Dat brengt het totaal op ….quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef Isegrim het volgende:
5kg tiramisu staat in de koelkast. En LHO is as we speak extra deeg maken wegens last-minute aanmeldingen. 🤣
Op bluegrass deden we 1200 porties curry dus wat dat betreft is dit peanutsquote:Op zondag 6 juli 2025 20:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat brengt het totaal op ….
Hoé veel tegelijk kun je pizza bakken? En allemaal hetzelfde beleg?
Dat is dan ook x kilo tomatensaus😇 Gelukkig hebben jullie / heb je best ervaring met die hoeveelheden…toch!? 😎
Afhaal ? of staan er buiten / binnen tafeltjes…
Ik heb drie bakken metquote:Op zondag 6 juli 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
Best wel nieuwsgierig naar jullie uitvoering van pizzadeeg![]()
Die staan er óók op, maar nog veel meer. 😆quote:Op maandag 7 juli 2025 19:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laura Pausini, Andrea Bocelli en Eros Ramazzotti
Gigi d'Agostinoquote:Op maandag 7 juli 2025 19:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laura Pausini, Andrea Bocelli en Eros Ramazzotti
Foto's op Insta? Nog geen tijd gehad om Insta aan te slingeren...quote:
Weinig fotos gemaakt, druk met pizza. Wel wat fotos van pizza maar imgbb is stuk. Morgen poging twee. Bed.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Foto's op Insta? Nog geen tijd gehad om Insta aan te slingeren...
Dit plan lijkt vrij goed te lukken. 😈💕quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
Jullie gaan letterlijk voor liefde door de maag met de locals
Hoe is het motorrijden daar? Ik weet van veel lui dat ze altijd leuke adressen zoeken met goed voedsel (en drank).quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het zou meer om de 're' van horeca gaan![]()
Best wat fietsers hier, al vooral wel wat lager op de camino-routes. En pas de Vuelta de asturias twee keer langs ons huis. Zij liever dan ik
[ link | afbeelding ]
https://bikerfriendly.es/quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hoe is het motorrijden daar? Ik weet van veel lui dat ze altijd leuke adressen zoeken met goed voedsel (en drank).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |