SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee dat snapte ik, je zei hormonen, dus ik bedoelde een rara aanval door de hormonenquote:Op maandag 27 januari 2025 04:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
je neemt het te letterlijk of mixed dingen bij elkaar.. met epilepsie had het deze keer niks te maken.Praat je straks wel over als je je met weinig moet reddenquote:Op maandag 27 januari 2025 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
laatste waar ik me druk om maak? mijn pa was dood en heel pensioen ging voor merendeel naar staat enzo voor ie het kreeg....
dus heb er iets andere denkwijze over? dan maar nu he. en zou het prima vinden dagje minder in de week werken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
He dotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmm. ??quote:Op maandag 27 januari 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik, je zei hormonen, dus ik bedoelde een rara aanval door de hormonen
[..]
Praat je straks wel over als je je met weinig moet reddenDo what you love, love what you do!![]()
Hm?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik weet niet hoor of dat zo gaat?
ik sta er nl best wel achter met wat ik zeg. en ook met liedjes en hoop luister ook wat ze zeggen?
heb daar een idee mee voor mijzelf dus? en snap best allemaal weer gezeik kree enzo wordt gezegd.?
maar toch boeit me dat neit zo dan he>? en hoop van wat ik zeg sommige denken is wel ok?
of niet ook best. ?Do what you love, love what you do!![]()
nee hoor.. heel "normaal" dat hormonen opspelen en je rare digen gaat doen, maar dit was wel het toppunt.. We hadden besloten om van plek te wisselen in bed zodat ik op mijn favoriete zij kon liggen, zonder haar te zien bij het wakker worden mocht er een aanval komen. Maar zij lag niet lekker op mijn plek en de kat krabte aan de deur, dat werd ze zat en smijt zo de kat van de trap af.. dus ik pissed naar beneden.. tot die tijd sliep ik wel goed maar helaas.. goed slapen is gewoon verleden tijd..quote:Op maandag 27 januari 2025 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik, je zei hormonen, dus ik bedoelde een rara aanval door de hormonen
[..]
Praat je straks wel over als je je met weinig moet reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey sp3cquote:
Zo had de zin moeten zijn.Anders was er tussenuit gepieptquote:![]()
Praat je straks wel anders over als je je met weinig moet redden
daar zijn toeslagen voor.. ik ben er ook 800 op achteruit gegaanquote:Op maandag 27 januari 2025 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo had de zin moeten zijn.Anders was er tussenuit gepiept![]()
Praat je straks wel anders over als je je met weinig moet reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb het nog nooit gehoord en gelukkig ook niet zelf gehad in drie zwangerschappenquote:Op maandag 27 januari 2025 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee hoor.. heel "normaal" dat hormonen opspelen en je rare digen gaat doen, maar dit was wel het toppunt.. We hadden besloten om van plek te wisselen in bed zodat ik op mijn favoriete zij kon liggen, zonder haar te zien bij het wakker worden mocht er een aanval komen. Maar zij lag niet lekker op mijn plek en de kat krabte aan de deur, dat werd ze zat en smijt zo de kat van de trap af.. dus ik pissed naar beneden.. tot die tijd sliep ik wel goed maar helaas.. goed slapen is gewoon verleden tijd..
En zo is er bij alles wat je probeert wel iets.
Is het bij jullie in de kamer zo licht dan. Als ik wakker word en ik kijk rond zie ik niet veel omdat het echt donker is.
En dan heb ik nog niet eens de gordijnen dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet als je minder gaat werken en je zit boven een grens.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar zijn toeslagen voor.. ik ben er ook 800 op achteruit gegaan
Ik zou het ook raar vinden als een gezond iemand minder gaat werken en dan toeslagen gaat ontvangen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jij hebt nog nooit gehoord van opspelende hormonen tijdens de zwangerschap? Dat geloof ik niet.. dan moet je echt onder een steen leven (sorry dat ik het zo bot zeg..) Maar nee, het is gewoon donker op de kamer, we hebben sinds kort de deur dicht die was eerder open, dus ik snap het krabben wel, is ook wel vaker.. maar nu in combi met het niet kunnen slapen werd het te veel kennelijk dus reageerde ze op de kat afTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is idd wel zo ja, maar de toeslaggrens ligt best hoog, met 48K per jaar krijg je nog toeslagen, da's 4000 bruto per maand.. Wel 100% eens dat als je kan werken, je ook moet werken en niet moet teren op de staatquote:Op maandag 27 januari 2025 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet als je minder gaat werken en je zit boven een grens.
Ik zou het ook raar vinden als een gezond iemand minder gaat werken en dan toeslagen gaat ontvangen.
Prima als je minder wil werken, maar dan moet je dat ook zelf dragenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat wel, maar niet dat je met dieren ging smijten of dat zo rare dingen.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:08 schreef _UserName_ het volgende:
jij hebt nog nooit gehoord van opspelende hormonen tijdens de zwangerschap? Dat geloof ik niet.. dan moet je echt onder een steen leven (sorry dat ik het zo bot zeg..) Maar nee, het is gewoon donker op de kamer, we hebben sinds kort de deur dicht die was eerder open, dus ik snap het krabben wel, is ook wel vaker.. maar nu in combi met het niet kunnen slapen werd het te veel kennelijk dus reageerde ze op de kat afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat is idd een uiterste.. een die ik ook niet had verwacht bij haarquote:Op maandag 27 januari 2025 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet dat je met dieren ging smijten of dat zo rare dingen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat dus. En ik denk zelfs dat je het ook niet gaat krijgen als je vrijwillig minder gaat werken als je gezond bentquote:Op maandag 27 januari 2025 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo ja, maar de toeslaggrens ligt best hoog, met 48K per jaar krijg je nog toeslagen, da's 4000 bruto per maand.. Wel 100% eens dat als je kan werken, je ook moet werken en niet moet teren op de staat
Prima als je minder wil werken, maar dan moet je dat ook zelf dragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zal er straks zelf ook wel stuk van zijn waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee dat is idd een uiterste.. een die ik ook niet had verwacht bij haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel hoor, belasting kijkt alleen naar inkomen.. het is geen UWVquote:Op maandag 27 januari 2025 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. En ik denk zelfs dat je het ook niet gaat krijgen als je vrijwillig minder gaat werken als je gezond bent
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik kan er wat over zeggen he? en omdat ik met toeslagen en bijstand deed?
ik werd er niet gelukkig van
Do what you love, love what you do!![]()
dan idd afwegen of het je waard is.. je weet wat je inlevertquote:Op maandag 27 januari 2025 05:13 schreef kree het volgende:
ik kan er wat over zeggen he? en omdat ik met toeslagen en bijstand deed?
ik werd er niet gelukkig vanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: