SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Kan, maar het lijkt mij sterk dat een 19 jarige speler uit de KKD een club kiest vanwege CL. Die gaat geen eens basisspeler worden daar. Bij Feyenoord trouwens ook nog niet (hoop ik).quote:Op maandag 27 januari 2025 08:34 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt wellicht niet eens vCL voetbal volgend seizoen, er is onduidelijkheid rondom de trainer en PSV kan ook meer aan salaris betalen, lijkt mij; zou dan ook niet weten waarom Hateboer nu Feyenoord boven PSV zou verkiezen.
Ik zie het niet gebeuren.
verheug me nu al op een luid gebulderd "gebruik je Verstand gofferedome"quote:Op maandag 27 januari 2025 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Maak domme Sjon gewoon stadionspeakert volgend seizoen.![]()
Benieuwd wie ze daar voor gaan strikken ja. Hopelijk krijgen we niet een 1 of andere gare ultra-aanhanger die door RR of zo naar voren is geschoven. Sowieso vind ik dat de gele zijde al onderhevig is aan een teloorgang door die ultra's. Met iedere week weer een nieuw, onnavolgbaar liedje waar werkelijk waar niemand op zit te wachtenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Maak domme Sjon gewoon stadionspeakert volgend seizoen.![]()
Het was niet dat Peter (of is het Hans?) Houtman direct met open armen werd ontvangenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze daar voor gaan strikken ja. Hopelijk krijgen we niet een 1 of andere gare ultra-aanhanger die door RR of zo naar voren is geschoven. Sowieso vind ik dat de gele zijde al onderhevig is aan een teloorgang door die ultra's. Met iedere week weer een nieuw, onnavolgbaar liedje waar werkelijk waar niemand op zit te wachten
Beter (en liever) dan Peter gaat het nooit meer worden hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het maar niet zo'n schreeuwlelijk wordt als die mongool bij Feyenoord - Utrecht vorig seizoen. Petergod is juist zo briljant omdat er niks ingestudeerd is en hij gewoon oprecht heel blij is met een goal.
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nlquote:Op maandag 27 januari 2025 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was niet dat Peter (of is het Hans?) Houtman direct met open armen werd ontvangen
[ afbeelding ]
Je ontslag op een briefje krijgen, Feyenoord is weinig veranderd. Ook mooi dat die aversie jegens we are the champions nooit is verdwenen.
Nee, dat zeker niet, maar er zit nog een enorm gebied tussen het vooraf ingestudeerde schreeuwen dat bijna alle stadionspeakers tegenwoordig doen en de oprechtheid van Peter.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter (en liever) dan Peter gaat het nooit meer worden hoor.
Toch prima dat Peter gewoon een nette man is die naar iedereen toe beleefd is. Een lichtpuntje in al die walgelijke volksmenners.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik vond het met Peter soms ook wel een beetje te bescheiden/beleefd. Als het alternatief een schreeuwende subsidievreter is als bij Feyenoord-Utrecht vorig jaar pas ik al helemaal, maar een toekomstige speaker mag ook wel een beetje SFEER maken. Het is alleen een dun lijntje tussen enthousiasme en dat geforceerde brullen.
Het Feyenoord publiek is overal het algemeen heel nuchterquote:Op maandag 27 januari 2025 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik vond het met Peter soms ook wel een beetje te bescheiden/beleefd. Als het alternatief een schreeuwende subsidievreter is als bij Feyenoord-Utrecht vorig jaar pas ik al helemaal, maar een toekomstige speaker mag ook wel een beetje SFEER maken. Het is alleen een dun lijntje tussen enthousiasme en dat geforceerde brullen.
Afgelopen keer tegen utrecht ging hij gewoon gezellig met Ron Jans een praatje staan maken over de stadionspeakersquote:Op maandag 27 januari 2025 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch prima dat Peter gewoon een nette man is die naar iedereen toe beleefd is. Een lichtpuntje in al die walgelijke volksmenners.
Als je vindt dat Peter niet af en toe ook SFEER maakt heb je nogal wat potjes in de Kuip gemist geloof ik.
Ik heb ook veel liever Peter dan een volksmenner, maar ik moet zeggen dat de rustigheid van Peter ook over kan slaan naar dat het vaak wel heel saai werd in de Kuip. Haast iets plichtmatig wat er door de jaren heen (ook door de leeftijd) is ingeslopen. Een jaar of tien geleden (en zeker rond 2003 toen ik net naar de Kuip ging, maar dat kan ook de herinnering zijn) maakte hij wel meer sfeer.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch prima dat Peter gewoon een nette man is die naar iedereen toe beleefd is. Een lichtpuntje in al die walgelijke volksmenners.
Als je vindt dat Peter niet af en toe ook SFEER maakt heb je nogal wat potjes in de Kuip gemist geloof ik.
Ja, ik heb daar dus helemaal niks mee. Lees de opstellingen voor en roep de goals om, verder gewoon NORMAAL DOEN en je bek dichthouden.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Peter dan een volksmenner, maar ik moet zeggen dat de rustigheid van Peter ook over kan slaan naar dat het vaak wel heel saai werd in de Kuip. Haast iets plichtmatig wat er door de jaren heen (ook door de leeftijd) is ingeslopen. Een jaar of tien geleden (en zeker rond 2003 toen ik net naar de Kuip ging, maar dat kan ook de herinnering zijn) maakte hij wel meer sfeer.
Je kan veel zeggen over die schreeuwende subsidievreter maar hij bracht wel leven in de brouwerij op een zondagmiddagje tegen Utrecht en dat zie ik Peter niet meer doen. Over de manier waarop valt zeker te discussiëren.
Als die Argentijn de nieuwe stadionspeaker wordt kanker ik hem hoogstpersoonlijk uit een helikopter.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:33 schreef Scrummie het volgende:
Misschien kan die Argentijn de nieuwe speaker worden.
Dat kan @:Caland vast wel waarderen
Gelachenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die Argentijn de nieuwe stadionspeaker wordt kanker ik hem hoogstpersoonlijk uit een helikopter.
Ik vind het prachtig hoe je bij ieder stukje volksmennerij direct uit je slof schietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar dus helemaal niks mee. Lees de opstellingen voor en roep de goals om, verder gewoon NORMAAL DOEN en je bek dichthouden.
Dat Peter af en toe een nummertje durfde in te zetten zag ik door de vingers, omdat het Peter is.
Is het Frans Bauer?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig hoe je bij ieder stukje volksmennerij direct uit je slof schiet
Ik zou bijna een petitie inzetten om jou stadionspeaker te laten maken, maar ik weet ook wel welk liedje jij als eerste gaat inzetten dus laat maar
Misschien is Nathan Rutjes beschikbaar?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter (en liever) dan Peter gaat het nooit meer worden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |