en lille 8ste, dus er is iets voor te spelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef ashardalan het volgende:
Plek 17, virtueel, nu... Ah well, we gaan het zien
Niet de eerste achterstand dit seizoen... Vraag is; is Lille beter dan Manchester?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
en lille 8ste, dus er is iets voor te spelen
Jawel, in 99/00, toen had je een tweede groepsfase.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch kan ik best relaxed kijken vandaag, de Champions League-groepsfase overleven is in mijn actieve herinnering nog nooit gebeurd dus ik vind het allang best.
1999/2000quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch kan ik best relaxed kijken vandaag, de Champions League-groepsfase overleven is in mijn actieve herinnering nog nooit gebeurd dus ik vind het allang best.
Tegen Rosenborg, enige wat die gast ooit goed gedaan heeft.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 1-1.
Nah, 100% terecht afgekeurdquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Overdreven weer. Imo een geldig doelpunt.
Wel legendarisch.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Rosenborg, enige wat die gast ooit goed gedaan heeft.
Hij staat vol op zijn arm. Ongelukkig of niet, gewoon een overtreding.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Overdreven weer. Imo een geldig doelpunt.
Zeker, was een enorme ontlading.quote:
Dit dus. Dat die keeper niet kan acteren, doet daar niets aan afquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij staat vol op zijn arm. Ongelukkig of niet, gewoon een overtreding.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:12 schreef RAVW het volgende:
Fluit maar af dit is gewoon vervalsing.
Waar slaat dit op .. hij wacht net zo lang tot er gescoord is en dan fluit die in eens tegen.
Toen was ik 9 en woonde ik in het buitenland, mijn eerste actieve herinneringen stammen uit 2000/2001quote:
Dan kan de VAR er nog naar kijken Hans. Anders is het sowieso geen goalquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:12 schreef RAVW het volgende:
Fluit maar af dit is gewoon vervalsing.
Waar slaat dit op .. hij wacht net zo lang tot er gescoord is en dan fluit die in eens tegen.
Nee want het fluiten was NA het doelpunt dus dan is het nog ingamequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Terecht afgekeurd
Maar ik wil mijn vrienden in het live topic niet teleurstellen en een ‘Gurney vindt dit een goal’ gunnen, dus: we zijn KEIHARD GENAAID. UEFA maffia!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |