Dat vind ik nog erg weinig in vergelijking met Proppey. Ik zou zeggen 30 miljoen meer dan Proppey op gaat leveren en dan mogen ze nog blij zijn want eigenlijk hoort dat het drievoudige te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord haalt er minimaal 30 35 miljoen uit bij een zomertransfer voor Gimenez
Bizar eigenlijk die bedragen die nu nog rondzingen over Brobbey inderdaad.. werkelijk waar geen flauw idee waar dat op gebaseerd is. Hij is op een leeftijd dat je rustig aan wel mag verwachten dat hij al wat verder zou zijn, zijn statistieken zijn niet denderend in Nederland en hij heeft al eens aan het buitenland mogen proeven; en dat liep voor geen meter.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog erg weinig in vergelijking met Proppey. Ik zou zeggen 30 miljoen meer dan Proppey op gaat leveren en dan mogen ze nog blij zijn want eigenlijk hoort dat het drievoudige te zijn.
Als dat zo is kunnen we wel wedden wanneer hij eraf gaat met rood omdat hij te laat is, ik gok 32ste minuut tweede gele kaart eerste binnen 15 minuten.quote:
Zouden Timber en Hwang niet elkaar af kunnen lossen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar alle waarschijnlijk maar één middenvelder in de basis inzetbaar (Milambo). Ik hoop zelf op Paixao op 10 en Bueno op linksbuiten in dat geval. Verder hetzelfde als Bayern-thuis.
Eigen spelers afzeiken vind ik eigenlijk triest, maar met Nadje heb ik zelfs het idee dat ie niet eens weet wat buitenspel is. 'Wie is die meneer met dat fluitje?'quote:
Timber gaat niet eens mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden Timber en Hwang niet elkaar af kunnen lossen?
Ik kan ook wel weer begrijpen dat de Klassieker zondag een stuk belangrijker wordt geacht dan deze pot. Zo enorm realistisch is de top 8 nou ook weer niet gezien de tegenstanders van de ploegen boven ons.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, ik las een paar dagen terug nog dat ie weer mee kon doen.
Dat snap ik ook wel, maar ideaal gezien geef je een speler eerst wat wedstrijdritmequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel weer begrijpen dat de Klassieker zondag een stuk belangrijker wordt geacht dan deze pot. Zo enorm realistisch is de top 8 nou ook weer niet gezien de tegenstanders van de ploegen boven ons.
Zou die goed genoeg zijn voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:57 schreef De_Pel het volgende:
Hatenboer lijkt naar Anderlecht te gaan.
Haal je 100 miljoen binnen met je transferbalans en CL, kun je nog geen KKD speler betalen. Classic Feyenoord.
We hebben weer net zoveel moeite om spelers kwijt te raken als 5 jaar geleden toen we contracten moesten gaan afkopen om van spelers af te komen. Misschien hadden we niet zo gul moeten zijn met het uitdelen van contracten aan allerlei gokjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou die goed genoeg zijn voor Feyenoord?
Verder hebben we al 8 middenvelders (incl Stengs en excl Ivanusec). En ook nog eens 3 uitgeleend met vd Belt, Bullaude en 't Zand. Tel ik spelers als Parlanti, Sebaoui niet eens mee.
Niet zo raar dat ze niet nog een middenvelder halen. Dat de helft niet voldoet is een ander verhaal.
Die bulk verhuurde spelers gaan je ook niet gek veel, of nagenoeg niks eigenlijk, opleveren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben weer net zoveel moeite om spelers kwijt te raken als 5 jaar geleden toen we contracten moesten gaan afkopen om van spelers af te komen. Misschien hadden we niet zo gul moeten zijn met het uitdelen van contracten aan allerlei gokjes.
Sebaoui valt me wel erg tegen. En inmiddels staan Benita en 't Zand ook geen basis meer bij Heracles blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
Al begreep ik van een wijs user dat we dat Marokkaantje bij Heerenveen of die Tsongdinges moeiteloos konden opstellen dit seizoen.
Nee, met name van Benita wel vreemd al volg ik Heracles Héracles nauwelijks.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sebaoui valt me wel erg tegen. En inmiddels staan Benita en 't Zand ook geen basis meer bij Heracles blijkbaar.
Van der Looi weet elk talent te verprutsen, gewoon zonde dat die twee naar Heracles zijn vertrokken met die trainer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sebaoui valt me wel erg tegen. En inmiddels staan Benita en 't Zand ook geen basis meer bij Heracles blijkbaar.
Tsjunkie (wist je dat hij in Engeland geboren is) is helaas geblesseerd en kunnen we niet terughalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
Al begreep ik van een wijs user dat we dat Marokkaantje bij Heerenveen of die Tsongdinges moeiteloos konden opstellen dit seizoen.
Nouja dat laatste klopt wel. Ik ga telkens op het puntje van mijn stoel zitten als hij erin komt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tsjunkie (wist je dat hij in Engeland geboren is) is helaas geblesseerd en kunnen we niet terughalen.
En dezelfde user zei dat Nadje een sensatie ging worden.
Als hij in de belangstelling staat van Feyenoord, PSV, Ajax, Twente, Anderlecht en Antwerp zal hij wel wat kunnen. Belangrijker: Willem vind dat we hem moeten halen en Willem heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou die goed genoeg zijn voor Feyenoord?
Verder hebben we al 8 middenvelders (incl Stengs en excl Ivanusec). En ook nog eens 3 uitgeleend met vd Belt, Bullaude en 't Zand. Tel ik spelers als Parlanti, Sebaoui niet eens mee.
Niet zo raar dat ze niet nog een middenvelder halen. Dat de helft niet voldoet is een ander verhaal.
Bestuur tegen de muur?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij in de belangstelling staat van Feyenoord, PSV, Ajax, Twente, Anderlecht en Antwerp zal hij wel wat kunnen. Belangrijker: Willem vind dat we hem moeten halen en Willem heeft altijd gelijk.
Dat het tijd is voor een grote schoonmaak mag wel duidelijk zijn.
@onlogisch was er ook zeer enthousiast overquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij in de belangstelling staat van Feyenoord, PSV, Ajax, Twente, Anderlecht en Antwerp zal hij wel wat kunnen. Belangrijker: Willem vind dat we hem moeten halen en Willem heeft altijd gelijk.
Dat het tijd is voor een grote schoonmaak mag wel duidelijk zijn.
Hopen dat ie het door kan trekken inderdaad, iets met één zwaluw en zulks. Als Lille er namelijk een tactisch antwoord op vindt en het weer helemaal nergens op lijkt op dat middenveld, dan zijn de smaken wel op namelijk. Eens kijken of mr. Combover die druk aankan...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Caland het volgende:
Beelen weer op zes, zou mooi zijn als dat opeens een ontdekking wordt daar. Die deed het meer dan prima tegen Bayern.
Sowieso nooit zo begrepen die switch als hij zich daar comfortabeler bij voeltquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRISKE doet zijn persconferenties weer in het ENGELS omdat hij zich dan beter uit kan drukken.
Integratie mislukt?
Briejan moet niet zo gevoelig voor de buitenwacht zijn, verdomme.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nooit zo begrepen die switch als hij zich daar comfortabeler bij voelt
Al kan hij prima Nederlands
Ik vond hem prettiger om naar te luisteren in het Nederlands dan in het Engels gek genoeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Spreekt het beter dan Ten Hag idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
zoals ik al diverse keren al geroepen het was allemaal fakenews om onrust bij feyenoord te creeerenquote:
Gewoon netjes een overleg aanvragen en sterke punten aanhalen als 'Iedereen oppleuren'quote:
Om het 'heilige vuur' aan te wakkeren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zoals ik al diverse keren al geroepen het was allemaal fakenews om onrust bij feyenoord te creeeren
iedereen zit er nog
als er echt iets ernstigs zou zijn was er nu wel iemand vertrokken uit de staf
de wolf zit er gewoon nog
Vraag me af of dat ook zin heeft in 9/10 van de wedstrijden in de Eredivisie. Maar goed, proberen kan prima. Zoveel slechter kan het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Caland het volgende:
Beelen weer op zes, zou mooi zijn als dat opeens een ontdekking wordt daar. Die deed het meer dan prima tegen Bayern.
dat bestaat helemaal nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Om het 'heilige vuur' aan te wakkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |