Hey GGquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Feenstra heeft toch een 24/7 storingsdienst?
Hoihoi.quote:
Gezellig. Het is niet zo druk hier. Af en toe een paar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoihoi.
Ik kom hier even kijken en meekletsen.
Ik merk het.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Het is niet zo druk hier. Af en toe een paar.
Meestal in de vroege ochtned. De rest van de dag allemaal in de cosquote:
Ik zit niet zo in de streams dus daar heb ik niks te melden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal in de vroege ochtned. De rest van de dag allemaal in de cos
Nee snap ik. Heb de streams nu ook niet aan hoor. Ik ga zo wel bb op tv kijken. Daar is ook een topic voorquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit niet zo in de streams dus daar heb ik niks te melden.
Wat ontzettend vervelend Ebinas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja klopt, maar blokverwarming is weer niet standaard en kan niet iedereen.
Net belt een buurman aan, ze hebben hem toegezegd vanavond nog te komen.
Duimen dat het zo is en dat ze het kunnen oplossen.
Goedemorgen...quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:34 schreef Ebinas het volgende:
ff klagen.
Sinds vanochtend zitten 65 appartementen zonder warm water en verwarming (blokverwarming)
Voor 17:00 zou alles weer werken.
Om 16:00 nog niets, ik ga even kijken of ik een Feenstra auto zie. Nee hoor.
Ff bellen. Sorry de melding is niet verder opgepakt, we weten niet of het vandaag nog gaat lukken.
![]()
![]()
Goedemorgen Kissingbird,quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend Ebinas.
Zijn ze het nog komen verhelpen vanavond?
Goedemorgen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:03 schreef Ebinas het volgende:
Ze hebben bij ons alle units die in de appartementen zitten een maand of 2 geleden vervangen.
Overal zijn wel problemen met radiatoren die het niet doen, niet meer goed warm worden etc.
Thermostaten die niet meer werken.
Steeds vaker valt het hele systeem uit. Maar zo lang en nu na een paar uur alweer.......
Volgens mij is er iets goed mis met de nieuwe units en het ketelhuis. Denk geen goede combi
Ik hoef gelukkig niet vroeg weg, pas 1 uur vanmiddag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Het was verholpen en nu zit je weer in de kou?... nou lekker dan.. wordt dan nu wel tijd dat er grondig naar gekeken gaat worden naar wat er fout is gegaan en de zooi opgelost wordt... dit kan toch niet!
Nou succes en sterkte vandaag..🤗
Ja dat is toch verschrikkelijk, dat kan toch niet!quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet vroeg weg, pas 1 uur vanmiddag.
Maar je zal naar je werk moeten en willen douchen.
Zodra die het hier (even) doet ga ik snel douchen in de hoop dat ik het red mocht er weer een storing komen.
En uiteraard slinger ik de verwarming ook even aan tot de max. Duurt het ook weer even voordat het koud wordt
Hey Frumquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:40 schreef Frummelie het volgende:
Hejj Mogguh Dotje...
En beetje geslapen vannacht en minder gehoest?
Hé getsie wat klooie maar wel fijn dat het vannacht redelijk goed is gegaan... nu s'avonds nog... maar er zit dan wel iets verbetering in...quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum![]()
Gisteravond was het helemaal weer mis. Maar gelukkig vannacht maar een keer wakker geworden van het hoesten.
Lief dat je vraagt
Moguhh Dot,quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum![]()
Gisteravond was het helemaal weer mis. Maar gelukkig vannacht maar een keer wakker geworden van het hoesten.
Lief dat je vraagt
Ja, er zit gelukkig wel verbetering in.quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hé getsie wat klooie maar wel fijn dat het vannacht redelijk goed is gegaan... nu s'avonds nog... maar er zit dan wel iets verbetering in...
Ja tuurlijk, ik vind het gewoon klooie voor je...
Ik duim met je meequote:Op donderdag 30 januari 2025 06:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhh Dot,
Duimen dat het vandaag ook beter gaat dan gisteren. Zo vermoeiend dit
Ja irritant is dat... ik snap dat wel vooral als er verbetering in zit maar ja misschien toch verstandig om even te gaan..quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er zit gelukkig wel verbetering in.
IK wilde vanmorgen naar de HA gaan, maar dan voel je je weer wat beter en denk je ik ga morgen wel.
En dan s'avonds denk ik, was ik maar gegaan
Maar nu rochel ik niet en hoest nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja irritant is dat... ik snap dat wel vooral als er verbetering in zit maar ja misschien toch verstandig om even te gaan..
Nou dan kijk je het nog even aan... hihiquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu rochel ik niet en hoest niet![]()
Ik ben niet zo harde dokter loper
Ja ik krijg vaak te horenquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan kijk je het nog even aan... hihi
Ik ook niet... als het niet te harden is dan ga ik maar dan nog met moeite..
Ja dan ga je ook voor de kat z'n viool...quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik krijg vaak te horen
Wat rot voor je, maar ik kan er niets aan doen.
Dan denk ik weer waar ben ik voor gegaan
Ja dat heb ik ook wel eens gezegd. Wat kom ik hier doen, jullie kunnen toch nooit wat of weten niet wat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan ga je ook voor de kat z'n viool...
Ja daar heb je wat aan... duf hé... ja dan snap ik ook wel dat je niet gaat... heeft toch geen zin dan..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gezegd. Wat kom ik hier doen, jullie kunnen toch nooit wat of weten niet wat.
EN dan kijken ze je zo meelijwekkend aan
Maar goed, over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan... duf hé... ja dan snap ik ook wel dat je niet gaat... heeft toch geen zin dan..
Jordyquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed, over tot de orde van de dag.
WIe o wie gaat er genomineerd worden denk je.
Ik heb geen idee
Ja denk je, geen dame?quote:
Ik denk Jordy en ik denk dat Axel er ook wel een paar krijgt... en Niels misschien... maar ja die gaat sowieso toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed, over tot de orde van de dag.
WIe o wie gaat er genomineerd worden denk je.
Ik heb geen idee
Ik heb echt geen idee, van mij mag iedereen gaan of iedereen blijvenquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk Jordy en ik denk dat Axel er ook wel een paar krijgt... en Niels misschien... maar ja die gaat sowieso toch?
Van mij mogen die griezels Jeffrey weg en Keanu...quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, van mij mag iedereen gaan of iedereen blijven
Nee die kans is heel klein. Hebben de dames goed voor elkaar, de heren de plannen uit laten doktoren en nu al vakantie tot de finale.quote:
Jammer eigenlijk, het wordt zo standaard op deze manier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die kans is heel klein. Hebben de dames goed voor elkaar, de heren de plannen uit laten doktoren en nu al vakantie tot de finale.
Morguhquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
@:elbinas sterkte en hopelijk snel weer in de warmte
Vandaag een thuiswerkdag
Zekersquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Kan je tussen door streamen
Goedemorgen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
@:ebinas sterkte en hopelijk snel weer in de warmte
Vandaag een thuiswerkdag
Dank je, ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zekers![]()
Las dat je nog steeds veel moet hoesten? Hopelijk knapt het snel op.
Goedemorgen Ebinas, wat rot dat het maar even gewerkt heeft..en julllie / jij daar weer in de kou zit!quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissingbird,
Ja om 21:00 deed hij het. Van chagrijn na de hele dag en avond kou naar bed gegaan.
Sta net op en alles weer kaduk![]()
Dus maar weer gebeld.
Morguh Birdiequote:
Gmogguh Dottie!quote:
Ja, een keer wakker geweest, althans een keer door het hoesten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh Dottie!![]()
Beetje kunnen slapen? Las dat het nu weer ietsie beter gaat met de longen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |