SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Yea, she's on crack.
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet een puppy niet zo lang alleen laten.
Zieligquote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.
Nee ik heb alleen verstand van kittens opvoeden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien moet je op dat beestje gaan passen de hele dag. Dat jij het gewoon opvoedt.
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.
Schreeuwen is het nieuwe normaalquote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.
Waarom neem je überhaupt twee honden in zo'n klein huis. Boven heb je nog minder ruimte dan hier beneden en volgens mij is die pup een Friese Stabij (sorry als ik dit verkeerd typ maar ik doe dit even uit mijn hoofd).quote:
Moet die puppy maar niet blaffen121!!!!!!!1!!!quote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet tegen onschuldige diertjes
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.
Ik krijg ook niet het idee dat het helpt dat geschreeuw tegen de pup.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet die puppy maar niet blaffen121!!!!!!!1!!!
M'n nicht heeft zo'n stabij, is een flinke hondquote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom neem je überhaupt twee honden in zo'n klein huis. Boven heb je nog minder ruimte dan hier beneden en volgens mij is die pup een Friese Stabij (sorry als ik dit verkeerd typ maar ik doe dit even uit mijn hoofd).
Ik weet even niet wat voor ras die andere hond is die al volwassen is maar aan het geblaf te horen is dat ook geen kleintje.
Ik vind dat geen geschikte hond (maar vind ik van alles van dat formaat) voor hier.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht heeft zo'n stabij, is een flinke hondJachthond ook, ze loopt er in elk geval veel mee, meerdere keren op een dag. Vliegt ook achter eenden aan enzo
Ik snap hier niks van sorry.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een nieuw programma na Heel Holland Bakt.
Ik snap je.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk gebrabbel. Ik heb er de kracht niet voor vandaag.
Ongebrijpelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk gebrabbel. Ik heb er de kracht niet voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |