SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Kan, maar het lijkt mij sterk dat een 19 jarige speler uit de KKD een club kiest vanwege CL. Die gaat geen eens basisspeler worden daar. Bij Feyenoord trouwens ook nog niet (hoop ik).quote:Op maandag 27 januari 2025 08:34 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt wellicht niet eens vCL voetbal volgend seizoen, er is onduidelijkheid rondom de trainer en PSV kan ook meer aan salaris betalen, lijkt mij; zou dan ook niet weten waarom Hateboer nu Feyenoord boven PSV zou verkiezen.
Ik zie het niet gebeuren.
verheug me nu al op een luid gebulderd "gebruik je Verstand gofferedome"quote:Op maandag 27 januari 2025 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Maak domme Sjon gewoon stadionspeakert volgend seizoen.![]()
Benieuwd wie ze daar voor gaan strikken ja. Hopelijk krijgen we niet een 1 of andere gare ultra-aanhanger die door RR of zo naar voren is geschoven. Sowieso vind ik dat de gele zijde al onderhevig is aan een teloorgang door die ultra's. Met iedere week weer een nieuw, onnavolgbaar liedje waar werkelijk waar niemand op zit te wachtenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Maak domme Sjon gewoon stadionspeakert volgend seizoen.![]()
Het was niet dat Peter (of is het Hans?) Houtman direct met open armen werd ontvangenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze daar voor gaan strikken ja. Hopelijk krijgen we niet een 1 of andere gare ultra-aanhanger die door RR of zo naar voren is geschoven. Sowieso vind ik dat de gele zijde al onderhevig is aan een teloorgang door die ultra's. Met iedere week weer een nieuw, onnavolgbaar liedje waar werkelijk waar niemand op zit te wachten
Beter (en liever) dan Peter gaat het nooit meer worden hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het maar niet zo'n schreeuwlelijk wordt als die mongool bij Feyenoord - Utrecht vorig seizoen. Petergod is juist zo briljant omdat er niks ingestudeerd is en hij gewoon oprecht heel blij is met een goal.
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nlquote:Op maandag 27 januari 2025 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was niet dat Peter (of is het Hans?) Houtman direct met open armen werd ontvangen
[ afbeelding ]
Je ontslag op een briefje krijgen, Feyenoord is weinig veranderd. Ook mooi dat die aversie jegens we are the champions nooit is verdwenen.
Nee, dat zeker niet, maar er zit nog een enorm gebied tussen het vooraf ingestudeerde schreeuwen dat bijna alle stadionspeakers tegenwoordig doen en de oprechtheid van Peter.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter (en liever) dan Peter gaat het nooit meer worden hoor.
Toch prima dat Peter gewoon een nette man is die naar iedereen toe beleefd is. Een lichtpuntje in al die walgelijke volksmenners.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik vond het met Peter soms ook wel een beetje te bescheiden/beleefd. Als het alternatief een schreeuwende subsidievreter is als bij Feyenoord-Utrecht vorig jaar pas ik al helemaal, maar een toekomstige speaker mag ook wel een beetje SFEER maken. Het is alleen een dun lijntje tussen enthousiasme en dat geforceerde brullen.
Het Feyenoord publiek is overal het algemeen heel nuchterquote:Op maandag 27 januari 2025 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik vond het met Peter soms ook wel een beetje te bescheiden/beleefd. Als het alternatief een schreeuwende subsidievreter is als bij Feyenoord-Utrecht vorig jaar pas ik al helemaal, maar een toekomstige speaker mag ook wel een beetje SFEER maken. Het is alleen een dun lijntje tussen enthousiasme en dat geforceerde brullen.
Afgelopen keer tegen utrecht ging hij gewoon gezellig met Ron Jans een praatje staan maken over de stadionspeakersquote:Op maandag 27 januari 2025 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch prima dat Peter gewoon een nette man is die naar iedereen toe beleefd is. Een lichtpuntje in al die walgelijke volksmenners.
Als je vindt dat Peter niet af en toe ook SFEER maakt heb je nogal wat potjes in de Kuip gemist geloof ik.
Ik heb ook veel liever Peter dan een volksmenner, maar ik moet zeggen dat de rustigheid van Peter ook over kan slaan naar dat het vaak wel heel saai werd in de Kuip. Haast iets plichtmatig wat er door de jaren heen (ook door de leeftijd) is ingeslopen. Een jaar of tien geleden (en zeker rond 2003 toen ik net naar de Kuip ging, maar dat kan ook de herinnering zijn) maakte hij wel meer sfeer.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch prima dat Peter gewoon een nette man is die naar iedereen toe beleefd is. Een lichtpuntje in al die walgelijke volksmenners.
Als je vindt dat Peter niet af en toe ook SFEER maakt heb je nogal wat potjes in de Kuip gemist geloof ik.
Ja, ik heb daar dus helemaal niks mee. Lees de opstellingen voor en roep de goals om, verder gewoon NORMAAL DOEN en je bek dichthouden.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Peter dan een volksmenner, maar ik moet zeggen dat de rustigheid van Peter ook over kan slaan naar dat het vaak wel heel saai werd in de Kuip. Haast iets plichtmatig wat er door de jaren heen (ook door de leeftijd) is ingeslopen. Een jaar of tien geleden (en zeker rond 2003 toen ik net naar de Kuip ging, maar dat kan ook de herinnering zijn) maakte hij wel meer sfeer.
Je kan veel zeggen over die schreeuwende subsidievreter maar hij bracht wel leven in de brouwerij op een zondagmiddagje tegen Utrecht en dat zie ik Peter niet meer doen. Over de manier waarop valt zeker te discussiëren.
Als die Argentijn de nieuwe stadionspeaker wordt kanker ik hem hoogstpersoonlijk uit een helikopter.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:33 schreef Scrummie het volgende:
Misschien kan die Argentijn de nieuwe speaker worden.
Dat kan @:Caland vast wel waarderen
Gelachenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die Argentijn de nieuwe stadionspeaker wordt kanker ik hem hoogstpersoonlijk uit een helikopter.
Ik vind het prachtig hoe je bij ieder stukje volksmennerij direct uit je slof schietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar dus helemaal niks mee. Lees de opstellingen voor en roep de goals om, verder gewoon NORMAAL DOEN en je bek dichthouden.
Dat Peter af en toe een nummertje durfde in te zetten zag ik door de vingers, omdat het Peter is.
Is het Frans Bauer?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig hoe je bij ieder stukje volksmennerij direct uit je slof schiet
Ik zou bijna een petitie inzetten om jou stadionspeaker te laten maken, maar ik weet ook wel welk liedje jij als eerste gaat inzetten dus laat maar
Misschien is Nathan Rutjes beschikbaar?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter (en liever) dan Peter gaat het nooit meer worden hoor.
Het moet iemand zijn met een Rotterdamse tongval, aardig, rustige persoonlijkheid en die toch heel af en toe bij hoge uitzondering een nummertje inzet om het publiek op te zwepen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien is Nathan Rutjes beschikbaar?
Deze heeft mijn vriend, destijds werkzaam op een notariskantoor, een keer volkomen onterecht totaal verrot gescholden aan de telefoon toen hij zijn zin niet kreeg bij de verkoop van een woning o.i.d. De dag erna moest hij terugbellen van de club om zijn excuses te maken en dat deed hij echt als een dertienjarig jochie zo gedwee en onecht.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moet iemand zijn met een Rotterdamse tongval, aardig, rustige persoonlijkheid en die toch heel af en toe bij hoge uitzondering een nummertje inzet om het publiek op te zwepen.
Ik zie eigenlijk maar één man die geschikt is voor deze job.
[ afbeelding ]
En in 71% van de potjes met 1 of meer geblokkeerde vakken hebben we ook gewonnen. Dat werkt dus nog beter.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Gelachen om deze uitgebreide data analyse. En dan zeggen ze dat hooligans dom zijn!
Met de gehele noordzijde gesloten vrij recent nog 6-1 en 7-0.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
En in 71% van de potjes met 1 of meer geblokkeerde vakken hebben we ook gewonnen. Dat werkt dus nog beter.
Tegen Sturm Graz en Shakhtar, toch clubs die tegenwoordig Champions League spelen.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de gehele noordzijde gesloten vrij recent nog 6-1 en 7-0.
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Gelachen om deze uitgebreide data analyse. En dan zeggen ze dat hooligans dom zijn!
10 miljoen erbij als Zlatan het zegtquote:AC Milan-adviseur Ibrahimovic laat zich uit over Santiago Gimenez
16.37,
Vandaag
Reacties
Zlatan Ibrahimovic heeft zich uitgelaten over Santiago Gimenez. De spits van Feyenoord wordt door de adviseur van AC Milan bestempeld als een toptalent met enorme potentie.
Ibrahimovic schoof maandag aan bij de persconferentie waarop Kyle Walker werd voorgesteld als nieuwste aanwinst aan de pers. Op de vraag of Gimenez in de voetsporen van Walker zal treden, gaf Ibrahimovic aan de Mexicaan te bewonderen. 'Hij is een toptalent met een enorm potentieel. We weten allemaal hoe goed hij is.'
Mocht Milan doorpakken voor Gimenez, dan zou hij in San Siro ploeggenoot worden van Tijjani Reijnders. De zondag nog trefzekere middenvelder gaat zijn contract naar alle waarschijnlijkheid binnen afzienbare tijd verlengen in Milaan, zo bevestigde Ibrahimovic maandagmiddag nogmaals.
De 23-jarige Gimenez heeft nog een contract tot medio 2027 in De Kuip. In de Eredivisie heeft hij er dit seizoen zeven inliggen in elf Eredivisie-duels. De internationale media veerden afgelopen week op toen Gimenez twee keer wist te scoren tegen Bayern München (3-0) in de Champions League.
quote:Er ligt voor Santiago Gimenez een meerjarig contract klaar bij AC Milan, dat hij uiteraard graag zal willen ondertekenen. Het salaris is het probleem al helemaal niet geweest, hij zal aanmerkelijk meer kunnen gaan verdienen en de Serie A geldt voor hem na de Eredivisie als een zeer aantrekkelijke competitie.
Voor Gimenez dringt de tijd. Tijdens de zomer van 2024 liepen onderhandelingen met Nottingham Forest op niets uit, ook al ging het bod van de Engelsen richting het bedrag dat Feyenoord toen wilde hebben, rond de dertig miljoen euro. Beide clubs hadden er wel uit kunnen komen, maar Gimenez twijfelde zelf. Nu is dat níet het geval. De spits wil weg. Hij is bezig aan zijn derde jaar bij Feyenoord en heeft in Nederland alles gewonnen. Het is tijd voor de volgende stap. Ook Feyenoord snapt dat het Gimenez niet nog een jaar kan houden.
Normaal gesproken zouden Feyenoord en AC Milan dus snel tot een akkoord kunnen komen, want alle partijen, clubs en speler, willen in principe wel, maar alles verandert zodra het geld op tafel moet komen. AC Milan presenteert zich graag als een Europese topclub en heeft met Zlatan Ibrahimovic een directeur van internationale allure, maar de markt kennen, is blijkbaar een ander verhaal.
Het bod dat de Italianen hebben neergelegd bij Feyenoord: twintig miljoen euro, te betalen in vier termijnen.
PROBLEEM
Het grote probleem, is dat Feyenoord Gimenez nóóit voor zo’n bedrag zal kunnen en willen laten gaan. Dat maakt dat er nu nog maar twee partijen enthousiast zijn: Milan en Gimenez. Feyenoord wil het dubbele van wat er op tafel ligt. De transferwaarde van de Mexicaan wordt geschat rond de 37 miljoen euro, maar deals in de winter vallen sowieso altijd wat duurder uit, doordat geen enkele club bij is halverwege het seizoen een bepalende speler wil verkopen. De kans dat Gimenez naar AC Milan gaat, was op voorhand al klein en is er door het bod uit Italië zeker niet beter op geworden, ondanks de vele berichten op websites en social media.
Als Zslatan zelf nog 25 miljoen bijlegt is ie welkom voor een kop koffie.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou je gewoon nooit meer in onderhandeling moeten gaan met Italianen.
20 miljoenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou je gewoon nooit meer in onderhandeling moeten gaan met Italianen.
Nog in termijnen ook. Maar ja, Jørgensen, he....quote:
Pelle (Oh Pelle)quote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef Vis1980 het volgende:
Wie was ook alweer die speler die Koeman tijdens zijn vakantie tegenkwam en die toen voor Feyenoord kwam voetballen, Elia?
Edit: of was het Pelle?
Kan je nagaan hoe goed die wel niet moet zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 19:17 schreef PSVCL het volgende:
Veel geld voor iemand de het laatste jaar niks heeft laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |