och hele tiktok stammen gaan naar turkije om met korting haaientandjes te showen terwijl ze prachtige tanden hebben. het is super treurigquote:Op maandag 27 januari 2025 00:32 schreef ben34567 het volgende:
Heb moeten googlen wat facings zijn maar welke twintiger gaat dat nu plaatsen ?
Persoonlijk vind ik haar met opsmuk ook niet boeiend. Ik wil niet zeggen dat ze lelijk is maar ik snap niet hoe dat een miss kan worden met dan ook nog ‘zoveel titels als anderen nooit gehad hebben’ ofzo, zoals ze in haar filmpje zei.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true.. ze houd van nep. persoonlijk vind ik dat een miss puur natuur moet zijn.. nou dat is zij van verre..mss met opsmunk kan ze wat worden maar nu is ze niet speciaal. dus niet miss waardig
Vriendjes met de organisator hè en als je maar voor genoeg sponsoren zorgtquote:Op maandag 27 januari 2025 00:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik haar met opsmuk ook niet boeiend. Ik wil niet zeggen dat ze lelijk is maar ik snap niet hoe dat een miss kan worden met dan ook nog ‘zoveel titels als anderen nooit gehad hebben’ ofzo, zoals ze in haar filmpje zei.
Miss Exclusive is minder op uiterlijk gebaseerd (volgens wiki pagina). Heb de laatste 5-6 winnaressen opgezocht geen enkel meisje was echt mooiquote:Op maandag 27 januari 2025 00:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik haar met opsmuk ook niet boeiend. Ik wil niet zeggen dat ze lelijk is maar ik snap niet hoe dat een miss kan worden met dan ook nog ‘zoveel titels als anderen nooit gehad hebben’ ofzo, zoals ze in haar filmpje zei.
Leeg wereldje produceert lege mensen. Ik heb een ex die voor dat ze met me was een paar jaar modellenwerk deed en die was ook echt te gefixeerd op uiterlijk, waardoor ze qua karakter eigenlijk gewoon lelijk voor me werd.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vriendjes met de organisator hè en als je maar voor genoeg sponsoren zorgt
Waarop is dat gebaseerd? Mooie praatjes?quote:Op maandag 27 januari 2025 00:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Miss Exclusive is minder op uiterlijk gebaseerd (volgens wiki pagina). Heb de laatste 5-6 winnaressen opgezocht geen enkel meisje was echt mooi
Mooi karakterquote:Op maandag 27 januari 2025 00:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarop is dat gebaseerd? Mooie praatjes?
"Sinds 2014 vertegenwoordigt de winnares België op de internationale verkiezing Miss Earth. Bij Miss Exclusive wordt volgens de organisatie minder de focus gelegd op het uiterlijk en tevens spelen zorg voor het milieu en klimaat een rol."quote:Op maandag 27 januari 2025 00:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarop is dat gebaseerd? Mooie praatjes?
Stream 2 nuquote:Op maandag 27 januari 2025 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Axel, Elsa, Jane, Keanu en Mattheus denk ik ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |