Bestaat het schoen opeten topic nog?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Leuk, eindelijk weer eens een weddenschap
Ik geef 'm zojuist een schopjequote:Op maandag 27 januari 2025 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bestaat het schoen opeten topic nog?
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef Vis1980 het volgende:
Wie was ook alweer die speler die Koeman tijdens zijn vakantie tegenkwam en die toen voor Feyenoord kwam voetballen, Elia?
Edit: of was het Pelle?
Hoe konden ze dan 15 miljoen bieden op Skov Olsen?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Enkele maanden geleden was er toch al een verhaal dat de financien van Feyenoord nog lang niet zo rooskleurig waren dan dat men allemaal denkt.
Dusja in die casus niet een hele grote verrassing dat er niet zomaar een potje geld ligt voor Hateboer. CL-onzekerheid, her en der vast nog wat hoge afschrijvingen op wat transfersommen, vast een mooie CL-bonus voor de spelers.
Zeg het maar, maar dit verhaal komt natuurlijk niet voor het eerst naar boven.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe konden ze dan 15 miljoen bieden op Skov Olsen?
Ik mag toch hopen dat ze, nadat ze op deadline day in de zomer nog 17 miljoen konden bieden op Oksen, en ze ondertussen 55 miljoen hebben verdiend in de CL, dat ze godbetert wel een 19-jarig talentje uit de KKD moeten kunnen binnenhengelen.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Enkele maanden geleden was er toch al een verhaal dat de financien van Feyenoord nog lang niet zo rooskleurig waren dan dat men allemaal denkt.
Dusja in die casus niet een hele grote verrassing dat er niet zomaar een potje geld ligt voor Hateboer. CL-onzekerheid, her en der vast nog wat hoge afschrijvingen op wat transfersommen, vast een mooie CL-bonus voor de spelers.
Dat maakt het nog niet logisch.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg het maar, maar dit verhaal komt natuurlijk niet voor het eerst naar boven.
Ja, die hoorde je aan het begin van het seizoen ook.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:28 schreef GGMM het volgende:
20 miljoen krijg je er nooit meer voor, markeer mijn woorden.
https://www.ad.nl/voetbal(...)-hatenboer~a8c69b16/quote:De toekomst van Cedric Hatenboer ligt in België. Zondag liet het toptalent van Excelsior al doorschemeren dat Anderlecht zijn nieuwe club zou worden en dinsdag moet de transfer daadwerkelijk rondkomen. De 19-jarige middenvelder zal een meerjarig contract ondertekenen.
Klopt, een heel sympathieke vent. Al een hele tijd geleden moesten we in de voetbalcompetitie tegen Peter en zijn team. Tijdens die 2 wedstrijden in dat seizoen was hij ook ontzettend vriendelijk. En we hebben 1 van die 2 wedstrijden gewonnen en dat bleek hun enige nederlaag dat seizoen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter (en liever) dan Peter gaat het nooit meer worden hoor.
Dat vind ik nog erg weinig in vergelijking met Proppey. Ik zou zeggen 30 miljoen meer dan Proppey op gaat leveren en dan mogen ze nog blij zijn want eigenlijk hoort dat het drievoudige te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord haalt er minimaal 30 35 miljoen uit bij een zomertransfer voor Gimenez
Bizar eigenlijk die bedragen die nu nog rondzingen over Brobbey inderdaad.. werkelijk waar geen flauw idee waar dat op gebaseerd is. Hij is op een leeftijd dat je rustig aan wel mag verwachten dat hij al wat verder zou zijn, zijn statistieken zijn niet denderend in Nederland en hij heeft al eens aan het buitenland mogen proeven; en dat liep voor geen meter.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog erg weinig in vergelijking met Proppey. Ik zou zeggen 30 miljoen meer dan Proppey op gaat leveren en dan mogen ze nog blij zijn want eigenlijk hoort dat het drievoudige te zijn.
Als dat zo is kunnen we wel wedden wanneer hij eraf gaat met rood omdat hij te laat is, ik gok 32ste minuut tweede gele kaart eerste binnen 15 minuten.quote:
Zouden Timber en Hwang niet elkaar af kunnen lossen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar alle waarschijnlijk maar één middenvelder in de basis inzetbaar (Milambo). Ik hoop zelf op Paixao op 10 en Bueno op linksbuiten in dat geval. Verder hetzelfde als Bayern-thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |