerde appel 20,-
Suikerspin 25,-
Broodje worst 30,-
Ontbijtje met croissant 150,-
Micky mouse oren 60,-
Flesje water 8,-
En in de vorm van Minnie Mouse uiteraardquote:Op maandag 27 januari 2025 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat moet verdomme wel een goede croissant zijn
Ik ga wel overal in, maar ik wil haar ook niet steeds een uur laten wachten. M'n ouders waren de laatste keer mee en m'n vader gaat wel bijna overal in, dus mocht hij mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op een positieve manier?
Ik vind een festival ook altijd druk en blabla, maar op een positieve manier en daardoor slaap ik een week na zo'n event altijd fantastisch omdat ik dan alles nog kan overdenken.
En dat klinkt dan wel weer heel chill, dat je niet zo veel mogelijk attracties MOET!111!!! doen
Dan sta je een uur van tevoren te wachten voor het vuurwerk, mooi plekje, je kunt het goed zien. Maar iedereen gaat dan recht voor je neus staan, er wordt geduwd en gedrongen, mensen moeten er ineens langs, merken dat dat niet gaat en blijven dan staan. En dan begint het en zet iedereen z'n kind op z'n schouders.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat dan?
[..]
Ik wil ooit nog wel eens gaan. Ben er geweest toen ik 10? was ofzo, maar weet alleen vaag nog wat van. Lijkt me echt fantastisch om naar toe te gaan met mn neefjes en nichtjes
Zou je het willen?quote:
Hoezo niet, vind je het zielig als ze dingen alleen moet doen?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga wel overal in, maar ik wil haar ook niet steeds een uur laten wachten. M'n ouders waren de laatste keer mee en m'n vader gaat wel bijna overal in, dus mocht hij mee.
Die haaiquote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn vangst van de dag
[ afbeelding ]
Ik neem mijn eigen bammetjes wel mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Gekarameliseerde appel 20,-
Suikerspin 25,-
Broodje worst 30,-
Ontbijtje met croissant 150,-
Micky mouse oren 60,-
Flesje water 8,-
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn vangst van de dag
[ afbeelding ]
We wilden in de parachuutjes van Toy Story, m'n vader wilde ook wel maar het was drie kwartier wachten en dat hoefde ook weer niet voor hem. Maar de single rider was nog geen 5 minuten. Hebben we dat gedaan. Je zit alleen niet bij elkaar, maar het is geen thrill ride ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je het willen?
[..]
Hoezo niet, vind je het zielig als ze dingen alleen moet doen?![]()
gappie gappie
En je ouders mee, wat leuk![]()
Is overdreven hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen bammetjes wel mee.
Mag nietquote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen bammetjes wel mee.
Oh dat geneuzel, dat is wel irritant jaquote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan sta je een uur van tevoren te wachten voor het vuurwerk, mooi plekje, je kunt het goed zien. Maar iedereen gaat dan recht voor je neus staan, er wordt geduwd en gedrongen, mensen moeten er ineens langs, merken dat dat niet gaat en blijven dan staan. En dan begint het en zet iedereen z'n kind op z'n schouders.
Ik heb de laatste keer een uur staan wachten en toen heb ik alleen het bovenste torentje gezienIk had de show vorig jaar februari al gezien, maar ik vond het wel kut van het lange wachten. En als je er iets van zegt dan reageren mensen niet of worden ze kwaad.
Dit hebben wij ook gedaan met de familie in de efteling. Dan boeit het ons ook niet dat we niet samen gaan, de ervaring is hetzelfde en die 'hahaha xD Wwhooooo' bij uistappen blijft wel gewoon samenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wilden in de parachuutjes van Toy Story, m'n vader wilde ook wel maar het was drie kwartier wachten en dat hoefde ook weer niet voor hem. Maar de single rider was nog geen 5 minuten. Hebben we dat gedaan. Je zit alleen niet bij elkaar, maar het is geen thrill ride ofzo.
We waren al expres in Main Street gaan staan, want verder naar voren was het al druk. We dachten 'dan kunnen we wat meer afstand houden tot de mensen voor ons', dat hebben we eerder zo gedaan, maar zelfs daar werd het nu druk.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat geneuzel, dat is wel irritant ja. Ook altijd interessant dat er zoveel beweging zit in zo'n grote groep, ondanks dat iedereen stilstaat (of nouja, niet dus
).
Dit is ook echt kleintjesgezeur, in groepen zie je niks want er is geen ruimte om over de persoon voor je heen te kijkenmaar als het vuurwerk is, kun je dan niet gewoon ergens heel ver weg gaan staan ofzo
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren al expres in Main Street gaan staan, want verder naar voren was het al druk. We dachten 'dan kunnen we wat meer afstand houden tot de mensen voor ons', dat hebben we eerder zo gedaan, maar zelfs daar werd het nu druk.
Gewoonmensen
Bij Disney zijn ze daar ook strenger in. En terecht. Je hebt nog wel dat alleen de vader ofzo in de rij staat en de rest van de familie later aansluit. In principe scheelt dat je 3 seconden wachten, maar als iedereen dat gaat doen, is dat heel irritant, ook omdat er steeds mensen langs willen overal en het gewoon een beetje krap wordt.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit hebben wij ook gedaan met de familie in de efteling. Dan boeit het ons ook niet dat we niet samen gaan, de ervaring is hetzelfde en die 'hahaha xD Wwhooooo' bij uistappen blijft wel gewoon samen![]()
En we waren ooit in de Efteling toen mn broertje zn knie had gebroken. Toen dachten we dat we overal snel doorheen zouden komen met die invaliden ingang. Nou niet dus, ze laten je daar gewoon wachten als het druk is. En terecht wel
Preciesquote:Op maandag 27 januari 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Disney zijn ze daar ook strenger in. En terecht. Je hebt nog wel dat alleen de vader ofzo in de rij staat en de rest van de familie later aansluit. In principe scheelt dat je 3 seconden wachten, maar als iedereen dat gaat doen, is dat heel irritant, ook omdat er steeds mensen langs willen overal en het gewoon een beetje krap wordt.
Jij snapt hetquote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Lekker lang zijn en over iedereen heen kunnen kijken
Klein zijn en nooit krap zittenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn vangst van de dag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben tig jaar geleden nog eens met m'n grootouders geweest, die zijn dan eigenwijs en wilden niet dat de attractie op pauze werd gezet voor ze, maar dat bepalen zij nietquote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies
Ennnn bij de Efteling lieten ze niet iedere rit een rolstoelganger toe. Dan moeten ze heel die attractie weer wat langer stil laten staan want zo'n rolstoelgebruiker heeft wat meer tijd nodig om in- en uit te stappen. Moet iedereen die in de rij staat weer langer wachtendus hartstikke eerlijk
ach, voor een keer lijkt het me best geinig.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je het willen?
[..]
Hoezo niet, vind je het zielig als ze dingen alleen moet doen?![]()
gappie gappie
En je ouders mee, wat leuk![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben tig jaar geleden nog eens met m'n grootouders geweest, die zijn dan eigenwijs en wilden niet dat de attractie op pauze werd gezet voor ze, maar dat bepalen zij nietAlleen kan dat niet overal dus moet je van die oudjes in de Fata Morgana yeeten.
Gewoon twee plekken innemenquote:
Hakken van 12 centimeter aantrekken en boven iedereen uitstekenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte hebben en niks kunnen zien en altijd krap zitten
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte hebben en niks kunnen zien en altijd krap zitten
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, voor een keer lijkt het me best geinig.
Ik weet niet precies voor wie hoe wat dit een voordeel is. Dat zit toch niet fijn met zo'n spleetquote:Op maandag 27 januari 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon twee plekken innemen
Geen idee, ik was 1.70 maar ik ben een beetje ingezakt.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat is weer ruk geregeld
welke lengte heb jij eigenlijk
Gelukkig ben ik niet zo dikquote:Op maandag 27 januari 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet precies voor wie hoe wat dit een voordeel is. Dat zit toch niet fijn met zo'n spleet
Huehuehue?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet precies voor wie hoe wat dit een voordeel is. Dat zit toch niet fijn met zo'n spleet
Nja, het staat bepaald om mijn bucktlist, maar inderdaad als iemand het zou voorstellen zou ik het wel overwegenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]het enthousiasme!! Ik heb hetzelfde trouwens maar daarom gebeurt er ook niet zo veel. En dat is niet erg maar als iemand in de fam ofzo zou voorstellen om te gaan, dan lijkt het me wel weer heel leuk.
Beter dan wachten tot iemand een keertje mee wil en je van alles moet missen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Dingen alleen doen is helemaal prima. Soms wel wat eenzaam als je altijd alles alleen moet doen. Maar liever dat dan altijd maar thuis blijven zitten oid.
Echt he.quote:
Volgens mij zie je het ook steeds meer dat iemand gewoon lekker zelf iets gaat doen (zelfs als ze gewoon genoeg vrienden hebben om mee af te spreken).quote:Op maandag 27 januari 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Dingen alleen doen is helemaal prima. Soms wel wat eenzaam als je altijd alles alleen moet doen. Maar liever dat dan altijd maar thuis blijven zitten oid.
Dat is overdreven gemiddeldquote:Op maandag 27 januari 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ik was 1.70 maar ik ben een beetje ingezakt.
ja? ik denk dat ik redelijk verdeeld ben, heb eigenlijk geen ideequote:Op maandag 27 januari 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar al m'n lengte zit in m'n benen!
Ik moet nu denken aan die attracties die je alleen maar strakker kunt aantrekken en dan niet meer losser krijgtquote:Op maandag 27 januari 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo dik
Laat het ze hier maar niet horen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik ben geswitched van dat 19 vierkante meter studio naar 29 vierkante meter. Denk dat die 19 echt te klein was ja
quote:
Denk dat je veel dingen ook wel samen kunt doen maar niet ieder gezelschap is wenselijkquote:Op maandag 27 januari 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Sy Snootles ben jij het?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar al m'n lengte zit in m'n benen!
disney-meet!!!quote:Op maandag 27 januari 2025 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het staat bepaald om mijn bucktlist, maar inderdaad als iemand het zou voorstellen zou ik het wel overwegen
quote:V.Mag ik eten en drinken meenemen in de Disney Parken?
A.Ja, je mag eten en drinken meenemen in de Disney Parken. Het is echter niet toegestaan om te picknicken met een uitrusting (koelbox, tafel, grote verpakkingen e.d.). Er is een picknickplaats beschikbaar tussen het parkeerterrein en de ingang van de Disney Parken.
Heb jij dat 19 meter appartement nu geregeld?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat het ze hier maar niet horen.
Dat zie je zo ook wel eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is overdreven gemiddeld
[..]
ja? ik denk dat ik redelijk verdeeld ben, heb eigenlijk geen idee
heb je dat gemeten?
[..]
Deden ze vroeger in de Efteling wel eens, zat je daar met zo'n beugel in je kruisquote:Op maandag 27 januari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb je dat gemeten?
[..]
Ik moet nu denken aan die attracties die je alleen maar strakker kunt aantrekken en dan niet meer losser krijgt
Denk dat iedereen wel heeft meegemaakt dat ze voor de gein zo'n gordel strak aantrekken en dan 'oh kut'![]()
![]()
Ik ging vroegah altijd met een vriendin naar Londen. Het kon gezellig zijn. We konden ook de huid van elkaars gezicht krabben.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Denk dat je veel dingen ook wel samen kunt doen maar niet ieder gezelschap is wenselijk
ooooooh, ja ok dat valt wel opquote:Op maandag 27 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zie je zo ook wel eigenlijkMaar m'n zus is nog geen 1m60 en als we zitten is zij even lang.
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deden ze vroeger in de Efteling wel eens, zat je daar met zo'n beugel in je kruis
Hoe ziet de verdeling gezellig/niet gezellig eruit?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging vroegah altijd met een vriendin naar Londen. Het kon gezellig zijn. We konden ook de huid van elkaars gezicht krabben.
Misschien toch maar houden voor als solo een keer vervelend isquote:Op maandag 27 januari 2025 15:29 schreef Ama het volgende:
Ik lees vaak dat er snel roestplekjes op de verdiepingen enz van deze rattenkooi kunnen komen na een tijdje. Mijn kooi ziet er na 3 jaar nog helemaal als nieuw uit.Dat is met deze kooi best knap.
Ik laat juist altijd iets meer ruimte over dan nodig is, zodat ik meer airtime heb.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb je dat gemeten?
[..]
Ik moet nu denken aan die attracties die je alleen maar strakker kunt aantrekken en dan niet meer losser krijgt
Denk dat iedereen wel heeft meegemaakt dat ze voor de gein zo'n gordel strak aantrekken en dan 'oh kut'![]()
![]()
Is wederom verrekte handig met tandenpoetsen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging vroegah altijd met een vriendin naar Londen. Het kon gezellig zijn. We konden ook de huid van elkaars gezicht krabben.
Soms heb je allebei geen goede bui en dan zit je alleen maar te chagrijnen en enorm aan elkaar te ergerenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe ziet de verdeling gezellig/niet gezellig eruit?![]()
Ik ben drie jaar geleden oid voor het eerst met een vriendin op vakantie geweest. Vakantie tussen haakjes, was vijf dagen. Voorkeur om met een groep onbekende mensen te gaan want is makkelijker want is niet persoonlijk![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 27 januari 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he.
Ik had me ingesteld op een hele week regen. Dus dit is wel een leuke verrassing.
Heb geen ruimte.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien toch maar houden voor als solo een keer vervelend is
Heb je dan niet het idee dat je er uit zal vliegen?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik laat juist altijd iets meer ruimte over dan nodig is, zodat ik meer airtime heb.
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb je allebei geen goede bui en dan zit je alleen maar te chagrijnen en enorm aan elkaar te ergerenDan is het grootste deel van de reis ergernis. Dan zagen we elkaar na de reis ook een paar weken niet meer.
Ja mijn omgeving is grotendeels:quote:Op maandag 27 januari 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Denk dat je veel dingen ook wel samen kunt doen maar niet ieder gezelschap is wenselijk
Ja heel vaag verhaal.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips ongoing true crime in België![]()
NWS / Belgische al sinds 2010 vermist, politie pas een jaar op de hoogte
Omgeving (tijdelijk) uitbreidenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja mijn omgeving is grotendeels:
Niet geinteresseerd in het ding doen.
An sich wel geinteresseerd in het ding, maar niet in samen met mij iets te doen.
En in het verleden ook vaak wel dingen gedaan die niet per se mijn ding zijn, maar deed omdat ik voor een hoop wel te porren ben als het gezelschap leuk is.
De mensen met wie ik het laatste deed vielen weg, en dan blijft alleen op pad over. Ook prima.
Nee, zo dun ben ik niet hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je dan niet het idee dat je er uit zal vliegen?
[..]
Helemaal beurs?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
Oef beursdag gaat pijn doen vandaag
Niet te vertrouwen, die mannenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel vaag verhaal.
Het is altijd de man.
Zal bij de meeste attracties ook niet kunnen denk ik, maar voor je gevoelquote:Op maandag 27 januari 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zo dun ben ik niet hoor.
Misschien vind ik dat gevoel wel fijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zal bij de meeste attracties ook niet kunnen denk ik, maar voor je gevoel
Lang geleden dat ik die eentje zagquote:Op maandag 27 januari 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ahh, loopt hier zo'n kindje buiten met zo'n basisschool-verjaardagshoed
[ afbeelding ]
Cuteeee
Ik dacht even. Ben jij 5 jaar geworden vandaag.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cuteeee
En die heb jij nu even afgepakt?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cuteeee
#yoloquote:Op maandag 27 januari 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat gevoel wel fijn.
Same, maar blij om te zien dat ze nog steeds gemaakt wordenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die eentje zag
Kom ik al zo verstandig overquote:Op maandag 27 januari 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht even. Ben jij 5 jaar geworden vandaag.
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die heb jij nu even afgepakt?
Ik doe dit ook vrijwel élke keerquote:Op maandag 27 januari 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we weer.
Formulier, moet wat dingen invullen.
Naam: (ik vul voor- en achternaam in)
Achternaam: WEL GVD
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we weer.
Formulier, moet wat dingen invullen.
Naam: (ik vul voor- en achternaam in)
Achternaam: WEL GVD
Ik was nog niet klaar.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dit ook vrijwel élke keerOf bij Naam: Achternaam. En dan daarna: Achternaam: ...
Het verhaal wordt steeds naarder. Niet vreemd dat ze hem niet als arts wildenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Asperger en autisme of toch ook iets anders?
Het doodschieten van de 14-jarige Romy met zes schoten zou wraak zijn geweest voor een belediging die Fouad L. van haar vader te verwerken kreeg. Die zou een keer zijn woning zijn binnengelopen. "Inmiddels weet die meneer wat ik eraan gedaan heb"
En vervolgens worden die tussenvoegsels niet overgenomen.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vil meestal bij naam dan al mijn achternaam in. En dan kom je bij achternaam....
Weer aanpassen. Achternaam invullen (inclusief tussenvoegsels).
Volgende. Oh, daar moeten de tussenvoegsels.
Thaaanks, doen we niks meequote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vervolgens worden die tussenvoegsels niet overgenomen.
Soort Marokkaanse Mengele.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds naarder. Niet vreemd dat ze hem niet als arts wilden
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vervolgens worden die tussenvoegsels niet overgenomen.
Islam is dodelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Asperger en autisme of toch ook iets anders?
Het doodschieten van de 14-jarige Romy met zes schoten zou wraak zijn geweest voor een belediging die Fouad L. van haar vader te verwerken kreeg. Die zou een keer zijn woning zijn binnengelopen. "Inmiddels weet die meneer wat ik eraan gedaan heb"
wat is het verschil tussen autisme en aspergerquote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zwakbegaafde trots waarmee vervolgens de meest verschrikkelijke daden goedgepraat worden.
Hap.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen autisme en asperger
en welke voorruit
of ben je moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |