Ik heb 34 trs ondertussen die gaan over oftopic en oudbewoners. Ik zit mobiel en ga echt mijn laptop niet meer aanzettenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh. Gek dat dat niet mag. Lijkt me logisch dat er af en toe ff een terugblik ter sprake kan komen en ff kort wat algemene praat voorkomt. Maar okee
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
34 tr's
Niet leuk voor jou, zeker niet omdat er in mijn beleving echt niets aan de hand is hier.
Een baken van gezelligheid, behulpzaamheid en rust hier
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak je niet al te druk, het zijn reeds gearchiveerde topics.
Dit heb ik hierheen verplaatstquote:Op zondag 26 januari 2025 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar mocht dat voorgaande jaren ook niet dan? Staat mij iets bij dat dat altijd wel mocht over vorige seizoenen onder de noemer "het is op streams geweest" of vergis ik me nou zo?
Dankjewel, wou hem zelf al naar hier gooien en was hem toen kwijtquote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit heb ik hierheen verplasts.
Las verpatsquote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit hoort eigenlijk dan in de feedback hequote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vergis ik me nu dan zo?quote:[..]
Maar mocht dat voorgaande jaren ook niet dan? Staat mij iets bij dat dat altijd wel mocht over vorige seizoenen onder de noemer "het is op streams geweest" of vergis ik me nou zo?
Als het veel is wel een enkele post is niet erg.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:07 schreef Ireth het volgende:
Maarre... @:Dotteke??
[..]
Vergis ik me nu dan zo?
Het ging over nu en toen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het veel is wel een enkele post is niet erg.
De cos gaat over de streams en dat zijn oudbewoners niet.
Men kan hier naar hartelust over oud bewoners praten. Waarom moet dat in de COS?
Nou ja, het is een beetje een sneeuwbal-effect denk ik, er gebeurt iets (of juist niets) wat een herinnering op roept en daar gaat het dan over verder...quote:Op zondag 26 januari 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het veel is wel een enkele post is niet erg.
De cos gaat over de streams en dat zijn oudbewoners niet.
Men kan hier naar hartelust over oud bewoners praten. Waarom moet dat in de COS?
De cos is nu toen is geen cosquote:
In een sc kan het overal over gaan. Hoeft niet eens over BB te gaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit hoort eigenlijk dan in de feedback he
Ik kom in theorie niet in SC's, dat zijn vaak niet de beste plekken op FOK!.
Maar voor nu maak ik een uitzondering.
Waar gaan die SC grofweg over?
Meen het echt, dit is echt leuk, zeker met de tendens van andere topics op Fok!
Maar commentaar op streams is ook heel divers hequote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een sc kan het overal over gaan. Hoeft niet eens over BB te gaan.
Bb forum is groot. Zoveel topics waar je kan praten over waar je het over hebben wilt. En de cos is nu eenmaal commentaar op de streams
Fijn dat je het snapt. En ik doe echt niet moeilijk als er even een zijpaadje bewandeld wordt. Maar het kan ook te gek worden.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar commentaar op streams is ook heel divers he
Als ze op de stream praten wie er kans heeft om te winnen, ontkom je er niet aan om de eigenschappen van vorige bewoners te bespreken.
Heb je het over Axel dat ie westlander is.
Dan kan je best even kort een profielschets plaatsen hoe jij een westlander ervaart.
Dan moet ik daarna niet de discussie aangaan als iemand het anders ervaart, die discussie kan in het westlanders topic, steek ik hand in eigen boezem.
Maar laten we het topic wel leuk houden voor de mensen die er actief zijn de hele dag en niet teveel paaltjes slaan voor mensen die het als naslagwerk gebruiken
Dat zou in het streamverslagen horen te staan.
My2cents en nogmaals, ik vermaak me prima in het topic, fatsoenlijk, geen onderling gezeik, dikke prima.
Is ook wat waard
Kan je gelukkig de tv zachter zetten. Straks komen de buren vragen waarom je op zondagavond aan het timmeren bentquote:Op zondag 26 januari 2025 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
Klaag wel ff hier maar gristus ik schrok me helemaal de tyfus van het werkalarm van BB, heb oordopjes in, zit rustig te luisteren en toen zat ik tegen het plafond, beter dan dood op de grond door de schrik.
Das de reden dat ik dus NIET meer met oordopjes zitquote:Op zondag 26 januari 2025 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
Klaag wel ff hier maar gristus ik schrok me helemaal de tyfus van het werkalarm van BB, heb oordopjes in, zit rustig te luisteren en toen zat ik tegen het plafond, beter dan dood op de grond door de schrik.
Ja die is erg he.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
S'avonds gaat geluid altijd over de koptelefoon/oortjes want ik weet dat het kan gebeuren ineens hard geluid onder een sl of een fokking alarm, zoals zovelen alleen toch weer onverwacht. Dus schrok me gewoon de pleuris.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan je gelukkig de tv zachter zetten. Straks komen de buren vragen waarom je op zondagavond aan het timmeren bent
Overdag niet meer maar in de avond nog wel, kan ik het ook harder zetten bij gefluister, alleen hou ik dan mijn hand bij de volume knop ivm doofheid.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das de reden dat ik dus NIET meer met oordopjes zit
Oordeel zelfquote:Op maandag 27 januari 2025 00:43 schreef ben34567 het volgende:
X gaat over hun dak over een 'racistische uitspraak' van Milena. Niet kunnen zien maar ik neem aan dat het niets voorstelde ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |