SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Yea, she's on crack.
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet een puppy niet zo lang alleen laten.
Zieligquote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.
Nee ik heb alleen verstand van kittens opvoeden.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien moet je op dat beestje gaan passen de hele dag. Dat jij het gewoon opvoedt.
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor de bovenbuurvrouw schreeuwen tegen de pup. En die volwassen hond blaft ook lekker mee.
Schreeuwen is het nieuwe normaalquote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.
Waarom neem je überhaupt twee honden in zo'n klein huis. Boven heb je nog minder ruimte dan hier beneden en volgens mij is die pup een Friese Stabij (sorry als ik dit verkeerd typ maar ik doe dit even uit mijn hoofd).quote:
Moet die puppy maar niet blaffen121!!!!!!!1!!!quote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet tegen onschuldige diertjes
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet tegen de bovenbuurvrouw gaan schreeuwen? Heel Emmen schreeuwt.
Ik krijg ook niet het idee dat het helpt dat geschreeuw tegen de pup.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet die puppy maar niet blaffen121!!!!!!!1!!!
M'n nicht heeft zo'n stabij, is een flinke hondquote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom neem je überhaupt twee honden in zo'n klein huis. Boven heb je nog minder ruimte dan hier beneden en volgens mij is die pup een Friese Stabij (sorry als ik dit verkeerd typ maar ik doe dit even uit mijn hoofd).
Ik weet even niet wat voor ras die andere hond is die al volwassen is maar aan het geblaf te horen is dat ook geen kleintje.
Ik vind dat geen geschikte hond (maar vind ik van alles van dat formaat) voor hier.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht heeft zo'n stabij, is een flinke hondJachthond ook, ze loopt er in elk geval veel mee, meerdere keren op een dag. Vliegt ook achter eenden aan enzo
Ik snap hier niks van sorry.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een nieuw programma na Heel Holland Bakt.
Ik snap je.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk gebrabbel. Ik heb er de kracht niet voor vandaag.
Ongebrijpelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk gebrabbel. Ik heb er de kracht niet voor vandaag.
Oepsquote:Op maandag 27 januari 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik bleef dit weekend bij mn ouders slapenik kom daar binnen en bedenk me dat ik volgens mij mn tas ben vergeten
![]()
![]()
Dat was even een 'oh oepsie'
Was je volgens anderen ook je tas vergeten? Of was het geen gedeelde realiteit?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik bleef dit weekend bij mn ouders slapenik kom daar binnen en bedenk me dat ik volgens mij mn tas ben vergeten
![]()
![]()
Dat was even een 'oh oepsie'
Nee, dat vond ik te ver weg (150 km ongeveer) en het maakte niet veel uit.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeps
En toen weer rechtsomkeert naar huis?
Wat is dit?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je volgens anderen ook je tas vergeten? Of was het geen gedeelde realiteit?
Nou dan weet ik wel wat voor meeting het wasquote:
Ohquote:
Klinkt wel lekker chaotisch allemaal!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
Ja dat komt omdat ik het toen nog niet zeker wisttoen liep ik terug naar mn autootje zovan 'ligt ie daar niet gewoon toch wel in?!' maar neeeen
En toen je weer thuis kwam, lag die tas dan netjes op je te wachten bij de deur?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
Ja dat komt omdat ik het toen nog niet zeker wisttoen liep ik terug naar mn autootje zovan 'ligt ie daar niet gewoon toch wel in?!' maar neeeen
Oké.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n moeder verteld over de kipschnitzel in m'n schoen, en ik had eigenlijk een preek verwacht van 'zet je schoenen dan ook meteen netjes bij de kapstok' of 'zit dan ook normaal te eten', maar ze moest er ook om lachen
Wat?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n moeder verteld over de kipschnitzel in m'n schoen, en ik had eigenlijk een preek verwacht van 'zet je schoenen dan ook meteen netjes bij de kapstok' of 'zit dan ook normaal te eten', maar ze moest er ook om lachen
Ik zat een wrap te eten met kipschnitzel, er viel een stukje uit de wrap, dat wilde ik opvangen in een fantastische reflexbeweging, maar in plaats daarvan sloeg ik hem weg en landde hij met een boogje in m'n schoen die ik net had uitgetrokken.quote:
quote:
Deze instant classic niet kennenquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat een wrap te eten met kipschnitzel, er viel een stukje uit de wrap, dat wilde ik opvangen in een fantastische reflexbeweging, maar in plaats daarvan sloeg ik hem weg en landde hij met een boogje in m'n schoen die ik net had uitgetrokken.
Soms is het gewoon onnavolgbare kunstquote:Op maandag 27 januari 2025 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan deze nieuwe tiktoktrends ook niet meer volgen.
Vooral gezellie. Met dit soort dingen kan ik goed omgaan (want het maakte oprecht niet zoveel uit)quote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker chaotisch allemaal!
Haha ja, op de halbankquote:Op maandag 27 januari 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En toen je weer thuis kwam, lag die tas dan netjes op je te wachten bij de deur?
beterquote:Op maandag 27 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
maar, heb je het nog opgegeten of niet?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat een wrap te eten met kipschnitzel, er viel een stukje uit de wrap, dat wilde ik opvangen in een fantastische reflexbeweging, maar in plaats daarvan sloeg ik hem weg en landde hij met een boogje in m'n schoen die ik net had uitgetrokken.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sleutels gekregen van het nieuwe huis
Redelijk wat kluswerk nog te doen maar het is niet zo erg als ik eerst dacht.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Objet trouvé kan af en toe best leuk en inspirerend zijn. Maar er zijn grenzenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms is het gewoon onnavolgbare kunst
Nee nee, je snapt gewoon de kunst nietquote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Objet trouvé kan af en toe best leuk en inspirerend zijn. Maar er zijn grenzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huis.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
voor 100 euro?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Ik had een paar weken geleden een mok gekocht van blink-182. Ik stuurde die man gisteren een berichtje of hij niet 1 heeft van Oasis, heeft hij er speciaal 1 gemaakt voor mij (naja voor Solo).
Wat een vriendelijke verkoper.
Tofquote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee 10 euro incl verzenden en het komt uit Spanje dus wel een goeie deal vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
Ik had een paar weken geleden een iets gekocht van iets. Ik stuurde die man gisteren een berichtje of hij niet 1 heeft van iets, hij zei 'nee fuck you'
Wat een vriendelijke verkoper.
[..]
Nee 10 euro incl verzenden en het komt uit Spanje dus wel een goeie deal vind ik.En mensen die zo met je mee willen denken en werken gun je het ook sneller, ook al zou het ergens misschien goedkoper kunnen (geen idee of dat uberhaupt het geval is hoor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja het stond echt 4 uur later al online.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En mensen die zo met je mee willen denken en werken gun je het ook sneller, ook al zou het ergens misschien goedkoper kunnen (geen idee of dat uberhaupt het geval is hoor)
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er even mee een lekker kopje koffie drinken in het zonnetje? Echt heeeeerlijk dat die zon al echt warmte heeft
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wel gewoon nog opgegeten natuurlijk?
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar, heb je het nog opgegeten of niet?
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tofkomt er een volg topic in klussen en wonen ?
Het is nu leeg dus we zien alles. Gaten dichtmaken, behang bijplakken, overbodige rails en vitrage weghalen, plint beneden plaatsen, vloerbedekking trap verwijderen, texen en schilderen binnenwerk.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat moet je nog allemaal doen dan? Dacht dat jullie niet veel hoefde te doen?
hoelang duurde het van 'ik wil dit huis' tot je sleutel kreeg?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu leeg dus we zien alles. Gaten dichtmaken, behang bijplakken, overbodige rails en vitrage weghalen, plint beneden plaatsen, vloerbedekking trap verwijderen, texen en schilderen binnenwerk.
Ow zo. Is toch altijd anders als het leeg is. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu leeg dus we zien alles. Gaten dichtmaken, behang bijplakken, overbodige rails en vitrage weghalen, plint beneden plaatsen, vloerbedekking trap verwijderen, texen en schilderen binnenwerk.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je het zelf doen?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vertel iets over je zus, zonder je zus te noemen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Mooie aanbieding voor een hotel in Londen nu bij Booking, maar het is niet perfect
Prima, waar spreken we af?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er even mee een lekker kopje koffie drinken in het zonnetje? Echt heeeeerlijk dat die zon al echt warmte heeft
Kleine dingen doen we zelf maar schilderwerk laten we doen. En gaten boren voor kabels laten we doenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je het zelf doen?
Wij hebben ons hele huis gerenoveerd plus aanbouw laten maken, en ben zó blij dat het er bijna op zit. Wat een gedoe, niks gaat ooit zoals gepland. En we hebben niet eens wat zelf gedaan
Ik zou de trap ook laten doen. Zeker als je vloerbedekking eraf gaat halenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine dingen doen we zelf maar schilderwerk laten we doen. En gaten boren voor kabels laten we doen
dat wel, maar in die 10 minuten lukt het niet om naar jou op en neer te rijdenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je geen pauze?
[..]
Schoen is wel next level
Ja, eens kijken of we daar iemand voor kunnen vinden.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zou de trap ook laten doen. Zeker als je vloerbedekking eraf gaat halen
Best een penswerk om dat nog mooi te krijgen daarna. (ligt er ook een beetje aan wat je er mee wil doen)
Ligt eraan wat je er mee wil, anders gewoon de schilders vragen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, eens kijken of we daar iemand voor kunnen vinden.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er mee wil, anders gewoon de schilders vragen.
Bij mama @mariahoeve, hoef ik nergens heenquote:
Doe niet zo sociaalquote:Op maandag 27 januari 2025 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar in die 10 minuten lukt het niet om naar jou op en neer te rijden
ohwquote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mama @:mariahoeve, hoef ik nergens heen
[..]
Doe niet zo sociaalik bedoelde samen online, in gedachte, blabla
Mama? Wordt het zo'n koffie afspraak?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
Bij mama @:mariahoeve, hoef ik nergens heen
Ze moet je toch ooit voorstellen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mama? Wordt het zo'n koffie afspraak?
Waarom? Ik blijf liever anoniem.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze moet je toch ooit voorstellen.
Huisdieren zijn toegestaan dus nu zegt ze dat ze geen honden wil horen blaffen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel iets over je zus, zonder je zus te noemen.
de fuckquote:GETUIGENOPROEP
Op zondag 26 januari 2025 tussen 12:00 en 13:00 uur heeft er een incident plaatsgevonden op de Kastelenlaan ter hoogte van de wegversmalling (Bellestein).
Daarbij heeft een persoon hekken op de weg neergezet en heeft hij verschillende voertuigen stilgehouden.
Bij 1 van de voertuigen is een ruit vernield.
Ze moet vooral leren een beetje dankbaarheid te tonen richting jou ipv overal commentaar op te leveren en zelf geen poot uit te steken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huisdieren zijn toegestaan dus nu zegt ze dat ze geen honden wil horen blaffen.
Ze moet leren smileys te gebruiken want ik weet het niet meer.
Geen idee hoe discreet @Crack_ is over onze omgang. Nu vrees ik het ergste....quote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hmm, misschien kent haar moeder je ook al. Dan is het helemaal een ongemakkelijk gesprek.
Ik ben gewoon gierig, dat kan ook. Maar ik vertik het om een hotelkamer van 1200 euro te boeken als deze 800 is.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze moet vooral leren een beetje dankbaarheid te tonen richting jou ipv overal commentaar op te leveren en zelf geen poot uit te steken.
Theetje dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
nja, het antwoord blijft toch nee, want na de lunch drink ik bijna nooit koffie
Wat is 'zo'n koffie afspraak'?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mama? Wordt het zo'n koffie afspraak?
of juist nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm, misschien kent haar moeder je ook al. Dan is het helemaal een ongemakkelijk gesprek.
Het ergste is vast niet zo ergquote:Op maandag 27 januari 2025 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee hoe discreet @:Crack_ is over onze omgang. Nu vrees ik het ergste....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |