Wedstrijd van een miljoentje of 20.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:56 schreef Haringkop het volgende:
Ik had minder risico genomen als ik Priske was. Hopelijk blijft iedereen heel voor zondag.
Ismal Ka, keepert, 18 jaar.quote:
Zijn vader is Boerquote:
Doe eens rustig joh, idiootquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP FEYENOORD
KAPOET MAKEN DIE ROTZOOI!
Mwah valt wel mee toch. Voor die eerste 8 moet je wel heel veel mazzel hebben. Zondag verliezen en de competitie is definitief klaar voor plek twee.quote:
Waar ik wel rekening mee houdquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee toch. Voor die eerste 8 moet je wel heel veel mazzel hebben. Zondag verliezen en de competitie is definitief klaar voor plek twee.
Emile op Rijnmond is ook niet iets om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gebrek aan fatsoenlijke voor en nabeschouwing blijft vervelend bij die Ziggo app.
Al dat nutteloze geouwehoer sloeg ik toch al over.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gebrek aan fatsoenlijke voor en nabeschouwing blijft vervelend bij die Ziggo app.
Vind het altijd wel lekker om de spanning op te bouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Al dat nutteloze geouwehoer sloeg ik toch al over.
De belangrijke uitgoal. @RamboDirkquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:03 schreef ashardalan het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |